Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 226
Segítségkérés / Anim help!« Dátum: 2010. szeptember 23. - 13:53:29 »
tökéletes
köszike, zárok zsomaa 227
Segítségkérés / Anim help!« Dátum: 2010. szeptember 22. - 19:17:39 »
Hello all!
Zsoma ismét segitségre szorul nem egy nagy kérdés, de még sosem csináltam ilyet. Egy chat animot használok a készülö modomban és azt a problémát szeretném megoldani, hogy mikor megy az anim, hogy a játékos tudjon közbe mozogni? ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_chat\",4.1,0, 0, 0, 0, 0); Ime a sor. tudom hogy van ilyen lock x lock y lock z... azt kell átirni 1-re? vagy hogyan? aki tud kérem segitsen! Elõre is thx :angel: zsomaa 228
Segítségkérés / Nagy gáz!« Dátum: 2010. szeptember 18. - 20:35:11 »
na most kíváncsiságbol kivettem a házrendszert. és ugyis rossz.
pedig azelõtt jóvolt. minden ment :amazed: :amazed: :dodge: 229
Segítségkérés / Nagy gáz!« Dátum: 2010. szeptember 18. - 20:17:22 »
Hi.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=118379&highlight=simple+house ez alapján irtam egy ház rendszert a modomba, de az a cinkáner, hogy azóra semmilyen parancs sem megy. mindenre : Unknown command. holott még az is definiálva van hogy nem azt irja ki rá.. kérlek segitsetek! zsomaa 230
Segítségkérés / szöveg ellenõriztetés sscanf al« Dátum: 2010. szeptember 18. - 15:45:28 »
ezt kapom ::|
warning 203: symbol is never used: \"givegun\" nem az OnPlayerCommandText alá raktam =) :question: :shy: 231
Segítségkérés / szöveg ellenõriztetés sscanf al« Dátum: 2010. szeptember 18. - 14:38:55 »
hali ismét.
olyan kérdésem van, hogy ugyebár sscanfot használva csinálok parancsokat. és szeretné sablont kérni egy /givegun [játékos id] [fegyver NÉV!!] parancsra. megtudom irni a parancsot nemott van agond. csak. ugye a játékos id-t igy lehet ellenöriztetni pl hogy: if (id == INVALID_PLAYER_ID) ..... de a szavakat hogy kell? pl ha ha beirja deagle. akkor azt ellenörizze le. ebben kéne segitség zsomaa 232
Segítségkérés / Távirányítani a szervert.« Dátum: 2010. szeptember 18. - 13:43:29 »
tényleg. én hülye
köszönöm szépen maark (: 233
Segítségkérés / Távirányítani a szervert.« Dátum: 2010. szeptember 18. - 12:31:52 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy hogy lehet azt megcsinálni, hogy én mikor elinditom a server.exe-t akkor annélkül hogy felmennék a játékba, beirok vmit a cmd-be (ugye az a feketeség XD) akkor azt a játékban lévõk látják. Tudom h van ilyen, de mégse tom h kéne. aki tud kérem segitsen. köszi elõre is. zsomaa 234
Segítségkérés / [HELP] ladmin skin választóbeli regisztráció« Dátum: 2010. szeptember 16. - 15:32:35 »
Szia
gondolom onplayerconnectnél van a jelszó beiro dialog. na azt a rész átkell raknod a onplayerrequest class függvényhez nem használok ladmint, de sztem kitudod választani a neked szükséges részt ha nem, szólj segitek 235
Segítségkérés / 2 gond« Dátum: 2010. szeptember 16. - 07:52:59 »
bocsi ::|
legközelebb nem hagyom ki az a gond h azt csináltam amit mondtál, de mégsemjó :amazed: 236
Segítségkérés / 2 gond« Dátum: 2010. szeptember 15. - 22:23:55 »
hali.
scriptembe ma beépitettem a skin/poz mentést. ugyebár disconnectnél: dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); meg van poz mentés: GetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid]
dini_FloatSet(file, \"X\", PlayerInfo[playerid]
dini_FloatSet(file, \"Y\", PlayerInfo[playerid][y]); dini_FloatSet(file, \"Z\", PlayerInfo[playerid][z]); dini_FloatSet(file, \"A\", PlayerInfo[playerid][a]); dini_IntSet(file, \"Int\", GetPlayerInterior(playerid)); connectnél/loginnál: SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\")); és if(dini_Float(file, \"X\") == 0 && dini_Float(file, \"Y\") == 0 && dini_Float(file, \"Z\") == 0) return 1; nostehát. problémáim: -elmenti a skint és látszik is a nyoma a játékos dini fájljában. -elmenti a pozt és látszik is a nyoma szintén. loginkor mikor beconnectelek és ugye nekem a reg ugyvan megcsinva hogy a requestclassnál van egy camerapos és akkor beirom a jelszot és nem spawnol le. nekem kell le spawnolnom. de ha lespawnolok shiftel akkor nem oda rak hanem a kezdõhelyre. skint meg nem állitja be -.- pedig ez rohadtulde logikus h igy kéne mennie. ötlet? tipp tanács? ::| :dodge: elõre is köszönöm :laugh: zsoma [ ChuckNorris: Code tagek használata kötelezõ! ] 237
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:39:33 »
akkor ez van:
C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(784) : error 029: invalid expression, assumed zero Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. ::| 238
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:24:25 »hmm az lehet. akkor hogy oldjam meg? ::| 239
Segítségkérés / 3 hiba de nem jövök rá« Dátum: 2010. szeptember 11. - 21:15:23 »
hali.
ma alkottam egy ilyen izét dcmd-s parit, de egy-két hiba van benne és nem jövök rá mi az oka. minden definiálva van és amig nem raktam bele a getdistancebetweenplayerst, akkor tökéletesen müködött. parancs: dcmd_adpenz(playerid, params[]) hibák: C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 035: argument type mismatch (argument 1) C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(783) : error 029: invalid expression, assumed zero C:\\Users\\Zsombi\\Desktop\\NeoRPG\\gamemodes\\NeoRPG.pwn(784) : error 029: invalid expression, assumed zero Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 3 Errors. a hibák erre a sorra mutatnak: else if (GetDistanceBetweenPlayers(kuldoneve, akinekkuldve) >= 1 )) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Rendszerüzenet: A megadott játékos nincs a közeledben!\"); aki tudja a megoldást, kérem segitsen köszi elõre is. zsoma 240
Segítségkérés / Mi a különbség?« Dátum: 2010. szeptember 11. - 11:02:42 »
köszi szépen mindenkinek a segitséget
zárok. |