Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Olie

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60
241
SA-MP: Szerverfejlesztés / AntiMinigun by Cri$y
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 14:50:02 »
Szia!
Beraknád kérlek code tagek közé?
Datáról elég hamar letörlik.
Esetleg Solidfiles vagy Mediafire.

242
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HIBÁS] Everybody Stunt Szerver - GM
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 14:49:07 »
Azért nem szeretem a publikált Stunt módokat, mert szinte mindegyik ugyanaz, csak más a körítés.
Más a színezés, más a dialog, más a sorrend de ismerjük be, kevés olyan stunt mód van, ami tényleg a nulláról íródott.
Tanulni kezdõknek mindenesetre jó, mert nem túl bonyolult a felépítése :)

243
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HellRpg
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 14:32:42 »
Valami rp-sebb nevet nem tudnál adni neki?

244
Játékok / Prince Of Persia trilógia
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 14:22:07 »
Nem olvastam végig amiket írtam, wikirõl másoltam ki, de most így végigolvasva tényleg sok helyen hülyeség.
A párkányos Easter Egget magamtól vettem észre, de aztán mikor rákerestem láttam, hogy már rég köztudott :D
Egyébként ezeket (is) mondja:
\"You are quick, mortal... quick to die\"
\"You will be removed\"
\"Disrupt the Timeline no further\"
\"All who have come before you have fallen\"
\"No-one escapes the Dahaka\"
\"You cannot escape the Dahaka\"
\"You cannot escape your fate\"
\"Come to me... come to your death!\"

245
Archívum / [HUN]..:Out-Lifer RPG:..[V2.0]pwd by clans.hu
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:55:24 »
Idézetet írta: Anthony date=1348400089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27840\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A CP-s melók arra jók, hogy ha kevesen vannak, vagy netán egyedül, akkor is tudj mit csinálni. Szép és jó, hogy ha vannak olyan melók, ahol egymással tudtok valamit csinálni(pl. ügyvéd), de ha egyedül vagy, vagy épp nincs szükség ügyvédre, akkor meg csak ülsz és nézel? A legjobb talán az, ha egy meló egyaránt CP-s, és más játékossal is végezhetõ.
 
Vagy legyen mind a kettõbõl.
CP-s munkákból mennyiségébõl meg kell találni az arany középutat.
Az se jó, ha sok van, és az se, ha kevés. Bár, ha mindenképpen ki akarod lengetni az ingát, inkább kevesebb legyen.
Illetve, rp-zd le, hogy van saját munkád. RP-zd le, hogy egy irodában dolgozol. Vagy ha nem áll rendelkezésre megfelelõ helyszín, akkor otthon dolgozol.
Ötletek alapján bõvíteni a munkákat. :)
 
aKE link=topic=32328.msg344203#msg344203 date=1348388306]
Leírás bõvítve.
 
[/quote]
Bõvíts még rajta szerintem :)

246
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:51:42 »
Idézetet írta: Anthony date=1348268799\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4196\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyet értek Dravennel, szerintem sem ártana szigorítani a Szerverek fórumrész szabályzatán. Egyrészt lehetne pl. a \"támogatom\", \"jó\", \"sok sikert\", stb... oda nem illõ, és 99%-ban csak HSZ vadász hozzászólások \"betiltása\". Engem személy szerint nagyon zavar, hogy már a 9. témát nézem, keresvén az új hozzászólásokat, de az esetek 99%-ában csak ilyenekkel találkozom, amiket példának is írtam. Persze, van az a 3-4 ember, aki tényleg azért írja, mert tetszik neki a szerver, de a nagy többségre sajnos nem ez jellemzõ. Most is szoktam törölgetni õket, mikor olyanom van, de ameddig nincs benne a szabályzatban, hogy tilos az ilyesmi, addig úgysem veszik komolyan.
Másik, az \"önjelölt moderátorok\" problémára valami megoldást keríteni, mert nem egyszer látni, hogy valaki(pl. Gentle, trave) odaírja, hogy bõvítse a témanyitó a témát, majd ezután jön még 8-9 felhasználótól HSZ kb. ugyanezzel a tartalommal. (aztán persze jön a csodálkozás, hogy miért lett törölve az adott hozzászólás. Elvégre ha egy téma nem felel meg a szabályzatnak, akkor ahhoz felesleges hozzászólni, hiszen úgyis zárva lesz. Szerintem.
 
Igazából, szerintem addig lehessen sok sikert kívánni, amíg van tartalma a hozzászólásodnak. Például Kritika pozitiv, vagy negatív irányban.
\"Sziasztok Sok sikert kívánok!
Szerintem a XY-t le kéne cserélni ZB-re, meg AB-t kivenni, de amúgy klassz lesz! :)\"
Ilyenre gondoltam.

247
Játékok / Milyen eredeti játékaid vannak?
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:39:55 »
- Grand Theft Auto - Vice City
- Grand Theft Auto - San Andreas
- Counter Strike 1.6
- Counter Strike - Source
- Team Fortress 2
- Portal
- Portal 2
- Worms 2
- Worms Fortress 3D
- Age Of Empires 1-4
- Age Of Mithology +Titans Kieg.
- Heroes 1-5. +Kiegek
- Prototype
- Prototype 2
- Revenant
- Minecraft
- Need For Speed - Carbon
- Need For Speed - Underground
- Need For Speed - Pro Street
- Need For Speed - Shift
- Prince Of Persia - Sands Of Time
- Prince Of Persia - Warrior Within
Hozzátenném, hogy ezeket évek alatt szedtem össze.
Van amit kaptam, van amit Vettem.
Születésnapok, Karácsonyok, megtakarított pénzek..:\'D

248
Általános / LV mod / BigCity RPG
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:32:26 »
Szerintem meg tedd el a módot, vagy tanulgass belõle.
De ne indíts/indíttass vele szervert.
Ez nagyjából olyan, mint ha én felkínálnám, hogy elküldöm valakinek pl. Malibu modot.
Nincs semmi közöm a modhoz, nem alakítottam rajta, nem raktam hozzá. Tehát semmi munkám nincs vele.
Ellenben a készítõi szerintem vicsorítanának rám egy kicsit. :)

249
SA-MP: Szerverfejlesztés / God engedélyezés letiltás
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:29:44 »
Idézetet írta: rewan date=1348399455\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27833\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megszokás kérdése, nekem pl. a javított is szúrja a szemem, de nyilvánosság elé nem tárnék egy rendezetlen kódot :hmmm:
Mûködés szempontjából ellenben tökmindegy, hogy hogyan néz ki.
Viszont jó script, grat!
 



Mikor kérésre írok scriptet, általában engem is leszólnak, hogy úgy néz ki, mint ha valaki odahányt volna.
És igen, mûködni mûködik, akkor nem mindegy? :D
 
Ötletes script.
Kezdõként gyakorlásra mindenképpen hasznos volt megírni.

250
SA-MP: Szerverfejlesztés / SeeRPG mod letöltése (Legálisan, hisz publikálom!)
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:25:56 »
Idézetet írta: sza23 date=1348399481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22306\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



Üdv.a SeeRPG be 26 error van nem értem miért van ennyi error?
 
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\pawno\\include\\streamer.inc(37) : error 001: expected token: \";\", but found \"enum\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(3435) : error 001: expected token: \";\", but found \"new\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(3479) : error 001: expected token: \";\", but found \"forward\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(6211) : error 001: expected token: \";\", but found \"new\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(6745) : error 001: expected token: \";\", but found \"new\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(8147) : error 001: expected token: \";\", but found \"forward\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(8149) : error 001: expected token: \";\", but found \"forward\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(8324) : error 001: expected token: \";\", but found \"forward\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(8900) : error 001: expected token: \";\", but found \"new\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11792) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11793) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11794) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11795) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11796) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11797) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11798) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11799) : error 001: expected token: \";\", but found \"}\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11879) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11880) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11881) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11882) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11883) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11884) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11885) : error 001: expected token: \";\", but found \"do\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11886) : error 001: expected token: \";\", but found \"}\"
C:\\Documents and Settings\\szabi\\Asztal\\SeeRPG\\gamemodes\\SeeRPG.pwn(11998) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
 
Záráshiba.
Valahonnan hiányzik egy \"}\" vagy van egy fölösleges \"}\"

251
Pluginok és Programok / Nativechecker
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:22:32 »
Idézetet írta: vektor1998 date=1348399148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27782\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


hasznos, fõleg kezdõknek.
 
Egyáltalán nem értek egyet veled, akár profiknak is alkalmas plugin készítéshez, vagy bárkinek, ellenõrzésre.
 
[/quote]
Azt írta, hogy FÕLEG kezdõknek. Nem azt, hogy csak kezdõknek :)
És igaza van. Tényleg nagyon jól tud jönni azoknak, akik még nem tapasztaltak a Run Time Error 19 javításában.

252
Játékok / Prince Of Persia trilógia
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:14:20 »
Sziasztok!
Mindenki hallott már a Prince Of Persia nevû játékról.
Láttam már ezzel kapcsolatban témát, viszont ezt olyannak tervezem, ahol én mint segítõ vagyok jelen.
Miután a napokban hetedjére játszottam végig Az Idõ homokja trilógiát, úgy gondolom, hogy értek hozzá.
(Igen, Prince Of Persia függõ vagyok. Na és? :\'D)
Néhány infó:
A trilógia egyes részei évenként jelentek meg 2003 és 2005 között. Rendelkezett egy egységes központi szállal, aminek középpontjában a Herceg és az idõ homokja állt. Ha az idõ homokját valaki szabadjára engedi, akkor az a környéken irtózatos pusztítást képes véghezvinni, bármilyen létformát, amihez hozzáér, homokszörnnyé változtat. Az idõ tõre képes arra, hogy viselõje a homok felhasználásával irányítani tudja az idõt (lassítani, gyorsítani, megállítani, illetve visszatekerni), valamint csak a használatával gyõzhetõek le teljesen a homokszörnyek. Az idõ manipulálása és annak következményei jelentõs szerepet kapnak a történet során, illetve magára történetmesélésre is nagyobb hangsúly helyezõdik. A trilógiához kapcsolódik egy mellékág, a Battles of Prince of Persia címû körökre osztott stratégia Nintendo DS-re, valamint egy teljes értékû játék, a Prince of Persia: The Forgotten Sands, ami a Sands of Time és a Warrior Within közötti történésekre fókuszál.
Vágjunk bele
\"width=500http://noob.hu/2011/09/15/Prince_of_Persia_Logo.png[/img]
A Prince of Persia  egy Akció -és kalandjáték sorozat.
 

Bár a Prince of Persia sorozat sok változáson ment keresztül, egyes részletek mindegyiknél megegyeznek: A helyszín mindig Perzsia, ahol a fõszereplõ egy Herceg nevezetû karakter (Nem azonosítható egyetlen személlyel.), akit irányítva a játékos különféle ügyességi vagy logikai feladatokat hajthat végre, illetve a harcnak is fontos szerep jut.

A Részek történetei:
Azért raktam spoilerbe, mert érdekes a történet, és izgalmasabb, mikor játszod.
Én sem olvastam el anno elõre, pont ezért :)
Spoiler for The Sands Of Time :
Sharaman, Perzsia királya és fia, a Herceg, Indiába indultak, hogy elfoglaljanak egy várost Azad tartományban (fiktív helyszín) a maharadzsa áruló tanácsadójának, Viziernek a segítségével. A megszerzett zsákmánnyal és a maharadzsa lányával, Farahval a hadsereg Azad városa felé indul. Amikor a király átadja ajándékait szövetségesének, Vizier ráveszi a Herceget, hogy nyissa ki a Homokórát, az idõ homokja elszabadul és az egész város népét megfertõzte, homokszörnnyé változtatta.
A Herceg a tõrnek, Farah a medáljának, Vizier pedig a botjának köszönhetõen menekült meg a homok pusztító hatásaitól.A Herceg szövetkezik Farahval, hogy helyrehozzák a kárt, amit okozott és megpróbálnak visszajutni a Homokórához, amit Vizier a Hajnal Tornyába (Tower of Dawn) helyezett. Nem csak a homokszörnyek, hanem a város beindult védelmi mechanizmusa (csapdák) is folyamatos nehézséget jelentenek útjuk során, valamint romantikus szál is kialakulni látszik kettõjük között.
Amikor a Homokórához érnek, elbizonytalanodik és kérdõre vonja Faraht, hogy miért olyan segítõkész. (Hisz õt elrabolták és népét legyõzték.) Vizier pedig megjelenik és egy varázslattal eltaszítja õket, kis híján megszerezve az idõ tõrét, a Herceg viszont sikeresen elveszi elõle, de a katakombákba zuhannak. Farah elmesélt egy történetet, amikor az anyukája megtanított neki egy varázsszót (Kakolookiyam), ami segít neki, mikor fél. Ez megnyitott egy járatot és így folytathatták útjukat, ami a fürdõbe vezetett, ahol szerelmük beteljesedik.
Amikor a Herceg felébred, Farah eltûnt a tõrrel, a nyakláncát hagyva csak hátra. A Herceg utánaered a Hajnal Tornyába, de késõn érkezik, Faraht körbeveszik az ellenségek, õ pedig minden erõfeszítése ellenére se tudja megmenteni szerelmét, aki lezuhan a Homokórát tároló terembe. A Herceg lemegy, hogy gyászolja szerettének elvesztését. Dühében felugrik a Homokórára és a tõrrel visszatekeri az idõt az ostrom elõtti éjszakára, meg nem történté téve az eseményeket (Grand Rewind), beleértve a kapcsolatát a hercegnõvel. Elindul, hogy figyelmeztesse Faraht apja tanácsadójának árulásáról. Elmeséli neki az egész történetét és azt is, hogy hogyan kerülheti el a támadást. Ekkora betoppan Vizier és sor kerül a végsõ küzdelemre. Miután a Herceg gyõzedelmeskedik, átadja a tõrt Farahnak, aki továbbra sem tudja elhinni a halottakat. Amikor a nevérõl kérdezi a Herceget, õ azt feleli, hívja nyugodtan Kakolookiyam-nak, majd eltûnik a távolban, Farah pedig csodálkozik, hogy talán mégis az igazat beszélte.
Spoiler for Warrior Within:
Sharaman, Perzsia királya és fia, a Herceg, Indiába indultak, hogy elfoglaljanak egy várost Azad tartományban (fiktív helyszín) a maharadzsa áruló tanácsadójának, Viziernek a segítségével. A megszerzett zsákmánnyal és a maharadzsa lányával, Farahval a hadsereg Azad városa felé indul. Amikor a király átadja ajándékait szövetségesének, Vizier ráveszi a Herceget, hogy nyissa ki a Homokórát, az idõ homokja elszabadul és az egész város népét megfertõzte, homokszörnnyé változtatta.
A Herceg a tõrnek, Farah a medáljának, Vizier pedig a botjának köszönhetõen menekült meg a homok pusztító hatásaitól.A Herceg szövetkezik Farahval, hogy helyrehozzák a kárt, amit okozott és megpróbálnak visszajutni a Homokórához, amit Vizier a Hajnal Tornyába (Tower of Dawn) helyezett. Nem csak a homokszörnyek, hanem a város beindult védelmi mechanizmusa (csapdák) is folyamatos nehézséget jelentenek útjuk során, valamint romantikus szál is kialakulni látszik kettõjük között.
Amikor a Homokórához érnek, elbizonytalanodik és kérdõre vonja Faraht, hogy miért olyan segítõkész. (Hisz õt elrabolták és népét legyõzték.) Vizier pedig megjelenik és egy varázslattal eltaszítja õket, kis híján megszerezve az idõ tõrét, a Herceg viszont sikeresen elveszi elõle, de a katakombákba zuhannak. Farah elmesélt egy történetet, amikor az anyukája megtanított neki egy varázsszót (Kakolookiyam), ami segít neki, mikor fél. Ez megnyitott egy járatot és így folytathatták útjukat, ami a fürdõbe vezetett, ahol szerelmük beteljesedik.
Amikor a Herceg felébred, Farah eltûnt a tõrrel, a nyakláncát hagyva csak hátra. A Herceg utánaered a Hajnal Tornyába, de késõn érkezik, Faraht körbeveszik az ellenségek, õ pedig minden erõfeszítése ellenére se tudja megmenteni szerelmét, aki lezuhan a Homokórát tároló terembe. A Herceg lemegy, hogy gyászolja szerettének elvesztését. Dühében felugrik a Homokórára és a tõrrel visszatekeri az idõt az ostrom elõtti éjszakára, meg nem történté téve az eseményeket (Grand Rewind), beleértve a kapcsolatát a hercegnõvel. Elindul, hogy figyelmeztesse Faraht apja tanácsadójának árulásáról. Elmeséli neki az egész történetét és azt is, hogy hogyan kerülheti el a támadást. Ekkora betoppan Vizier és sor kerül a végsõ küzdelemre. Miután a Herceg gyõzedelmeskedik, átadja a tõrt Farahnak, aki továbbra sem tudja elhinni a halottakat. Amikor a nevérõl kérdezi a Herceget, õ azt feleli, hívja nyugodtan Kakolookiyam-nak, majd eltûnik a távolban, Farah pedig csodálkozik, hogy talán mégis az igazat beszélte.
Spoiler for The Two Thrones:
A Prince of Persia: The Two Thrones közvetlen a Warrior Within ’igazi’ befejezése után veszi fel a fonalat, vagyis a Herceg a Dahakát legyõzi, Kaileenát pedig megmenti végzetétõl, kettesben hajóznak Babilon felé.
Amikor közelebb érnek elszörnyedve látja, hogy a városát elfoglalták, hajójukat pedig nyílzáporral sújtják és egy katapulttal a tenger mélyére süllyesztik. A Herceg egy deszkába kapaszkodva partra sodródik, és szeme láttára vonszolják el szerelmét a rejtélyes támadók. Útra indul, hogy kiszabadítsa, és akkor rájön, hogy õsi ellensége, Vizier áll a támadás mögött (Az idõ szigetén történt eseményeknek köszönhetõ, hogy nem halott.) és õ rabolta el Kaileenát.
Amikor végre megtalálja szerelmét, tehetetlenül kell végignéznie, ahogy a Vizier az idõ tõrével hason szúrja kedvesét, ezzel elszabadítva az idõ homokját, majd pedig önmagába mártja a tõrt, átváltoztatva magát egy halhatatlan szörnnyé. Az elszabadult homok mindenkit átváltoztat, a Herceg azonban még idõben elkapja az idõ tõrét, viszont részlegesen így is megfertõzõdik.
Megmenekül, azonban a csatornában találja magát Babilon városának peremén és elindul, hogy megölje Viziert. Az idõ homokjának hatására egy sötét személyiség alakul ki benne. A Herceg jó cselekedetekre törekszik, de a bosszúvágy hajtja elõre, míg a Sötét Herceg (Dark Prince) egy rideg, kegyetlen, arrogáns és sz*rkasztikus személyiség, aki egy belsõ hangként igyekszik meggyõzni a Herceget, hogy tulajdonképpen õk egy és ugyanazon személy és ne törõdjön másokkal, csak saját magával.
A Vizier nyomában összefut egy régi ismerõssel, Farahával, aki természetesen nem emlékszik semmire és meglepõdik, hogy a Herceg ismeri õt. Kezdetben gyanakvó, ennek ellenére egy új kötelék van kialakulóban kettõjük között. Vizier azonban elragadja Farahát, hogy magához hasonlóvá formálja és királynõjévé tegye, a Herceg lába alatt egy varázslattal beszakítja a talajt, aki így egy földalatti aknába zuhan, ahol a Sötét Herceg megpróbálja teljesen uralma alá vonni. A Herceg megtalálva apja kardját és holttestét, elkeseredik, sötét énje pedig szemére veti az eddigi próbálkozásait a múlt megváltoztatásáról és azok sikerességét. A Herceg végül belátja, hogy nem futhat tovább sorsa elõl, nem törölheti el többé hibáit és azok következményeit, hanem el kell azokat fogadnia, a felismerésnek hála pedig úgy tûnik, teljesen úrrá lesz a Sötét Hercegen.
A Herceg végül kijut, és újra szembeszáll Vizierrel és az idõ tõrével szíven szúrja. A Vizier testébõl kiáramló és a város minden pontján szétterjedõ homok a torony tetején koncentrálódik és Kaileena alakja formálódik meg, aki a sebeit begyógyítja és megtisztítja a várost a fertõzéstõl. A Sötét Herceg ekkor magához akarja ragadni teste irányítását, de a Herceg végül örökre elhallgattatja. Farah felébreszti és megkérdezi, hogy honnan tudta a nevét. A Herceg pedig elmeséli neki történetét ugyan úgy, ahogyan a Sands of Time végén is tette.
Frissítés alatt...

253
Archívum / Új Globális Moderátor!
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 12:46:38 »
Gratulálok Anthony! :)

254
Készülõ munkák / [PHP] + [FS] SYLAR\'s User Control Panel with InGame Script
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 11:48:49 »
Engem is érdekelne, mert fel szerettem volna használni :)
Vagy legalábbis \"felboncolni\", hogy hogy csináltad! :)

255
SA-MP: Szerverfejlesztés / K9 Unit Rendõrség | v3.0.0
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 11:21:18 »
Próbáld meg kicserélni az includeot.
http://www.solidfiles.com/d/a291/

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal