Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsoma

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 35
226
Segítségkérés / Anim help!
« Dátum: 2010. szeptember 23. - 13:53:29 »
tökéletes  :D
köszike, zárok :) 8)
zsomaa

227
Segítségkérés / Anim help!
« Dátum: 2010. szeptember 22. - 19:17:39 »
Hello all!
Zsoma ismét segitségre szorul :D
nem egy nagy kérdés, de még sosem csináltam ilyet.
Egy chat animot használok a készülö modomban és
azt a problémát szeretném megoldani, hogy
 mikor megy az anim, hogy a játékos tudjon közbe mozogni?
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_chat\",4.1,0, 0, 0, 0, 0);
Ime a sor.
tudom hogy van ilyen lock x lock y lock z... azt kell átirni 1-re? vagy hogyan?
aki tud kérem segitsen!
Elõre is thx  :angel: :D
zsomaa

228
Segítségkérés / Nagy gáz!
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 20:35:11 »
na most kíváncsiságbol kivettem a házrendszert. és ugyis rossz.
pedig azelõtt jóvolt. minden ment  :amazed: :amazed: :dodge:

229
Segítségkérés / Nagy gáz!
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 20:17:22 »
Hi.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379&highlight=simple+house
ez alapján irtam egy ház rendszert a modomba, de az a cinkáner, hogy azóra semmilyen
parancs sem megy.
mindenre : Unknown command.
holott még az is definiálva van hogy nem azt irja ki rá..
kérlek segitsetek!
zsomaa

230
Segítségkérés / szöveg ellenõriztetés sscanf al
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 15:45:28 »
ezt kapom  ::|
warning 203: symbol is never used: \"givegun\"
nem az OnPlayerCommandText alá raktam =)     :question: :shy:

231
Segítségkérés / szöveg ellenõriztetés sscanf al
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 14:38:55 »
hali ismét.
olyan kérdésem van, hogy
ugyebár sscanfot használva csinálok parancsokat.
és szeretné sablont kérni egy /givegun [játékos id] [fegyver NÉV!!]
parancsra.
megtudom irni a parancsot nemott van  agond. csak.
ugye a játékos id-t igy lehet ellenöriztetni pl hogy:
 if (id == INVALID_PLAYER_ID) .....
de a szavakat hogy kell? pl ha ha beirja  deagle. akkor azt ellenörizze le.
ebben kéne segitség :D
zsomaa

232
Segítségkérés / Távirányítani a szervert.
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 13:43:29 »
tényleg. én hülye  ;D
köszönöm szépen maark (:

233
Segítségkérés / Távirányítani a szervert.
« Dátum: 2010. szeptember 18. - 12:31:52 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy hogy lehet azt megcsinálni,
hogy én mikor elinditom a server.exe-t akkor annélkül hogy felmennék
a játékba, beirok vmit a cmd-be (ugye az a feketeség XD) akkor azt a játékban lévõk látják.
Tudom h van ilyen, de mégse tom h kéne. :)
aki tud kérem segitsen.
köszi elõre is.
zsomaa

234
Segítségkérés / [HELP] ladmin skin választóbeli regisztráció
« Dátum: 2010. szeptember 16. - 15:32:35 »
Szia
gondolom onplayerconnectnél van a jelszó beiro dialog.
na azt a rész átkell raknod a onplayerrequest class függvényhez :)
nem használok ladmint, de sztem kitudod választani a neked szükséges részt :)
ha nem, szólj segitek  8)

235
Segítségkérés / 2 gond
« Dátum: 2010. szeptember 16. - 07:52:59 »
bocsi ::|
legközelebb nem hagyom ki  :D
az a gond h azt csináltam amit mondtál, de mégsemjó :amazed: ???

236
Segítségkérés / 2 gond
« Dátum: 2010. szeptember 15. - 22:23:55 »
hali.
scriptembe ma beépitettem a skin/poz mentést.
ugyebár disconnectnél:
 
dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));

 
meg van poz mentés:
 
GetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid]
  • , PlayerInfo[playerid][y], PlayerInfo[playerid][z]);

dini_FloatSet(file, \"X\", PlayerInfo[playerid]
  • );

dini_FloatSet(file, \"Y\", PlayerInfo[playerid][y]);
dini_FloatSet(file, \"Z\", PlayerInfo[playerid][z]);
dini_FloatSet(file, \"A\", PlayerInfo[playerid][a]);
dini_IntSet(file, \"Int\", GetPlayerInterior(playerid));

 
connectnél/loginnál:
 
SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));

 
és
 
if(dini_Float(file, \"X\") == 0 && dini_Float(file, \"Y\") == 0 && dini_Float(file, \"Z\") == 0) return 1;
         SetPlayerPos(playerid, dini_Float(file, \"X\"), dini_Float(file, \"Y\"), dini_Float(file, \"Z\"));
         SetPlayerFacingAngle(playerid, dini_Float(file, \"A\"));
         SetPlayerInterior(playerid, dini_Int(file, \"Int\"));

 
nostehát. problémáim:
-elmenti a skint és látszik is a nyoma a játékos dini fájljában.
-elmenti a pozt és látszik is a nyoma szintén.
loginkor mikor beconnectelek és ugye nekem a reg ugyvan megcsinva hogy
a requestclassnál van egy camerapos és akkor beirom a jelszot
és nem spawnol le. nekem kell le spawnolnom. de ha lespawnolok shiftel akkor nem oda rak hanem a kezdõhelyre.
skint meg nem állitja be -.-
pedig ez rohadtulde logikus h igy kéne mennie.
ötlet? tipp tanács?  ::| :dodge:
elõre is köszönöm  :laugh:
zsoma
[ ChuckNorris: Code tagek használata kötelezõ! ]

237
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá
« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:39:33 »
akkor ez van:
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(784) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
 ::|

238
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá
« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:24:25 »
:D :D
hmm az lehet.
akkor hogy oldjam meg?  ::|

239
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá
« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:15:23 »
hali.
ma alkottam egy ilyen izét dcmd-s parit, de egy-két hiba van benne és
nem jövök rá mi az oka. minden definiálva van és amig nem raktam bele a
getdistancebetweenplayerst, akkor tökéletesen müködött.
parancs:
 
dcmd_adpenz(playerid, params[])
{
new
id,
osszeg,
kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME],
akinekkuldve[MAX_PLAYER_NAME],
string[256];
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
GetPlayerName(playerid, akinekkuldve, sizeof(akinekkuldve));
if (sscanf(params, \"ud\", id, osszeg)) SendClientMessage(playerid, COLOR_BROWN, \"<!> Rendszerüzenet: Használata: /givecash [játékos név/id] [összeg].\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Rendszerüzenet: Nincs ilyen játékos, vagy rosszul adtad meg az azonosítót!\");
else if (osszeg > GetPlayerMoney(playerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Rendszerüzenet: Nincs ennyi pénzed!\");
    else if (GetDistanceBetweenPlayers(kuldoneve, akinekkuldve) >= 1 )) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Rendszerüzenet: A megadott játékos nincs a közeledben!\");
else
{
GivePlayerMoney(id, osszeg);
GivePlayerMoney(playerid, 0 - osszeg);
        format(string, 128,\"* Valaki átad egy kis pénzt a mellette állónak.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_ACCION,COLOR_ACCION,COLOR_ACCION,COLOR_ACCION,COLOR_ACCION);
format(string, 128,\"<!> Rendszerüzenet: Kaptál %d Ft-ot %s -tól.\", osszeg, kuldoneve);
SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
format(string, 128,\"<!> Rendszerüzenet: Átadtál %d Ft-ot %s -nak/nek.\", osszeg, akinekkuldve);
        SendClientMessage(id, COLOR_GREEN, string);
}
return 1;
}

 
hibák:
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(784) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.
a hibák erre a sorra mutatnak:
 
else if (GetDistanceBetweenPlayers(kuldoneve, akinekkuldve) >= 1 )) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Rendszerüzenet: A megadott játékos nincs a közeledben!\");

 
aki tudja a megoldást, kérem segitsen :)
köszi elõre is.
zsoma

240
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2010. szeptember 11. - 11:02:42 »
köszi szépen mindenkinek a segitséget  :D
zárok.

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal