Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Benceee

Oldalak: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 302
2296
Szkript kérések / destroy ban (mint CS-be)
« Dátum: 2012. június 03. - 21:03:54 »
Nem ugyanaz a két játék felépítése. SAMP-ban szerintem ez nem megoldható.

2298
Segítségkérés / Minigame
« Dátum: 2012. június 03. - 21:01:26 »
[mod]ZyZu: OFF törölve.[/mod]
 
Idézetet írta: JaCk date=1313505818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22357\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Keresgéltem 5 pecet a sa-mp.com fórumon és találtam is eggyet amiben van DD map tessék
http://solidfiles.com/d/3ec0/
Ebben 11 map van automatikusan vált elég sok soros asszem 6000 soros angol de nagyon jó ez idáig a legjobb DD map amit láttam. Forditsad le és használd
vagy ez de ez rövidebb:
 
/*
* Fallout v0.6
* Copyright (C) 2009 Lazarus
*/
#include <a_samp>
#define orange 0xF4A419AA
#define yellow 0xFFFF00AA
#define red 0xFF0000AA
forward SpawnPlayerClass(playerid);
forward SquareShake(objectid);
forward ResetSpam(playerid);
forward UpdatesUpdate();
forward DecideWinners();
forward StartFalling();
forward SolarFall();
forward CountDown();
forward HackCheck();
forward LoseGame();
forward GMX();
enum eInfo
{
shaketimer[101],
numberout[101],
shake[101],
timer[2],
count,
dead,
join,
end
}
enum pInfo
{
spamcounter,
spawned,
sentold,
lost,
sent
}
new Info[eInfo];
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
main()
{
print(\"--------------\");
print(\" Fallout v0.6 \");
print(\"--------------\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Fallout v0.6\");
UsePlayerPedAnims();
SetWeather(18);
AddPlayerClass(0, 2482.1921, -1660.4783, 161.0000, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
GMX();
CreateObject(1697, 2482.1921, -1660.4783, 165.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateVehicle(522, 2482.1921 - random(35), -1660.4783 + random(45), 161.0000, random(360), -1, -1, -1);
CreateVehicle(522, 2482.1921 - random(35), -1660.4783 + random(45), 161.0000, random(360), -1, -1, -1);
SetTimer(\"UpdatesUpdate\", 2000, 1);
SetTimer(\"HackCheck\", 2000, 1);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetTimerEx(\"SpawnPlayerClass\", 1000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][sent] = 1;
PlayerInfo[playerid][sentold] = 0;
if(Info[count] == 0)
{
PlayerInfo[playerid][spawned] = 1;
}
else
{
PlayerInfo[playerid][spawned] = 0;
}
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has joined the game\", pname);
SendClientMessageToAll(orange, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
switch(reason)
{
case 0: format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has left the game (Timed Out/Crashed)\", pname);
case 1: format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has left the game (Normal/Voluntary)\", pname);
case 2: format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has left the game (Kicked/Banned)\", pname);
}
SendClientMessageToAll(orange, string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][spawned] == 1)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 2417.0642, -1684.6013, 185.3610);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2490.0061, -1614.1761, 160.2135);
SetPlayerPos(playerid, 2482.1921, -1660.4783, 166.0000);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 90);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Be patient!~n~A new game will start soon...\", 5000, 3);
}
else
{
SetPlayerPos(playerid, 2482.1921 - random(39), -1660.4783 + random(47), 161.0000);
SetPlayerFacingAngle(playerid, random(360));
}
new skinid;
start:
skinid = random(300);
switch(skinid)
{
case 3, 4, 5, 6, 7, 8, 42, 65, 74, 86, 119, 149, 208, 268, 273, 289: goto start;
}
SetPlayerSkin(playerid, skinid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(PlayerInfo[playerid][lost] == 0 && Info[end] == 0 && PlayerInfo[playerid][lost] == 0)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~You lose!\", 5000, 3);
PlayerInfo[playerid][lost] = 1;
}
PlayerInfo[playerid][spawned] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][sent]++;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
PlayerInfo[playerid][spamcounter]++;
if(PlayerInfo[playerid][spamcounter] == 1)
{
SetTimerEx(\"ResetSpam\", 3000, 0, \"i\", playerid);
}
if(PlayerInfo[playerid][spamcounter] == 3 + 1)
{
SendClientMessage(playerid, red, \"Stop talking so fast! Wait a few seconds, next time it\'s a kick\");
return 0;
}
if(PlayerInfo[playerid][spamcounter] == 3 + 2)
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}
public SpawnPlayerClass(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
public SquareShake(objectid)
{
if(objectid == 0)
{
return KillTimer(Info[shaketimer][objectid]);
}
switch(Info[shake][objectid])
{
case 0, 5:
{
   SetObjectRot(objectid, 31.8, 2, 0);
}
case 1, 6:
{
   SetObjectRot(objectid, 33.8, 0, 0);
}
case 2, 7:
{
   SetObjectRot(objectid, 31.8, -2, 0);
}
case 3, 8:
{
   SetObjectRot(objectid, 29.8, 0, 0);
}
case 4, 9:
{
   SetObjectRot(objectid, 31.8, 0, 0);
}
case 10:
{
   new Float:X, Float:Y, Float:Z;
   GetObjectPos(objectid, X, Y, Z);
   MoveObject(objectid, X, Y, Z - 100, 4);
}
case 11..99:
{
   SetObjectRot(objectid, 31.8 - ((Info[shake][objectid] * 2) - 20), 0, 0);
}
case 100:
{
   DestroyObject(objectid);
   KillTimer(Info[shaketimer][objectid]);
}
}
Info[shake][objectid]++;
return 1;
}
public ResetSpam(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][spamcounter] = 0;
return 1;
}
public UpdatesUpdate()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[sent] == PlayerInfo[sentold])
{
   PlayerInfo[spawned] = 1;
   SpawnPlayer(i);
}
PlayerInfo[sentold] = PlayerInfo[sent];
}
}
public DecideWinners()
{
SetTimer(\"GMX\", 5000, 0);
Info[end] = 1;
SendClientMessageToAll(yellow, \"Winners:\");
new pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128], winners;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[lost] == 0 && PlayerInfo[spawned] == 0 && IsPlayerConnected(i) == 1)
{
   winners++;
   GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));
   format(string, sizeof(string), \"%d) %s\", winners, pname);
   SendClientMessageToAll(yellow, string);
   SetPlayerScore(i, GetPlayerScore(i) + 1);
}
}
if(winners == 0) SendClientMessageToAll(red, \"No winners this time!\");
return 1;
}
public StartFalling()
{
Info[timer][0] = SetTimer(\"SolarFall\", 500, 1);
SetTimer(\"LoseGame\", 500, 1);
return 1;
}
public SolarFall()
{
new objectid, go;
for(new i = 0; i < 101; i++) if(Info[numberout] == -1) go++;
if(go == 3)
{
if(Info[dead] == 0) SetTimer(\"DecideWinners\", 5000, 0);
KillTimer(Info[timer][0]);
Info[dead] = 1;
return 1;
}
start:
objectid = random(101);
if(Info[numberout][objectid] != -1) goto start;
Info[numberout][objectid] = 0;
Info[shaketimer][objectid] = SetTimerEx(\"SquareShake\", 100, 1, \"i\", objectid);
new alive, connected;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) == 1) connected++;
if(IsPlayerConnected(i) == 1 && PlayerInfo[spawned] == 0) alive++;
}
if(alive == 0 && Info[dead] == 0 && connected != 0)
{
SetTimer(\"DecideWinners\", 5000, 0);
Info[dead] = 1;
}
return 1;
}
public CountDown()
{
new string[128], number[8];
string = \"~g~ Starting in ~y~\";
format(number, sizeof(number), \"%d\", Info[count]);
strins(string, number, strlen(string));
GameTextForAll(string, 1000, 3);
Info[count]--;
if(Info[count] == 0) KillTimer(Info[timer][1]);
return 1;
}
public HackCheck()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z, string[128], pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
if(floatround(Z) >= 168 && IsPlayerConnected(i) == 1)
{
   format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has been kicked for air break hacking\", pname);
   SendClientMessageToAll(orange, string);
   Kick(i);
}
if(GetPlayerWeapon(i) != 0 && GetPlayerAmmo(i) != 65535 && IsPlayerConnected(i) == 1)
{
   format(string, sizeof(string), \"\\\"%s\\\" has been kicked for weapon hacking\", pname);
   SendClientMessageToAll(orange, string);
   Kick(i);
}
}
return 1;
}
public LoseGame()
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(PlayerInfo[spawned] == 1) continue;
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
if(Z <= 158 && Info[end] == 0 && Info[end] == 0 && PlayerInfo[lost] == 0)
{
   GameTextForPlayer(i, \"~r~You lose!\", 5000, 3);
   PlayerInfo[lost] = 1;
}
if(Z <= 50 && IsPlayerInAnyVehicle(i) == 1)
{
   SetPlayerHealth(i, 0);
}
}
return 1;
}
public GMX()
{
for(new i = 0; i < 101; i++)
{
DestroyObject(i);
Info[numberout] = -1;
KillTimer(Info[shaketimer]);
KillTimer(Info[timer][0]);
Info[shake] = 0;
}
Info[count] = 10;
Info[dead] = 0;
Info[end] = 0;
CreateObject(1697, 2482.1921, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1660.4783, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1655.1112, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1649.7442, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1644.3772, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1639.0102, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1633.6432, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1628.2762, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1622.9092, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1617.5422, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2482.1921, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2477.7395, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2473.2869, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2468.8343, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2464.3817, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2459.9291, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2455.4765, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2451.0239, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2446.5713, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(1697, 2442.1187, -1612.1752, 160.0000, 31.8000, 0.0000, 0.0000);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
PlayerInfo[lost] = 0;
PlayerInfo[sent] = 1;
PlayerInfo[sentold] = 0;
PlayerInfo[spawned] = 0;
SetPlayerHealth(i, 100);
SpawnPlayer(i);
}
for(new i = 0; i < 2; i++) SetVehicleToRespawn(i);
Info[timer][1] = SetTimer(\"CountDown\", 1000, 1);
SetTimer(\"StartFalling\", 10000, 0);
new string[128], hour, minute, second;
gettime(hour, minute, second);
format(string, sizeof(string), \"A new game has started - %d:%d:%d\", hour, minute, second);
SendClientMessageToAll(orange, string);
return 1;
}

 


2299
Törölt RP Szerverek / [HUN]Gold City Roleplay - ELTÁVOLÍTVA
« Dátum: 2012. június 03. - 19:56:26 »
Ha már ennyire tudjátok, hogy Conf, akkor valami bizonyítékot tudtok adni?

2300
Kérdések, Segítség / Véleményt szeretnék tõletek kérni!(szgép)
« Dátum: 2012. június 03. - 19:54:03 »
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1338745942\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22368\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


szerintem nem szervergépnek szánja
 

Akkor miért az van odaírva zárójelbe, hogy szgép? Az alatt mire gondolt?
 
[/quote]
Szerintem SZámítóGÉP.

2301
Kérdések, Segítség / Véleményt szeretnék tõletek kérni!(szgép)
« Dátum: 2012. június 03. - 19:51:58 »
Vidikariból kicsit jobbat, és hasítani fog.

2302
Segítségkérés / kapu nyitó parancs
« Dátum: 2012. június 03. - 19:50:27 »
Keress a modban erre: MoveObject

2303
Általános / Magyar falu RPG
« Dátum: 2012. június 03. - 19:46:03 »
Idézetet írta: UppeR! date=1338743674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22363\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha jol emlekszem, ez az a szerver, ahol meg a foadmin is IC-OOC kever. A tobbi nont nem is erdemes felsorolni.
 
Fõadmin IC - OOC kever? Mit akar ez?

2304
Általános / Magyar falu RPG
« Dátum: 2012. június 03. - 18:55:13 »
Sziasztok.
A címben említett szerverrõl írok pár szót.
Mivel ma a BBE szervergépre új operációs rendszert telepítenek, ezért nem megy a szerverem. Olvasgattam a fórumon, és egy fórumozó aláírásában volt, és láttam, hogy 20an vannak. Gondoltam: Szuper. Felmegyek, DT mod. Na mondom, ha a skin bug, és az RP teszt javítva van, akkor kap egy esélyt. Hát nem kapta meg.
De beszéljenek a képek!
\"sa-mp-126.png\"
Az RP-s nevek.
\"sa-mp-124.png\"
Fiú vagyok és nõi skin.
\"width=500http://noob.hu/2012/06/03/sa-mp-125_0.png[/img]
A csodás RP teszt.

2305
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. június 03. - 18:43:41 »
Ahogy Upper mondja.
Mivel a webtárhely is a BBE szerverén futott, ezért az sem megy.

2306
RP/RPG kérések / Itt mi lehet a gond?
« Dátum: 2012. június 03. - 12:18:42 »
Milyen verziójú a szerver? Compilezd újra a modot.

2307
Szkript kérések / destroy ban (mint CS-be)
« Dátum: 2012. június 03. - 12:15:42 »
Nem VAC banra gondolsz? Bár ott a reinstall se segít.

2308
Segítségkérés / Asay
« Dátum: 2012. június 03. - 11:50:32 »
/*
CMD:asay(playerid, params[])
{
new
    pLevel = GetPVarInt(playerid, \"Level\"),
   bool:bIsAdmin = !!IsPlayerAdmin(playerid);
if(pLevel < 1 && !bIsAdmin)
   return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, MSG_MODERATOR);
if(sscanf(params, \"s[\" #STR_SIZE \"]\", i_str)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /asay <Szöveg>\");
if(!bIsAdmin)
{
   switch(pLevel)
   {
      case 0: name = \"Moderátor\";
      case 1: name = \"Admin\";
      case 2: name = \"Fõadmin\";
      case 3: name = \"Tulaj\";
   }
}
else
{
        name = \"RCON\";
}
SendClientMessageToAllf(COLOR_RED, \"» %s {%06x}%s(%d){\" #XCOLOR_RED \"}: %s\", name, GetPlayerColor(playerid) >>> 8, pName(playerid), playerid, ColouredText(i_str));
    FilterColorTags(i_str);
    AdminCommandLog(\"ASAY\", playerid, -1, i_str);
return 1;
}
*/

2309
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. június 03. - 11:41:47 »

2310
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2012. június 03. - 11:40:52 »
Nekem a TotalCMD hibátlanul felrakta már számtalanszor.

Oldalak: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 302
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal