Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - .::David::.

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
241
Segítségkérés / admin szint
« Dátum: 2012. május 21. - 15:51:02 »
public OnPlayerConnect(playerid)
{
 
banolvaVan(playerid);
 
 
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
    format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name);
    if (!dini_Exists(file))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRAL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztrálás\", \"Üdv, Te még nem regisztráltál, Írj be egy jelszót a regisztráláshoz\", \"Regisztrál\", \"Kilép\");
    }
    if(fexist(file))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Te már regisztrált, jelentkezz be.\", \"Belép\", \"Kilép\");
}
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = false;
 
PlayerInfo[playerid][Money] =        dini_Int(file, \"Money\");
PlayerInfo[playerid][bankMoney] =    dini_Int(file, \"BankMoney\");
PlayerInfo[playerid][Kills] =        dini_Int(file, \"Kills\");
PlayerInfo[playerid][Deaths] =        dini_Int(file, \"Deaths\");
PlayerInfo[playerid][MatekWins] =    dini_Int(file, \"MatekWins\");
PlayerInfo[playerid][ReactionWins] = dini_Int(file, \"ReactionWins\");
PlayerInfo[playerid][Days] =        dini_Int(file, \"Days\");
PlayerInfo[playerid][Hours] =        dini_Int(file, \"Hours\");
PlayerInfo[playerid][seconds] =        dini_Int(file, \"Seconds\");
PlayerInfo[playerid][Minutes] =      dini_Int(file, \"Minutes\");
PlayerInfo[playerid][Posts] =         dini_Int(file, \"Posts\");
 
SetPVarInt(playerid, \" Bortonben \", 0);
SetPVarInt(playerid, \" FPS \", 0);
SetPVarInt(playerid, \" GOD \", 0);
SetPVarInt(playerid, \" CARJUMP\", 1);
SetPVarInt(playerid, \" AutoRepair\", 0);
SetPVarInt(playerid, \" DMZONA \", 0);
SetPVarInt(playerid, \" goto\", 1);
 
PlayerTimer[playerid] = SetTimerEx(\"PlayedTime\", 1000, 1, \"%d\", playerid);
UzenetTimer[playerid] = SetTimer(\"Uzenet\", 300000, true);
    timeR[playerid] = SetTimerEx(\"UpdateCheck\",1000,1,\"%i\",playerid);
 
speedboostonoff[playerid] = false;
    if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++;
    leader[playerid] = 0;
new query[150],name[24];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    format(query,sizeof(query),\"SELECT `Rank` FROM `leader` WHERE `Name` = \'%s\'\",name);
    mysql_query(query);
    mysql_store_result();
new intiger = mysql_fetch_int();
    leader[playerid] = intiger;
    mysql_free_result();
 

players++;
GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip));
format(String, sizeof String, \"***{66CC66}%s(%d){00FFFF} {CEE23A}Csatlakozott a szerverhez | {FFAA00}IP: %s | Ország: %s | {FF0000}[%i/%i] \" , pName(playerid),playerid, playerip, GetIpCountry(IP), players, GetMaxPlayers()  );
SendClientMessage(playerid, 0x00CEE23A, String);
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 200);
 
Skill[playerid] = true;
TextDrawShowForPlayer(playerid, LoginPic);
 
 
return 1;
}

242
Segítségkérés / admin szint
« Dátum: 2012. május 21. - 15:37:03 »
hát az alapból bAdmin volt de már van benne mindenféle scriptbõl egy két dolog
+módba van építve

243
Segítségkérés / admin szint
« Dátum: 2012. május 21. - 15:29:44 »
nos nekem lenne egy olyan problémám hogy ha felmegyek a szerveremre beírom hogy /admins eddig minden oké és utána ha feljön egy másik játékos akkor neki is ugyan az az admin szintje lesz int nekem és le se lehet fokozni
csak úgy megy lentebb az admin szintje hogy ha a sajátomat fokozom
és ezt hogy tudnám megoldani?

244
megvan :D
elfelejtettem letörölni a 0.3d-s pawno-t és azzal nyitotta meg

245
van egy kis gond
 

G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2808) : error 017: undefined symbol \"CancelEdit\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2809) : error 017: undefined symbol \"SelectObject\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2934) : error 017: undefined symbol \"CancelEdit\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2964) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3204) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\")
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3206) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_UPDATE\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3227) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3234) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\")
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3238) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\"
G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3316) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors.

246
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bannolt pedig semmit se csinaltam
« Dátum: 2012. május 19. - 13:21:02 »
tiszta szégyen az egész szerverük és még hirdetnek is
 

[RC]antiboy9[sL](22) parancsot használt: /pm 5 jobb szero admin tgf: on IP: 87.229.112.210

247
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bannolt pedig semmit se csinaltam
« Dátum: 2012. május 19. - 08:17:00 »
Idézetet írta: FastFurious date=1337408013\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
az a jó nekem a kurta szerója nem is tetszik....
fõleg az olyan adminoktól mint te... és elem árpi....
 
mert tán a te szervered amit a fórum tagokkal rakatsz össze az jobb?

248
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bannolt pedig semmit se csinaltam
« Dátum: 2012. május 19. - 08:11:30 »
Idézetet írta: FastFurious date=1337406978\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21659\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ilyen indokkkal xDDDDDDD nagy tulaj ilyen indokkkal ez szégyen
 
Te se véletlenül kaptál rcon bant (tõlem)

249
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Bannolt pedig semmit se csinaltam
« Dátum: 2012. május 19. - 07:38:21 »
ez van...
és szerintem kurta nem tartozik magyarázattal hogy ha a saját szerverérõl banol.

250
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jackob\'s map pack(60 db)
« Dátum: 2012. május 18. - 17:29:02 »
nekem valamiért nem akar elindulni a letöltés  :confused:

251
Szkript kérések / névváltás
« Dátum: 2012. május 08. - 07:33:37 »
bAdmint használom
divi-vel ment
 
bAdmin/accounts/%s.ini

 
olyan parancsom az van hogy a szerveren átírja csak hát nem bírtam sehogy sem kiegészíteni
 
CMD:changename(playerid,params[])
{
         new ujnev[24];
   if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\");
   new str[128],name[24];
   GetPlayerName(playerid,name,24);
   format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev);
   SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str);
   format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev);
   SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str);
   SetPlayerName(playerid,ujnev);
   return 1;
   }

252
Szkript kérések / névváltás
« Dátum: 2012. május 07. - 20:24:38 »
helló
kellene nekem egy olyan névváltó script hogy ha nevet váltok akkor ne csak a szerveren változtassa meg a nevemet hanem a scriptfiles-ban is

253
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2012. május 07. - 13:17:44 »
#Nexus# bannolva lett  $$David$$ által! [indok:nem Sandox hanem sadox!]

254
Segítségkérés / lotto sorsolás
« Dátum: 2012. május 07. - 11:35:20 »
oké akkor zárom

255
Segítségkérés / lotto sorsolás
« Dátum: 2012. május 07. - 11:10:16 »
van ez a lotto script:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include< sscanf>
#define yellow                0xFFFF00AA
#define green               0x33FF33AA
#define white               0xFFFFFFAA
#define red                   0xFF0000AA
#define grgreen               0x33AA33AA
#define SORSOLASTIMER          120000     // 2 perc
new bool:SorsJegy[MAX_PLAYERS];
new NyeroSzamok[5][MAX_PLAYERS];
new KisorsoltSzamok[5];
new TimerKill[2];
forward Sorsolas();
public OnFilterScriptInit()
{
TimerKill[0] = SetTimer(\"Sorsolas\", SORSOLASTIMER, 1);
TimerKill[1] = SetTimer(\"LottoHirdetes\", 180000, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SorsJegy[playerid] = false;
}
 

CMD:gepilotto(playerid,params[])
{
#pragma unused params
new string[128];
if(SorsJegy[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, red, \"Már vettél lottót!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"Lottó ára $100, neked nincs annyi pénzed.\");
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SorsJegy[playerid] = true;
GepiLottoSzamok(playerid);
format(string, sizeof(string), \"A lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]);
SendClientMessage(playerid, yellow, string);
return 1;
}
CMD:lotto(playerid,params[])
{
if(SorsJegy[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, red, \"Már vettél lottót! /mylotto\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"Lottó ára $100, neked nincs annyi pénzed.\");
new num[5],string[128];
if(sscanf(params, \"iiiii\",num[0], num[1], num[2], num[3], num[4])) return SendClientMessage(playerid, white, \"HASZNÁLAT: /lotto 5 db[szám] [1-90]\");
for(new p; p < 5; p++) if(num[p] > 90 || num[p] < 1) return SendClientMessage(playerid, white,\"Lottószámokat [1-90] lehet megadni.\");
// Ellenõrzés a megadott számok 1 tõl 45 ig terjednek-e ha nem akkor üzenet kiírása
// A megadott lottószámok összehasonlítása van-e két azonos szám:
/* Ilyen volt:
for(new n = 1; n < 5; n++) if(num[0] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\");
for(new n = 2; n < 5; n++) if(num[1] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\");
for(new n = 3; n < 5; n++) if(num[2] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\");
if(num[3] == num[4]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\");*/
// ilyen lett:
for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(num[f] == num[c]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg azonos számokat.\");}
NyeroSzamok[0][playerid] = num[0];
NyeroSzamok[1][playerid] = num[1];
NyeroSzamok[2][playerid] = num[2];
NyeroSzamok[3][playerid] = num[3];
NyeroSzamok[4][playerid] = num[4];
GivePlayerMoney(playerid, -100);
SorsJegy[playerid] = true;
format(string, sizeof(string), \"A te lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]);
SendClientMessage(playerid, yellow, string);
return 1;
}
CMD:mylotto(playerid,params[])
{
#pragma unused params
new string[128];
if(SorsJegy[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vettél még lottó-t. Vegyél egyet írd be /gepilotto vagy /lotto [$100]\");
format(string, sizeof(string), \"A lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]);
SendClientMessage(playerid, yellow, string);
return 1;
}
CMD:lottotest(playerid,params[])
{
#pragma unused params
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
Sorsolas();
} else SendClientMessage(playerid,red,\"NEM rcon admin vagy.\");
return 1;
}
forward Sorsolas();
public Sorsolas()
{   // lottószám sorsolás:
for(new f = 0; f < 5; f++) KisorsoltSzamok[f] = random(91); // azért 91 mert csak így kapunk 90-es lottószámot mivel a random az 0-tól kezdõdik és akkor pl.:10-es szám már a 11-dik!!!
for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(KisorsoltSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c] || KisorsoltSzamok[f] < 1 || KisorsoltSzamok[4] < 1) return Sorsolas(); }
// A kisorsolt számok ellenõrzése egyezés vagy 0 értéknél újra sorsolás.
for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(KisorsoltSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c]) return SendClientMessageToAll(red,\"Figyelmeztetés azonos kihúzott lottószámok a sorsolás letiltva.\"); }
// Biztonsági ellenõrzés ha netalán mégis lenne egyezés akkor egy üzenettel letiltás. Újra sorsolni fog ahogy a timeridõzítése megvan adva. Elhanyagolható ez az ellenõrzés.
new Talalat[MAX_PLAYERS], string[128], Name[24];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i))
{
if(SorsJegy == true)
{
            for(new f = 0; f < 5; f++) for(new c = 0; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c]) Talalat++;} // Egyezés keresés dupla ciklus segítségével, Egyezésnél: Talalat[playerid] változó értékének növelése.
           
   SendClientMessage(i, red, \" ========= Ötös Lottó 5/90 =========\");
   format(string, sizeof(string), \" A saját lottó számaid: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0], NyeroSzamok[1], NyeroSzamok[2], NyeroSzamok[3], NyeroSzamok[4]);
   SendClientMessage(i, yellow, string);
   format(string, sizeof(string), \" A nyertes lottó számok: %d, %d, %d, %d, %d\", KisorsoltSzamok[0], KisorsoltSzamok[1], KisorsoltSzamok[2], KisorsoltSzamok[3], KisorsoltSzamok[4]);
   SendClientMessage(i, grgreen, string);
   if(Talalat == 0) SendClientMessage(i, grgreen, \" Nem találtál el egy számot se.\");
   if(Talalat == 1) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 1 Nyereményed: $5500\"); GivePlayerMoney(i, 5500); }
   if(Talalat == 2) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 2 Nyereményed: $28000\"); GivePlayerMoney(i, 28000); }
   if(Talalat == 3) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 3 Nyereményed: $173000\"); GivePlayerMoney(i, 173000); }
   if(Talalat == 4) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 4 Nyereményed: $673,000\"); GivePlayerMoney(i, 673000); }
   if(Talalat == 5) {
      SendClientMessage(i, green, \"Teli Találat\");
      SendClientMessage(i, green, \"Nyereményed: $132,000,000\");
      GetPlayerName(i,Name,sizeof Name);
      format(string, sizeof(string),\"%s megnyerte a fõnyereményt $132.000.000.\",Name);
      SendClientMessageToAll(red, string);
      GivePlayerMoney(i, 132000000);
      BanEx(i,\"Ha most igaziból Ötös lottót játszanál akkor full gazdag lehetnél, de ez csak játék.\"); // Kérem a játékos unbannolását. Erre az esély \"1\" az \"5.273.912.160-hoz\" :D
   }
   SendClientMessage(i, red, \" ================================\");
   SorsJegy = false;
}
}
return 1;
}
GepiLottoSzamok(playerid)  // véletlenszerüen megad lottószámokat
{
for(new p = 0; p < 5; p++) NyeroSzamok[p][playerid] = random(91);
for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f][playerid] == NyeroSzamok[c][playerid] || NyeroSzamok[f][playerid] < 1 || NyeroSzamok[4][playerid] < 1) return GepiLottoSzamok(playerid); }
// Azonosság keresés egyezés és 0 esetén ismétlés.
      for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f][playerid] == NyeroSzamok[c][playerid]) return SendClientMessageToAll(red,\"Figyelmeztetés azonos gépilottószámok kérlek írd be újra /gepilotto.\"); }
// Biztonsági ellenõrzés ha netalán mégis lenne egyezés akkor egy üzenettel letiltás. Elhanyagolható ez az ellenõrzés.
return 1;
}
forward LottoHirdetes();
public LottoHirdetes()
{
SendClientMessageToAll(yellow,\"Vásárolj lottót a /lotto vagy a /gepilotto parancsal a szerencse bármikor bekopoghat, sorsolás 2 percenként.\");
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
for (new p = 0; p < 2; p++) KillTimer(TimerKill[p]);
return 1;
}

 
és az érdekelne hogy valahogy meglehet-e nézni hogy milyen számokat fog kisorsolni

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal