Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - .::David::.
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
241
« Dátum: 2012. május 21. - 15:51:02 »
public OnPlayerConnect(playerid) { banolvaVan(playerid); GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, Name); if (!dini_Exists(file)) { ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRAL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztrálás\", \"Üdv, Te még nem regisztráltál, Írj be egy jelszót a regisztráláshoz\", \"Regisztrál\", \"Kilép\"); } if(fexist(file)) { ShowPlayerDialog(playerid, LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Te már regisztrált, jelentkezz be.\", \"Belép\", \"Kilép\"); } PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = false; PlayerInfo[playerid][Money] = dini_Int(file, \"Money\"); PlayerInfo[playerid][bankMoney] = dini_Int(file, \"BankMoney\"); PlayerInfo[playerid][Kills] = dini_Int(file, \"Kills\"); PlayerInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(file, \"Deaths\"); PlayerInfo[playerid][MatekWins] = dini_Int(file, \"MatekWins\"); PlayerInfo[playerid][ReactionWins] = dini_Int(file, \"ReactionWins\"); PlayerInfo[playerid][Days] = dini_Int(file, \"Days\"); PlayerInfo[playerid][Hours] = dini_Int(file, \"Hours\"); PlayerInfo[playerid][seconds] = dini_Int(file, \"Seconds\"); PlayerInfo[playerid][Minutes] = dini_Int(file, \"Minutes\"); PlayerInfo[playerid][Posts] = dini_Int(file, \"Posts\"); SetPVarInt(playerid, \" Bortonben \", 0); SetPVarInt(playerid, \" FPS \", 0); SetPVarInt(playerid, \" GOD \", 0); SetPVarInt(playerid, \" CARJUMP\", 1); SetPVarInt(playerid, \" AutoRepair\", 0); SetPVarInt(playerid, \" DMZONA \", 0); SetPVarInt(playerid, \" goto\", 1); PlayerTimer[playerid] = SetTimerEx(\"PlayedTime\", 1000, 1, \"%d\", playerid); UzenetTimer[playerid] = SetTimer(\"Uzenet\", 300000, true); timeR[playerid] = SetTimerEx(\"UpdateCheck\",1000,1,\"%i\",playerid); speedboostonoff[playerid] = false; if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++; leader[playerid] = 0; new query[150],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(query,sizeof(query),\"SELECT `Rank` FROM `leader` WHERE `Name` = \'%s\'\",name); mysql_query(query); mysql_store_result(); new intiger = mysql_fetch_int(); leader[playerid] = intiger; mysql_free_result();
players++; GetPlayerIp(playerid, playerip, sizeof(playerip)); format(String, sizeof String, \"***{66CC66}%s(%d){00FFFF} {CEE23A}Csatlakozott a szerverhez | {FFAA00}IP: %s | Ország: %s | {FF0000}[%i/%i] \" , pName(playerid),playerid, playerip, GetIpCountry(IP), players, GetMaxPlayers() ); SendClientMessage(playerid, 0x00CEE23A, String); SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, 200); Skill[playerid] = true; TextDrawShowForPlayer(playerid, LoginPic); return 1; }
242
« Dátum: 2012. május 21. - 15:37:03 »
hát az alapból bAdmin volt de már van benne mindenféle scriptbõl egy két dolog +módba van építve
243
« Dátum: 2012. május 21. - 15:29:44 »
nos nekem lenne egy olyan problémám hogy ha felmegyek a szerveremre beírom hogy /admins eddig minden oké és utána ha feljön egy másik játékos akkor neki is ugyan az az admin szintje lesz int nekem és le se lehet fokozni csak úgy megy lentebb az admin szintje hogy ha a sajátomat fokozom és ezt hogy tudnám megoldani?
244
« Dátum: 2012. május 19. - 17:02:27 »
megvan elfelejtettem letörölni a 0.3d-s pawno-t és azzal nyitotta meg
245
« Dátum: 2012. május 19. - 16:55:28 »
van egy kis gond G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2808) : error 017: undefined symbol \"CancelEdit\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2809) : error 017: undefined symbol \"SelectObject\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2934) : error 017: undefined symbol \"CancelEdit\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(2964) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3204) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\") G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3206) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_UPDATE\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3227) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3234) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerSelectObject\") G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3238) : error 017: undefined symbol \"SELECT_OBJECT_PLAYER_OBJECT\" G:\\samp\\filterscripts\\mapeditor.pwn(3316) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 8 Errors.
246
« Dátum: 2012. május 19. - 13:21:02 »
tiszta szégyen az egész szerverük és még hirdetnek is [RC]antiboy9[sL](22) parancsot használt: /pm 5 jobb szero admin tgf: on IP: 87.229.112.210
247
« Dátum: 2012. május 19. - 08:17:00 »
az a jó nekem a kurta szerója nem is tetszik.... fõleg az olyan adminoktól mint te... és elem árpi....
mert tán a te szervered amit a fórum tagokkal rakatsz össze az jobb?
248
« Dátum: 2012. május 19. - 08:11:30 »
De ilyen indokkkal xDDDDDDD nagy tulaj ilyen indokkkal ez szégyen
Te se véletlenül kaptál rcon bant (tõlem)
249
« Dátum: 2012. május 19. - 07:38:21 »
ez van... és szerintem kurta nem tartozik magyarázattal hogy ha a saját szerverérõl banol.
250
« Dátum: 2012. május 18. - 17:29:02 »
nekem valamiért nem akar elindulni a letöltés :confused:
251
« Dátum: 2012. május 08. - 07:33:37 »
bAdmint használom divi-vel ment bAdmin/accounts/%s.ini olyan parancsom az van hogy a szerveren átírja csak hát nem bírtam sehogy sem kiegészíteni CMD:changename(playerid,params[]) { new ujnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",ujnev)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Használat: /changename (újnév)\"); new str[128],name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); format(str,128,\"{04BB00}%s {036f00}megváltoztatta a nevét erre: {04BB00}%s\",name,ujnev); SendClientMessageToAll(0x036f00ff,str); format(str,128,\"Új neved: {04BB00}%s!\",ujnev); SendClientMessage(playerid,0x036f00ff,str); SetPlayerName(playerid,ujnev); return 1; }
252
« Dátum: 2012. május 07. - 20:24:38 »
helló kellene nekem egy olyan névváltó script hogy ha nevet váltok akkor ne csak a szerveren változtassa meg a nevemet hanem a scriptfiles-ban is
253
« Dátum: 2012. május 07. - 13:17:44 »
#Nexus# bannolva lett $$David$$ által! [indok:nem Sandox hanem sadox!]
254
« Dátum: 2012. május 07. - 11:35:20 »
oké akkor zárom
255
« Dátum: 2012. május 07. - 11:10:16 »
van ez a lotto script: #include <a_samp> #include <zcmd> #include< sscanf> #define yellow 0xFFFF00AA #define green 0x33FF33AA #define white 0xFFFFFFAA #define red 0xFF0000AA #define grgreen 0x33AA33AA #define SORSOLASTIMER 120000 // 2 perc new bool:SorsJegy[MAX_PLAYERS]; new NyeroSzamok[5][MAX_PLAYERS]; new KisorsoltSzamok[5]; new TimerKill[2]; forward Sorsolas(); public OnFilterScriptInit() { TimerKill[0] = SetTimer(\"Sorsolas\", SORSOLASTIMER, 1); TimerKill[1] = SetTimer(\"LottoHirdetes\", 180000, 1); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SorsJegy[playerid] = false; }
CMD:gepilotto(playerid,params[]) { #pragma unused params new string[128]; if(SorsJegy[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, red, \"Már vettél lottót!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"Lottó ára $100, neked nincs annyi pénzed.\"); GivePlayerMoney(playerid, -100); SorsJegy[playerid] = true; GepiLottoSzamok(playerid); format(string, sizeof(string), \"A lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]); SendClientMessage(playerid, yellow, string); return 1; } CMD:lotto(playerid,params[]) { if(SorsJegy[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, red, \"Már vettél lottót! /mylotto\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"Lottó ára $100, neked nincs annyi pénzed.\"); new num[5],string[128]; if(sscanf(params, \"iiiii\",num[0], num[1], num[2], num[3], num[4])) return SendClientMessage(playerid, white, \"HASZNÁLAT: /lotto 5 db[szám] [1-90]\"); for(new p; p < 5; p++) if(num[p] > 90 || num[p] < 1) return SendClientMessage(playerid, white,\"Lottószámokat [1-90] lehet megadni.\"); // Ellenõrzés a megadott számok 1 tõl 45 ig terjednek-e ha nem akkor üzenet kiírása // A megadott lottószámok összehasonlítása van-e két azonos szám: /* Ilyen volt: for(new n = 1; n < 5; n++) if(num[0] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\"); for(new n = 2; n < 5; n++) if(num[1] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\"); for(new n = 3; n < 5; n++) if(num[2] == num[n]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\"); if(num[3] == num[4]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg egyforma számokat.\");*/ // ilyen lett: for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(num[f] == num[c]) return SendClientMessage(playerid, white,\"Nem adhatsz meg azonos számokat.\");} NyeroSzamok[0][playerid] = num[0]; NyeroSzamok[1][playerid] = num[1]; NyeroSzamok[2][playerid] = num[2]; NyeroSzamok[3][playerid] = num[3]; NyeroSzamok[4][playerid] = num[4]; GivePlayerMoney(playerid, -100); SorsJegy[playerid] = true; format(string, sizeof(string), \"A te lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]); SendClientMessage(playerid, yellow, string); return 1; } CMD:mylotto(playerid,params[]) { #pragma unused params new string[128]; if(SorsJegy[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vettél még lottó-t. Vegyél egyet írd be /gepilotto vagy /lotto [$100]\"); format(string, sizeof(string), \"A lottó számaid a következõk: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0][playerid], NyeroSzamok[1][playerid], NyeroSzamok[2][playerid], NyeroSzamok[3][playerid], NyeroSzamok[4][playerid]); SendClientMessage(playerid, yellow, string); return 1; } CMD:lottotest(playerid,params[]) { #pragma unused params if(IsPlayerAdmin(playerid)) { Sorsolas(); } else SendClientMessage(playerid,red,\"NEM rcon admin vagy.\"); return 1; } forward Sorsolas(); public Sorsolas() { // lottószám sorsolás: for(new f = 0; f < 5; f++) KisorsoltSzamok[f] = random(91); // azért 91 mert csak így kapunk 90-es lottószámot mivel a random az 0-tól kezdõdik és akkor pl.:10-es szám már a 11-dik!!! for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(KisorsoltSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c] || KisorsoltSzamok[f] < 1 || KisorsoltSzamok[4] < 1) return Sorsolas(); } // A kisorsolt számok ellenõrzése egyezés vagy 0 értéknél újra sorsolás. for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(KisorsoltSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c]) return SendClientMessageToAll(red,\"Figyelmeztetés azonos kihúzott lottószámok a sorsolás letiltva.\"); } // Biztonsági ellenõrzés ha netalán mégis lenne egyezés akkor egy üzenettel letiltás. Újra sorsolni fog ahogy a timeridõzítése megvan adva. Elhanyagolható ez az ellenõrzés. new Talalat[MAX_PLAYERS], string[128], Name[24]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) if(IsPlayerConnected(i)) { if(SorsJegy == true) { for(new f = 0; f < 5; f++) for(new c = 0; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f] == KisorsoltSzamok[c]) Talalat++;} // Egyezés keresés dupla ciklus segítségével, Egyezésnél: Talalat[playerid] változó értékének növelése. SendClientMessage(i, red, \" ========= Ötös Lottó 5/90 =========\"); format(string, sizeof(string), \" A saját lottó számaid: %d, %d, %d, %d, %d\", NyeroSzamok[0], NyeroSzamok[1], NyeroSzamok[2], NyeroSzamok[3], NyeroSzamok[4]); SendClientMessage(i, yellow, string); format(string, sizeof(string), \" A nyertes lottó számok: %d, %d, %d, %d, %d\", KisorsoltSzamok[0], KisorsoltSzamok[1], KisorsoltSzamok[2], KisorsoltSzamok[3], KisorsoltSzamok[4]); SendClientMessage(i, grgreen, string); if(Talalat == 0) SendClientMessage(i, grgreen, \" Nem találtál el egy számot se.\"); if(Talalat == 1) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 1 Nyereményed: $5500\"); GivePlayerMoney(i, 5500); } if(Talalat == 2) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 2 Nyereményed: $28000\"); GivePlayerMoney(i, 28000); } if(Talalat == 3) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 3 Nyereményed: $173000\"); GivePlayerMoney(i, 173000); } if(Talalat == 4) { SendClientMessage(i, grgreen, \" Találatok száma: 4 Nyereményed: $673,000\"); GivePlayerMoney(i, 673000); } if(Talalat == 5) { SendClientMessage(i, green, \"Teli Találat\"); SendClientMessage(i, green, \"Nyereményed: $132,000,000\"); GetPlayerName(i,Name,sizeof Name); format(string, sizeof(string),\"%s megnyerte a fõnyereményt $132.000.000.\",Name); SendClientMessageToAll(red, string); GivePlayerMoney(i, 132000000); BanEx(i,\"Ha most igaziból Ötös lottót játszanál akkor full gazdag lehetnél, de ez csak játék.\"); // Kérem a játékos unbannolását. Erre az esély \"1\" az \"5.273.912.160-hoz\" } SendClientMessage(i, red, \" ================================\"); SorsJegy = false; } } return 1; } GepiLottoSzamok(playerid) // véletlenszerüen megad lottószámokat { for(new p = 0; p < 5; p++) NyeroSzamok[p][playerid] = random(91); for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f][playerid] == NyeroSzamok[c][playerid] || NyeroSzamok[f][playerid] < 1 || NyeroSzamok[4][playerid] < 1) return GepiLottoSzamok(playerid); } // Azonosság keresés egyezés és 0 esetén ismétlés. for(new f = 0; f < 4; f++) for(new c = f+1; c < 5; c++) { if(NyeroSzamok[f][playerid] == NyeroSzamok[c][playerid]) return SendClientMessageToAll(red,\"Figyelmeztetés azonos gépilottószámok kérlek írd be újra /gepilotto.\"); } // Biztonsági ellenõrzés ha netalán mégis lenne egyezés akkor egy üzenettel letiltás. Elhanyagolható ez az ellenõrzés. return 1; } forward LottoHirdetes(); public LottoHirdetes() { SendClientMessageToAll(yellow,\"Vásárolj lottót a /lotto vagy a /gepilotto parancsal a szerencse bármikor bekopoghat, sorsolás 2 percenként.\"); } public OnFilterScriptExit() { for (new p = 0; p < 2; p++) KillTimer(TimerKill[p]); return 1; } és az érdekelne hogy valahogy meglehet-e nézni hogy milyen számokat fog kisorsolni
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 26
|