Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 241
Off Telep / sampforum ERROR« Dátum: 2012. március 15. - 14:42:00 »Más fórumozókat megsérteni, kritizálni nyílt témákban (PM-ben kell az ilyesmit elintézni) 242
Archívum / Profil Kommentelés« Dátum: 2012. március 14. - 21:49:00 »Idézetet írta: Yѕtee date=1331758073\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18497\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Csak az F5-t tudom javasolni 243
Archívum / Profil Kommentelés« Dátum: 2012. március 14. - 21:47:23 »
Nekem még mindig nem jó. Olyan mint Gentleman képén. (az elsõn).
244
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]« Dátum: 2012. március 14. - 06:18:37 »
245
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]« Dátum: 2012. március 12. - 06:00:46 »
Találtam még 2-3 dolgot a tesztek során. Ami anno idegesítõ, kevésbé jól kigondolt volt. Ezeket kiküszöbölöm és majd tudatom veletek.
Nyitás szerintem a héten. 246
Segítségkérés / Kocsik« Dátum: 2012. március 12. - 05:55:04 »
Ha tudod sorra pontosan, mely objektek ezek. Vedd ki õket a streamerbõl. Használd õket simán, CreateObject-ként.
248
Archívum / Helyesírási szabályzat módosítás.« Dátum: 2012. március 11. - 10:42:08 »
Köszi a válaszokat.
249
Archívum / Helyesírási szabályzat módosítás.« Dátum: 2012. március 10. - 12:09:30 »
Pár kérdés felvetõdött bennem:
Miért ne álljon csak hangulatjelbõl? Egy hangulatjel kifejezhetõ a hozzászóló érzését. És itt most nem a vigyorgó figurákra gondolok. Vannak más általános arckifejezések, amiket nem is kell feltétlen szavakba foglalni. Vagy mégis? Miért legyen egy hozzászólás lehetõleg tömör? A kérdõre vonás miért tiltott? Abba egyáltalán nincs sértés. Sértés abban van, ha a kérdõre vonás mellé fûzõdik a durva leminõsítés. Leminõsítés? Ez egészséges egy fórumon. Nem kell mindennek mindenkinek tetszenie. Ha leírja, akkor tulajdonképpen az már egy leminõsítés, ami tiltott,nem? 250
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Hármas operátor« Dátum: 2012. március 10. - 11:58:35 »
Ugyanolyan gyorsak.
A fordító ugyanolyan kóddá fordítja mind2-t. 252
Archívum / After Role Play - Gyere és éld át a déli világ titkait« Dátum: 2012. március 08. - 19:55:18 »
A rossz névválasztásra jó példa vagytok. Miért választotok olyan nevet, amirõl magatok is tudjátok, hogy negatív jelentéstartalmat hordoz?
Intertextualitás.. 253
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)« Dátum: 2012. március 08. - 06:28:55 »
RC2 Végre hozott olyan funkciókat, amiket már réges-régen mondtuk, hogy kellene.
254
Archívum / Sampfórum.hu - Az okostelefonodon!« Dátum: 2012. március 07. - 17:59:02 »
Már csak az a baj, hogy nem okos a telefonom.
Lehet valahol letölteni? y/k 255
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]« Dátum: 2012. március 07. - 13:51:16 »Left 4 Dead: San Andreas IP:[samp=91.82.84.191:7854]91.82.84.191:7854[/samp] WEB: Hamarosan Sokak ismert, pvp zombiszervere visszatért. Újra azt próbáljuk nyújtani, amit pár éve a korábbi verzió produkált. Az alap elgondolás ugyanaz lesz, persze a technikai megvalósítások sok helyen már el fognak térni - szerencsére -. Fejlõdött a SA:MP kliens, a szerver és jómagam is. Ezeket a fejlõdéseket próbálom láthatóvá tenni a fejlesztésben. Azoknak akik nem ismernék itt egy leírás, hogy mirõl és hogyan szól a szerver: Két csapat van; túlélõk és zombik. Mikor a szerverre érsz túlélõ leszel. A zombikat kell ölnöd. Ha megesznek zombi leszel. Túlélõk: -mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is -nincs csapatsebzés -nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne) -nem szabad AFK-zni(emberként, bármilyen harapástól azonnal zombi leszel, ha afkban vagy) -Cél, hogy kitartsatok a számláló lejártáig. Ha sikerül gyõztetek. -Az utolsó túlélõ a zombik számától függõen kap molotov koktélt. Képességek: Lõfegyverek (rifle és AK) Használhatod a zombik elleni harchoz. Robbanó hordó Leteszed. Bármilyen sebzésre robban, sebzi a közelben lévõket. Lángot is ad. Taposóakna Leteszed, ha egy zombi rálép felrobban. Saját csapattársaidra nem hat. Ha meglövöd láthatatlan lesz Combat Shotgun Zombinként 3 tölténnyel kapod. Ha megölsz egy zombit kapsz +2 töltényt. Jól oszd be! Molotov Az utolsó túlélõ kapja a zombik számától függõen. Jól oszd be! Healpack /healme paranccsal vehetsz tasakot, amit a tûz gomb lenyomásával használhatsz el. Egy tasak 2000$ dollárba kerül. És csak nyugodtan, mozgás nélkül veheted hasznát. A szkriptet Gangster készítette, én csak engedéllyel átalakítottam. Zombik: -mindenki emberként kezd HACSAK nincs zombiuralom a szerveren (több a zombi mint az ember), ilyenkor zombi leszel te is -nincs csapatsebzés -nem szabad kimenni a mapról (már ha kilehetne) -nem szabad AFK-zni(kirúghat érte a szerver egy idõ után) -Cél, hogy megegyétek az összes embert. -Minél kevesebb zombi és minél több ellenfél van egy zombi annál több életerõvel indul. És annál nagyobbat harap. -Ne üsd a játékosokat, harapd! Magadat is töltöd így. - A kezdõhelyeden lévõ élettöltõt használd, nyugodtan. Nehezítsd az emberek dolgát! - A zombik nem sérülnek a zuhanástól, hacsak nem volt amúgy is túl kevés az életük. Képességek: Harapás A túlélõket haraphatod. Sebzed õket és magadat is gyógyítod. Emellett harapásoddal elvakítod, nehezen fog elmenekülni KAMIKAZE Végsõ esetben felrobbanthatod magad. A közelben lévõket magaddal rántod a halálba, õk is zombik lesznek. Oszd be! Csak öt percenként használhatod! Füst Kétféle füstöt kreálhatsz. Egy világos, széleset és egy sötét magasat. Használd õket, hogy megtéveszd, elvakítsd a túlélõket. Álcázd vagy védd magad vele. \"A halál karja\" Mikor már látod, hogy hamarosan bevégzed menny közel egy emberhez! Halálodkor a közelben lévõ játékost igen határozottan megsebzed! RAGE-átokszórás Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Bárki aki RAGE állapotban megsebez (kivéve csapattárs) megátkozódik. Nem fog tudni rendesen célozni, könnyû célpont lesz. (erõteljes szédelgés kapja el) Home-teleport A zombik a H gomb vagy a /(h)ome parancs használatával visszateleportálhatnak kezdõhelyükre. A képesség 200$-t kóstál és csak 20 másodpercenként használható. RAGE-fertõzés Ha nagyon nem megy a játék akkor is van esély a hasznosságra! Zombiként, ha sokszor megölnek és egyszerûen nem tudsz még beléjük harapni se, sebezni õket, lassan de biztosan megy fel a RAGE szinted. Ha elér egy bizonyos szintet, te nem fogod észrevenni, de mindenki más igen. Ha RAGE állapotban beleharapsz valakibe (mielõtt még megátkozol valakit), 30% esély van rá, hogy át fog változni zombivá. Ha 30% teljesült, akkor sem lesz azonnal zombi, haláláig félzombi állapotban kell játszani. Ember skinje van, nincsenek fegyverei, zombiképességek közül csak a harapást tudja használni, és nem olyan erõs, mint egy valódi zombi. Viszont nehezen észrevehetõ. A régi szerver futása alatt szerzett ismeretek és tapasztalatok szintén fel lettek használva. Nem a szkriptelési vonatkozásra gondolok. Sok olyan idegesítõ dolgot láttam, ami akkor még nem volt detektálható ( vagy én nem tudtam éppen megírni hozzá a kódot).Nos, ezeket a dolgokat most már alapból beletettem a játékmódba, ki lettek küszöbölve (részletek alább). Szuper anticheat - több csalás ellen is véd. Nem sorolom õket, akit érint, úgy a jobb ha nem tudja. Anti-Relog- A korábbi szerveren sokan ha zombik voltak, gyorsan relogoltak, nevet váltottak és máris újra túlélõként lövöldözhettek. Vége! zombi-erõsség - Korábban a menetek kezdetén ugyebár mikor a zombi spawnolt csak egy vagy két ember volt, de mire a zombi odaért a céljához már lehettek tizen. És a zombi erõssége csak a következõ spawnkor változott. Vége! Ahogy egy új túlélõ csatlakozik, a zombi erõsödik nagy map~kis létszám - Aggasztó volt, mikor 3 embernek kellett elboldogulnia az egész Area51-en vagy más nagy méretû pályákon. Nos mostantól bizonyos pályákhoz minimum játékosszám is társul. Anti afk - Ha valaki escel, a többi játékos nem tudja sebezni. Ez egy túlélõ esetében idegesítõ, nem tudják megenni a zombik. Nos ennek vége. Aki afk-zik túlélõként azt könnyedén felfalják (egy harapásos préda), aki pedig zombiként afkzik vagy escel egy idõ után egy kis rásegítéssel távozik a szerverrõl. notime start - Régen, ha megvolt a két játékos máris indult a pálya. Aggasztó, mikor el sem tudod foglalni a kinézett rejtekhelyet/fedezéket, de már a nyomodban lohol egy zombi. A pályák elején 10-15 másodperces felkészülési idõ van, csak ezután indul a számláló és a zombi véletlenszerû kiválasztása. túl sok idõ- A túlélõknek gyakran aránytalanul sokáig kellett (volna?) kihúzni egy-egy pályán. Mostantól a dinamikus számláló a létszám alapján állítja be az idõt. Azt, hogy még mennyi van hátra egy menetbõl, felcsatlakozás nélkül, a SA:MP kliens worldtime sorában olvashatjátok. A régi szerverben a pontok csak a képességek használatában játszottak szerepet.A képességek használatához most a gyûjtött pénzedet kell felhasználnod zombiként és túlélõként is egyaránt. A pontok egyfajta helyezést mutatnak a többi játékossal szemben. Ha regisztrálsz a szerverre, mentõdik a pontod, pénzed és a statisztikád. A statisztikát kiteheted fórumokra egy kép formájában. A kép frissül. Részletek itt. Itt van a szerver figyelõ: Mivel a szerver alapja igencsak hasonló a korábbiéhoz az akkor készített videók a PVP játékmódról pár változtatás híján aktuálisak.Továbbá itt van egy videó, amit a szerveren is használt aknák készítése/tesztelése során készítettem. A szerveren kicsit más, de hasonló. |