Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 161
241
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 20. - 16:35:00 »
Persze, ez egyértelmû, hogy nem lesz. :) De akkor se szeressem SF-et.  :P (Mellesleg AMF második napja megkukult, nem tudom, hogy mi a szitu.)

242
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 19. - 19:38:06 »
Nem lenne hülyeség, csak az szerintem 2-3 szerverrel jó igazán.
Én pl csak LSben játszottam a Crazy-n, ha a 2 közül egyik szerveren se ment LS, inkább be se léptem.
Míg pl SACnR-en nem ragaszkodtam csak LShez, mindenfelé jártam, mert mindenhol voltak lehetõségek, és ha pl meguntam LVt, akkor 2 perc alatt megint LSben voltam.
Meg hát Crazy-n van 400 aktív játékos,  mindig dugig van a két szerver.
Amit meg fõleg utálok ebben a városcserében, hogy külön fejlõdnek a \"karakterek\", és sokszor szerverenként az a 150-170 játékos mikor a fõ pontokon összegyült, egy ilyen pörgõs játékstílusban elég pokoli tudott lenni./color]

243
Beszélgetés / Magyarország helyzete
« Dátum: 2013. március 19. - 18:19:47 »
Idézetet írta: Csabesz date=1363617424\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18869\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na, az az 5% kb. 500 ember jelent...
De akit leírtál, az már az én szememben nem cigány, hanem már magyar.
 
Pontosan! Sajnos kevés ilyen van...

244
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2013. március 19. - 18:12:31 »
Nem lehet, hogy megint az admincsapat telézte el?
Régen is mindig eltelézték, mikor már sok kocsi volt, illetve az inaktív játékosok jármûveit.

245
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 19. - 18:08:41 »
Rühellem SF-et, tömör, fakó, monoton. LSbõl és RCbõl fog kiindulni, majd ahogy növekszik a létszám, úgy kerülnek be újabb üzletek, stb máshova is.
LS kellõképpen változatos, és pont ez a lényege, ügyesebbnek kell lenni, technikásabbnak kell lennie mind két félnek. Míg SFben bármerre mész, a stuntos beütés és a sakktábla  szerû elrendezés miatt szinte mindig érvényes ugyan az a taktika.

246
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 18. - 20:45:59 »
Miféle listára gondolsz? Már adagolom a fejlesztési sorrendet, te írd csak szépen, nyugodtan, inkább alapos legyél, mint hogy a MOD legyen BUGhalmaz.
Amúgy úgy számolom, hogy 2 nap van 1 nagyobb dologra, és összejöhet a nyitás akkorra, amit írtam PMben.
A játékteret bõvíteni meg lehet menet közben is.

247
Hmmm, erre  szerintem benevezek. Összeszedem 16 év RPG tapasztalatom, a HSZeim nagyrészét, amik a szerepjátékról szoltak itt, PDRP fórumon, és amik itt-ott vannak még, és nem 1000 szót, hanem egy könyvet kell majd végigolvasnotok a szerepjátékról.  :p  :D

248
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 18. - 15:48:24 »
Haladj a leírás szerint... :D
Nem tudom, nem vagyok scripter.
Amire még gondoltam, hogy a pontok ne legyenek láthatóak a minimapon, mármint a személyek, és ha megoldható, az lenne a jó, ha a szemünk elé kerülne egy személy, akkor a feje fölött mutassa a csillagokat, szám szerint.
Nem tudom, hogy ez megoldható-e, ha más nem, egy kacifántos object csatolással, azt hiszem, van is a SA:MP-ban csillag object, ami erre tökéletes lenne.
Visszatérve a minimapra és a player indikátorokra: Lehetne úgy, hogy itt-ott lennének \"kamerák\" (viszonylag sûrûn) elhelyezve a város(ok)ban, és ha valamelyik hatósugarába érne egy játékos, csak akkor és a kamera látómezejében jelölje a minimapon. Ha a nagy térképen is meg lehetne ezt oldani, külön extra lehetne, hiszen mindig lehetne erre beélesíteni egy rendvédelémist, aki a bûnözõk mozgását figyelhetné. :)
Persze a színek a megfelelõ csoport és körözöttségi szint szerint változnának, pl mentõs zöld lenne, rendvédelmis kék, ártatlan fehér, 1-3 csillagos sárga, 5 csillagos bûnözõ meg vörös.
Szerintem a CnR-ekben mindig is fájó pont, hogy lehet látni mindenkit, de az se lenne jó, ha soha senkit se láthatnánk a minimapon, így ez egy \"arany középút\" megoldás lehetne.
ÉS mivel bárki lehetne rendõr, mármint átválthatna, és ezzel kitapasztalhatná a kamerák helyét, meg lehetne azt is csinálni, hogy loginnál minden rendvédelmis kapna fejenként 3 \"kamerát\", és azt elhelyezhetné bárhol, ezzel is csapatmunkára ösztönözve a játékosokat (rendvédelemnek érdemes lenne összebeszélnie, ki hol helyezi el a kamerákat), és a \"kamerákat\" még kiismerhetetlenebbé tenni.
Persze minden rendvédelmis látná a társai \"kameráját\", ergo a látószögbe került player indikátorokat.
Ezt egyébként egy áthatatlan, nagy checkpointban képzeltem el, aminek nagyobb lenne a mérete (nem tudom, hogy a láthatatlanná/átlátszóvá tétele, és az átméretezés megoldható-e). Aki a CP-be tartózkodik, azt mutatja a minimap.
Okés, falon átlátó \"kamera\"? Azzal ne törõdjetek, ez CnR, nem RPG. :D  De úgy gondolom, ezek sokat adhatnának a játékélmnyhez, csapatjátékhoz.
Értelemszerûen minimapon player indikátort csak rendvédelmis láthatna, ezt nem is lehetne megkerülni, hagy legyen meglepetés a bûnözõknek, hogy merre vannak a rendvédelmisek, ezzel is növelve az izgalmakat, nem úgy, mint a sok CnR szerveren, hogy messzirõl kiszúrom a minimap miatt, merre nem szabad menni.
A mentõsnek külön minimap mechanika lenne érvényes: Mivel õ semmi más indikátort nem látna a minimapon (õ se láthatná a rendõrökét), ezért ha pl kocsiban ülve 2-est nyom, akkor látná, a minimapon, hogy merre vannak a mentõstársai.
Ha valaki mentõre szorulna, akkor megjelenne neki egy vörös CP, amit jelölne a minimap (mint single-ben a cp-ket), és nyakába is vehetné a várost.
Fontos, körözöttségi szintet csak rendvédelem láthat, így a mentõs se láthatja azt, se a civil a másikon.
Ámmentõst 30%-os ÉP-nél bármikor lehessen hívni, de õ max 50%-ra tudna felgyógyítani, teljes gyógyulás csak kajáldában lehetne.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 18. - 20:01:08 )

AMF-vel belevágtunk a dologba, szóval a napokban kiteszek egy leírást a Hamarosan Nyíló Szerverek közé. Mivel a MOD alapjaiban nem készül atombonyolultra, és sok mindent nem is akarunk belezsúfolni, cél a letisztultság és a Singleplayer féle rendõrös kergetösdi.  Én agyban már kihelyeztem egy közeli nyitási idõpontot, ha AMF szerint is lehetséges, akkor a leírásban kint lesz.
Hétvégéken, fõleg éjjel meg lementésekben, tesztben erõsen odateszem magam.

249
Archívum / Desert Towns Roleplay 2.0
« Dátum: 2013. március 18. - 15:24:16 »
Sajnos ez pontosan így van... :(

250
Archívum / Desert Towns Roleplay 2.0
« Dátum: 2013. március 17. - 22:11:48 »
Idézetet írta: Cigany_Mardzso date=1363516173\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34743\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És kilyukadunk megint oda, hogy igazából egy szabályokkal teli CnR játékmód lenne megfelelõ ezeknek a játékosoknak, csak annyira benne vannak az RPG stílusban, hogy már csak azért is jó izmozni rajta.
 
Most éppen a GF stílusról beszélsz. ;) Csak abban TDM is van.

251
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 17. - 22:04:29 »
AMF , akkor jól látom,  most elkezdted írni a MOD-ot?
Ami fontos: az alapötlet lényege,  hogy teljesen adminmentes!
Ahogy haladsz,  leírhatnád ide,  hogy hol tartásaz,  mit miképpen oldottál meg,  így JBauer is segít,  ha valamire egyszerûbb megoldást talál.  Tesztekhetnénk is, és ha kész,  szerezni kellene szervert.

252
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. március 17. - 21:38:17 »
Carlos: A Player\'s Room példával nem azt akartam mondani,  hogy gagyi ami ott van, hanem hogy ugyanazt megkapod olcsóbban egy másik üzletben.  Pl a cipõm Hervisben 15ezerért vettem,  aztán a Player\'s -ben megnéztem kiváncsiságból, ott már 22ezer volt...
ScreaM: Köszi,  valóban jó telefon,  elsõ 1 hétben rendesen leteszteltem, hogy mire is képes,  és nem csalódtam benne.
Nekem az MTK-s változat eszembe se jutott,  mivel a sajátomra pont az Intel miatt figyeltem fel.
Tanácsolom, azért gondold át a külföldi rendelést,  mert bár nem döglenek be könnyen,  és a tervezett kopás se jellemzõ a ZTE-re,  de sajnos nem nehéz belenyulni rossz szériába.

253
Archívum / Desert Towns Roleplay 2.0
« Dátum: 2013. március 17. - 11:07:10 »
Idézetet írta: rewan date=1363513013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34743\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sõt, azt a bizonyos PDRP-s elõre megtervezett szálat(ha jól emlékszem,
valami parancsnokot akartak \"arabok\" kiszabadítani) már a keményebb mag sem vette be.
 
Dede, sokan meg tudták emészteni, éppen hogy a PDRP törzsjátékosai, akik elejétõl ott voltak a szerveren, plussz figyeltek a történésekre, és felfogták, mirõl is szól az egész, és rájöttek, ki is az a parancsnok, és hogy kerültek a képbe arabok, meg apach-ok, stb. Egy elég szövevényes történet volt, de csak az értette, aki figyelt is.

254
Beszélgetés / Beszélgetés az okostelefonokról, Apple termékekrõl
« Dátum: 2013. március 17. - 10:41:05 »
Értelek, Many, tudom, hogy a Blade 1-essel robbantott, de azon kívül itthon nagy slágertelefonjuk nem volt, és nem is látsz minden 3. ember kezében ZTE telefont, mint pl Samsungot vagy Sonyt.
A HTC meg mohó letzt, és utánozni kezdte a Sony-t és  aSamsung-ot, saját telefonjaik mindenféle variánsait adták ki sorra, ahelyett, hogy megcéloznának 3 felhasználói réteget (alsó, közép, felsõ), és évente mindnek kidobnának 1-1 készüléket.
Mint írtam, pont ez az Apple sikerének is az egyik lényege, hogy nem ontja  atermékeit, hanem csak fejlõdik folyamatosan. Egy új iPhone-nál nem úgy van az ember, hogy \"-Kit érdekel, alig jobb, mint az elõzõ, vagy egyenesen szarabb.\", hanem hogy \"-NA egy újabb, egy fejlettebb, nekem ez kell, ez többet tud, és a minõséget már ismerem.\".
Valójában ezzel a marketinggel szinte bele tudod beszélni az emberbe, hogy \"VEdd meg, ez már sokkal jobb!\", mint pl egy PlayStation-nél vagy XBox-nál is. Ha ezek is feszt dobálnák az új termékeket, amik alig fejlõdnek, ez se lenne ekkora ipar.

255
Általános / <ÖTLET> CnR
« Dátum: 2013. március 17. - 10:38:43 »
Sokat ezen nem kell már részletezni, majdnem mindent leírtam, kivéve a játékteret (LS lene a legjobb, legváltozatosabb, aztán bõvülhet) és az árakat.
Nem kell túlbonyolítani, hiszen az a lényege, hogy letisztult, nem kellene szintek, achievementek, stb, ilyen sallangok, amik csak nehezítik az írását, illetve a boldogulást.

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal