Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Üzenetek - Dario Juarez
			
		
		
			Oldalak: 1  ... 14 15 [16] 
		 
		
			
				
				
					226 
					
						
						« Dátum: 2010. április 02. - 20:36:59 »
					 
					
					Szerintem meg egyszerüen egy sorból megoldható.. Pawnoba keress rá erre: OnPlayerText(playerid, text[]) Alá pedig tedd ezt:  SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xAFAFAFAA, 110.0, 10000);  jelenleg a szürke szín kódja, tetszolegesen változtathatod.. (de már úgy is megoldottad   ) Zárható a téma szerintem.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					227 
					
						
						« Dátum: 2010. április 02. - 19:29:02 »
					 
					
					Onplayercommandtext alá  //----------------------------------------Személyi---------------------------------------------------- if(strcmp(cmd,\"/showic\",true)==0)    {        if(IsPlayerConnected(playerid))     {         tmp = strtok(cmdtext, idx);    if(!strlen(tmp))    {       SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /showic [Játékosid/névrészlet]\");       return 1;    }    giveplayerid = ReturnUser(tmp);    if(IsPlayerConnected(giveplayerid))    {       if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)       {           if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))          {              GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));             GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));             SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"__________Személyi igazolvány__________\");             format(string, sizeof(string), \"** Név: %s\", sendername);             SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             format(string, sizeof(string), \"** Kor: %d\", PlayerInfo[playerid][pAge]);             SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             if(PlayerInfo[giveplayerid][pSex] == 1)             {                 format(string, sizeof(string), \"** Nem: Férfi\");                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             }             else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)             {                 format(string, sizeof(string), \"** Nem: No\");                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             }                        if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 1)             {                 format(string, sizeof(string), \"** Származás: USA\");                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             }             if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 2)             {                 format(string, sizeof(string), \"** Származás: Europe\");                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             }             if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 3)             {                 format(string, sizeof(string), \"** Származás: Asia.\");                SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             }             format(string, sizeof(string), \"** Házszám: %d\", PlayerInfo[playerid][pPhousekey]);             SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);             SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"________________________________\");             format(string, sizeof(string), \"* Megmutattad a személyi igazolványod neki: %s.\", giveplayer);             SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"________________________________\");             format(string,sizeof(string), \"* %s elovette a személyijét és oda adta neki: %s.\", sendername, giveplayer);             ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);          }          else          {              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   A játékos nincs a közeledben !\");              return 1;          }       }    }         else         {               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   A játékos nincs fenn a szerveren !\");             return 1;         } }     return 1; } //-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  GF-hez tökéletes.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					228 
					
						
						« Dátum: 2010. április 02. - 19:18:41 »
					 
					
					Create3DTextLabel(\"San Fierro Bank\\nIrd /Enter A belepeshez \",COLOR_GREEN,-1492.5581,920.5053,7.1875,10.0, 0);// Bank bejárat  Ezt a módomból másoltam példának (ha még esedékes   )
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					229 
					
						
						« Dátum: 2010. április 02. - 19:00:21 »
					 
					
					... Aztán bugosnak találta a Larp módot, és még egyéb okokból visszaugrott a GF módra, amit azóta is csinálgat rendületlenül   :D
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					230 
					
						
						« Dátum: 2010. április 02. - 18:55:42 »
					 
					
					melyik gyor melletti kisváros? én gyori vagyok   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					231 
					
						
						« Dátum: 2010. április 01. - 10:22:27 »
					 
					
					Már értem a dolgot. Ez a dolog csak LARP módoknál van így és nem lehet megoldani sem.mivel a Fay is larp módon ful, nekik is sima /login /registerük van. Rájöttem hogy nem érdemes hibát keresni, mert ezt nem lehet javítani. GF módban tökéletesen megy. A GTA:RP módban sem jó mert az is LARP mode. Az LALRP megint GF mod ezért tökéletes az is. Bár belehet tenni larpba is nem azt mondom mert ott is muködik a dialog, viszont akkor max 12 karakter lehet a név és ez így muködik! köszönöm a segítségeket Zárok.
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					232 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 21:52:24 »
					 
					
					Mostmár biztos vagyok benne h larp bug
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					233 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 20:56:59 »
					 
					
					         new loginstring[128];    new loginname[64];    GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));    format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nThat nick is registered.\\nYou can now login:\",loginname);    ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\"); } else {    gPlayerAccount[playerid] = 0;       new regstring[128];    new regname[64];    GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));    format(regstring,sizeof(regstring),\"Welcome, %s\\nYou dont have an account.\\nPlease register:\",regname);    ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Register\",regstring,\"Register\",\"Exit\");
               if(gPlayerAccount == 1 && gPlayerLogged == 0)       {                 new loginname[64];          new loginstring[128];          GetPlayerName(i,loginname,64);          format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nYou can now login:\",loginname);          ShowPlayerDialog(i,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");
               new loginstring[128];       new loginname[64];       GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));       format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nYou can now login:\",loginname);       ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");
            new loginstring[128];    new loginname[64];    GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));    format(loginstring,sizeof(loginstring),\"WRONG PASSWORD\\nPlease enter the correct password:\",loginname);    ShowPlayerDialog(playerid,12347,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");         fclose(UserFile);         gPlayerLogTries[playerid] += 1;         if(gPlayerLogTries[playerid] == 4) { Ban(playerid); }         return 1;
   public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(response) { if(dialogid == 12346 || dialogid == 12347) {     if(strlen(inputtext))     {       new tmppass[64];       strmid(tmppass, inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);       //Encrypt(tmppass);       OnPlayerLogin(playerid,tmppass);    }    else    {       new loginstring[128];       new loginname[64];       GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));       format(loginstring,sizeof(loginstring),\"WRONG PASSWORD\\nPlease enter the correct password:\",loginname);       ShowPlayerDialog(playerid,12347,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");       gPlayerLogTries[playerid] += 1;       if(gPlayerLogTries[playerid] == 5) { Ban(playerid); }    } } if(dialogid == 12345) {     if(strlen(inputtext))     {       GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));       format(string, sizeof(string), \"%s.ini\", sendername);       new File: hFile = fopen(string, io_read);       if (hFile)       {          SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"That Username is already taken, please choose a different one.\");          fclose(hFile);          return 1;       }       new tmppass[64];       strmid(tmppass, inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);       //Encrypt(tmppass);       OnPlayerRegister(playerid,tmppass);    }    else    {          new regstring[128];       new regname[64];       GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));       format(regstring,sizeof(regstring),\"Welcome, %s\\nYou dont have an account.\\nPlease register:\",regname);       ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Register\",regstring,\"Register\",\"Exit\");    } } } else { Kick(playerid); } return 1; }  Ezeket a darabokat raktam a módba, ezelott még ment 12 karakter fölötti név is!
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					234 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 20:24:59 »
					 
					
					Tanácstalan vagyok, kerestem mindenhogyan a módban, a bemásolt adatok között de semmi.. Valakinek ha volt ilyennel dolga az írja meg nekem hogy mit kellene átírni4 köszi elore
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					235 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 19:22:23 »
					 
					
					Sziasztok! Van egy LARP módom, amibe bemásoltam egy másik módból a login register Dialogot szépen ahogy kell    nem ez a lényeg, hanem az hogy miután betettem már csak 12 karaktert enged a játékos nevének :S mitol lehet ez? ezelott 16 karaktert engedett, de amint beraktam a dialogot, 12-t enged, a felett nem menti el a regisztrációt. Várom az építo jellegu hozzászólásokat   
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					236 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 14:00:20 »
					 
					
					Ez a szerver mindig üres:S soha nem látok rajta embereket
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					237 
					
						
						« Dátum: 2010. március 31. - 13:55:58 »
					 
					
					Ez van ez megtörténhet.. a magyar ott rug a másikba ahol lehet.. de ha feladják az nem megoldás..
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					238 
					
						
						« Dátum: 2010. március 04. - 14:34:24 »
					 
					
					Sajnos. Ha a gf-et sem publikálták volna, lehet nem lenne ennyi szerver.[/quote] Ez az E-life szerver ahol foadmin vagy, egy larp módon fut. elgondolkodnék a hsz-en  
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			Oldalak: 1  ... 14 15 [16] 
		 
 
			 |