Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dario Juarez

Oldalak: 1 ... 14 15 [16]
226
Segítségkérés / Szöveg a játékos feje fölé
« Dátum: 2010. április 02. - 20:36:59 »
Szerintem meg egyszerüen egy sorból megoldható..
Pawnoba keress rá erre: OnPlayerText(playerid, text[])
Alá pedig tedd ezt:
 
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xAFAFAFAA, 110.0, 10000);

 
jelenleg a szürke szín kódja, tetszolegesen változtathatod..
(de már úgy is megoldottad :D) Zárható a téma szerintem.

227
Szkript kérések / GF-hez egy cslekvés sürgos lécci rjatok!!
« Dátum: 2010. április 02. - 19:29:02 »
Onplayercommandtext alá
 
//----------------------------------------Személyi----------------------------------------------------
if(strcmp(cmd,\"/showic\",true)==0)
   {
       if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: /showic [Játékosid/névrészlet]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
      if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
      {
          if (ProxDetectorS(8.0, playerid, giveplayerid))
         {
             GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"__________Személyi igazolvány__________\");
            format(string, sizeof(string), \"** Név: %s\", sendername);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            format(string, sizeof(string), \"** Kor: %d\", PlayerInfo[playerid][pAge]);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            if(PlayerInfo[giveplayerid][pSex] == 1)
            {
                format(string, sizeof(string), \"** Nem: Férfi\");
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            }
            else if(PlayerInfo[playerid][pSex] == 2)
            {
                format(string, sizeof(string), \"** Nem: No\");
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            }
                       if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 1)
            {
                format(string, sizeof(string), \"** Származás: USA\");
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            }
            if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 2)
            {
                format(string, sizeof(string), \"** Származás: Europe\");
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            }
            if(PlayerInfo[playerid][pOrigin] == 3)
            {
                format(string, sizeof(string), \"** Származás: Asia.\");
               SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            }
            format(string, sizeof(string), \"** Házszám: %d\", PlayerInfo[playerid][pPhousekey]);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GREEN, string);
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"________________________________\");
            format(string, sizeof(string), \"* Megmutattad a személyi igazolványod neki: %s.\", giveplayer);
            SendClientMessage(giveplayerid,COLOR_RED,\"________________________________\");
            format(string,sizeof(string), \"* %s elovette a személyijét és oda adta neki: %s.\", sendername, giveplayer);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   A játékos nincs a közeledben !\");
             return 1;
         }
      }
   }
        else
        {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   A játékos nincs fenn a szerveren !\");
            return 1;
        }
}
    return 1;
}
//-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
GF-hez tökéletes.

228
Segítségkérés / Pickupra szöveg
« Dátum: 2010. április 02. - 19:18:41 »
Create3DTextLabel(\"San Fierro Bank\\nIrd /Enter A belepeshez \",COLOR_GREEN,-1492.5581,920.5053,7.1875,10.0, 0);// Bank bejárat

 
Ezt a módomból másoltam példának (ha még esedékes :D)

229
Bemutatkozás / death
« Dátum: 2010. április 02. - 19:00:21 »
... Aztán bugosnak találta a Larp módot, és még egyéb okokból visszaugrott a GF módra, amit azóta is csinálgat rendületlenül :D:D

230
Bemutatkozás / Mambo
« Dátum: 2010. április 02. - 18:55:42 »
melyik gyor melletti kisváros? én gyori vagyok :D

231
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. április 01. - 10:22:27 »
Már értem a dolgot. Ez a dolog csak LARP módoknál van így és nem lehet megoldani sem.mivel a Fay is larp módon ful, nekik is sima /login /registerük van. Rájöttem hogy nem érdemes hibát keresni, mert ezt nem lehet javítani. GF módban tökéletesen megy. A GTA:RP módban sem jó mert az is LARP mode. Az LALRP megint GF mod ezért tökéletes az is. Bár belehet tenni larpba is nem azt mondom mert ott is muködik a dialog, viszont akkor max 12 karakter lehet a név és ez így muködik! köszönöm a segítségeket Zárok.

232
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. március 31. - 21:52:24 »
Mostmár biztos vagyok benne h larp bug

233
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. március 31. - 20:56:59 »
         new loginstring[128];
   new loginname[64];
   GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
   format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nThat nick is registered.\\nYou can now login:\",loginname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");
}
else
{
   gPlayerAccount[playerid] = 0;
      new regstring[128];
   new regname[64];
   GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
   format(regstring,sizeof(regstring),\"Welcome, %s\\nYou dont have an account.\\nPlease register:\",regname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Register\",regstring,\"Register\",\"Exit\");

 

            if(gPlayerAccount == 1 && gPlayerLogged == 0)
      {
                new loginname[64];
         new loginstring[128];
         GetPlayerName(i,loginname,64);
         format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nYou can now login:\",loginname);
         ShowPlayerDialog(i,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");

 

            new loginstring[128];
      new loginname[64];
      GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
      format(loginstring,sizeof(loginstring),\"Welcome, %s\\nYou can now login:\",loginname);
      ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");

 

         new loginstring[128];
   new loginname[64];
   GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
   format(loginstring,sizeof(loginstring),\"WRONG PASSWORD\\nPlease enter the correct password:\",loginname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12347,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");
        fclose(UserFile);
        gPlayerLogTries[playerid] += 1;
        if(gPlayerLogTries[playerid] == 4) { Ban(playerid); }
        return 1;

 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if(response)
{
if(dialogid == 12346 || dialogid == 12347)
{
    if(strlen(inputtext))
    {
      new tmppass[64];
      strmid(tmppass, inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);
      //Encrypt(tmppass);
      OnPlayerLogin(playerid,tmppass);
   }
   else
   {
      new loginstring[128];
      new loginname[64];
      GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
      format(loginstring,sizeof(loginstring),\"WRONG PASSWORD\\nPlease enter the correct password:\",loginname);
      ShowPlayerDialog(playerid,12347,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",loginstring,\"Login\",\"Exit\");
      gPlayerLogTries[playerid] += 1;
      if(gPlayerLogTries[playerid] == 5) { Ban(playerid); }
   }
}
if(dialogid == 12345)
{
    if(strlen(inputtext))
    {
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      format(string, sizeof(string), \"%s.ini\", sendername);
      new File: hFile = fopen(string, io_read);
      if (hFile)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"That Username is already taken, please choose a different one.\");
         fclose(hFile);
         return 1;
      }
      new tmppass[64];
      strmid(tmppass, inputtext, 0, strlen(inputtext), 255);
      //Encrypt(tmppass);
      OnPlayerRegister(playerid,tmppass);
   }
   else
   {
         new regstring[128];
      new regname[64];
      GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
      format(regstring,sizeof(regstring),\"Welcome, %s\\nYou dont have an account.\\nPlease register:\",regname);
      ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Register\",regstring,\"Register\",\"Exit\");
   }
}
}
else
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}

 
Ezeket a darabokat raktam a módba, ezelott még ment 12 karakter fölötti név is!

234
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. március 31. - 20:24:59 »
Tanácstalan vagyok, kerestem mindenhogyan a módban, a bemásolt adatok között de semmi.. Valakinek ha volt ilyennel dolga az írja meg nekem hogy mit kellene átírni4 köszi elore

235
Segítségkérés / LARP mode
« Dátum: 2010. március 31. - 19:22:23 »
Sziasztok!
Van egy LARP módom, amibe bemásoltam egy másik módból a login register Dialogot szépen ahogy kell :D nem ez a lényeg, hanem az hogy miután betettem már csak 12 karaktert enged a játékos nevének :S mitol lehet ez? ezelott 16 karaktert engedett, de amint beraktam a dialogot, 12-t enged, a felett nem menti el a regisztrációt. Várom az építo jellegu hozzászólásokat :D

236
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / eLife RPG
« Dátum: 2010. március 31. - 14:00:20 »
Ez a szerver mindig üres:S soha nem látok rajta embereket

237
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]SkyRPG
« Dátum: 2010. március 31. - 13:55:58 »
Ez van ez megtörténhet.. a magyar ott rug a másikba ahol lehet.. de ha feladják az nem megoldás..

238
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN]SkyRPG
« Dátum: 2010. március 04. - 14:34:24 »
Sajnos. Ha a gf-et sem publikálták volna, lehet nem lenne ennyi szerver.[/quote]
Ez az E-life szerver ahol foadmin vagy, egy larp módon fut. elgondolkodnék a hsz-en :D

Oldalak: 1 ... 14 15 [16]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal