Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Live
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
226
« Dátum: 2013. november 04. - 19:36:58 »
Nem szoktam wifizni  ingyen netem van.
227
« Dátum: 2013. november 04. - 19:31:22 »
228
« Dátum: 2013. november 04. - 19:23:48 »
Könnyebbet kérdezz :DD Mindig jó szokott lenni telefonon is, meg gépen is, de most tegnap valamiért nem volt jó.
229
« Dátum: 2013. november 04. - 16:17:40 »
Üdvözletem. Tegnap este feljöttem a fórumra mobiltelefon használatával és nem engedett fel, mert ki lettem tiltva a következõ indokkal: na szevasz!
itt te nem fogsz reklámozni. vagy valami ilyesmi indokkal. Nem tudom, hogy ez mi volt, de most, hogy feljöttem fórumra beengedett. Lehet, hogy egy kis üzemzavar, de kötelességem volt ezt most jelenteni, hogy megtudjam mi is történt. Nem szoktam reklámozni, ezért csak arra tudok gondolni, hogy elütötték a nevet tiltáskor. Üdv, Live
230
« Dátum: 2013. november 02. - 20:48:51 »
Hogy írod be? Itt van két példa: /setlevel 43 4 Pista vagy /setlevel Joska 4 Pista
231
« Dátum: 2013. november 02. - 20:31:08 »
CMD:setlevel(playerid, params[]) { new target, level, newname[MAX_PLAYER_NAME], query[500], currname[MAX_PLAYER_NAME]; if(sscanf(params, \"uds[24]\", target, level, newname)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setlevel [id / név] [szint] [új név]\"); if(target == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Érvénytelen játékos ID!\"); GetPlayerName(target, currname, sizeof(currname)); format(query, sizeof(query), \"UPDATE `táblaneve` SET Level = %i, Name = \'%s\' WHERE Name = \'%s\'\", level, newname, currname); mysql_query(query); mysql_free_result(); return 1; }
232
« Dátum: 2013. november 02. - 19:05:45 »
írd át erre: new kocsi[20]; és minden más new kocsi.. törölve legyen.
233
« Dátum: 2013. november 02. - 19:04:49 »
new bool:Valasztott[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { Valasztott[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(Valasztott[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Már választottál jármûvet!\"); //Ide a dialog Valasztott[playerid] = true; return 1; }
234
« Dátum: 2013. november 02. - 18:56:36 »
format(query, sizeof(query), \"UPDATE `táblaneve` SET Level = %i, Name = \'%s\' WHERE Name = \'%s\'\", level, newname, GetName(target)); mysql_query(query); mysql_free_result();
235
« Dátum: 2013. november 02. - 18:14:42 »
Keresd meg. másold be a 41-edik sort.
236
« Dátum: 2013. november 02. - 12:00:57 »
new bool:spawned[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { spawned[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(spawned[playerid] == false) spawned[playerid] = true; return 1; } public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(success) { if(spawned[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Belépés nélkül nem használhatsz parancsot!\"); else return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Nincs ilyen parancs!\"); } return 0; }
237
« Dátum: 2013. november 02. - 11:52:23 »
Textdrawwal megjelenítesz egy képet a képernyõn. Amikor az OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInitnél létrehozod a textdrawot és beállítod, hogy mi legyen kiírva, akkor ott kell beírni például ezt: loadsc8:loadsc8 De erre már vannak szerkesztõk, nézz utána, egy kis keresgélés nem árt.
238
« Dátum: 2013. november 02. - 11:50:17 »
Létrehozol egy pickupot, majd leellenõrzöd az OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickup) callbacknál, hogy benne van-e a pickupban, ha benne van akkor leellenõrzi, hogy rendõr-e az aki benne van, ha igen akkor lekéri a legközelebbi játékost és aszt rakja be a börtönbe.
239
« Dátum: 2013. november 02. - 11:46:37 »
new kocsi[20]; public OnFilterScriptInit() { //Kocsik kocsi[0] = CreateVehicle(562,1204.4794900,-2062.0271000,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy kocsi[1] = CreateVehicle(560,1204.3659700,-2017.4575200,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi[2] = CreateVehicle(558,1204.0285600,-2021.5223400,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi[3] = CreateVehicle(559,1204.3322800,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi[4] = CreateVehicle(561,1204.4005100,-2029.5636000,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi[5] = CreateVehicle(560,1204.3652300,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi[6] = CreateVehicle(558,1204.0283200,-2054.2883300,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi[7] = CreateVehicle(559,1204.3320300,-2050.3747600,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi[8] = CreateVehicle(561,1204.4003900,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi[9] = CreateVehicle(562,1196.0065900,-2062.0263700,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy kocsi[10] = CreateVehicle(560,1196.0407700,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi[11] = CreateVehicle(558,1195.7028800,-2054.2880900,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi[12] = CreateVehicle(559,1195.7082500,-2050.3740200,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi[13] = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi[14] = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2029.5634800,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum kocsi[15] = CreateVehicle(559,1195.2578100,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester kocsi[16] = CreateVehicle(558,1194.8039600,-2021.5214800,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus kocsi[17] = CreateVehicle(560,1195.1418500,-2017.4570300,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan kocsi[18] = CreateVehicle(562,1195.2556200,-2013.3544900,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy //Tuning //Kocsi1 AddVehicleComponent(kocsi[0],1038); AddVehicleComponent(kocsi[0],1147); AddVehicleComponent(kocsi[0],1010); AddVehicleComponent(kocsi[0],1087); AddVehicleComponent(kocsi[0],1039); AddVehicleComponent(kocsi[0],1079); AddVehicleComponent(kocsi[0],1034); AddVehicleComponent(kocsi[0],1171); AddVehicleComponent(kocsi[0],1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[0], 1); //Kocsi2 AddVehicleComponent(kocsi[1],1038); AddVehicleComponent(kocsi[1],1147); AddVehicleComponent(kocsi[1],1010); AddVehicleComponent(kocsi[1],1039); AddVehicleComponent(kocsi[1],1079); AddVehicleComponent(kocsi[1],1034); AddVehicleComponent(kocsi[1],1171); AddVehicleComponent(kocsi[1],1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[1], 1); //Kocsi3 AddVehicleComponent(kocsi[2],1138); AddVehicleComponent(kocsi[2],1032); AddVehicleComponent(kocsi[2],1010); AddVehicleComponent(kocsi[2],1087); AddVehicleComponent(kocsi[2],1079); AddVehicleComponent(kocsi[2],1028); AddVehicleComponent(kocsi[2],1169); AddVehicleComponent(kocsi[2],1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[2], 2); //Kocsi4 AddVehicleComponent(kocsi[3],1164); AddVehicleComponent(kocsi[3],1088); AddVehicleComponent(kocsi[3],1010); AddVehicleComponent(kocsi[3],1087); AddVehicleComponent(kocsi[3],1079); AddVehicleComponent(kocsi[3],1092); AddVehicleComponent(kocsi[3],1166); AddVehicleComponent(kocsi[3],1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[3], 2); //Kocsi5 AddVehicleComponent(kocsi[4],1162); AddVehicleComponent(kocsi[4],1067); AddVehicleComponent(kocsi[4],1010); AddVehicleComponent(kocsi[4],1087); AddVehicleComponent(kocsi[4],1079); AddVehicleComponent(kocsi[4],1065); AddVehicleComponent(kocsi[4],1160); AddVehicleComponent(kocsi[4],1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[4], 1); //Kocsi6 AddVehicleComponent(kocsi[5],1060); AddVehicleComponent(kocsi[5],1056); AddVehicleComponent(kocsi[5],1055); AddVehicleComponent(kocsi[5],1010); AddVehicleComponent(kocsi[5],1087); AddVehicleComponent(kocsi[5],1079); AddVehicleComponent(kocsi[5],1064); AddVehicleComponent(kocsi[5],1155); AddVehicleComponent(kocsi[5],1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[5], 2); //Kocsi7 AddVehicleComponent(kocsi[6],1138); AddVehicleComponent(kocsi[6],1032); AddVehicleComponent(kocsi[6],1010); AddVehicleComponent(kocsi[6],1087); AddVehicleComponent(kocsi[6],1079); AddVehicleComponent(kocsi[6],1028); AddVehicleComponent(kocsi[6],1169); AddVehicleComponent(kocsi[6],1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[6], 2); //Kocsi8 AddVehicleComponent(kocsi[7],1164); AddVehicleComponent(kocsi[7],1090); AddVehicleComponent(kocsi[7],1088); AddVehicleComponent(kocsi[7],1010); AddVehicleComponent(kocsi[7],1087); AddVehicleComponent(kocsi[7],1079); AddVehicleComponent(kocsi[7],1092); AddVehicleComponent(kocsi[7],1166); AddVehicleComponent(kocsi[7],1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[7], 2); //Kocsi9 AddVehicleComponent(kocsi[8],1162); AddVehicleComponent(kocsi[8],1069); AddVehicleComponent(kocsi[8],1067); AddVehicleComponent(kocsi[8],1010); AddVehicleComponent(kocsi[8],1087); AddVehicleComponent(kocsi[8],1079); AddVehicleComponent(kocsi[8],1065); AddVehicleComponent(kocsi[8],1160); AddVehicleComponent(kocsi[8],1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[8], 1); //kocsi10 AddVehicleComponent(kocsi[9],1060); AddVehicleComponent(kocsi[9],1056); AddVehicleComponent(kocsi[9],1055); AddVehicleComponent(kocsi[9],1010); AddVehicleComponent(kocsi[9],1087); AddVehicleComponent(kocsi[9],1079); AddVehicleComponent(kocsi[9],1064); AddVehicleComponent(kocsi[9],1155); AddVehicleComponent(kocsi[9],1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[9], 2); //kocsi11 AddVehicleComponent(kocsi[10],1038); AddVehicleComponent(kocsi[10],1147); AddVehicleComponent(kocsi[10],1010); AddVehicleComponent(kocsi[10],1087); AddVehicleComponent(kocsi[10],1039); AddVehicleComponent(kocsi[10],1079); AddVehicleComponent(kocsi[10],1034); AddVehicleComponent(kocsi[10],1171); AddVehicleComponent(kocsi[10],1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[10], 1); //kocsi12 AddVehicleComponent(kocsi[11],1138); AddVehicleComponent(kocsi[11],1010); AddVehicleComponent(kocsi[11],1087); AddVehicleComponent(kocsi[11],1079); AddVehicleComponent(kocsi[11],1028); AddVehicleComponent(kocsi[11],1169); AddVehicleComponent(kocsi[11],1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[11], 2); //kocsi13 AddVehicleComponent(kocsi[12],1164); AddVehicleComponent(kocsi[12],1090); AddVehicleComponent(kocsi[12],1088); AddVehicleComponent(kocsi[12],1010); AddVehicleComponent(kocsi[12],1087); AddVehicleComponent(kocsi[12],1079); AddVehicleComponent(kocsi[12],1092); AddVehicleComponent(kocsi[12],1166); AddVehicleComponent(kocsi[12],1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[12], 2); //kocsi14 AddVehicleComponent(kocsi[13],1162); AddVehicleComponent(kocsi[13],1067); AddVehicleComponent(kocsi[13],1010); AddVehicleComponent(kocsi[13],1087); AddVehicleComponent(kocsi[13],1079); AddVehicleComponent(kocsi[13],1065); AddVehicleComponent(kocsi[13],1160); AddVehicleComponent(kocsi[13],1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[13], 1); //kocsi15 AddVehicleComponent(kocsi[14],1060); AddVehicleComponent(kocsi[14],1055); AddVehicleComponent(kocsi[14],1010); AddVehicleComponent(kocsi[14],1087); AddVehicleComponent(kocsi[14],1079); AddVehicleComponent(kocsi[14],1064); AddVehicleComponent(kocsi[14],1155); AddVehicleComponent(kocsi[14],1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[14], 2); //kocsi16 AddVehicleComponent(kocsi[15],1060); AddVehicleComponent(kocsi[15],1056); AddVehicleComponent(kocsi[15],1010); AddVehicleComponent(kocsi[15],1087); AddVehicleComponent(kocsi[15],1079); AddVehicleComponent(kocsi[15],1064); AddVehicleComponent(kocsi[15],1155); AddVehicleComponent(kocsi[15],1156); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[15], 2); //kocsi17 AddVehicleComponent(kocsi[16],1162); AddVehicleComponent(kocsi[16],1069); AddVehicleComponent(kocsi[16],1010); AddVehicleComponent(kocsi[16],1087); AddVehicleComponent(kocsi[16],1065); AddVehicleComponent(kocsi[16],1160); AddVehicleComponent(kocsi[16],1161); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[16], 1); //kocsi18 AddVehicleComponent(kocsi[17],1164); AddVehicleComponent(kocsi[17],1090); AddVehicleComponent(kocsi[17],1088); AddVehicleComponent(kocsi[17],1010); AddVehicleComponent(kocsi[17],1087); AddVehicleComponent(kocsi[17],1079); AddVehicleComponent(kocsi[17],1092); AddVehicleComponent(kocsi[17],1166); AddVehicleComponent(kocsi[17],1167); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[17], 2); //kocsi19 AddVehicleComponent(kocsi[18],1138); AddVehicleComponent(kocsi[18],1032); AddVehicleComponent(kocsi[18],1010); AddVehicleComponent(kocsi[18],1087); AddVehicleComponent(kocsi[18],1079); AddVehicleComponent(kocsi[18],1028); AddVehicleComponent(kocsi[18],1169); AddVehicleComponent(kocsi[18],1140); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[18], 2); //kocsi20 AddVehicleComponent(kocsi[19],1038); AddVehicleComponent(kocsi[19],1147); AddVehicleComponent(kocsi[19],1010); AddVehicleComponent(kocsi[19],1087); AddVehicleComponent(kocsi[19],1039); AddVehicleComponent(kocsi[19],1079); AddVehicleComponent(kocsi[19],1034); AddVehicleComponent(kocsi[19],1171); AddVehicleComponent(kocsi[19],1148); ChangeVehiclePaintjob(kocsi[19], 1); return 1; }
Megjegyzés: nem is hozol létre 20 kocsit, csak 19-et.
240
« Dátum: 2013. november 02. - 11:29:42 »
enum valami { tulaj[MAX_PLAYER_NAME] } new vInfo[MAX_PLAYERS][valami];
...és... vInfo[tulaj] = format(vInfo[tulaj], sizeof(vInfo[tulaj]), \"%s\", dini_Get(file, \"Tulaj\"));
EDIT: Ha a kocsikra vonatkozik az enum akkor: new vInfo[MAX_VEHICLES][valami];
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
|