Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - gergo107

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
241
Segítségkérés / Beloginoláskor megáll minden.
« Dátum: 2012. május 25. - 19:59:58 »
Az senkit nem érdekel hogy te mit írtál bele... átírod a saját nevedre más munkáját??

242
Segítségkérés / Beloginoláskor megáll minden.
« Dátum: 2012. május 25. - 19:56:01 »
V-s jarmuvek betoltve es lerakva (By DVS)[/quote] :D fõleg hogy ezt Clint csinálta nem DVS :DD
ez SeeRPG mod és van képed átírni hogy By DVS? szánalom, sorry az offért de ezt nem bírtam ki...

243
Segítségkérés / Szerver futtatás
« Dátum: 2012. május 25. - 14:49:12 »
az alap felhasználó: admin, az alap jelszó: admin

244
Segítségkérés / MySQL kiszedése
« Dátum: 2012. május 24. - 23:50:07 »
Dini-t nem nagyon szeretem, nem abba írnám :D

245
Segítségkérés / MySQL kiszedése
« Dátum: 2012. május 24. - 21:16:23 »

246
Segítségkérés / MySQL kiszedése
« Dátum: 2012. május 24. - 21:14:45 »
Igen, megpróbálhatom de nem ígérek semmit :))))

247
Segítségkérés / MySQL kiszedése
« Dátum: 2012. május 24. - 21:09:37 »
Hát, meg de biztos nem kis idõ..... sõttt mindent külön ki kell menteni máshova hogy rendesen mûküdjön :)

248
Segítségkérés / MySQL kiszedése
« Dátum: 2012. május 24. - 21:00:56 »
Miért kell kiszedni?:D a MySQL jó dolog :))

249
Segítségkérés / Timer Hiba
« Dátum: 2012. május 23. - 17:25:27 »
Igazad van, elnéztem :)))) kéne egy változó, ami lekérdez hogy be-e van szívva :)))

250
Segítségkérés / Timer Hiba
« Dátum: 2012. május 23. - 17:20:57 »
public Drogos()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   SetPlayerWeather(i, -66);
   SetPlayerTime(i, 9,9);
   SetPlayerDrunkLevel(i, 50000);
   SetPlayerPos(i, 0, 0, 5);
   SendClientMessage(i, PIROS, \"Fut a Timer!\")
}
}
}

251
Munkaerő keresése / RoleyPlay Szervere keresünk scriptert!
« Dátum: 2012. május 23. - 16:14:17 »
Még írni se tud az a Curtis: \"tugyadmá\"

252
Segítségkérés / KM
« Dátum: 2012. május 20. - 21:33:01 »
Melyik részét??

253
Segítségkérés / KM
« Dátum: 2012. május 20. - 15:20:37 »
Üdv, van 1 KM(Kilóméter) mérõm, annyi a gond vele, hogy textdrawba van rakva hogy mennyit tett meg, de olyan bug van benne hogy eltünnek a számok, utánna vissza jönnek, megint eltünnek, van amikor az egész \"Km:\" felirat eltûnik, persze hogyha paranccsal lekérdezem és elküldöm
SendClientMessage

-ba akkor rendesen kiírja
Köszi elõre is

254
Segítségkérés / 0-ás id
« Dátum: 2012. május 20. - 10:02:59 »
Tehát akkor Ex-el indítsam?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 20. - 10:11:30 )

Köszi, megoldódott :), zárok

255
Segítségkérés / 0-ás id
« Dátum: 2012. május 20. - 00:24:31 »
[pawn]public Alvastimer(playerid)
{
if(!IsDoaNPC(playerid))
{
   if(Alszik[playerid] == 0)
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 20 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 100)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_GREEN);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 10 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 19)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 10 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 15)
         {
            TextDrawShowForPlayer(playerid, FeketesegTD);
            SetPlayerDrunkLevel(playerid, 1000);
            SetTimerEx (\"Lass\", 2000 ,0,\"i\",playerid);
            Msg(playerid,\"Az álmosságtól egy kicsit lecsuktad a szemeid. Sürgõsen menj el aludni!\");
         }
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid], COLOR_YELLOW);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] >= 1 && PlayerInfo[playerid][pAlvas] <= 9)
      {
         SetProgressBarColor(AlvasBar[playerid],COLOR_RED);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] --;
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 5999);
         if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 6 || PlayerInfo[playerid][pAlvas] == 2)
         Msg(playerid,\"Már nagyon émelyegsz az álmosságtól! Gyorsan menj haza aludni!\");
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 1)
      {
         Cselekves(playerid,\"összeesett a fáradtságtól\", 1);
         Msg(playerid,\"Az álmosságtól Összeestél, és ott aludtál el, ahol vagy!\");
         Alszik[playerid] = 1;
      }
      SetProgressBarValue(AlvasBar[playerid], PlayerInfo[playerid][pAlvas]);
      ShowProgressBarForPlayer(playerid, AlvasBar[playerid]);
      UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
   }
   else
   {
      if(PlayerInfo[playerid][pAlvas] < 100)
      {
         AlvasLabel[playerid] = Create3DTextLabel(\"ZzZzZzZzZzZz\",COLOR_GREEN,0,0,0,50,-1,1);
         Attach3DTextLabelToPlayer(AlvasLabel[playerid], playerid, 0,0,0);
         GameTextForPlayer(playerid,\"~r~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Alszol...\", 2000, 3);
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] += 35;
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
      else
      {
         Alszik[playerid] = 0;
         PlayerInfo[playerid][pAlvas] = 100;
         Msg(playerid,\"Kialudtad magad, és felébredtél!\");
         Lass(playerid);
         Delete3DTextLabel(AlvasLabel[playerid]);
         Cselekves(playerid,\"felébredt álmából.\", 0);
         SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
         UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
      }
   }
   UpdateProgressBar(AlvasBar[playerid], playerid);
}
return 1;
}[/pawn]

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal