Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
[/quote] Egyébként az IP nem int, hogy úgy kérdezd le azt. E helyett:
new diniip = dini_Int(file, \"Ipcim\");
kérdezd le valahogy így:
new diniip[16] = dini_Valami(file, \"Ipcim\"); // Valami helyére nem tom mi kell, nem értek a dinihez, a lényog, hogy stringként kérdezd le (talán dini_Get?).
Feltöltöd, telepíted és kész is. De ott a net, van ezer meg ezer leírás és videó róla. (Egyébként minr megtudtuk, SMF-rõl van szó, amire bizony van kiemelt téma is.)
Az elõbb írtam le. Akkor kapcsolod be a riasztót, amikor valaki beszáll egy kocsiba. De ha azt szeretnéd, hogy csak akkor kapcsoljom be, ha van rajta riasztó riasztásra kész állapotban, akkor csekkolod azt, hogy pl. a Riaszto mezõ értéke mennyi az adatbázisban az adott kocsinál (amelyet egyébként akár változókban is tárolhatsz), és ha pl. 1, akkor elindul s riasztó. Nem tudom, mi olyan nagy kunszt ezen.
A témához még nem tudnák mit írni, mert szét kap az ideg, de ha sikerül megnyuktatnod sz18k akkor írok egy normális véleményt. Pár napja kaptunk a knorbitól tárhelyet, remélem az nem tünik el. Ugye nem?
Mi a probléma? Nem valószínû, bár a fizetéses szerverek megjelenésekor új szervergépünk lesz.
[/quote] \"We are doing maintenance. Please be patient.\" magyarra fordítva azt írja, hogy karbantartás van...
[/quote] Az általad említett weboldal nem is a mi szerverünkre mutat, nem értem a problémád.
[/quote] Öhm, de, nálatok vagyunk. Beckham bérelte a tárhelyet.
[/quote] Én is nálatok vagyok, ugyanazon a gépen, ugyanazon nameserveren és ugyanazon config felülettel. Úgy látszik, hogy te Szilárd csupán nem tudtál róla De nálam minden jó (lásd: www.sampcraft.tk), szóval a hiba nálad lesz valahol, szerintem az SMF-en belül ráadásul. De persze lehet, hogy ez nem így van. Rakd újra teljesen a webet (fájlokat), de ha nem segít, szerintem kérd meg Norbit, hogy rakja újra az egész webedet (újra csatolja a domaint, újra létrehozza/létrehouod az FTP-t, stb.), ha õ sem tud rá megoldást.
Feltöltöd ahová akarod, az mindegy neki. De ne az smf-el egy helyre, mert az smf-nek már van index.php-ja, szóval felül kéne írni Csinálj mondjuk egy UCP mappát, amelybe az index.php-t, a képeket és minden mást is teszel. Így az UCP elérhetõ lesz a valami.hu/UCP címen. De ahhoz, hogy mûködjön is, rá kell csatlakoztatnod a MySQL adatbázisodra, melyet az UCP-hez igazítottál. De persze az is jó, ha átlakítod az UCP-t a Te adatbázisodnak megfelelõre - sõt, ez az ajánlott. Ugyanis sajnos az eredeti tábla struktúrák nincsenek meg. Ha segítség kell, írj nyugodtan, bárhol megtalálsz.
Összeszedtem nektek az eddig ide kiírt frissítéseket egy listába (melyet egyébként a téma végére is beírtam), hogy ne kelljen átolvasni mind a 7 oldalt a fõposztból kimaradt (most már oda is bekerült) információk megszerzéséhez.
Spoiler for Publikus frissítések listája:
2014. Február 03.
Egy kis leírás a beléptetõ rendszerrõl
Na meg egy kis infó a kórházról
Mindehhez plusz 5 új kép társítva
A kórházat próbáltam a katasztrofális helyzethez hûen mapolni
Kiírva a weboldal, és a facebookos oldal is (lehet lájkolni )
A tárgy rendszerrõl is feltöltöttem egy rövidke kis ízelítõt, mely az egész rendszer pirinyó kis töredéke csupán
Na meg ehhez mellékeltem két képet is
2014. Február 08.
A mód adatkezelésérõl mostantól BlueG\'s R36-os MySQL pluginja gondoskodik.
Készül az egyedi banner, amelyen a Te adataid szerepelnek. Példa az én nevemmel lent. Mint ahogy írtam is, még csak készül, és csak néhány példa adat szerepel rajta. Egyébként ez a kép teljesen \"élõ\", tehát ha a pontom átváltozna, akkor a képen lévõ pontjaim is átváltoznak. Bizonyára ismeritek már az ilyenféle képet, bannereket, szóval nem nagyon kell magyaráznom...
Ez csak egy kis extra a szerverhez, ami szerintem sokaknak tetszeni fog. Én már ki is tettem az aláírásomba az enyémet! Amint elindul a szerver, Nektek is lesz ilyen banneretek.
Viszont van egy kérdésem is hozzátok: mit tartalmazzon még ez a banner, vagy minek nevezzük?
Néhány friss \'hírt\' szeretnék Veletek közölni, a most befejezett munkáimmal kapcsolatban. SAMP Craft banner/signature - Befejezve! Elkészült a SAMP Craft banner végleges változata, amely maximum az idõk során fog átváltozni kis mértékben, de nagyjából így marad. A rangokat nap3elm készítette nekünk, a Dizi csapata tagjaként. Minden mást egyébként én csináltam (na jó, a skin képek a wikirõl, a betûtípus, meg az alap fa háttér a netrõl vannak). Az alábbi kis ábrán láthatjátok az én banneremet, megnevezve rajta annak részeit:
Élõ erdõ Ez talán kicsit érdekesebb, mint a banner - habár nem kell túl nagy dolgokra számítani itt sem. Csak annyi került még megoldásra, hogy az erdõben a fák maguktól nõnek, kivágásukkor pedig egyre csak csökkennek. Ha egy fát kivágnak, egy új kezd nõni helyette - természetesen egy másik, véletlenszerûen kiválasztott helyen. A mód betöltésekor (a szerver újrainduláskor) pedig - a fák ugyan nem mentõdnek el az elõzõ állásból -, de újak spawnolnak véletlenszerûen, szintén random növekedési állapottal. Tehát lehet, hogy a szerver újrainduláskor találunk egy fát, ami egy méter sincs, de lehet, hogy találunk egy panelház méretût. Egyenlõre 300 db fa van egyszerre fent a szerveren, de ezt a számot lehet, hogy még átírom egy mozdulattal, ugyanis eléggé szellõs ennyi fával az erdõ... Ráadásul igen egyhangúról, hiszen egyenlõre csak egy fajta fa \'terem\', nõ, tehát csak egy fa object spawnol. Ezen a késõbbiekben változtatni szeretnék, több, más kinézetû, és más magasságú fával (az egyikbõl maximum 10 adag fa vágható ki, a másikból csak 5, a harmadikból meg 25 - egyébként egy adag igen sok fát jelent, véletlenszerûen 1-20-ig, de lehet, hogy ez a szám még változni fog). Sõt, ha úgy alakul, még fa fajták is bevezetésre kerülhetnek (tölgy, fenyõ, nyír, stb.), de ennek egyenlõre nem látom szükségét a túlélésben. Minden egyes fa kivágható, ha mellé állunk, és bal egérgombot nyomunk. Természetesen nem csak ennyibõl fog állni a favágás: eszközökhöz is lesz kötve, animmal együtt. Viszont jelenleg a fa vághatósága a tesztelése érdekében még csak egy kattintásunkba kerül, de ez késõbb változni fog természetesen. Jelenleg egyébként minden fát maximum 10 ütéssel lehet kivágni (ez a méretétõl függ, tehát maximum annyira tud megnõni egy fa, hogy 10 ütéssel ki lehessen vágni. A minimum érték természetesen 1 ütés - ha érthetõ). Azonban ezt a számot is meg lehet változtatni, de majd kiderül, hogy szükség lesz e rá, vagy lesz e így is elég fa. Szerintem lesz. Errõl az egészrõl igazából nem tudok látványosabb képet mutatni, ezt majd tapasztalni kell a játék során. De azért itt van egy, a szép csillagos égbolt alatt:
A nyitásról Nem tudom, hogy mikor nyílik meg a szerver. Nem is fogok elõre kitûzni nyitási dátumot, egyszer sem, szóval ne is kérdezzétek. Na meg nem is szeretném elsietni a dolgot... Viszont vannak terveim a nyitással kapcsolatban: ide ki fogom írni, hogy innentõl nyílt teszt van, egy-két héten át. E közben: hibajavítás ezerrel, a játék szebbé tétele, item készlet gazdagítása, esetleg a Ti ötleteitek megvalósítása, stb. Ha minden jól megy, leállás nélkül mehet is tovább a szerver élesben. Ha viszont nem, egy kis leállás a teszt után, javítások, és nyitás újult erõvel, hibamentesen. De remélhetõleg az utóbbiról szó sem lesz. Új verziók További újítás még, hogy az új MySQL verzió R37, valamint az új szerver verzió 0.3z R5.
2014. Február 15.
Csak azért, hogy életjelet adjak a projektrõl: egy kis hátizsák készítés...
Ez alkalommal egy videóval kedveskedek nektek, melyen néhány rendszerbõl láthattok pár apró mozzanatot, néhány képkockát (tárgyak mozgatása, craftolás, hátizsák rendszer, zseb rendszer, tárgy eldobás rendszer, stb.). Ezt a videót egyébként nem terveztem elkészíteni, de sokkal egyszerûbb volt, mint egy csomó print sreent készíteni, azokat megvágni, logót rátenni, leírást készíteni hozzá, stb. Na meg amit terveztem videót, mint elsõ videót, még sokkal odébb van: ugyanis ahhoz egy szinte kész mód kéne. Tehát az még várhat, addig itt van ez. Meg majd talán addigra még néhány... Sajnos ez most egy igen rossz videó lett minõségileg, ugyanis f*s képernyõn vettem fel, kevés FPS-el, tehát nem a legszebb a kép 1080p-n. Na meg a zene sem a legjobb, igaz, az csak azért, mert nem volt kedvem licences zenét rárakni, így kerestem egyet a YT könyvtárából. És persze azért sem, mert nem nagyon illik rá a videóra. De sebaj, a lényeg átjön így is... Tehát a videó:
2014. Február 19.
Bekerült pár alap építhetõ elem (fa fal, és padló)
Ezek a tárgyak (ahogyan a barkácsasztal is) természetesen áthelyezhetõek, valamint le is bonthatóak
A tárgyak lebontásakor az építéshez szükséges nyersanyagok felét visszakapjuk
Ha lebontáskor nincs elég hely a játékosnál, akkor a nyersanyag a földre kerül (mint a tárgyak eldobásakor is egy csomag object keletkezik, melyet bárki felvehet). Ha több nyersanyagot is visszakapnánk a tárgyból, akkor több, egymásra pakolt, egyenként felvehetõ csomag object keletkezik.
2014. Február 20.
Bekerült a doboz
Eddig fél órát foglalkoztam vele, tehát még csak az alapja készült el
A dobozban lehet majd tárolni a különbözõ tárgyakat
A tulajdonosa áthelyezheti, de akár le is bonthatja azt
Bárki kinyithatja a ládát (de lehet, hogy lesz hozzá lakat is)
Ami még hátra van: a tárgyak belepakolása
A dobozokból mostantól ki lehet venni a tárgyakat
Ha nincs a játékoson hátizsák, akkor a tárgyak a zsebébe kerülnek
Ha van a játékoson hátizsák, akkor a tárgyak a játékos választás szerint kerülnek kivételre, vagy a zsebébe, vagy pedig a hátizsákjába
A tárgyak berakása a ládába holnapra marad sajnos... Egyébként valószínûleg a zsebben és a hátizsákban lévõ tárgyak is kapnak majd egy új funkciót, a \"Dobozba rakás\"-t, vagy valami ilyesmit.
Lehet, hogy errõl is csinálok majd egy videót :hmmm:
Végre elértem a 10000. sort. Azt hittem hamarabb meglesz, elvégre elég összetett, és dinamikus dolgokat készítettem el, de hát ez van, csak mostanra értem el. Viszont belegondolva, hogy még alig van kész valami, nem is tudom hány tízezer soros lesz a mód, mire mindennel elkészülök és mire elindul a szerver élesben is... A régi, klasszikus, szöveges információ kiírási módot felváltotta egy modernebb, mely az IP, a web, és az fb oldal címe mellett élõben mutatja a jelenleg online, és az eddig beregisztrált játékosokat is:
2014. Február 24.
Az elmúlt órákban végzett munkámnak köszönhetõen végre teljesen befejezettnek mondható a doboz rendszer
A zsebben és a hátizsákban található tárgyak is kaptak egy új funkciót, \"Dobozba tesz\" néven
Az elõbb említett dolog az, amivel most végeztem - teljesen befejezve ezzel a rendszert - a tárgyak dobozba való berakodása
Másoknak halvány lila gõze sincs a doboz rendszerrõl, így elkészítettem róla egy videót, avagy egy 1 perces kis szösszenetet:
Nem olyan nagy szám, hiszen csak pár dialog és parancs az egész, de szerintem azért megteszi. Egyébként a következi információmorzsa a kocsirendszerrõl lesz elszórva, de az még odébb van.