Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 527
2251
Készülõ munkák / [!!!KÉSZÜLÕ!!!]"BKV-s munka"
« Dátum: 2014. április 24. - 06:44:23 »
[gmod]Zárok, legközelebb. :)[/gmod]

2252
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Egy helyben álló NPC-k
« Dátum: 2014. április 24. - 06:41:05 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52363.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52363.0

2253
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: PlayAudioStreamForPlayer komolyítása....
« Dátum: 2014. április 24. - 06:40:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52373.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52373.0

2254
Segítségkérés / ÁTHELYEZVE: Pénz betétele a kocsiba
« Dátum: 2014. április 24. - 06:39:41 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkript kérések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=52384.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=52384.0

2255
Archívum / Everybody Cool Server
« Dátum: 2014. április 24. - 00:57:21 »
Idézetet írta: Adrian_Spell date=1398281414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37612\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha lenne videód / képed az esetrõl akkor intézkedne a team. De ha nincs akkor ne vádaskodj! Ha panaszod van egy adminra / játékosra a coolserver.sunwell.hu címen tehetsz panaszt.
 
Nem kéne tényleg most itt jókat írni a leírásotokba.. mert tényleg úgy van ahogy leírták a többi fórumozók is. Fõleg, hogy az aláírásodban \"ECS Fõmoderátor\" van.  ;)
 

ami ezen a szerveren folyik az vmi szánalmas... ma is nagyba játszunk haverokkal aztán jön az egyik admin azaz [Zso.o]Mettyuh és megöl minket a szép kis cheatjével hát nagyon igazságos egy ADMINHOZ KÉPEST! végtelen töltényes cheat volt mert úgy megsorzott minket sawn offal (és nem nem sawn glitch volt hanem cheat rendesen mert vagy 20-at lõtt ki fegyó váltás és töltés nélkül, ráadásul nagyon gyorsan) és erre írom h csítel az admin erre jött is már a csõcsele nép, a biztonsági szolgálat hogy kussoljak már, meg h én vagyok egy nagy low meg csíra meg stb... aztán a fent említett admin ki is vágott a szerverrõl \"adminszidás\" okával hmm az igen... ahogy itt egy játékossal bánnak na szép, csak azért írom h kétszer is gondolja meg mindenki h feljön-e a szerverre oda ahol cheatel az admin és ha szólsz te leszel leba**va! na ennyi én biztos h nem megyek fel többet
 
[/quote]
Ez meg pontosan így van.. a fórumotokra pedig lehet panaszt írni akkor is lesz*rjátok az egészet.. mindenkinek ez a véleménye a szerverrõl. Voltam régen én is fent 30 percet.. az volt az életem elsõ és utolsó pillanata a szerveren.  :)

2256
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2014. április 23. - 03:22:52 »
.. véletlenül ránézett a ..

2257
Off Telep / Segítsünk másokon :)
« Dátum: 2014. április 23. - 03:18:43 »
Idézetet írta: mefi88 date=1398207145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47856\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kb 2 éve láttam ezt a videót, hasonlóként nyilatkozom mint a témanyitó.
Kova, ez hülyeség. Nem odarontani kell, hanem odamész, megkérdezed segíthetsz-e.
Ha azt mondja nem, továbbmész és kész. A lényeg az akarat.
 
Nekem volt már hasonló segítségnyújtásom. Én soha többet nem fogok segíteni így.. mivel felajánlottam egy nõnek, hogy segítek majd elõrébb mentem mindig olyan 1 méterrel .. mivel nem volt sok helyem a csomagnak, majd idõvel látom, hogy a nõ olyan 2 méterrel levolt maradva.. visszanézek majd elkezdett kiabálni, hogy tolvaj fogják el! Na akkor megfogadtam.. Soha többet nem fogok így segíteni senkinek mert vannak olyan emberek akik kihasználják a lehetõséget és tolvajnak neveznek, hogy szarba legyél. Attól a pillanattól komolyan azt hittem, hogy lelövöm magamat olyan hülye voltam, hogy segítettem. Mindegy ezért volt egy rendõrségi problémám.  :mistrust:

2258
Rendezvények / Springfest Triatlon 2014 (Samp-World)
« Dátum: 2014. április 22. - 15:54:31 »
Idézetet írta: Zolee_D date=1398163648\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47627\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zyzu ne húzz le könyörgöm :D
Mért adnánk más dátumot... Minden le van írva, milyen információ kellene még? :D
 
Azért írtam, hogy legyen valami új válasz már. Mivel régen érkezett valami :P Inkább felhúzom nem, hogy még lehúzzam :D

2259
Rendezvények / Springfest Triatlon 2014 (Samp-World)
« Dátum: 2014. április 22. - 05:28:32 »
Valami információ? A dátum akkor pontos? minden idõben meglesz.. nem akarunk mi sem csalódást szenvedni.. :) Régen érkezett valami válassz!  :shurg:

2260
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / HonorLifeRPG v2 & promnet.hu
« Dátum: 2014. április 21. - 21:11:11 »
[gmod]A témát zárom.. SeeRPG módból szerver nyitás már nagyon TILOS. +20%[/gmod]

2261
Segítségkérés / <<, >>, Spawn gombok eltüntetése
« Dátum: 2014. április 21. - 18:14:58 »
Idézetet írta: martinokok02 date=1398096638\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47831\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia.
public OnPlayerRequestClass alá be kell írnod ezt:
 
SetSpawnInfo(//paraméterek);
SpawnPlayer(playerid);

 
Remélem tudtam segíteni!További jó szkriptelést.:)
 
Ez nagy hülyeség.. nem spawnolást mondott csak eltüntetést.


OnPlayerConnect alá:
 
TogglePlayerSpectating( playerid, 1 );

2262
Segítségkérés / PlayerTextdraw fixchars
« Dátum: 2014. április 20. - 16:06:03 »
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            Speciális karakterek javítása a feliratokban
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            Fixchar
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 193: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// õ/Õ
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Õ
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // û/Û
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_GameTextForPlayer
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_GameTextForAll
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_TextDrawCreate
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_CreateMenu
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_AddMenuItem
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_TextDrawSetString
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
// -----------------------------------------------------------------------------
//   Név:            FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
//  Készítõ:        GameStar
//  Frissítve:      2012. augusztus 2.
//  Web:            sa-mp.hu
// -----------------------------------------------------------------------------
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
Tessék én ezt használom. :)

2263
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 20. - 04:49:14 »
Idézetet írta: divkn date=1397944865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47792\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Számomra ez a kínálatok nem keltették fel érdeklõdésemet. Lehet velem van  baj. :|
 
Szintén így vagyok ezzel a szerverrel.. ugyan ez lenne a véleményem, felesleges leírjam én is.



 
\"Ilyen RP szerverrel még életemben nem találkoztam.Elkápráztató ötletek,egyedi kidolgozás és innovatív megvalósítás!\"
                                                                                     Dr. Robert Gouldin - New York Times
[/quote]
Ez hol van? Errõl a szerverrõl írták tényleg?
 
[/quote]
Hát nem tudom.. de írj kérlek egy olyan \"Elkápráztató egyedi kidolgozást\" ami tényleg nem található egy RPG szerveren sem. Mindegy nem akarok égetni semmi szervert sem.. nem ez volt ám a célom csak nekem sem nyerte el az érdeklõdésemet.

2264
Archívum / MRT - Magyar Rendõr Társaság
« Dátum: 2014. április 19. - 19:03:14 »
Idézetet írta: N1tRoGeN date=1397925724\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47766\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát bocsi én a szerver fejlesztésével vagyok elfoglalva a több adminnak meg dolga van :(
 
Jó admin társaság lehet akkor. Pedig jó szerver lehetne ha több idõt tudnál fent lenni.


[gmod]A szerver nem mûködik.. mi történt? Zárható a téma, vagy?[/gmod]

2265
Segítségkérés / Tárgyak konvertálása
« Dátum: 2014. április 19. - 19:00:52 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1397900501\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47759\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha belerakod az MTA szerverbe, meg fogja jeleníteni. Lásd, MTA wiki, engineLoadTXD és engineLoadDFF függvények.
Emellett convertffs.com visszafelé is tud konvertálni.
 
Látom nem olvastad el az egészet.. nekem nem kell semmi konvertáló oldal.. nekem olyan program kéne ami teljesen úgy konvertálja az egész mappot, hogy kapjak map fájlt és xmlt is. Az MTA meg nekem nem megy.. mert befagy.  :unsure:

Oldalak: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal