Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 104
241
Segítségkérés / Fájlból olvasás/fájlba írás sscanfal
« Dátum: 2012. július 18. - 19:40:22 »
Idézetet írta: kadaradam date=1342633123\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24629\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new query[87],line[50],adat[2];
format(query, sizeof(query), \"SELECT `Pont`,`Penz` FROM `users` WHERE `Name` = \'%s\' LIMIT 1\", GetPlayerNameEx(playerid));//Kiválasztjuk a játékos pontjait és pénzét!
mysql_query(query);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(line);//itt eltároljuk az értéket,ha pl 10 pont van az adatbázisban és $1000 akkor így néz ki,amit beleírtál a változóba: 10|1000
mysql_free_result();
sscanf(line, \"p<|>ii\",adat[0],adat[1]);//Most jöjjön a feldarabolás:Megadjuk neki a változót,amibe el van tárolva a string,majd a 2db kész intigert eltároljuk az adat[0],adat[1] változóban!

 
Magyarázat:
p<|> = Melyik karakternél legyen a feldarabolás,ez esetben: |
i = intiger(szám)
 
Azt írta lehetõleg ne mysql, de ez jó példa ebbõl is meg lehet érteni. ;)

242
Segítségkérés / Fájlból olvasás/fájlba írás sscanfal
« Dátum: 2012. július 18. - 19:37:45 »
//------------------------------------------------------------------------------
// Név: sscanf példaszkript, magyarázatokkal
// Készítõ: GameStar
// sscanf plugin, eredeti dokumentáció: Y_Less (a példák Y_Less dokumentációjára épülnek!)
// Web: gtaforum.hu, y-less.com
// Frissítve: 2012. május 20.
//------------------------------------------------------------------------------
#include <a_samp>
// Az sscanf funkció beágyazása ebbe a szkriptbe
#include <sscanf2>
// Ha egy példa nem kell, akkor tegyél az alábbi sorokban \"//\"-t elé. (kommenteld)
// Ha pedig kell, akkor töröld ki elõle.
#define EXAMPLE1
#define EXAMPLE2
#define EXAMPLE3
#define EXAMPLE4
#define EXAMPLE5
#define EXAMPLE6
#define EXAMPLE7
#define EXAMPLE8
//#define EXAMPLE9
// A példák a szkript indulásakor futnak le. Ha elindítod a szkriptet, akkor
// ellenõrizheted a leírtakat.
public OnFilterScriptInit()
{
    #if defined EXAMPLE1
// 1. PÉLDA: Az alap
    // Meg kell adni egy bemenetet, egy formátumot, és céltárolókat, amikbe az
    // értékeket szeretnéd menteni a bemenetbõl a formátum alapján.
    new
        EXAMPLE1_var0[32],
        EXAMPLE1_var1;
   
    // Az alábbi kód lefutásával az EXAMPLE1_var0 értéke \"üdv\", az EXAMPLE1_var1 értéke
    // pedig 10 lesz. A formátum egy 32 cellás karakterlánc és egy egész szám.
    sscanf(\"üdv 10\", \"s[32]i\", EXAMPLE1_var0, EXAMPLE1_var1);
    printf(\"EXAMPLE1_var0: %s\\nEXAMPLE1_var1: %i\", EXAMPLE1_var0, EXAMPLE1_var1);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE2
// 2. PÉLDA: Tömbök
    // A függvény lehetõvé teszi, hogy egy tömbbe mentsük bele az értékeket.
    new
        EXAMPLE2_array0[5];
    // Az alábbi kód lefutásával az EXAMPLE2_array0 minden indexbe sorra felveszi
    // az értékeket
    sscanf(\"1 2 3 4 5\", \"a<i>[5]\", EXAMPLE2_array0);
    for(new i = 0; i < sizeof(EXAMPLE2_array0); i++)
        printf(\"EXAMPLE2_array0[%i]: %i\", i, EXAMPLE2_array0);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE3
// 3. PÉLDA: Enum
    enum EXAMPLE3_enum0
    {
        e_integer,
        Float:e_float,
        e_string[32],
        e_character
    }
    new
        EXAMPLE3_var0[EXAMPLE3_enum0];
    // Az alábbi kód lefutásával az EXAMPLE3_var0 minden indexe felvesz egy értéket
    // a megadott formátum alapján
    sscanf(\"1 12.0 Bob c\", \"e<ifs[32]c>\", EXAMPLE3_var0);
    printf(\"EXAMPLE3_var0[e_integer]: %i\", EXAMPLE3_var0[e_integer]);
    printf(\"EXAMPLE3_var0[e_float]: %f\", EXAMPLE3_var0[e_float]);
    printf(\"EXAMPLE3_var0[e_string]: %s\", EXAMPLE3_var0[e_string]);
    printf(\"EXAMPLE3_var0[e_character]: %c\", EXAMPLE3_var0[e_character]);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE4
// 4. PÉLDA: Az úgynevezett \"csendes szekció\"
    // Amelyik formátumszakaszt {} közé rakjuk, azt a függvény késõbb érzékeli,
    // de nem veszi figyelembe.
    new
        EXAMPLE4_var0,
        EXAMPLE4_var1;
    // Az alábbi kód lefutásával az EXAMPLE3_var0 értéke -100 lesz, mert az elsõ egész
    // számot (42) nem vesszük figyelembe.
    sscanf(\"42 -100\", \"{i}i\", EXAMPLE4_var0);
    printf(\"EXAMPLE4_var0: %i\", EXAMPLE4_var0);
    // Az alábbi kód lefutásával az EXAMPLE3_var1 értéke 42 lesz, mert a második egész
    // számot (-100) nem vesszük figyelembe.
    sscanf(\"42 -100\", \"i{i}\", EXAMPLE4_var1);
    printf(\"EXAMPLE4_var1: %i\", EXAMPLE4_var1);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE5
// 5. PÉLDA: Szöveg keresése
    // \'\' közé rakva kereshetõ egy szöveg. Ilyenkor a függvény a szöveg pozíciójára
    // ugrik, ezért a korábbi és az új pozíció közötti dolgokat nem fogja figyelembe
    // venni. Az alábbi példa is szemlélteti ezt.
    // Formátumként megadunk egy egész számot (ami az elsõ egész szám - 10), amit a
    // függvény be is olvas. Majd megkerestetjük vele a szövegben a \"szöveg\" részt,
    // és végül lekérjük az utolsó egész számot (ami a 12). A 11 kimarad, mert a keresés
    // elõtt még nem lett figyelembe véve, utána pedig a függvény nem is törõdött vele,
    // mert a keresés miatt átugrott azon a részen.
    new
        EXAMPLE5_var0,
        EXAMPLE5_var1;
    sscanf(\"10 11 szöveg 12\", \"i\'szöveg\'i\", EXAMPLE5_var0, EXAMPLE5_var1);
    printf(\"EXAMPLE5_var0: %i\\nEXAMPLE5_var1: %i\", EXAMPLE5_var0, EXAMPLE5_var1);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE6
// 6. PÉLDA: Az elválasztók
    // Ha a bemeneti szövegekben az értékeket valami elválasztja (mondjuk vesszõ), akkor
    // megadhatjuk a függvénynek, hogy azok mentén válassza szét az értékeket.
    // A formátuma p<elválasztó>, tehát vesszõnél p<,>
    new
        EXAMPLE6_var0,
        EXAMPLE6_var1[12],
        EXAMPLE6_var2;
    sscanf(\"1,nem,3\", \"p<,>is[12]i\", EXAMPLE6_var0, EXAMPLE6_var1, EXAMPLE6_var2);
    printf(\"EXAMPLE6_var0: %i\\nEXAMPLE6_var1: %s\\nEXAMPLE6_var2: %i\", EXAMPLE6_var0, EXAMPLE6_var1, EXAMPLE6_var2);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE7
// 7. PÉLDA: Választható formátumok
    // Ugyanaz, mint a sima formátum, viszont ha a függvény nem talál neki értéket,
    // abban az esetben az általunk megadott \"alapértelmezett értéket\" adja neki.
    // Csak nagybetûvel kell írni, és meg kell adni az alapértelmezett értéket.
    new
        EXAMPLE7_var0,
        EXAMPLE7_var1[16],
        EXAMPLE7_var2[5];
    // Itt nem adunk meg bemeneti szöveget, a választható egész szám alapértelmezett értékét
    // pedig 12-re állítjuk. A függvény nem fog találni értéket, így automatikusan 12-t fog
    // adni.
    sscanf(\"\", \"I(12)\", EXAMPLE7_var0);
    printf(\"EXAMPLE7_var0: %i\", EXAMPLE7_var0);
   
    // Karakterlánccal
    sscanf(\"\", \"S(alapértelmezett)[16]\", EXAMPLE7_var1);
    printf(\"EXAMPLE7_var1: %s\", EXAMPLE7_var1);
   
    // Tömbbel
    sscanf(\"\", \"A<i>(1, 2, 3, 4, 5)[5]\", EXAMPLE7_var2);
    for(new i = 0; i < sizeof(EXAMPLE7_var2); i++)
        printf(\"EXAMPLE7_var2[%i]: %i\", i, EXAMPLE7_var2);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE8
// 8. PÉLDA: Egyéni formátumok
    // Lehetõségünk van saját formátumokat csinálni. Csak egy SSCANF: elõtag kell.
    // Ennek is van választható, és sima fajtája is. A választható esetében, ha nem tudja
    // meghívni a saját formátum eljárását, akkor az alapértelmezett értéket adja.
    new
        EXAMPLE8_var0[16],
        EXAMPLE8_var1,
        EXAMPLE8_var2[16],
        EXAMPLE8_var3;
    sscanf(\"GameStar PLAYER_STATE_PASSENGER\", \"s[16]k<playerstate>\", EXAMPLE8_var0, EXAMPLE8_var1);
    // Az EXAMPLE7_var1 értéke 3 kell, hogy legyen.
    printf(\"EXAMPLE8_var0: %s\\nEXAMPLE8_var1: %i\", EXAMPLE8_var0, EXAMPLE8_var1);
   
    // Ha a bemenetben nincs megadva az állapot szövegesen, akkor az alapértelmezett
    // értéket (PLAYER_STATE_PASSENGER) kapjuk
    sscanf(\"GameStar\", \"s[16]K<playerstate>(PLAYER_STATE_PASSENGER)\", EXAMPLE8_var2, EXAMPLE8_var3);
    // Az EXAMPLE8_var3 értéke 3 kell, hogy legyen.
    printf(\"EXAMPLE8_var2: %s\\nEXAMPLE8_var3: %i\", EXAMPLE8_var0, EXAMPLE8_var1);
    #endif
   
    #if defined EXAMPLE9
// 9. PÉLDA: Összetettebb használat
    // A függvénnyel akár egész komplex formátumokat is csinálhatunk, íme egy példa:
    enum EXAMPLE9_enum0
    {
        Float:e_float,  // f
        e_string[32],   // s[32]
        e_character,    // c
        e_hex           // h
    }
    new
        EXAMPLE9_var0[EXAMPLE9_enum0],
        EXAMPLE9_var1,
        Float:EXAMPLE9_var2[4];
    // unformat-ot is írhatunk, az is elfogadott...
    unformat(
        \"üdv 22 nem PLAYER_STATE_DRIVER 20.0 gtaforum.hu g FF00DD\",
        \"{s[4]}\'nem\'k<playerstate>e<fs[32]ch>A<f>(1.434, 2.233, 3.262 ,4.176)[4]\",
        // A formátum szöveges magyarázata:
        // - Az elsõ szöveget (üdv) kihagyjuk a \"csendes szekcióval\".
        // - A 22-t is kihagyjuk, mert rákeresünk a következõ szövegre (nem).
        // Azzal sem törõdünk.
        // - A következõ szövegrõl (PLAYER_STATE_DRIVER) lekérdezzük a saját
        // formátumunkkal, hogy milyen érték tartozik hozzá.
        // - Ezután az enumba tartozó értékeket olvassuk ki:
        //      - A lebegõpontos értéket (20.0)
        //      - A karakterláncot (gtaforum.hu)
        //      - A karaktert (g)
        //      - A tizenhatos számrendszer beli számot (FF00DD)
        // - Választható tömbformátummal az alapértelmezett lebhegõpontos értékeket
        // fogjuk kapni, mivel nincs megadva a 4 lebegõpontos érték
        EXAMPLE9_var1,  // k<playerstate>
        EXAMPLE9_var0,  // e<fs[32]ch>
        EXAMPLE9_var2   // A<f>(1.434, 2.233, 3.262 ,4.176)[4]
    );
    printf(\"EXAMPLE9_var1: %i\", EXAMPLE9_var1);
    printf(\"EXAMPLE9_var0[e_float]: %.1f\", EXAMPLE9_var0[e_float]);
    printf(\"EXAMPLE9_var0[e_string]: %s\", EXAMPLE9_var0[e_string]);
    printf(\"EXAMPLE9_var0[e_character]: %c\", EXAMPLE9_var0[e_character]);
    printf(\"EXAMPLE9_var0[e_hex]: %x\", EXAMPLE9_var0[e_hex]);
    for(new i = 0; i < sizeof(EXAMPLE9_var2); i++)
        printf(\"EXAMPLE9_var2[%i]: %.3f\", i, EXAMPLE9_var2);
    #endif
   
    return 1;
}
// (A 8. és 9. példához) egy egyéni formátum. Megadja szöveges adat alapján számmal, hogy a játékosnak
// éppen mi az állapota.
SSCANF:playerstate(string[])
{
    // Ha a szöveg már szám formátumú
    if (\'0\' <= string[0] <= \'9\')
    {
        // Lekérjük az értékét
        new
            ret = strval(string);
        // Ha a lekért érték 0, vagy kisebb vagy egyenlõ mint 9, akkor visszaadjuk
        if (0 <= ret <= 9)
        {
            return ret;
        }
    }
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_NONE\")) return 0;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_ONFOOT\")) return 1;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_DRIVER\")) return 2;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_PASSENGER\")) return 3;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_WASTED\")) return 7;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPAWNED\")) return 8;
    else if (!strcmp(string, \"PLAYER_STATE_SPECTATING\")) return 9;
   
    // Ha nem találtunk a megadott szöveghez azonosítót, akkor -1-el tér vissza
    return -1;
}

243
Segítségkérés / Fájlból olvasás/fájlba írás sscanfal
« Dátum: 2012. július 18. - 19:30:31 »
Idézetet írta: Antonyo date=1342632515\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24629\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sscanf az nem fájlkezelõ! :)
Általában feldarabolásra szokták használni,pl.:BlueG:MySQL plugin R6,ott,ha ki választasz pár dolgot,akkor így kapod meg az értéket:
 
Pisti|Mari|Jani

 
és ezt szokták feldarabolni a | jel mentén!
 
Egy példát tudnál esetleg írni rá? Mert nemnagyon vágom :D
[/quote]
Kezdjük ott, hogy te most mit akarsz? Fájlkezelõ rendszer kell, mert sscanfal nem tudsz fájlba írni és olvasni max feldarabolod!
Fájlkezelõ rendszerek kezdõknek:
Dini

244
Segítségkérés / wp nevezetü plugin
« Dátum: 2012. július 18. - 19:28:12 »
Magyarul, letöltöd a streamert, berakod újra vagy csak elég az incet frissíteni és a módot aztán lefordít és örülünk mert jó. ;)

245
Segítségkérés / Valaki tudja mi a baj?(dialogos probléma)
« Dátum: 2012. július 18. - 19:26:23 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/help\", cmdtext, true))
{
    ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Üdvözöllek a teleport menüben\",\"Los Santos\\nLas Vemturas\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == Dialog_0)
    {
if(response == 1)
{
   switch(listitem)
   {
       case 0:
       {
         ShowPlayerDialog(playerid, Dialog_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Los Santos teleportok\",\"Autó aréna\\nGrove Street\\nBMX park\\nKorház(1)\\nRepülõ tér\\nRepülõ tér dolgozi bejárat\\nVonat állomás\\nFegyver bolt\",\"Mégse\",\"Teleport!\");
      }
      case 1:
      {
                    SetPlayerPos(playerid, 2683.0374,-1690.5085,9.4239);
      }
   }
} else {
   SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"A Mégsére kattintottál\");
}
return 1;
}
if(dialog == Dialog_1)
{
    if(response == 1)
    {
          switch(listitem)
          {
         case 0:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 2683.0374,-1690.5085,9.4239);
         }
         case 1:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 2485.0933,-1663.9250,13.3438);
         }
         case 2:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 1867.8760,-1443.5593,13.5382);
         }
         case 3:
         {
                    SetPlayerPos(playerid, 2033.7891,-1418.8596,16.9922);
                    }
         case 4:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 1686.0459,-2241.1165,13.5469);
         }
         case 5:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 1955.4562,-2194.8853,13.2027);
         }
         case 6:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 1960.8567,-2185.3604,13.5469);
         }
         case 7:
         {
         SetPLayerPos(playerid, 1739.9919,-1943.2484,13.5710);
         }
         case 8:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 1366.4253,-1280.1028,13.5469};
         }
         case 9:
         {
         SetPlayerPos(playerid, 654.7755,-578.3159,16.3359);
         } else {
         SendClientMessage(playerid, 0x0000ffAA, \"A mégsére kattintottál\");
         }
         return 1;
   }
}
}
return 1;
}

246
Segítségkérés / wp nevezetü plugin
« Dátum: 2012. július 18. - 19:18:18 »
Az lesz a legjobb, ha bemásolod a server_logot. ;)

247
Segítségkérés / wp nevezetü plugin
« Dátum: 2012. július 18. - 19:16:26 »
Idézetet írta: ZzzzzZ date=1342631669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24633\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
próbáltuk azt is de akkor is unknown a mód helye
 
:laugh: Ezt jelszó hashelésre használják :D
Meg milyen mód unkown, ha normálisan kifejtenéd mit akarsz akkor talán tudnánk is segíteni.

248
Segítségkérés / Rossz parancs hiba..
« Dátum: 2012. július 18. - 19:15:02 »
Másold be a parancsot amelyik rossz, lehet abban van a hiba.

249
Segítségkérés / wp nevezetü plugin
« Dátum: 2012. július 18. - 19:12:32 »

250
Segítségkérés / Hibás script?!
« Dátum: 2012. július 17. - 19:08:39 »
SetTimer(\"uzenet\",1000*60,1);

251
Segítségkérés / Hibás script?!
« Dátum: 2012. július 17. - 18:35:12 »
Jó, de én azt hittem ez nem az egész modod xDD Mert általában a mod elején van a #inlude, de úgy látszik. ...

252
Segítségkérés / Nem regizel leöl
« Dátum: 2012. július 17. - 18:26:53 »
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (!udb_Exists(PlayerName2(playerid))){
if (PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 0){
FroceClassSelection(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}
}
return 1;
}

253
Segítségkérés / Hibás script?!
« Dátum: 2012. július 17. - 18:23:42 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/tgf\", true) == 0)
{
new BigString15[1900];
strcat(BigString15, \"{ff0000}A szerveren 3 klánba lehet jelentkezni!\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}Paradise Drift Clan [PDC]\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}Paradise Stunt Clan [PSC]\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}Paradise Parkour Clan [PPC]\\n\",1900);
strcat(BigString15, \"{ff0000}Jelentkezni a következöképpen lehetséges.\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}PDC -re Fytech-nél / Keksz-nél\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}PSC -re Egyenlõre Keksz-nél\\n\", 1900 );
strcat(BigString15, \"{ff0000}PPC -re Egyenlõre Keksz-nél\", 1900 );
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{ff0000}--- Tgf Információ Menü ---\", BigString15, \"Oké\");
return 1;
}
return 0;
}

254
Segítségkérés / Nem küldi az üzenetet a taxisnak
« Dátum: 2012. július 17. - 17:04:05 »
CMD:taxicall(playerid,params[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Taxis\")) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Taxis vagy nem hivhatsz taxit !\");
format(string2,sizeof(string2),\"%s Taxit hivott!\",pName(playerid));
UzenetTaxisnak(COLOR_BLUE,string2);
new Float:x, Float:y, Float:z;
//Lekéred a játékos pozícióját egy változóba eltárolod
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
//A checkpointot létrehozod a taxisnak, a pozíciót pedig a változóból olvasod ki
SetPlayerMapIcon(playerid,56,x,y,z,0,-1,MAPICON_LOCAL);
return 1;
}
forward UzenetTaxisnak(color[],const string[]);
public UzenetTaxisnak(color[],const string[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(GetPVarInt(i,\"Taxis\") == 1) SendClientMessage(i,color,string);
}
return 1;
}

255
Segítségkérés / [HELP]Munka készítés
« Dátum: 2012. július 17. - 16:57:50 »
Idézetet írta: aprila44 date=1342536771\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24550\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"Szkript kérések\" témában kellett volna ezt nyitnod.
Én is errõl nyitottam témát/kérést.
Közben elolvastam a fenti leírást, még mindig nem segít a témán.(szerintem)
 
Amúgy jó helyre nyitotta, mert nem scriptet kér hanem kérdezi. hogy hogyan kell meg írni és ha alaposan átolvasnád és még próbálnád is meg csinálni akkor talán lehet sikerülne, de ha csak azt várod, hogy más megírja helyetted, na hát úgy soha nem fog menni.

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal