Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Petrik
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22
241
« Dátum: 2012. november 06. - 21:22:24 »
Sziasztok. Igazából, ez az elsõ, 0-ról írt modom, nem túl nagy, és nincs is benne sok minden, csak a gyakorlás kedvéért készítettem, névnél sem voltam valami kreatív. Hátha hasznát veszi egy új scripter, mert akik már jártasabbak ebben, nem hiszem, hogy túl sok újat fognak látni. Igazából, a lényege csak az volt, hogy én megértsem, az már más téma, hogy mennyire hülyén oldottam meg a dolgokat Lényegében egy TDM (Team Death Match), amely 2 csapat között játszódik (Maffia/SWAT). Nem tudom, mennyire egyenlõ a valóságban a SWAT, és a Maffia, mindegy, ez jutott hirtelen eszembe Van egy fegyverbolt, és egy... olyan hely, ahol feltudod tölteni az életed. Egy admin rendszer nem árt mellé, mert nem tartalmaz semmit, van valami admin félesége, de azt egy parancs aktiválja, az /alhuqfac. Az \"AL\" az admin logint jelent, a huqfac meg csak egy random kijött kód. Nem tudom, mennyire hasznos ez, vagy mennyire nehéz kitalálni, de mindegy, mondom, csak az volt a lényeg, hogy kitanuljam a lényegesebb dolgokat a Pawnoból. Minden ember kezdésnek kap 1 pisztolyt, és egy kést. A többit meg lehet vásárolni. (Lehet, bennehagytam a kódban hülyeségeket, azok csak próbák voltak ) Képek: http://kepfeltoltes.hu/121106/sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Kód: #pragma unused GetPointDistanceToPointExMorph #pragma unused IsNumeric #pragma unused ReturnUser #include <a_samp> //#include <a_sampmysql> #include <core> #include <float> #include <time> #include <file> #include <utils> #include <morphinc> new bool:Admin; new Text:Petriktext; #define DIALOG_0 100 #if defined FILTERSCRIPT #endif //================================================================== // Petrik\'s TDM | //================================================================== public OnGameModeInit() { UsePlayerPedAnims(); SetGameModeText(\"Petrik\'s TDM\");//Ha módosítod, legyél szíves jelezni valahol az alap modot Nem lényeges, de jó lenne AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); AddPlayerClass(71,0.0,0.0,0,0.0,0,0,0,0,0,0); //----------Zóna:)-------------- CreateObject(8884, 2664.5, -2348.3000488281, 16.10000038147, 0, 0, 265.99548339844); CreateObject(8884, 2665.3999023438, -2336.1999511719, 16.10000038147, 0, 0, 265.99548339844); CreateObject(8884, 2714.1999511719, -2385.1999511719, 16.10000038147, 0, 0, 270); CreateObject(8884, 2714.19921875, -2411.099609375, 16.10000038147, 0, 0, 270); CreateObject(8884, 2714.2998046875, -2397.69921875, 16.10000038147, 0, 0, 270); CreateObject(8884, 2725.8999023438, -2487.3000488281, 16.10000038147, 0, 0, 268); CreateObject(8884, 2725.2998046875, -2511.599609375, 16.10000038147, 0, 0, 267.99499511719); CreateObject(8884, 2725.69921875, -2498.7998046875, 16.10000038147, 0, 0, 267.99499511719); CreateObject(12857, 2809.1999511719, -2438.5, 8.6000003814697, 0, 0, 90); CreateObject(3799, 2826.8999023438, -2443.3000488281, 11.10000038147, 0, 0, 24); CreateObject(1318, 2748.8000488281, -2450.8000488281, 13.10000038147, 0, 0, 92); CreateObject(3800, 2746.1000976563, -2454.6000976563, 12.89999961853, 0, 0, 342); CreateObject(3800, 2744.3994140625, -2453.099609375, 12.89999961853, 0, 0, 23.999633789063); CreateObject(3800, 2748.6999511719, -2454.3999023438, 12.89999961853, 0, 0, 307.99890136719); CreateObject(2044, 2748.6999511719, -2454.3999023438, 14, 0, 0, 0); CreateObject(2045, 2746.5, -2454.5, 14.10000038147, 0, 0, 0); CreateObject(2036, 2744.5, -2453.1000976563, 14, 0, 0, 0); CreateObject(2058, 2744.3999023438, -2453.1999511719, 14, 0, 0, 0); CreateObject(2037, 2746.1000976563, -2454.3000488281, 14.10000038147, 0, 0, 0); CreateObject(2035, 2746, -2454.8000488281, 14, 0, 0, 0); CreateObject(2034, 2748.6999511719, -2454, 14, 0, 0, 0); CreateObject(2690, 2750.5, -2455.3000488281, 13.199999809265, 0, 0, 238); //Textlabels Create3DTextLabel(\"Fegyverbolt - /fegyver\",0x33AA33AA,2748.4644,-2452.6663,13.8623,70,0); Create3DTextLabel(\"Orvosi ellátás - /ellat\",0x33AA33AA,2798.9719238281,-2456.0773925781,14.10710811615,70,0); Create3DTextLabel(\"Válassz csapatot! - /maffia, /swat\",0x33AA33AA,2213.5742,1287.1582,10.8203,70,0); //Igen, ez is hülyeség. Csak próbaként raktam bele, mikor kezdtem a modot, de késõbb dialogossá tettem. //----------\"Kórház\"--------- CreateObject(1812, 2798.8000488281, -2460.1999511719, 12.60000038147, 0, 0, 272); CreateObject(1812, 2798.8000488281, -2457.6999511719, 12.60000038147, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(1812, 2798.8999023438, -2455.1000976563, 12.60000038147, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(1812, 2799.1000976563, -2452.8000488281, 12.60000038147, 0, 0, 271.99951171875); CreateObject(1516, 2801, -2453.8999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0); CreateObject(1516, 2801, -2453.8994140625, 12.60000038147, 0, 0, 0); CreateObject(1516, 2801.1000976563, -2456.3999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0); CreateObject(1516, 2801, -2458.8999023438, 12.60000038147, 0, 0, 0); CreateObject(1240, 2801.1000976563, -2456.3999023438, 13.300000190735, 0, 0, 86); //===========[start] CreateObject(3113, 2217.1000976563, 1285.5999755859, 11.10000038147, 0, 20, 0); CreateObject(3113, 2198.1000976563, 1285.6999511719, 11.10000038147, 0, 340.0048828125, 0); CreateObject(2370, 2202.6999511719, 1292.6999511719, 9.8000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(2370, 2213.6000976563, 1292.6999511719, 9.8000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(2370, 2202.6999511719, 1277.5999755859, 9.8000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(2370, 2213.599609375, 1277.8994140625, 9.8000001907349, 0, 0, 0); CreateObject(1722, 2212.3999023438, 1278.4000244141, 9.8000001907349, 0, 0, 268); CreateObject(1722, 2212.5, 1293.4000244141, 9.8000001907349, 0, 0, 267.99499511719); CreateObject(1722, 2204.5, 1292.4000244141, 9.8000001907349, 0, 0, 79.994995117188); CreateObject(1722, 2204.1000976563, 1278, 9.8000001907349, 0, 0, 49.991455078125); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerCameraPos(playerid, 2778.7188,-2422.3274,13.6359); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2778.7188,-2422.3274,13.6359); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Írd be: /start a kezdéshez!\" ); PetriktextDraw(playerid); Admin = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { PetriktextDraw(playerid); return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GivePlayerMoney(killerid, 350); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi akarsz lenni?\", \"Maffiás\\nSWAT-os\", \"Kezdjük!\", \"\"); return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/start\", cmdtext, true, 10) == 0) { SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi akarsz lenni?\", \"Maffiás\\nSWAT-os\", \"Kezdjük!\", \"\"); return 1; } //===========[Admin]====== if (strcmp(\"/alhuqfac\", cmdtext, true, 10) == 0) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Beléptél az adminba. Parancsok: /adminparancsok\" ); Admin = true; return 1; } //===========[Admin parancsok]====== if (strcmp(\"/figyelmeztet\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Admin == true) { SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, \"Egy admin figyelmeztetést adott le az összes játékos számára!\"); } else { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Nem vagy bejelentkezve az adminba.\" ); } return 1; } //===========[skinváltás] if (strcmp(\"/adminskin\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Admin == true) { SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, \"Adminskin felvéve!\"); SetPlayerSkin(playerid, 270); SetPlayerColor(playerid, 0xED0321AA); } else { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Nem vagy bejelentkezve az adminba.\" ); } return 1; } //==========[Minigun]====== if (strcmp(\"/minigun\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Admin == true) { SendClientMessageToAll(0xFF0000AA, \"Adtál magadnak egy minigunt!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 300); } else { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Nem vagy bejelentkezve az adminba.\" ); } return 1; } //===========[Adminparancsok]====== if (strcmp(\"/adminparancsok\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(Admin == true) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"...Parancsok...\"); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"/figyelmeztet - Összes játékos figyelmeztetése\"); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"/adminskin - Admin skin felvétele\"); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"/minigun - Minigun adása\"); } else { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Nem vagy bejelentkezve az adminba.\" ); } return 1; } //================================ if (strcmp(\"/ellat\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20.0, 2798.9719238281,-2456.0773925781,14.10710811615)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Sebeid ellátva!\" ); SetPlayerHealth(playerid, 100); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak az orvosnál töltheted fel az életedet. (Egy szív jelzi a helyét!)\"); return 1; } //========== if (strcmp(\"/givemoney\", cmdtext, true, 10) == 0)//Ezt kilehet venni, ha akarod, csak a próbák kedvéért csináltam. { if(IsPlayerConnected(playerid)) { GivePlayerMoney(playerid, 500); } return 1; //==========[AK] } if (strcmp(\"/buyak\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 3500) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 100 golyós AK-t 3500$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy AK-t!\"); GivePlayerMoney(playerid, -3500); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 100); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //==========[m4] if (strcmp(\"/buym4\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 3250) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 100 golyós M4-et 3250$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy M4-et!\"); GivePlayerMoney(playerid, -3250); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 100); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //============[MP5] if (strcmp(\"/buymp5\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 1000) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 70 golyós MP5-öt 1000$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy MP5-öt!\"); GivePlayerMoney(playerid, -1000); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 70); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //=========[sniper] if (strcmp(\"/buysniper\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 7000) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 30 golyós Sniper-t 7000$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy Sniper-t!\"); GivePlayerMoney(playerid, -7000); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 30); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //========[shotgun]==== if (strcmp(\"/buyshotgun\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 6800) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 70 golyós Shotgun-t 6800$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy Shotgun-t!\"); GivePlayerMoney(playerid, -6800); GivePlayerWeapon(playerid, 34, 30); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //=====[Lángszóró] if (strcmp(\"/buylangszoro\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 6000) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy lángszórót 6000$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy lángszórót!\"); GivePlayerMoney(playerid, -6000); GivePlayerWeapon(playerid, 37, 300); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //=====[uzi] if (strcmp(\"/buyuzi\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (GetPlayerMoney(playerid) < 3000) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA,\"Nincs elég pénzed!\"); return 1; } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0x33AA33AA, \"Vettél egy 100 golyós SMG/Uzi-t 3000$-ért!\" ); SendClientMessageToAll(0xFFC801C8, \"Szerver üzenet: Valaki vett egy SMG-t/Uzi-t!\"); GivePlayerMoney(playerid, -3000); GivePlayerWeapon(playerid, 28, 100); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } //===== if (strcmp(\"/fegyver\", cmdtext, true, 10) == 0) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, 2748.4644,-2452.6663,13.8623)) { SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"..........[Vásárolható fegyverek]........\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"---ÁR-------FEGYVER-------Parancs--------\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--3250$------M4-----------/buym4---------\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--3500$------AK-----------/buyak---------\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--1000$------MP5-------- -/buymp5--------\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--7000$------Sniper-------/buysniper-----\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--6800$------Shotgun------/buyshotgun----\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--6000$------Lángszóró----/buylangszoro--\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"--3000$------Uzi/SMG------/buyuzi--------\" ); SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \".........................................\" ); } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Csak a fegyver részlegnél vásárolhatsz. Egy nyíl jelzi a helyét.\"); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { return 0; } return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 100 && response) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerSkin(playerid, 111); SetPlayerPos(playerid, 2770.6196,-2389.1914,16.2244); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ebben a körben maffiás vagy!\" ); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); SetPlayerColor(playerid, 0x33CCFFAA); } case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 285); SetPlayerPos(playerid,2763.8274,-2528.1975,13.6392); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ebben a körben SWAT-os vagy!\" ); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); SetPlayerColor(playerid, 0xC2A2DAAA); } } return 1; } return 0; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } PetriktextDraw(playerid) { Petriktext = TextDrawCreate(468.5, 102,\"Petrik\'s TDM\"); TextDrawColor(Petriktext,0xFFC801C8); TextDrawSetOutline(Petriktext,1); TextDrawSetShadow(Petriktext,0); TextDrawFont(Petriktext,3); TextDrawLetterSize(Petriktext,0.7,1.2); TextDrawShowForPlayer(playerid,Petriktext); } Letöltés: http://www.mediafire.com/?27h12wnizkiva25Lehet, hogy most jönni fognak a \"nagy\" scripterek, hogy ez milyen k*rva sz*r, meg minden cucckombó, nem igazán érdekel. Az építõjellegû kritikákat szívesen várom! :thumbsup:
242
« Dátum: 2012. november 04. - 15:13:38 »
new bool:Hasznalhatja; OnPlayerConnect(playerid) { Hasznalhatja = false; return 1; } COMMAND:krumpli(playerid,params[]) { Hasznalhatja = true; return 1; } COMMAND:sajt(playerid,params[]) { if(Hasznalhatja == true) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Most már ezt a parancsot is használhatod!\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Elõször írd be /krumpli, csak az után használhatod a /sajt -ot!); } return 1; }
Így.
Nagyon köszönöm!
243
« Dátum: 2012. november 04. - 14:10:40 »
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogyan csináljam meg azt, hogy egy játékos csak akkor tudjon használni egy parancsot, ha elõtte már használt egy másikat? Ömm... példaképpen: Ha a játékos beírja, hogy /krumpli , csak azután tudja beírni, hogy /sajt, mert ha nem írta volna be, hogy /krumpli, akkor kiírná: \" Még nem írtad be, hogy /krumpli\". Érthetõ? Valami példát lehetne írni, vagy valami linket errõl?
244
« Dátum: 2012. november 03. - 22:33:32 »
Sziasztok. Tudtok nekem küldeni mûködõ adminrendszereket? Áttekinthetõekre gondoltam, és alapokra, szóval csak ban van benne, esetleg login rendszer, kick, a többit én megcsinálnám. Googleba csak sz*rokat találtam. (Ja, és Filterscript legyen
245
« Dátum: 2012. november 03. - 18:13:46 »
Köszönöm a válaszokat!
246
« Dátum: 2012. november 03. - 18:08:49 »
Persze! Folyamat jelentkezhetnek emberek!
Írok PM-et.
247
« Dátum: 2012. november 03. - 18:04:22 »
Sziasztok. Hogyan tudom azt megoldani, ha egy játékos beír egy parancsot, akkor amíg megy a timer, addig ne tudjon mozogni? Se semmit csinálni. Tudnátok példát írni?
248
« Dátum: 2012. november 03. - 17:30:32 »
if(dialogid == 1 && response) { switch(listitem) { case 0: { } case 1: { } case 2: { } } } én így szoktam
Így is megpróbáltam, ugyan az :/ if (strcmp(\"/start\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Mi akarsz lenni?\", \"Maffiás\\nSWAT-os\", \"Kezdjük!\", \"\"); SpawnPlayer(playerid); return 1; } Ehhez a parancshoz van fûzve. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 03. - 17:37:39 )
Jaaaa, megvan! Nem egyezett az ID!
249
« Dátum: 2012. november 03. - 17:00:44 »
1. Rossz hely 2. Google a barátod 3. Csak 100000 letöltési link van róla a neten
250
« Dátum: 2012. november 03. - 16:15:03 »
Sziasztok. Elkészítettem egy dialogot, idáig mindig sikerült, most nincs kedve neki. Rányom valamelyik választási lehetõségre, de csak simán kikapcsolja a dialogot, nem teljesíti, amit kérek. A Dialog: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == 1 ) { if ( !response ) { return 1; } if ( listitem == 0 ) { SetPlayerSkin(playerid, 107); SetPlayerPos(playerid, 2770.6196,-2389.1914,16.2244); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); } if ( listitem == 0 ) { SetPlayerSkin(playerid, 285); SetPlayerPos(playerid,2823.7356,-2447.8679,12.0918); GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); } return 1; } return 0; } Csak egy gomb elérhetõ, a választás. Szóval nincs kilépési lehetõség, lehet, összekeveri a gombokat? Vagy csak simán elrontottam a kódot? Ha igen, tudnátok egy javított \"típust\" írni?
252
« Dátum: 2012. november 02. - 19:40:11 »
Sziasztok. Amikor belép a játékos játékba ott van egy \"Spawn gomb\". Azt ellehet tüntetni onnan valahogy? Vagy elég csak annyi, ha rákattintanak, semmi ne történjen.
253
« Dátum: 2012. november 02. - 15:36:12 »
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { GivePlayerMoney(killerid, 2000); return 1; }
Nem playerid-t írsz, hanem killerid-t (= aki megölt)
A killerid-t tudtam, és elgondoltam ezt a lehetõséget, viszont úgy tudom, alapból van egy érték, amit megad a játék, ha megölünk valakit. Vagy tévedek? Mert még nem teszteltem.
254
« Dátum: 2012. november 02. - 13:11:44 »
Sziasztok. Hogyan tudom szabályozni azt, ha megöl valaki valakit, akkor mennyi pénzt kapjon?
255
« Dátum: 2012. november 02. - 12:52:24 »
Kell még?
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 22
|