Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2267
SA-MP: Szerverfejlesztés / Garázs rendszer« Dátum: 2011. május 20. - 21:55:40 »
Sziasztok,csináltam egy garázs rendszert,amivel garázsokat lehet csinálni a házakhoz!
Elkészítési idõ:Több óra(mivel most tanultam meg pwrite használatát) Letöltés: 1.0-ás verzió 1.1-es verzió:-Idézõjelek kijavítva,tehát nem kell már kirakni 2 helyen(köszönöm ZeRo-nak) -1 db elírás kijavítva 2.0-ás verzió - Teljesen újraírt,MySQL-os Nos teljesen újraírtam az egész rendszert most már csak egy MySQL adatbázis kell hozzá és meg is van az egész,nem kell mentegetni stb..! Nem véletlen lett újraírva,mivel a régi már nagyon kaka volt! Lehet hamarosan csinálok egy videót! MySQL tábla: CREATE TABLE `garages` ( Parancsok: /creategarage Képek: Egyéb megjegyzés: A garázs megcsinálásához DCMD szükséges! Illeszd be a gamemodeodbe/filetsciptetbe ezt: #define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 Mivel idézõjelet nem tudtam kirakni SendClientMessage-nél és params-nál ezért azt majd nektek kell kirakni. ^-----Ezt csak az 1.0-ás verzióban kell megcsinálni. Én gondolkodtam,hogy fejlesztem,pl.:Y_INI-vel megcsinálom,de sajnos ennek a kezelését nem nagyon tudom még,és ha valaki segítene megismertetni akkor azt megköszönném és meg is csinálnám. 2268
Segítségkérés / Házba belépés« Dátum: 2011. május 20. - 15:42:56 »
1.Megynitod a garhouse-t és megkeresed ezt a függvényt:
[pawn]public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)[/pawn] (589. sor) Ezután látsz egy olyat,hogy: [pawn]if(!strcmp(GetHouseOwner(h), pNick(playerid), CASE_SENSETIVE)/* || IsPlayerAdmin(playerid)*/)[/pawn] Majd az || IsPlayerAdmin(playerid)-t engedélyzed(kitörlöd a /* és */ -t) 2.Csináld meg ugyan ezt a [pawn]public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)[/pawn] (513. sor)függvénynél is. 3.Jelentkezz be RCON adminnak,és már be is tudsz menni mindegyik házba. 2269
Segítségkérés / 2 segítség(Autóteleportálás máisk VW-be,poz. lekérés)« Dátum: 2011. május 19. - 14:07:55 »
Köszönöm már megoldottam a másikat egy egyszerû kis változóval.
Zárok 2271
Segítségkérés / 2 segítség(Autóteleportálás máisk VW-be,poz. lekérés)« Dátum: 2011. május 18. - 18:51:42 »Idézetet írta: kurta999 date=1305737137\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Te 2-es worldbe vagy, a kocsi 10-esbe, ez hogy akarne egybefüggeni ? Ezt rohadtul elfelejtettem átírni,pedig eszembe volt,na mindegy legalább mûködik az egyik része. Köszönöm Viszont a PutPalyerInVehicle-t nem értem ,h miért nem jó,de az nem nagy baj. 2272
Segítségkérés / 2 segítség(Autóteleportálás máisk VW-be,poz. lekérés)« Dátum: 2011. május 18. - 18:26:45 »
Sziasztok
2 segítség lenne: 1.Írtam egy garázs rendszert,és elsõnek abban kérném segítségeteket,hogy belépéskor(amikor belépek a garázsba) lekérje a pozícióját ,majd kilépéskor(amikor kimegyek a garázsból) visszateleportáljon a lekért poz.-ra. Végülis ez meg is van,de nem mûködik,mivel kilépéskor 0,0,0 koordinátára teleportál. Így néz ki: new Float:xpos, Float:ypos, Float:zpos; if(!strcmp(cmdtext, \"/bemegyek\", true))//Brian-é 2.Mivel ez garázs ezért jármûnek is kell bent lenni,de nem teleportálja be,már próbáltam 2 lehetõséget(IsPlayerInVehicle,SetVehiclePos),de akkor sem jó.Ez a hiba szerintem a VitualWorld miatt van,de nem tudom. ha ez lenne a baj akkor vhogy így kéne: SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); De így sem jó. 2273
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!« Dátum: 2011. május 17. - 15:05:41 »Idézetet írta: Balázs date=1305594052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hali ! nekem kéne a kis atm ID-je.1.ha beírod az MTA-ba,hogy atm biztos kidobja. 2.Vagy googlebe is beírhatod:samp atm object,és kihozza ezt: 2781 - ATM 2941 - Cash Register \"Credit to Brodi\" 2942 - Another more realistic ATM \"Credit to Brodi\" 2943 - ATM (destroyed) 3067 - ATM frame (mostly destroyed) 2274
Szerverek / [KÉSZÜL] Hungarian Role Play RELOADED« Dátum: 2011. május 17. - 14:59:21 »Idézetet írta: Skatefield date=1305572524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7965\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én nem tudom felrakni az IV:MP-t, elvileg van egy könnyû út, de az meg szétkúrja a Single-t.Miért nem tudod? 2275
Segítségkérés / Épületbe való belépés« Dátum: 2011. május 15. - 11:20:40 »
[pawn]// GameMode elejére
new Float:saveX[MAX_PLAYERS],Float:saveY[MAX_PLAYERS],Float:saveZ[MAX_PLAYERS]; new cityHall; // OnGameModeInit-hez cityHall = CreatePickup(1318,1,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916); // OnPlayerCommandText-hez if(strcmp(cmdtext,\"/enter\",true)==0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1480.9467773438,-1772.1303710938,19.966495513916)) { GetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]); SetPlayerPos(playerid,388.8720,173.8050,1008.3828); SetPlayerInterior(playerid, 3); } return 1; } if(strcmp(cmdtext,\"/exit\",true)==0) { SetPlayerPos(playerid,saveX[playerid],saveY[playerid],saveZ[playerid]); SetPlayerInterior(playerid, 0); return 1; } // OnPlayerPickUpPickup-hoz if(pickupid == cityHall) { GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/enter\",5000,5); } // OnPlayerUpdate-hez if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,390.64190673828,173.77577209473,1009.553527832)) { GameTextForPlayer(playerid,\" ~r~/exit\",5000,5); }[/pawn] Ez parancsra van írva(/enter,/exit),de szerintem te át tudod írni. 2276
Segítségkérés / Pontok odaadása« Dátum: 2011. május 14. - 13:18:54 »
Köszi mindenkinek,jó lett.
TangeriMalac példáját alkalmaztam. 2277
Segítségkérés / Pontok odaadása« Dátum: 2011. május 14. - 12:49:40 »Idézetet írta: SticK date=1305369330\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Változóval..oké,odáig megvan,hogy new Pontok[MAX_PLAYERS]; tovább nem tudom 2278
Segítségkérés / Pontok odaadása« Dátum: 2011. május 14. - 12:23:23 »Idézetet írta: straY\' date=1305368130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic talán így.Ugyan azt csinálja,mint OnPlayerUpdate-nál(floodol),de azért köszi. Szerk:Valahogy azt kéne megcsinálni,hogy ha megkapta,már na kaphasson többet. 2279
Segítségkérés / Pontok odaadása« Dátum: 2011. május 14. - 11:58:08 »
Sziasztok,csináltam a szerveremhez egy tapasztalat rendszert.
El vannak mentve de nem tudom,hogy hogy adjam oda a jutalmat amikor megvan az 1000. OnPlayerUpdate-nél próbáltam,de rájöttem,hogy nem jó,mert minden pillanatban friissít. Kéne hozzá egy timer,de sajanos,azt még nem csináltam,tehát nincs hozzá tapasztalatom. Amit bele kéne rakni: [pawn]if(GetPlayerScore(playerid) == 1000) a Timerrel kapcsoltban van elképzelésem,de erroros: forward pontok(playerid); PontTimer = SetTimer(\"Üzenet\", 1, 1); [pawn]forward pontok(playerid); if(GetPlayerScore(playerid) == 1000) { SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Level Up!Grat. a 1-es szinthez.\"); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jutalmad:3 db gránát,és $250 000.\"); GivePlayerMoney(playerid, 250000); GivePlayerWeapon(playerid, 16, 3); return 1; } [/pawn] 2280
Segítségkérés / Strtok segítség« Dátum: 2011. május 11. - 15:04:37 »Idézetet írta: TengeriMalac date=1305118722\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8086\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic ZCMD és SSCANFtudom,de van benne strcmp is. De nincs ötletetek? Vagy akár egy goto parancsot is adhatok. |