Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [OKOSKA]

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
241
Szkript kérések / új
« Dátum: 2012. március 15. - 13:18:39 »
nem.
én pedig szívesen adnék...
de NE OFFOLJ MÁR!

242
Szkript kérések / új
« Dátum: 2012. március 15. - 13:12:45 »
OFF:sajátomon de ez offolás!
és válasz?

243
Archívum / MTA hiba
« Dátum: 2012. március 15. - 13:11:39 »
Ez lenne a hiba (sürgõs) bárhonnan szedem le bármelyik mta-t ez van:
ezt irja:
 

---------------------------
Windows - Alkalmazáshiba
---------------------------
A 0x00746979 címen található utasítás a 0x00000000 memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhetõ el a következõ mûvelet: read.
 
A program befejezéséhez kattintson az OK gombra.
---------------------------
OK   
---------------------------

 
win7-em van.

244
Szkript kérések / új
« Dátum: 2012. március 15. - 12:49:07 »
kéne egy olyan szkript ami rádiós!
dialogos,
megy a rádió is rajta
/radiok a parancsa
annyi
Jutalom:
Fórumomon \"admin.png\" rang.
köszönöm

245
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 10:23:11 »
nézem pill várj
 ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 15. - 10:48:25 )

ITT MEG NEM JÓ:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
 
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat megnézem,\\nSzeretnék tgf re jelentkezni!\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
        if(response)
if(listitem == 0)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
}
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid, 223);
}
if(listitem == 2)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Elküldtem a jelentésedet az adminoknak!\");
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SendClientMessage(playerid,\"-100$, mert ennyibe került!\");
}
}
return 1;
}
[code]
hiba:
[code]error 035: argument type mismatch (argument 2)

246
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 10:17:22 »
gabor az enyém nem jó!
hogyan kéne?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
#define fegyverek
 
CMD:fegyvers(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
 
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid,223);
}
}
}
}return 1;
}

 
és a listitem 1 tõl nem mûködiik. mit kéne? akkor se ha a tiéddel csinálom amit omondtál.

247
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 09:56:44 »
és az enyémre Gabor.. válszoljon!

248
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 09:50:09 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#pragma tabsize 0
#define fegyver 101
#define fegyverek
 
CMD:fegyvers(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", \"Sawn-Off Shotgun  $5000\\nParancsokat néznék.\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor  if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"parancsok(fegyverekhez)\",\"/fegyverek\\n\\nMég bõvítem!\",\"ok\",\"ok\");
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy Adminnisztrátor!\");
SetPlayerSkin(playerid,223);
}
}
}
}
return 1;
}

 
az az adminos sor csak ugy ott van! nem kell adminparancsba!kamunak van
de semmit nem csinál az.a rész innan hogy listitem 1
ennyi*

249
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 09:37:01 »
nem hibás.
csak nekem nem jó akkor ha hozzá ezek után:
if(listitem == 1)
{
ShowPlayerDialog(playerid,és beírom az adatokat minden ok)
}
}
}
}
return 1;
}
igaz hibátlan a script nem talál benne hibát met bõvítettem mindent, de -->
nem csinál a szereren semmit sem.
mi lehet a baja,?

250
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 09:05:25 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define Shotgun
#define Off
#define Sawn
#define fegyver 101
CMD:fegyver(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, fegyver, DIALOG_STYLE_LIST, \"Fegyverek\", Sawn-Off Shotgun  $5000\",\"Megveszem\",\"Nem veszem meg\"); // Ezt bõvíthedet több fegyverrel
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == fegyver)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)  // Így bõvítheted csak alá, és akkor if(listitem == 1) és így tovább mindig eggyel több
{
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Vettél egy Sawn-Off Shotgunt!\");
}
}
}
return 1;
}
tessék a script! please ne codeban írd le ok?

251
Szkript kérések / dialogos fegyver
« Dátum: 2012. március 15. - 08:55:24 »
nem jó! ugyanat an hiba!

252
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tgf
« Dátum: 2012. március 15. - 08:50:53 »
kiraktad a pm em ! :D :D ;)

253
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fûrész
« Dátum: 2012. március 14. - 19:50:45 »
DE:::: :
lopott map nem warn? ::.

254
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fûrész
« Dátum: 2012. március 14. - 19:34:39 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1331749991\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13065\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=17102.msg238981#msg238981 date=1331749617]
ok pill:
itt is van:    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294998
én nem jelentem! majd te
DE EGY BIZTOS: NEM A TIÉD !
A TÖBBIT IS MEGTALÁLTAM MÁR VAGY 3×
MAPOK KÖZÖTT!
ENNYI LENNE!


 
na válasz aztán ok!
 
Biztos hogy nem, mivel annak is jackob a neve.. XDXD És nézd meg a videó alatt az aláírást, az sem hasonlít jackobéhoz.. :) Elõször ellenõrízd a forrást, aztán panaszkodj..
[/quote]
de akkor lopott! Zárom a vitát : lopott ennyi!

255
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fûrész
« Dátum: 2012. március 14. - 19:26:57 »
ok pill:
itt is van:    http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=294998
én nem jelentem! majd te
DE EGY BIZTOS: NEM A TIÉD !
A TÖBBIT IS MEGTALÁLTAM MÁR VAGY 3×
MAPOK KÖZÖTT!
ENNYI LENNE!


 
na válasz aztán ok!

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal