Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 184
241
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EDriverCam(Kocsi Belsõ Nézet)
« Dátum: 2013. október 13. - 20:06:34 »
Most ébredtem fel?!
Akkor valószínû tavaly õsszel csak viccbõl akartam magam törölni :D

242
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EDriverCam(Kocsi Belsõ Nézet)
« Dátum: 2013. október 13. - 19:46:12 »
Anyámot
Ez a fórum kezd nagyon a retardáltak szintjére süllyedni.

243
SA-MP: Szerverfejlesztés / FTP-s lopás gátló..
« Dátum: 2013. október 12. - 12:53:10 »
Ilyenekkel meg az a probléma, hogy írok egy redirect-et strfind-re pluginban, hogy soha ne adjon -1-et és már fut is a mód, indítás után meg visszaállítom és ki is van játszva.
Egyébként meg, ha másik FTP-re feltölti, attól még ha õ leszedi a módot, attól még oda ugyanúgy felfog tudni csatlakozni, ugyanúgy lefogja olvasni a .txt fájlt..

245
Idézetet írta: halaloszto100 date=1379879963\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43572\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali.Új videó kártya után keresgélek, mivel az enyém elég elvault és erre bukkantam: http://www.interstore.hu/termek/Gigabyte-VGA-ATI-Radeon-HD5570-1GB-DDR3-p4629012.html  Szerintetek megéri megvenni?
Régi vidi karim: Ati Radeon 5440 1gb 64mbit
 
Még viccnek is rossz.

246
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt-bõl tömb generálása
« Dátum: 2013. október 09. - 15:49:41 »
Jóvanna :D
Kösz azért, hogy szóltál.

247
Kéne neki mûködnie, mert próbáltam és ment.
Azt ami a scriptben van, azt konkrétan nempróbáltam.
E: Hát az érdekes, de nem ezmiatt volt az tuti. Mert elõször a CreateObject() fog lefutni, aztán csak a material váltás.

249
Majd várom a visszajelzéseket :D
Holnap belerakom a 0.3c-s objectek támogatását is.
Teszteltem egy 30k objectes MTA mappal, simán lekonvertálta 816ms alatt.

250
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt-bõl tömb generálása
« Dátum: 2013. október 08. - 21:25:50 »
/save konvertáló
 
Ez nem igazán nevezhetõ valami nagy filterscriptnek, de mivel még ilyet se igazán láttam, ezért megosztom. Nem nagy kód, de amilyen rövid, annyira hasznos.
Lényege, hogy a savedpositions.txt-be mentett adatokból csinál egy listát, amit simán berakhatsz tömbként a módba, és nemkell másolgatni semmit.
Használata:
Elõször is, szükséged van hozzá az sscanf 2.8.1-re, ha az nincs meg, töltsd le, az nélkül bele se kezdj!
Következõ lépésnek behúzod a savedpositions.txt-t a scriptfiles mappába, és amint elindítod ezt a scriptet, a benne lévõ dolgokat beleírja egy f_savedpositions.txt nevû fájlba.
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/8d0247014d/

251
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. október 08. - 21:23:07 »
SnooP ezt a megoldást nem merném megcsinálni semilyen magyar hostnál, max külföldi VPS-en vagy a saját gépemen..

252
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Object, jármû.. stb tároló
« Dátum: 2013. október 08. - 21:15:12 »
Aztán a legjobb, ha s________a feltöltöd és másnap minden szerverben azok a mapok futnak a konfigosoknak köszönhetõen :D

253
MTA -> SA-MP Map konvertáló
 
Pluginos változat itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=51903.0
Nem igazán találtam még olyan map konvertálót MTA-ról SA-MP-ra, ami komplett az egész map tartalmát lekonvertáná SA-MP limitek között. Nagyon sokszor szükségem volt ilyenre, ezért elkészítettem.
Következõ dolgokat konvertálja:
 
  • Objectek

  • Remove world object

  • Jármûvek (Rendszám, Interior, VirtualWorld, Tuningok, Szín!)

  • Marker-ek (csak 3 típus)

  • Pickupok


Használata:
Elõször is, szükséged van hozzá az sscanf 2.8.1-re, ha az nincs meg, töltsd le, az nélkül bele se kezdj!
Kibontod a .rar tartalmát egy az egyben a szervermappába, lefordítod a \"converter.pwn\" fájlt. Scriptfiles mappában a \"source.map\" nevû fájlba belemásolod az MTA map fájlt és betöltöd a scriptet. A script az indulásnál azonnal lekonvertálja a mapot és az \"input.txt\"-be beleírja a konvertált dolgokat. A konvertálás NEM sorrend szerûen megy, hanem egy az egybe, aholgy olvassa a .map fájlt, írja a .txt-be a dolgokat. Emiatt majd késõbb lehet átírom C++ban, sokkal könnyebb ott ezt megoldani, mind pawn-ban.
Speciális beállítások:
Ha ezek közül valamelyiket ki/be szeretnéd kapcsolni, akkor csak simán definál a scriptben, vagy rakd a kommenttárba.
Ugyebár MTA-ban az 1.1-es verziótól RRGGBB formában használandóak a kocsi színek, eddig egyetlen egy konvertálót nem láttam, ami ezeket lekonvertálná SA-MP által támogatott kocsi szín ID-kre. Hálistennek volt rá MTA-ban egy funkció, ami RRGGBB-bõl visszaadja a legközelebbi szín ID-t tehát ezt nem volt probléma megoldani. Ezenkívül a script felismeri, ha régebbi mapot (MTA 1.0.5 és alatta lévõ verziók) konvertálsz, ott automatikusan a megadott színeket használja.
 

  • ONLY_CREATE_VEHICLE
    A jármûveket csak simán CreateVehicle() formában konvertálja le, minden extra nélkül.
    Ha ez nincs definálva, akkor konvertálja a jármû rendszámát, interiorját, virtuális világát és a rajta lévõ tuningokat is.


  • CONVERT_NUMBER_PLATE
    Konvertálja-e a jármûvek rendszám tábláját. Sok szerveren van saját rendszám tábla, tehát ezt ki lehet kapcsolni, mivel sok embernek nem elõnyös.


  • CONVERT_TO_DYNAMIC_OBJECT
    Streamer plugin által támogatott object formára-e konvertálja az objecteket. Ha a virtuális világ, vagy az interiorja az objectnek nem nulla, akkor automatikusan azt is hozzáadja, mint optionális paramétert.


  • HIDE_WHEN_ALPHA_NOT_255
    Ha MTA-ban az alfa nem 255, akkor el-e rejtse az objectet a játékból. SA-MP nem támogatja az alfa módosítását, tehát ennek más hasznát nem lehet venni, de ilyenkor nagyon hasznos. Ha pl. olyan objectet raksz le, amit SA-MP-ban nem szeretnél, hogy látható legyen, akkor simán átrakod az alfát 254-re és SA-MP-ben már ott sem lesz, szerkesztés közben pedig látod.


  • CONVERT_TO_03C
    Egészítse-e ki az ID-ket 0.3c-s SAMP-hoz az MTA Map editor miatt, mivel ide nem lehet új ID-ket berakni, csak meglévõ objecteket lecserélni.


  • CREATE_CONVERTED_OBJECTS
    Létre-e hozza a konvertált objecteket.


  • RESPAWN_TME
    Jármûvek respawn ideje.


Frissítések:
 
  • 0.3 - MTA Race map konvertálása - kocsikat még innen nem visiz, de jövõbe aztis megoldom, plusz XML-el kéne az egészet

  • 0.2 - Két új beállítás hozzáadva: CONVERT_TO_03C; CREATE_CONVERTED_OBJECTS

  • 0.1 - Elsõ kiadás


Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/10e71e6aee/MapConverter_03.rar
Sok mindent nem teszteltem benne, hibák elõfordulhatnak. Hibajelentéseket várom és azonnal javítom õket.

254
Kérdések, Segítség / Pawno!
« Dátum: 2013. szeptember 30. - 08:11:42 »
Idézetet írta: Diego Jeans date=1380484943\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43245\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Magát a Pawno programot milyen programozási nyelven írták???
 
C++

255
SA-MP: Szerverfejlesztés / Keypad System
« Dátum: 2013. szeptember 27. - 16:24:57 »
Nemrossz script, de;
Sokkal egyszerûbb lenne a textdrawokat alapból létrehozni minden játékosnak/player textdrawokat használni - biztosítani h az ID-k egymás után legyenek.
Ha ez megvan, akkor a click részét ilyen szépen le lehet egyszerûsíteni.
 

public OnPlayerClickKeypad(playerid, Text:clickedid)
{
if(Number[playerid][0] <= clickedid <= Number[playerid][9])
{
new
    key = _:clickedid - _:Number[playerid][0],
    str[12];
   
if(strlen(code[playerid]) > 7) return 0;
valstr(str, key);
strcat(code[playerid], str, sizeof(code[]));
     TextDrawSetString(Thecode[playerid],code[playerid]);
}
else if(clickedid == Accept[playerid])
{
    if(!strcmp(code[playerid], numkey[playerid], true)) return CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadSucces\",\"i\",playerid);
else return CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadFailed\",\"i\",playerid);
}
else if(clickedid == Decline[playerid])
{
    CancelSelectTextDraw(playerid);
HidePlayerKeypad(playerid);
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal