Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 149 150 [151] 152 153
2251
Média / LC-RP Trailer
« Dátum: 2010. április 25. - 13:09:54 »

2252
Segítségkérés / Ütközésnél élet vesztés...
« Dátum: 2010. április 24. - 12:44:24 »
oppsz télleg xD bocsi

2253
Szkript kérések / kocsi vétel
« Dátum: 2010. április 24. - 12:21:51 »
Angol fórumon van egy csomó, keress rá: \"Vehicle Ownership\"

2254
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2010. április 24. - 10:04:35 »
Muszály YObject-be konvertálni az objecteket?

2255
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer
« Dátum: 2010. április 24. - 06:58:25 »
Nagyon zsír streamer, bár én inkább maradok a Streamer Pluginnál :)
Off: Egy kis elírás, az csak simán \" Kurtis\' \" nem kell a végére az \'s

2256
Szkript kérések / Gf módhoz 3kérés!
« Dátum: 2010. április 24. - 06:52:39 »
Tök jó hogy a Fayról lopod az ötleteidet...
Az animba esés script már fent van a fórumon, járj utána
A csomagtartó rendszer ki van vágva a LARP-bol, ott megtalálod.

2257
Szkript kérések / Ha a karakter...
« Dátum: 2010. április 24. - 06:49:50 »
Idézetet írta: SnicK date=1271092053\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1334\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(cmdtext, \"/enter\", true) == 0){
   {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,1836.2031,-1682.4124,13.3578)) //Ahol lennie kell
       {
            SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812); // Megváltoztatja a pozicioját
            SetPlayerInterior(playerid, 3); // Beállítja a játékos interiorját
            return 1;
}
return 0;
}

 
Ez szerintem inkább így helyes.
 
Igazad van,. de ezzel nem fog több pickupba is belemenni, csak egybe :)
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(strcmp(cmdtext, \"/enter\", true) == 0){
   {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,1836.2031,-1682.4124,13.3578)) /CBA
       {
            SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812); // Megváltoztatja a pozicioját
            SetPlayerInterior(playerid, 3); // Beállítja a játékos interiorját
            return 1;
} else if if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,600.2031,-1682.4124,13.3578)) // TESCO
            SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812); // Megváltoztatja a pozicioját
            SetPlayerInterior(playerid, 3); // Beállítja a játékos interiorját
            return 1;
} else if if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0,800.2031,-1682.4124,13.3578)) // ALDI (és így lehet folytatni amíg akarod)
            SetPlayerPos(playerid, 384.808624,173.804992,1008.382812); // Megváltoztatja a pozicioját
            SetPlayerInterior(playerid, 3); // Beállítja a játékos interiorját
            return 1;
       }
return 0;
}

2258
Segítségkérés / Market Station
« Dátum: 2010. április 23. - 15:24:08 »
Üdv, nos én keresem a Market Station-i megálló objectét (ami a földszinten van, ahonnan le lehet menni). Próbáltam object editorokba, de nincsen benne. Valaki tudna segíteni?

2259
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. április 18. - 13:29:26 »
Jelentem, sikerült teljes egészében orvosolni a problémát, a gond a jármu életjelzésével kapcsolatos volt.

2260
Segítségkérés / Server Crash :(
« Dátum: 2010. április 18. - 11:07:12 »
Nos, a szerveremen a következo hiba fordul elo:
- Ha légijármuben halok meg, akkor a következo respawnkor a szerver kicrashel. Próbálkoztam külömbözo megoldásokkal, kitörölni a gyanús dolgokat, de még mindig ugyanaz a hiba. OnPlayerStateChange, OnVehicleDeath, OnVehicleExit callbackek is tiszták. Fogalmam nincs mitol lehet :( A hostoson, és az enyémen is elofordul ez a probléma.

2261
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. április 17. - 14:48:35 »
Ígérem, elkövetek mindent a hiba kijavítása érdekében, ám ez nem ennyire egyszeru, mivel egyenlore titok, hogy mi okozza a hibát. Elnézést a kellemetlenségekért, elméletben mostmár nem szabadna leállnia!

2262
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. április 16. - 20:15:03 »
Na, sikerült a bugot orvosolni, eléggé hogymondjam... érdekesen, a tapasztaltabb scripterek rájönnek hogy, egyébként alíg észrevehető.. Raktam be egy reg rendszert is.

2263
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. április 16. - 19:30:44 »
A szerver futni fog, csak kitöröltem egy fontos dolgot a regisztrációs rendszerből, és most a backupban megkeresem, még ma elindul.
EDIT: Már Megy

2264
Archívum / [AO] Aviation Organization
« Dátum: 2010. április 16. - 18:09:48 »

\"QEMUWUtvAwJWV1hIFAVR\"
IP: 80.249.173.230:7739
Nos, ez nem a legnagyobb, legtöbb soros, legrégibb, hanem a legegyedibb szerver.
Mi is ez? Segítség:
 
 
A szerverünk feladata egy magas színvonalú magyar pilótaszimulátor készítése a SA:MP részére.
A modunk az admin csapat számára training helynek, és gyakorlási lehetőségnek szolgál az érdeklődő újoncoknak.
 A scriptbe mindinkább olyan valóságot tükröző rendszer kap helyet, ami segíti a pilóta készségek fejlődését:
- Továbfejlesztett státuszpanel a repülőgépekre, és CB rádió
- Automatikus légiforgalom-irányítás: \'/takeoff\' a felszálláshoz, \'/land\' a leszálláshoz, \'/sos\' a segítségkéréshez
- Műszeres leszállási lehetőség (\'/ils\'), URH-Radar (\'/vor\') és helyzetmegtaláló rendszer (\'/adf\')
- Üzemanyag rendszer, és kihasznált repülőgép-alkalmatosság (AWACS radar, Cargo raktér, satöbii..)
- Magasságon alapuló radarjelek, (automatikus) hívójel-aktiváció segélykérés esetén
- Személyes kocsik, és egyedi admin parancsok tagjainknak!
 
GYIK a gyíkoknak:
 
K: Miről szól ez az egész?
V: A szerverünk tagjai mind jól értenek a repülőgépek működéséhez, éppen ezért ez egy repülőszimulátor.
K: Érdekel a csapatotok, hogy jelentkezhetek?
V: Jelentkezni hamarosan lehet, egyenlőre nem lehetséges, ám adunk hozzá egy irányt, ha nyitva lesz.
K: Mi kell ahhoz hogy jelentkezzek?
V: Először is, regisztrálj a fórumunkon, olvasgasd a cikkeket, a wikit.
K: Tök jó, regisztráltam a fórumon, ez elég?
V: Hát.. nem. A fórumunkon a regissztrációs témában ki kell töltened egy kérdéssort.
K: Mit kell megválaszolnom?
V: Milyen jó vagy bizonyos San Andreasban vezethető repülőgépekből, és egy elég jó leírást, miért akarsz tag lenni. Ne feledd! Minnél több erőfeszítést teszel a jelentkezésbe, annál nagyobb a lehetőség, hogy elfogadjuk!
K: Kitöltöttem a kérdéssort, elküldtem, most már admin jogaim vannak, és vezethetek privát kocsikat?
V: Nem, ne legyél nagyravágyó ;). Ahhoz, hogy ezeket megtedd előbb el kell érned a kadét, majd a pilóta fokozatot
K: Kapok valami értesítést, ha elfogadták a jelentkezésem?
V: Nem... Ha a klánlistában a jelentkezők között vagy, akkor igen.
K: Sikerült jelentkezőnek bekerülöm, mi jön ez után?
V: Rendben van, ahhoz hogy kadét legyél, minimum 2 hetet kell a szerveren játszanod, ILLETVE a jelentkezés után 2 hetet. Ez összesen egy hónap, ez után lehetsz kadét.
K: Kadét vagyok, már hivatásos tag lettem?
V: Nem, még most sem :| Ahhoz hogy kadétból pilótává léphess elő, el kell végezned legalább 3 alapvető tesztet, és egy interjút elvégeztetünk veled.
K: Milyen teszteket kell csinálni ahhoz, hogy tag lehess?
V: Civil , Extrém, Katonai
K: OMG, WTFF???? Hogy bekerüljek, minimum 1,5 hónap kell??!!!
V: Igen, számolj utána. Egy hónap, meg a három alap teszt egy-egy hét eltéréssel, az azt jelenti, hogy 1 hónap és 3 hét, szóval majdnem két hónap. Miért ilyen hosszú? Mert a mi klánunk egy család, és csak igazán elkötelezett, professzionális alkalmazottak kellenek
K: Jobb hostingot, web szolgáltatásokat ajánlok pénzért, így esetleg megegyezhetünk?
V: NEM! Olvasd el az előző cikket.
+1
K: Ha lezuhanok a géppel miért van ilyen nagy laggom?
V: Ennek két oka van. Az egyik az Anti-Cheat rendszer, a másik pedig a pilótafülke-rendszerből fakadó bug. Sajnos, ha a kocsival meghalunk, a textdrawot lehetetlenség eltüntetni, ezért restartol a szerver. Ha ez történik, tudjátok be ennek, dolgozunk a hiba elhárításán. A lagg pedig a wait(); függvény miatt van.
 
Rendszerek:
 
---
ILS -> Műszeres leszállás. Ami igazán jellemzi, hogy nehéz a helymeghatározó rendszerével leszállni, ugyanis egy pont van csak meghatározva. Hagyatkozz a vizuális ILS-re (a körökre a térképen) ha a helyes irányt meghatároztad
VOR -> URH Rádiófogó: A lényege ugyanaz, mint az ADF-nek, csupán itt megadhatunk bizonyos fokú eltéréseket, amik a VOR radartól hosszúságban, és szélességben is eltérnek.
ADF -> Automatikus Helyzetkereső: Nem a leszálláshoz, csupán a reptér helyzetének megtalálásához tervezték, a VOR radart jelöli ki célpontnak, amit nem lehet mozgatni. Kritikus magasságban kifejezetten hasznos
Ezek mindegyikében nagy szerepet tölt be a legallul látszó sáv: DF, és CR
DF -> Direction Finder: Helymeghatározó. A két pont közti SZÖGET méri le, természetesen akkor állunk jól, ha ez az érték 180°
CR -> Course / Heading: A helyes irányt határozza meg, aminél ÉSZAKnak a pontot tekintjük, és az ettől eltérő irányt jelzi ki a készülék
---
FL -> Üzemanyagszint: Az üzemanyagot te magad is feltöltheted, illetve egy tanker kocsival mások is feltölthetik a legközelebb hozzájuk eső kocsi üzemanyagát ( ez egy kicsit késik, most néztem meg hogy nem megy :( )
SP -> Speed: Egyszerű speedometer
AL -> Altitude: Méterben jelzi ki a magasságunkat
CR -> Az itt fellelhető CR az északtól való távolságot jelzi ki
LP -> Led Panel
-----> S -> State: A kocsink állapotát jelzi ki. Sárga, ha kissebb károsodás történt, piros, ha már szinte javíthatatlan a sérülés
-----> D -> Door: Ez a funkció inkább az utasszállító gépeknél hasznos. A pilóta a /lock paranccsal be tudja zárni a gépet, és akkor nem tudunk beszállni a járműbe, illetve Andromadaban nem tudunk kiugrani a raktérből.
A szerveren a mod hamarosan elindul,. legyetek türelemmel :)

2265
Média / Codename: Aviation Organization szerver bemutató képek
« Dátum: 2010. április 15. - 20:06:32 »
Köszönöm szépen a dicséretet, máma belepakoltam egy csomó extrát, meg pár hasznos funkciót. Holnap meglesz a muszeres leszállás, és valószínu vasárnap már futni fog a mod :)

Oldalak: 1 ... 149 150 [151] 152 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal