Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
226
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. november 04. - 19:36:58 »
Nem szoktam wifizni :D
ingyen netem van.

228
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. november 04. - 19:23:48 »
Könnyebbet kérdezz :DD
Mindig jó szokott lenni telefonon is, meg gépen is, de most tegnap valamiért nem volt jó.

229
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2013. november 04. - 16:17:40 »
Üdvözletem.
Tegnap este feljöttem a fórumra mobiltelefon használatával és nem engedett fel, mert ki lettem tiltva a következõ indokkal:
na szevasz!

itt te nem fogsz reklámozni.

vagy valami ilyesmi indokkal.
Nem tudom, hogy ez mi volt, de most, hogy feljöttem fórumra beengedett.
Lehet, hogy egy kis üzemzavar, de kötelességem volt ezt most jelenteni, hogy megtudjam mi is történt.
Nem szoktam reklámozni, ezért csak arra tudok gondolni, hogy elütötték a nevet tiltáskor.
Üdv,
Live

230
Segítségkérés / MySQL Segitség!
« Dátum: 2013. november 02. - 20:48:51 »
Hogy írod be?
Itt van két példa:
 

/setlevel 43 4 Pista
vagy
/setlevel Joska 4 Pista

231
Segítségkérés / MySQL Segitség!
« Dátum: 2013. november 02. - 20:31:08 »

CMD:setlevel(playerid, params[]) {
   new target, level, newname[MAX_PLAYER_NAME], query[500], currname[MAX_PLAYER_NAME];
   if(sscanf(params, \"uds[24]\", target, level, newname)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setlevel [id / név] [szint] [új név]\");
   if(target == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Érvénytelen játékos ID!\");
   GetPlayerName(target, currname, sizeof(currname));
   format(query, sizeof(query), \"UPDATE `táblaneve` SET Level = %i, Name = \'%s\' WHERE Name = \'%s\'\", level, newname, currname);
   mysql_query(query);
   mysql_free_result();
   return 1;
}

232
Segítségkérés / Tuning kocsi bug?
« Dátum: 2013. november 02. - 19:05:45 »
írd át erre:
new kocsi[20];
és minden más new kocsi.. törölve legyen.

233
Segítségkérés / Jármû választás egyszeri alkalommal.
« Dátum: 2013. november 02. - 19:04:49 »

new bool:Valasztott[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) { Valasztott[playerid] = false; return 1; }
public OnPlayerSpawn(playerid) {
   if(Valasztott[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, \"* Már választottál jármûvet!\");
   //Ide a dialog
   Valasztott[playerid] = true;
   return 1;
}

234
Segítségkérés / MySQL Segitség!
« Dátum: 2013. november 02. - 18:56:36 »

format(query, sizeof(query), \"UPDATE `táblaneve` SET Level = %i, Name = \'%s\' WHERE Name = \'%s\'\", level, newname, GetName(target));
mysql_query(query);
mysql_free_result();

235
Segítségkérés / Tuning kocsi bug?
« Dátum: 2013. november 02. - 18:14:42 »
Keresd meg.
másold be a 41-edik sort.

236
Segítségkérés / Spawn
« Dátum: 2013. november 02. - 12:00:57 »

new bool:spawned[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid) { spawned[playerid] = false; return 1; }
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(spawned[playerid] == false) spawned[playerid] = true;
return 1;
}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) {
if(success) {
if(spawned[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Belépés nélkül nem használhatsz parancsot!\");
else return 1;
} else { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF, \"Nincs ilyen parancs!\"); }
return 0;
}

237
Segítségkérés / Kép csatlakozáskor
« Dátum: 2013. november 02. - 11:52:23 »
Textdrawwal megjelenítesz egy képet a képernyõn.
Amikor az OnGameModeInit vagy OnFilterScriptInitnél létrehozod a textdrawot és beállítod, hogy mi legyen kiírva, akkor ott kell beírni például ezt: loadsc8:loadsc8
De erre már vannak szerkesztõk, nézz utána, egy kis keresgélés nem árt.

238
Segítségkérés / Börtön!
« Dátum: 2013. november 02. - 11:50:17 »
Létrehozol egy pickupot, majd leellenõrzöd az OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickup) callbacknál, hogy benne van-e a pickupban, ha benne van akkor leellenõrzi, hogy rendõr-e az aki benne van, ha igen akkor lekéri a legközelebbi játékost és aszt rakja be a börtönbe.

239
Segítségkérés / Tuning kocsi bug?
« Dátum: 2013. november 02. - 11:46:37 »

new kocsi[20];
public OnFilterScriptInit()
{
       //Kocsik
       kocsi[0] = CreateVehicle(562,1204.4794900,-2062.0271000,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy
       kocsi[1] = CreateVehicle(560,1204.3659700,-2017.4575200,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan
       kocsi[2] = CreateVehicle(558,1204.0285600,-2021.5223400,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus
       kocsi[3] = CreateVehicle(559,1204.3322800,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester
       kocsi[4] = CreateVehicle(561,1204.4005100,-2029.5636000,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum
       kocsi[5] = CreateVehicle(560,1204.3652300,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan
       kocsi[6] = CreateVehicle(558,1204.0283200,-2054.2883300,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus
       kocsi[7] = CreateVehicle(559,1204.3320300,-2050.3747600,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester
       kocsi[8] = CreateVehicle(561,1204.4003900,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum
       kocsi[9] = CreateVehicle(562,1196.0065900,-2062.0263700,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy
       kocsi[10] = CreateVehicle(560,1196.0407700,-2058.1059600,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan
       kocsi[11] = CreateVehicle(558,1195.7028800,-2054.2880900,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus
       kocsi[12] = CreateVehicle(559,1195.7082500,-2050.3740200,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester
       kocsi[13] = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2046.0605500,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum
       kocsi[14] = CreateVehicle(561,1195.7766100,-2029.5634800,68.8568200,90.0000000,247,-1,15); //Stratum
       kocsi[15] = CreateVehicle(559,1195.2578100,-2025.7032500,68.7618800,90.0000000,201,-1,15); //Jester
       kocsi[16] = CreateVehicle(558,1194.8039600,-2021.5214800,68.6366000,90.0000000,193,140,15); //Uranus
       kocsi[17] = CreateVehicle(560,1195.1418500,-2017.4570300,68.6628000,90.0000000,255,23,15); //Sultan
       kocsi[18] = CreateVehicle(562,1195.2556200,-2013.3544900,68.6113700,90.0000000,255,255,15); //Elegy
       //Tuning
       //Kocsi1
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1038);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1147);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1039);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1034);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1171);
       AddVehicleComponent(kocsi[0],1148);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[0], 1);
       //Kocsi2
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1038);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1147);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1039);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1034);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1171);
       AddVehicleComponent(kocsi[1],1148);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[1], 1);
       //Kocsi3
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1138);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1032);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1028);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1169);
       AddVehicleComponent(kocsi[2],1140);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[2], 2);
       //Kocsi4
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1164);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1088);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1092);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1166);
       AddVehicleComponent(kocsi[3],1167);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[3], 2);
       //Kocsi5
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1162);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1067);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1065);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1160);
       AddVehicleComponent(kocsi[4],1161);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[4], 1);
       //Kocsi6
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1060);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1056);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1055);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1064);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1155);
       AddVehicleComponent(kocsi[5],1156);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[5], 2);
       //Kocsi7
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1138);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1032);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1028);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1169);
       AddVehicleComponent(kocsi[6],1140);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[6], 2);
       //Kocsi8
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1164);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1090);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1088);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1092);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1166);
       AddVehicleComponent(kocsi[7],1167);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[7], 2);
       //Kocsi9
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1162);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1069);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1067);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1065);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1160);
       AddVehicleComponent(kocsi[8],1161);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[8], 1);
       //kocsi10
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1060);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1056);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1055);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1064);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1155);
       AddVehicleComponent(kocsi[9],1156);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[9], 2);
       //kocsi11
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1038);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1147);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1039);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1034);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1171);
       AddVehicleComponent(kocsi[10],1148);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[10], 1);
       //kocsi12
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1138);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1028);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1169);
       AddVehicleComponent(kocsi[11],1140);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[11], 2);
       //kocsi13
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1164);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1090);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1088);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1092);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1166);
       AddVehicleComponent(kocsi[12],1167);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[12], 2);
       //kocsi14
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1162);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1067);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1065);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1160);
       AddVehicleComponent(kocsi[13],1161);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[13], 1);
       //kocsi15
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1060);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1055);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1064);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1155);
       AddVehicleComponent(kocsi[14],1156);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[14], 2);
       //kocsi16
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1060);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1056);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1064);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1155);
       AddVehicleComponent(kocsi[15],1156);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[15], 2);
       //kocsi17
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1162);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1069);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1065);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1160);
       AddVehicleComponent(kocsi[16],1161);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[16], 1);
       //kocsi18
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1164);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1090);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1088);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1092);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1166);
       AddVehicleComponent(kocsi[17],1167);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[17], 2);
       //kocsi19
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1138);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1032);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1028);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1169);
       AddVehicleComponent(kocsi[18],1140);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[18], 2);
       //kocsi20
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1038);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1147);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1010);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1087);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1039);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1079);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1034);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1171);
       AddVehicleComponent(kocsi[19],1148);
       ChangeVehiclePaintjob(kocsi[19], 1);
       return 1;
}

 
Megjegyzés: nem is hozol létre 20 kocsit, csak 19-et.

240
Segítségkérés / Enumban string
« Dátum: 2013. november 02. - 11:29:42 »

enum valami {
   tulaj[MAX_PLAYER_NAME]
}
new vInfo[MAX_PLAYERS][valami];

 
...és...
 

vInfo[tulaj] = format(vInfo[tulaj], sizeof(vInfo[tulaj]), \"%s\", dini_Get(file, \"Tulaj\"));

 
EDIT: Ha a kocsikra vonatkozik az enum akkor:
 

new vInfo[MAX_VEHICLES][valami];

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal