Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kadaradam

Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 172
2266
SA-MP: Szerverfejlesztés / Garázs rendszer
« Dátum: 2011. május 21. - 08:32:37 »
Köszönöm

2267
SA-MP: Szerverfejlesztés / Garázs rendszer
« Dátum: 2011. május 20. - 21:55:40 »
Sziasztok,csináltam egy garázs rendszert,amivel garázsokat lehet csinálni a házakhoz!
Elkészítési idõ:Több óra(mivel most tanultam meg pwrite használatát)
Letöltés:
1.0-ás verzió
1.1-es verzió:-Idézõjelek kijavítva,tehát nem kell már kirakni 2 helyen(köszönöm ZeRo-nak)
                     -1 db elírás kijavítva
2.0-ás verzió - Teljesen újraírt,MySQL-os
Nos teljesen újraírtam az egész rendszert most már csak egy MySQL adatbázis kell hozzá és meg is van az egész,nem kell mentegetni stb..!
Nem véletlen lett újraírva,mivel a régi már nagyon kaka volt! :)
Lehet hamarosan csinálok egy videót!
MySQL tábla:
 
CREATE TABLE `garages` (
`Owner` VARCHAR( 24 ) NOT NULL ,
`virtualworld` int(11) NOT NULL auto_increment,
`PozX` FLOAT NOT NULL ,
`PozY` FLOAT NOT NULL ,
`PozZ` FLOAT NOT NULL,
`vAngle` FLOAT NOT NULL,
PRIMARY KEY  (`virtualworld`)
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1

 
Parancsok:
/creategarage
/garageenter
/garageeexit

 
Képek:
\"sa-mp-101-2-.png\"
\"sa-mp-101.png\"
\"sa-mp-105.png\"
\"sa-mp-106.png\"
Egyéb megjegyzés:
A garázs megcsinálásához DCMD szükséges!
Illeszd be a gamemodeodbe/filetsciptetbe ezt:
#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
Mivel idézõjelet nem tudtam kirakni SendClientMessage-nél és params-nál ezért azt majd nektek kell kirakni.
^-----Ezt csak az 1.0-ás verzióban kell megcsinálni.
Én gondolkodtam,hogy fejlesztem,pl.:Y_INI-vel megcsinálom,de sajnos ennek a kezelését nem nagyon tudom még,és ha valaki segítene megismertetni akkor azt megköszönném és meg is csinálnám.

2268
Segítségkérés / Házba belépés
« Dátum: 2011. május 20. - 15:42:56 »
1.Megynitod a garhouse-t és megkeresed ezt a függvényt:
[pawn]public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)[/pawn]
(589. sor)
Ezután látsz egy olyat,hogy:
[pawn]if(!strcmp(GetHouseOwner(h), pNick(playerid), CASE_SENSETIVE)/* || IsPlayerAdmin(playerid)*/)[/pawn]
Majd az  || IsPlayerAdmin(playerid)-t engedélyzed(kitörlöd a /* és */ -t)
2.Csináld meg ugyan ezt a
[pawn]public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)[/pawn] (513. sor)függvénynél is.
3.Jelentkezz be RCON adminnak,és már be is tudsz menni mindegyik házba.

2269
Köszönöm már megoldottam a másikat egy egyszerû kis változóval.
Zárok

2270
Segítségkérés / MTA map convertálók
« Dátum: 2011. május 19. - 13:27:44 »
Tessék:http://converter.sebacol.com/
Object,kocsi,pickup convertáló.

2271
Idézetet írta: kurta999 date=1305737137\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Te 2-es worldbe vagy, a kocsi 10-esbe, ez hogy akarne egybefüggeni ? :D
Ezt javítsd..
 
:D :D
Ezt rohadtul elfelejtettem átírni,pedig eszembe volt,na mindegy legalább mûködik az egyik része. ;)
Köszönöm
Viszont a PutPalyerInVehicle-t nem értem ,h miért nem jó,de az nem nagy baj.

2272
Sziasztok
2 segítség lenne:
1.Írtam egy garázs rendszert,és elsõnek abban kérném segítségeteket,hogy belépéskor(amikor belépek a garázsba) lekérje a pozícióját ,majd kilépéskor(amikor kimegyek a garázsból) visszateleportáljon a lekért poz.-ra.
Végülis ez meg is van,de nem mûködik,mivel kilépéskor 0,0,0 koordinátára teleportál.
Így néz ki:
 
new Float:xpos, Float:ypos, Float:zpos;

 

if(!strcmp(cmdtext, \"/bemegyek\", true))//Brian-é
{
                GetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
                 }
                    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/kimegyek\", true))//Brian-é
{
               SetPlayerPos(playerid, xpos, ypos, zpos);
                 }
                    return 1;
}

 
2.Mivel ez garázs ezért jármûnek is kell bent lenni,de nem teleportálja be,már próbáltam 2 lehetõséget(IsPlayerInVehicle,SetVehiclePos),de akkor sem jó.Ez a hiba szerintem a VitualWorld miatt van,de nem tudom.
ha ez lenne a baj akkor vhogy így kéne:
 
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2);
new getv = GetPlayerVehicleID(playerid);
          SetVehiclePos(getv,-2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
    PutPlayerInVehicle(playerid,getv,0);
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);

 
De így sem jó.

2273
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2011. május 17. - 15:05:41 »
Idézetet írta: Balázs date=1305594052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali ! nekem kéne a kis atm ID-je.
 
1.ha beírod az MTA-ba,hogy atm biztos kidobja.
2.Vagy googlebe is beírhatod:samp atm object,és kihozza ezt:
2781 - ATM
2941 - Cash Register \"Credit to Brodi\"
2942 - Another more realistic ATM \"Credit to Brodi\"
2943 - ATM (destroyed)
3067 - ATM frame (mostly destroyed)

2274
Szerverek / [KÉSZÜL] Hungarian Role Play RELOADED
« Dátum: 2011. május 17. - 14:59:21 »
Idézetet írta: Skatefield date=1305572524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7965\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én nem tudom felrakni az IV:MP-t, elvileg van egy könnyû út, de az meg szétkúrja a Single-t.
 
Miért nem tudod?

2275
Segítségkérés / Épületbe való belépés
« Dátum: 2011. május 15. - 11:20:40 »
[pawn]// GameMode elejére
new Float:saveX[MAX_PLAYERS],Float:saveY[MAX_PLAYERS],Float:saveZ[MAX_PLAYERS];
new cityHall;
// OnGameModeInit-hez
cityHall = CreatePickup(1318,1,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916);
// OnPlayerCommandText-hez
if(strcmp(cmdtext,\"/enter\",true)==0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916))
    {
        GetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]);
        SetPlayerPos(playerid,388.8720,173.8050,1008.3828);
        SetPlayerInterior(playerid, 3);
    }
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/exit\",true)==0)
{
    SetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]);
    SetPlayerInterior(playerid, 0);
    return 1;
}
// OnPlayerPickUpPickup-hoz
if(pickupid == cityHall)
{
    GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/enter\",5000,5);
}
// OnPlayerUpdate-hez
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,390.64190673828,173.77577209473,1009.553527832))
{
    GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/exit\",5000,5);
}[/pawn]
Ez parancsra van írva(/enter,/exit),de szerintem te át tudod írni.

2276
Segítségkérés / Pontok odaadása
« Dátum: 2011. május 14. - 13:18:54 »
Köszi mindenkinek,jó lett.
TangeriMalac példáját alkalmaztam.

2277
Segítségkérés / Pontok odaadása
« Dátum: 2011. május 14. - 12:49:40 »
Idézetet írta: SticK date=1305369330\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Változóval..  ;)
 
oké,odáig megvan,hogy
 
new Pontok[MAX_PLAYERS];

 
tovább nem tudom :( ;D

2278
Segítségkérés / Pontok odaadása
« Dátum: 2011. május 14. - 12:23:23 »
Idézetet írta: straY\' date=1305368130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
talán így.
[pawn]
#include <a_samp>
forward Pontok(playerid);
public OnFilterScriptInit() {
SetTimer(\"Pontok\", 1000, true); // Timer létrehozása.
//Szintaxis: (\"a callback neve\", idõ(ezredmásodpercbe), ismétlõdjön-e)
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
return 1;
}
public Pontok(playerid) {
    if(GetPlayerScore(playerid) == 1000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 1-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db gránát,és $250 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 250000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 3);
    return 1;
    }
   
    else if(GetPlayerScore(playerid) == 1500)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 2-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db lõszerrel egy rakétavetõ,és $500 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 500000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 35, 3);
    return 1;
    }
   
    else if(GetPlayerScore(playerid) == 2300)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 3-as szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:10 db gránát,és $750 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 750000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 10);
    return 1;
    }
   
    else if(GetPlayerScore(playerid) == 3000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 4-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:5 db lõszerrel egy hõkövetõ rakéta,és $1 250 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 1250000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 36, 5);
    return 1;
    }
   
    else if(GetPlayerScore(playerid) == 5000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 5-ös szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:5 db gránát,7 lõszerrel egy rakétavetõ,és $2 000 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 2000000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 5);
    GivePlayerWeapon(playerid, 35, 7);
    return 1;
    }
   
    return 1;
}[/pawn]
 
Ugyan azt csinálja,mint OnPlayerUpdate-nál(floodol),de azért köszi.
Szerk:Valahogy azt kéne megcsinálni,hogy ha megkapta,már na kaphasson többet.

2279
Segítségkérés / Pontok odaadása
« Dátum: 2011. május 14. - 11:58:08 »
Sziasztok,csináltam a szerveremhez egy tapasztalat rendszert.
El vannak mentve de nem tudom,hogy hogy adjam oda a jutalmat amikor megvan az 1000.
OnPlayerUpdate-nél próbáltam,de rájöttem,hogy nem jó,mert minden pillanatban friissít.
Kéne hozzá egy timer,de sajanos,azt még nem csináltam,tehát nincs hozzá tapasztalatom.
Amit bele kéne rakni:
 
[pawn]if(GetPlayerScore(playerid) == 1000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 1-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db gránát,és $250 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 250000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 3);
    return 1;
    }
    if(GetPlayerScore(playerid) == 1500)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 2-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db lõszerrel egy rakétavetõ,és $500 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 500000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 35, 3);
    return 1;
    }
    if(GetPlayerScore(playerid) == 2300)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 3-as szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:10 db gránát,és $750 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 750000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 10);
    return 1;
    }
    if(GetPlayerScore(playerid) == 3000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 4-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:5 db lõszerrel egy hõkövetõ rakéta,és $1 250 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 1250000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 36, 5);
    return 1;
    }
    if(GetPlayerScore(playerid) == 5000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 5-ös szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:5 db gránát,7 lõszerrel egy rakétavetõ,és $2 000 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 2000000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 5);
    GivePlayerWeapon(playerid, 35, 7);
    return 1;
    }[/pawn]

 
a Timerrel kapcsoltban van elképzelésem,de erroros:
 
forward pontok(playerid);
new PontTimer;

 

PontTimer = SetTimer(\"Üzenet\", 1, 1); 

 
[pawn]forward pontok(playerid);
     if(GetPlayerScore(playerid) == 1000)
    {
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 1-es szinthez.\");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db gránát,és $250 000.\");
    GivePlayerMoney(playerid, 250000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 3);
      return 1;
}
[/pawn]

2280
Segítségkérés / Strtok segítség
« Dátum: 2011. május 11. - 15:04:37 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1305118722\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8086\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ZCMD és SSCANF
Ha ezt a kettõt használod, akkor semmi baja nem lesz a scriptednek.
 
tudom,de van benne strcmp is.
De nincs ötletetek?
Vagy akár egy goto parancsot is adhatok.

Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 172
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal