Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - impreZZa

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 37
241
MTA: Általános / Hogyan készítsek el egy dxDrawRectangle
« Dátum: 2017. február 17. - 21:13:43 »
Használd a keresőt, több téma is volt már erről.

243
Off Telep / Böngészős játék. [ www.endlessgangsters.tk ]
« Dátum: 2017. február 15. - 18:17:34 »
A dizájn nekem annyira nem jön be, de maga az ötlet nem rossz amúgy. Sok sikert! :D
 
(Gondolom nem akarsz más játékból ötletet meríteni, de ha mégis, akkor tudom ajánlani a gengszteronline.hu -t, fél évtizede haverokkal nagyon éltük:D)

244
Segítségkérés / HTML File-ok
« Dátum: 2017. február 14. - 21:18:08 »
Neha könnyebb igy megoldani, mint MTA-n belul lua-val, sokszor meg a kod is rövidebb lesz.

245
Segítségkérés / HTML Login panel készítése
« Dátum: 2017. február 14. - 19:50:08 »
Egyedi url-t előbb engedélyezni kell, de le van írva a wikin.

246
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. február 14. - 09:06:03 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274064
 
Nem tudom mennyire laggoltat.

247
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. február 13. - 11:13:05 »
Meg le kell kérni a játékos forgását is nem?

248
Szkript kérések / Járműre teleportálás rendszám alapján
« Dátum: 2017. február 12. - 21:26:37 »
Idézetet írta: MonKey date=1486929892


   
      Akkor a témát zárni kéne nem?
   


Te miért nem zárod a tieidet?

249
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 19:09:45 »

dxDrawRectangle(x/3.8, y/3.8, x/(1366/(playerHP*3.02)), y/25, tocolor(255, 0, 0, 150))

 
?

250
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2017. február 11. - 18:44:32 »


   

 
#nekedajánlott

251
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 18:06:11 »
Próbáld így
 

local playerHP = math.floor(getElementHealth(localPlayer))
local playerArmour = math.floor(getPedArmor(localPlayer))
local playerMoney = getPlayerMoney()
local playerPing = getPlayerPing(getLocalPlayer())
dxDrawImage(x/2 + 340, 58, x/(1366/45), y/(768/45), \"rgm.png\")
dxDrawRectangle(x/1.35, y/45, x/4, y/30, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.35, y/4.60, x/6, y/30, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.35, y/15, x/4, y/7, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.23, y/13, x/6, y/33, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.23, y/13, playerHP*2.28, y/33, tocolor(38, 166, 91, 150))
dxDrawRectangle(x/1.23, y/8.50, x/6, y/33, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.23, y/8.50, playerArmour*2.28, y/33, tocolor(255, 255, 255, 255))
dxDrawImage(x/2 + 340, 14, x/(1366/110), y/(768/30), \"logo.png\")
dxDrawImage(x/2 + 350, 170, x/(1366/16), y/(768/16), \"coin.png\")
dxDrawImage(x/2 + 400, 58, x/(1366/25), y/(768/25), \"heal.png\")
dxDrawImage(x/2 + 400, 88, x/(1366/25), y/(768/25), \"armor.png\")
dxDrawText(playerHP .. \"%\", x/1.13, y/12.5, x, y, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default-bold\")
dxDrawText(playerArmour .. \"%\", x/1.13, y/8.25, x, y, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"default-bold\")
dxDrawText(playerName, x/1.14, y/37, x, y, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.3, \"default-bold\")
dxDrawText(playerMoney .. \" $\", x/1.29, y/4.60, x, y, tocolor(255, 255, 255, 255), 1, \"diploma\")
dxDrawText(\"ping:\" .. playerPing, x/1.06, y/4.80, x, y, tocolor(38, 166, 91, 150), 2, \"sand\")
local playerVehicle = getPedOccupiedVehicle(localPlayer)
if playerVehicle then
local vehicleHealth = getElementHealth(playerVehicle)/ 10  -- Divide this by 10, as default the denominator is 1000
dxDrawRectangle(x/1.41, y/45, x/45, y/5.30, tocolor(0, 0, 0, 150))
dxDrawRectangle(x/1.41, y/45, x/45, vehicleHealth*1.45, tocolor(162, 162, 162, 162))
end

 
 

252
Segítségkérés / dxDrawImage szabályozása
« Dátum: 2017. február 11. - 17:53:32 »
A screenWidth meg az x ugyanaz?

253
Kérdések, Segítség / Fórum
« Dátum: 2017. február 09. - 21:36:31 »
Keresel valami ingyen hostot, és feldobsz rá egy SMF -et. (ha nincs rajta valami fórum alapból)

254
Segítségkérés / Hud mozgatás
« Dátum: 2017. február 09. - 20:07:06 »
 
 
Idézetet írta: impreZZa date=1486489335


   
      Megadsz egy értéket az X és Y pozícióra, és ahhoz viszonyítva adod meg a többi cucc helyét.
   
   
      /resethud parancsra visszarakod az X-et és Y-t az alap értékére.
   
   
      Lemented az X-et és Y-t egy XML-be / MySQL-be.
   
   
      Ez meg a mozgatáshoz: https://community.mtasa.com/index.php?p=resources&s=details&id=12404
   
   
      De ezzel a módszerrel kicsit \"laggolva\" mozog a cucc, amit mozgatsz, szóval használd inkább az onClientCursorMove eventet.
   


 

255
Segítségkérés / Minimap készítése
« Dátum: 2017. február 08. - 18:36:19 »
Idézetet írta: Tarack date=1486567736


   
      Jó irányba haladsz.
   


Konkrétan kirajzolt egy képet. Wáó!!!
 
Amúgy szerintem guiCreateStaticImage -el meg sem lehet oldani, de Tarack, írhatnál példát, hogy felvilágosodjak.
 
Ezeket nézegesd:dxCreateRenderTargetdxSetRenderTargetdxCreateTexturedxDrawImagedxDrawImageSection
 
\"Ajánlották ezt a createBlip dolgot is\" ez alatt nem tudom mire gondolsz.
A wikin minden le van írva és példák is vannak, köztük a CreateBlip -re is, azokat is olvasgasd.

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 37
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal