Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 153
226
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 13. - 17:01:04 »
Ezt így egyelõre nem lehet tudni, mert az indulás jelenlegi dátuma megkérdõjelezhetõ, amíg nem jön vissza krook, addig néhány fejlesztést nem tudunk végrehajtani. Az akkori körülmények fogják meghatározni, hogy mennyi playerrel kell számolni.
Mivel megpróbáljuk a hangsúlyt a karakterfejlõdésre és fejlesztésre tenni, ezért reméljük, hogy a játékosok itt is fognak maradni. Mivel rengeteg feature van még, amit nem fogunk tudni az indulásra sehogyan sem beletuszkolni, ezért ezeket mindenképpen updatek formájában fogjuk kiadni, remélhetõleg ezzel is megtartva a stabil playerszámot.
Egyébként a mód nemrég (igazából nem tudom, mikor, mert nem néztem), lépte át a 15 000 sort, jelenleg 16 538 sorból áll.

227
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 13. - 10:28:49 »
Mi akartunk bevezetni egy ilyen rendszert, szóval szerintem tudom, mire utal Raynor. Ha meghalsz, és nem CK-znak, akkor azt kell RP-zned, hogy a mentõsök megmentettek, és mindenre emlékszel. Ez jó konzisztencia szempontjából, viszont ugyanabból el is vesz, hiszen, habár nem kell azt RP-zned, hogy egy meghalt karakter újraéled, esetenként egy-két 45-ös heccsátot nehezen fogsz túlélni IRL is.
A DB-nél meg kéne különböztetni két dolgot, azt, hogy ráállunk valakire kocsival (hogy az miért DB, azt csak azok a fayosok tudják, akik kitalálták...), és azt, hogy lelõnek valakit jármûbõl. Az utóbbi, ha jól tudom, minden szerveren csak akkor büntetendõ, ha nem a vezetõ lõ, utalva arra, hogy nem lehet pontosan célozni vezetés és lövés közben.
A PG-n meg csak nevetek. Ha szerinted az a PG, hogy \"hõsködés\", vagyis hogy bepofázol két bandásnak, akkor már bocsi, de rohadt rossz példát hoztál. Ezt sehol sem büntetik normális RP szervereken, csak a Fay RPG-n találták ki anno, hogy \"hõsködés\", annak, aki nem volt képes felfogni a lényegét. PG az az általunk (én&Gentleman) által elnevezett Olympic Swimming/Guiness Car Repairing/Tour de France, vagyis, amikor nem hajlandó az ember RP-zni a karakterei fáradalmait, vagy szándékosan olyan karaktert alkot, amely csak saját magának kedvez, másoknak nem, irreálisan (pl. 12 éves gyerek, akik luxuskocsikkal jár és egy droghálózatot futtat úgy, hogy számolni alíg tud, de le nem lehet csukni). Ugye itt van az RP ráerõszakolása, vagyis ha valakivel olyan cselekvést végzek, hogy mást nem engedek beleszólni, és ugye utolsóképp ott van, a már említett irreális karakter készítése, aki 150 kiló, de profin tud parkourozni, vagy WuZiMu-szerû karakterek (vak, de profin lõ azért emberekre).
EnteR-t nem akarom megbántani, de rohadtul rossz szabályzatot írt a szerverhez, mert mindezen körülményeket egyáltalán nem emeli ki, sõt, a neveknél is Vezetéknév_Keresztnév formátum van. Elég hülyén hangzana egy Smith_John, vagy saját példával példálozva, egy Pritchard_Michael.
A szabályzat az indulás elõtt szerintem súlyos átalakítást igényelne, de errõl már Gentlemannel is beszéltem.

228
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 13. - 01:12:42 »
Én nem mondanám feltétlenül, hogy Malibu rosszabb, de mindenképpen más, valószínû bizonyos embereknek nem fog tetszeni Malibu, és bizonyos embereknek a mi stílusunk nem fog tetszeni. Lehet itt mondani hasonlatokat, Battlefield v. ARMA, GTA v. True Crime, Fallout 3 v. Diablo.
Mivel az induláskor hackelhetõ dolgok meg lettek scriptelve, ezért nekiállhatunk a questek kidolgozásának, amiket már ígértünk is korábbiakban. Az egyik legelsõ questek a munkák lesznek, nálunk ugyanis nem a sablonos \"felveszem-dolgozok-keresek\" munkarendszer lesz, hanem egy questekkel egybefont, viszonylag új kialakítású megoldás. Az alap munkarendszer sajnos nem illik bele a jelenlegi karakterfejlõdési rendszerbe, ezért mindenképpen új megoldásokon dolgozunk.
A questekrõl annyit kell tudni, hogy a scriptelésük statikus (nyilván), de a karakterdialógusok és minden egyéb SQL-en keresztül vezérelhetõ, így új válaszokat vagy választási lehetõségeket berakni csak pár kattintás lesz számunkra. Hasonlóan, mivel mi döntjük el, hány slotos szervert akarunk (a VPS nem fogja megszabni), ezért viszonylag sok NPC-t rakhatunk be a játékba. Az NPC-kkel kapcsolatban lett volna egy igazán f***a bemutatóvideó, de sajnos a jelenlegi harmadik féltõl származó keretrendszerünk nem megfelelõ hozzá. Reméljük minnél elõbb ki lesz javítva.

229
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 22:53:54 »
Az volt elsõsorban a baja az embereknek, hogy túlságosan sok volt a bírság, túlságosan könnyen le lehetett bukni, túlságosan sok volt a börtönidõ, hogy a lefoglalt kocsikat bezártuk, és a többi. Mi mondtuk anno Gentlemannal, hogyha kevésbé feltûnõen bûnöznétek, akkor nem lenne ilyen baj, de sajnos az emberek inkább kiverték a hisztit. Azzal is baj volt, hogy túl sokat banoltunk (na most aki eleve értelmi fogyatékos, azzal sok mindent nem lehet kezdeni), és úgy egyébként akkora hisztit/lejáratókampányt csináltak ebbõl (elsõsorban az akkori Misztik-brigád) hogy végül is le lett zárva mindkettõnk témája.

230
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 21:43:10 »
Én meg felélesztem Dr. Michael Pritchardot, akik régen játszottak PDRP-n, azoknak biztosan ismerõsen cseng a Greenglass intézet kirendeltje. :D

231
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 20:12:18 »
Igen, minket ezért is utáltak meg elég hamar. Az egyenszínû Savanna-bandák két napot éltek átlagosan a szerveren. Jöttek Class RPG-rõl is \"olasz mafiások\", õk aktívak voltak 3 órát a szerveren, mert elkezdték ütögetni a tömegoszlató alakulatot, akiket azért vezényeltünk ki, mert a rendõrség elõtt tüntetett a mafia. :D
Az IQ-val rendelkezõ bûnözõk is csak véletlenül buktak le. Bob West azért, mert hülye volt, és beengedte a rendõröket, volt egy taxis fegyvercsempész, az meg azért, mert kiszállt a taxijából miután szóltunk neki, hogy maradjon ott. Találtunk is egy kis meglepetést a csomagtartóban.

232
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 12. - 19:50:10 »
Készen vannak az egyelõre létezõ hackelhetõ rendszerek:
 
  • SFPD

  • Bank

  • Telefonszolgáltató


233
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 18:49:50 »
Nem, inkább \"ha a hibák egyike sem fog elõjönni, akkor tökéletes\". :D
Sajnos mindkét ok miatt zárták már be ezt a szervert (a rendõrség miatt konkrétan egy éve, a bezárásokat meg nem kell részletezni). Mivel ezek a \"tipusjelenségek\", ezért írtam, hogy remélem, ezek nem fognak most megtörténni.

234
Archívum / Malibu RPG v3.0
« Dátum: 2014. július 12. - 18:36:05 »
Ha nem fog bezárni három hónap után (mint eddig n+1-szer), és a játékosok sem lesznek elterrentve Gentleman rendõrségétõl, akkor mindenképpen az egyik legjobb GF kategóriás szervernek nézünk elébe.

235
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 12. - 18:10:38 »
Az SMS-eket és a hívásokat természetesen le lehet kérdezni a mobiladatbázisból (az pont nem látszik a képen, már meg van csinálva). A hívásoknál csak a hívások hosszát és a két telefonáló számát lehet lekérdezni, míg az SMS-nél nyilván a teljes szöveget.
Hasonlóan le lehet kérdezni telefonszám tulajdonosát valamint a szolgáltatót, elõbbit csak akkor, ha elõfizetéses telefont vett.

236
A válaszodat nem kommentálom, mert nem nekem írtad, kivéve egy részét. Arról elmondanám, hogy a témátok kiemelése azért lett levéve, mert a szavazásotok állása kisebb volt, mint 50%, aminek a szabályát pont, hogy az akkor a Ti csapatotokban lévõ globális moderátorok/szerverek moderátorok találták ki.
Azután pedig nem elsõsorban a Mystic Gaming témáján belüli veszekedések miatt lett zárva, hanem a fórumszintû vitakeltés miatt, amiket én még mindig szánalmasnak találok, de mindegy. Nyuszi HSZ-e egyáltalán nem volt szalonképes, de abban viszont egyetértek vele, hogy neked se kellett volna belerángatni olyanba, amihez köze nem volt (nem is volt akkor elérhetõ, amikor én ezt a választ írtam).

237
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 12. - 16:58:19 »
Attól függ. A tornyokhoz csak TECH kell, a többihez kell egy terminál, ahonnan fel tudsz csatlakozni a hálózatokra.

238
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2014. július 12. - 15:33:00 »
Én leszedtem a magyar modot, srácok, az rohadt jó! Pest is egész szépen meg van csinálva (bár hiányoltam a Népliget melletti buszpályaudvart, meg a MOL-székházat), de az a terület, ahol én szoktam közlekedni, az valami marha menõ. Egybõl ráismertem a városokra meg az utakra, amin szoktam menni. Nagyon faszán meg van csinálva.

239
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 12. - 14:20:59 »
Lesz még pár nyalánkság, amiért meg fogja érni, maradjunk ennyiben. :D

240
Archívum / Live and Die in Los Santos ~ 2014-2015
« Dátum: 2014. július 12. - 13:50:24 »
A hackelhetõ dolgok közül a következõ a Whiz/Telefonica közös rádiótorony-hálózat. Ezeket tornyonként kell hackelni és a rendszer egy GZ-vel mutatja a távolságát a személynek a toronytól (a GZ határán kb. bárhol lehet), ha bent van az adótorony hatósugarában (érdemes a magasabban fekvõkkel próbálkozni ;)).
\"QBYUDEtvAwMDX19KRQVQ\"
\"QBYUDEtvAwMDX19KQgVQ\"
\"QBYUDEtvAwMDX19KQwVQ\"

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal