Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - citromhun

Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 172
2371
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerver név váltó
« Dátum: 2013. március 18. - 20:55:27 »
Kezdõknek jól jöhet.

2372
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2013. március 18. - 20:52:13 »
Szám lent, kezem fent. :O

2373
Idézetet írta: Sajtiikaa date=1363624211\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ON: ez szerintem inkább filterscript mint játékmód

OFF: Cannonn a titulusodban h-h nem 2013 van?? :DD

 
Ha lenne szemed és rá figyelnél, ez egy FS...
 
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"Away From Keyboard - By J4mmyHD - Betöltve!\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        print(\"\\n--------------------------------------\");
        print(\"Away From Keyboard - By J4mmyHD - Leállt!\");
        print(\"--------------------------------------\\n\");
        return 1;
}

 
Na mindegy.

2374
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2013. március 18. - 20:28:38 »
Nos ki nem bír admin lenni ? :D

2375
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyedi jármû spawner, gombnyomásra
« Dátum: 2013. március 18. - 20:26:32 »
Jó lett amint otthon leszek ki próbálom :)

2376
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2013. március 17. - 18:47:47 »
Audio

2377
Munkaerő keresése / DM Szerverhez 2Mappert Keressek!
« Dátum: 2013. március 17. - 18:44:33 »
Hali!

Szívesen vállalom a mappolást!


Skype: rcb.info

TS: 87.229.103.145:7052


Munkáim:


Citrom falu: http://sampforum.hu/index.php?topic=39302.0

Kis büfé: http://sampforum.hu/index.php?topic=39154.0

2378
Beszélgetés / Értékeld a feletted lévõ sigét
« Dátum: 2013. március 16. - 22:17:09 »
10/10

2379
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2013. március 16. - 22:16:24 »
evecer

2380
Beszélgetés / Tudsz vagy nem tudsz?
« Dátum: 2013. március 16. - 22:14:30 »
Tudok
Tudsz driftelni?

2381
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2013. március 16. - 22:13:56 »
7/10

2382
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2013. március 16. - 22:13:30 »
Ózd

2383
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Tank Lights System
« Dátum: 2013. március 16. - 22:09:13 »
Idézetet írta: pisti525 date=1363302214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34889\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Átszeretnék hozni egy scriptet neve : Tank Lights System
Készítõ : OKStyle
\"tank_lights_01.png\"
\"tank_lights_02.png\"
\"tank_lights_03.png\"
Ugye bárt már a képekbõl is kilehet venni hogy ez a script azt tudja hogy a tanknak (Rhino) kék színû lámát add.
Parancsok:
- /tlon - Lámpa bekapcsolása
- /tloff - Lámpa kikapcsolása
 
#include <a_samp>
// Tank Light System by O.K.Style™
#define TANK_LIGHTS_SYNC_DELAY 30 * 1000
new TankTimer[MAX_PLAYERS char], tank[3], tlight[6];
public OnFilterScriptInit()
{
tank[0] = CreateVehicle(432, 277.0, 1998.2, 17.65, 270.0, 43, 0, -1);
tank[1] = CreateVehicle(432, 277.0, 1989.2, 17.65, 269.0, 43, 0, -1);
tank[2] = CreateVehicle(432, 277.0, 1980.2, 17.65, 270.0, 43, 0, -1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++) DestroyVehicle(tank);
for(new i = 0; i < sizeof(tlight); i++) if(IsValidObject(tlight)) DestroyObject(tlight);
for(new i = GetMaxPlayers() - 1; i != -1; i--) KillTimer(TankTimer{i});
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) return TogglePlayerClock(playerid, 1);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) return KillTimer(TankTimer{playerid});
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"TLOff\") == 1) return 1;
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   new hour, minute;
   GetPlayerTime(playerid, hour, minute);
   #pragma unused minute
   if(hour < 6 || hour > 21)
   {
      switch(i)
      {
         case 0:
         {
             for(new k = 0; k < 2; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         case 1:
         {
             for(new k = 2; k < 4; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         case 2:
         {
             for(new k = 4; k < 6; k++) tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
            AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         }
         default: return 1;
      }
      TankTimer{playerid} = SetTimerEx(\"CheckTank\", TANK_LIGHTS_SYNC_DELAY, 1, \"ii\", playerid, tank);
   }
   break;
}
}
if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER && newstate != PLAYER_STATE_DRIVER)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
   KillTimer(TankTimer{playerid});
   break;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/tloff\", true) == 0)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
   KillTimer(TankTimer{playerid});
   SetPVarInt(playerid, \"TLOff\", 1);
   break;
}
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/tlon\", true) == 0)
{
for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
   if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
   switch(i)
   {
      case 0:
      {
          for(new k = 0; k < 2; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 1:
      {
          for(new k = 2; k < 4; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 2:
      {
          for(new k = 4; k < 6; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      default: return 1;
   }
   DeletePVar(playerid, \"TLOff\");
   break;
}
    return 1;
}
return 0;
}
forward CheckTank(playerid, vehicleid);
public CheckTank(playerid, vehicleid)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"TLOff\") == 1) return 1;
    for(new i = 0; i < sizeof(tank); i++)
{
if(!IsPlayerInVehicle(playerid, tank)) continue;
new hour, minute;
GetPlayerTime(playerid, hour, minute);
#pragma unused minute
if(hour > 5 && hour < 22)
{
   switch(i)
   {
      case 0: for(new k = 0; k < 2; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 1: for(new k = 2; k < 4; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      case 2: for(new k = 4; k < 6; k++) if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
      default: return 1;
   }
}
else
{
   switch(i)
   {
      case 0:
      {
          for(new k = 0; k < 2; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[0], tank[0], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[1], tank[0], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 1:
      {
          for(new k = 2; k < 4; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[2], tank[1], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[3], tank[1], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      case 2:
      {
          for(new k = 4; k < 6; k++)
         {
            if(IsValidObject(tlight[k])) DestroyObject(tlight[k]);
            tlight[k] = CreateObject(19280, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
         }
         AttachObjectToVehicle(tlight[4], tank[2], 1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
         AttachObjectToVehicle(tlight[5], tank[2], -1.6, 3.83, 0.675, 15.075, 0.0, 0.0);
      }
      default: return 1;
   }
}
}
return 1;
}
stock strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) index++;
new offset = index, result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) result[index - offset] = string[index], index++;
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Egy kicsikét bele szerkesztettem mert volt egy /time parancs amivel az összes játékos idejét lehetett volna állítani  :D + fölöslegesnek találtam
Használjátok egészséggel! :)
 
Na :D Ez jó :)

2384
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [MAP] Citrom falu
« Dátum: 2013. március 16. - 22:06:17 »

TÉMÁT ZÁROM MIVEL KÉSZ A MAPP:
http://sampforum.hu/index.php?topic=39302.0

2385
Köszi ! :)
Nem rossz

Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal