Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Mokus

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 41
226
Segítségkérés / Hogyha más munkában dolgozol
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 13:14:20 »
Sziasztok.nem tudom ezt hogy kell megoldani ha nem mondtál fel a másik munkábol akkor ne engedje ezt a munkát itt csak úgy van megcsinálva ha már abban dolgozol ne tudj még egyszer belépni de azt hogykell ha másik munkábol új pvarintet kell létrehozni de hogy?
                   
if(GetPVarInt(playerid,\"iRank\") == 1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Te már el vállaltad ezt a munkát\");
         {
                    SendClientMessage(playerid,-1,\"John Cartez mondja:Üdvözlünk a cégnél\");
                    SendClientMessage(playerid,0x00d5ffAA,\"Kilépéshez /felmond\");
            SetPlayerSkin(playerid,155);
                    SetPVarInt( playerid, \"iRank\", 1 );
}
 
         }
     

 
[Lehet hamis irank is]

227
Segítségkérés / Második pvar int nem csinál semmit
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 12:14:32 »
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
Látom ezt akkor csak 1szer kell használni köszönöm :)
Köszi nagyon :)

228
SA-MP: Szerverfejlesztés / God engedélyezés letiltás
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 12:09:16 »
Köszönöm majd kicsit fel tuningolom hogy mindenkinek lehet engedélyezni csak még nem tudom mi az a függvény hogy mindenkinek mert mindig true-t használom

229
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 00:23:46 »
Nekem mikor jár le?

230
SA-MP: Szerverfejlesztés / God engedélyezés letiltás
« Dátum: 2012. szeptember 23. - 00:12:10 »
Sziasztok bruti kért egy scriptet én megcsináltam neki
Link ahol kérte:http://sampforum.hu/index.php?topic=32320.msg344143#new
Ez a script arról szól engedélyezhessük a játékosoknak a godod nekem ezt a setpvarintet Gabor.. tanitotta meg és én mindig gyakorolgatom hála jött ez a script kérés így megin gyakorolhattam mûködik elösször nem mûködött de utána javitottam itt is a script használjátok egészséggel.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include sscanf2
new szFile[ 40 + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
format( szFile, sizeof( szFile ), \"god/%s.ini\", szName( playerid ) );
if( dini_Exists( szFile ) )
{
SetPVarInt( playerid, \"iRank\", dini_Int( szFile, \"god\" ) );
}
else
{
SetPVarInt( playerid, \"iRank\", 0 );
dini_Create( szFile );
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
format( szFile, sizeof( szFile ), \"god/%s.ini\", szName( playerid ) );
dini_IntSet( szFile, \"god\", GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) );
return 1;
}
stock szName( playerid )
{
static
s_szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
GetPlayerName( playerid, s_szName, MAX_PLAYER_NAME );
return s_szName;
}
CMD:god(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 2)
{
SetPlayerHealth(playerid, 99999999);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Itt nincs engedélyezve jelengleg a god\");
}
return 1;
}
CMD:setgod( playerid, params[] )
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy rcon admin\");
{
new
                                    iPlayer,
                                    iRank;
if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iRank ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setgod <Játékos ID/Név> <Szint>\" );
if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID/Név.\" );
if( ( 0 < iRank > 2 ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA:Vagy engedélyezed vagy nem 3. funkció nincs.\" );
SetPVarInt( iPlayer,  \"iRank\", iRank );
}
return 1;
}
CMD:godoff(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 2)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Itt nincs engedélyezve jelengleg a god\");
}
return 1;
}

231
Szkript kérések / Parancs letiltás/engedélyezés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 23:56:57 »
Így már mûködik [Javitva]
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include sscanf2
new szFile[ 40 + 1 ];
public OnPlayerConnect( playerid )
{
format( szFile, sizeof( szFile ), \"god/%s.ini\", szName( playerid ) );
if( dini_Exists( szFile ) )
{
SetPVarInt( playerid, \"iRank\", dini_Int( szFile, \"god\" ) );
}
else
{
SetPVarInt( playerid, \"iRank\", 0 );
dini_Create( szFile );
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason )
{
format( szFile, sizeof( szFile ), \"god/%s.ini\", szName( playerid ) );
dini_IntSet( szFile, \"god\", GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) );
return 1;
}
stock szName( playerid )
{
static
s_szName[ MAX_PLAYER_NAME + 1 ];
GetPlayerName( playerid, s_szName, MAX_PLAYER_NAME );
return s_szName;
}
CMD:god(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 2)
{
SetPlayerHealth(playerid, 99999999);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Itt nincs engedélyezve jelengleg a god\");
}
return 1;
}
CMD:setgod( playerid, params[] )
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy rcon admin\");
{
new
                                    iPlayer,
                                    iRank;
if( sscanf( params, \"ui\", iPlayer, iRank ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /setgod <Játékos ID/Név> <Szint>\" );
if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID/Név.\" );
if( ( 0 < iRank > 2 ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA:Vagy engedélyezed vagy nem 3. funkció nincs.\" );
SetPVarInt( iPlayer,  \"iRank\", iRank );
}
return 1;
}
CMD:godoff(playerid,params[])
{
if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 2)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Itt nincs engedélyezve jelengleg a god\");
}
return 1;
}

 
[Javitva]

232
Segítségkérés / Második pvar int nem csinál semmit
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 23:30:22 »
Sziaszok mit rontottam el valami változot nem adtam meg?
 
enum PizzaCars
{
pizza1,
pizza2,
pizza3,
pizza4,
pizza5,
pizza6,
pizza7,
pizza8,
pizza9,
pizza10,
pizza11,
pizza12,
pizza13,
pizza14,
};
new Cars[PizzaCars];
enum SzallitoCars
{
Szallito1,
Szallito2,
Szallito3,
Szallito4,
Szallito5,
Szallito6,
Szallito7,
};
new Szallito[szallitoCars];
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
     new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
      if(CarCheck == Cars[pizza1] || CarCheck == Cars[pizza2] || CarCheck == Cars[pizza3] || CarCheck == Cars[pizza4] || CarCheck == Cars[pizza5] || CarCheck == Cars[pizza6] || CarCheck == Cars[pizza7] || CarCheck == Cars[pizza8]|| CarCheck == Cars[pizza9]|| CarCheck == Cars[pizza10]|| CarCheck == Cars[pizza11]|| CarCheck == Cars[pizza12]|| CarCheck == Cars[pizza14])
    {
    if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 1)
    {
      new rand = random(sizeof(UTCP));
    SetPlayerCheckpoint(playerid, UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2], 4);
    CPStatus[playerid] = 1;
    GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtel dolgozni!\", 3000, 3);
    }
else
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem dolgozol ételkihordóként\");
}
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);
      if(CarCheck == Szallito[szallito1] || CarCheck == Szallito[szallito2] || CarCheck == Szallito[szallito3] || CarCheck == Szallito[szallito4] || CarCheck == Szallito[szallito5] || CarCheck == Szallito[szallito6] || CarCheck == Szallito[szallito7])
{
    if( GetPVarInt( playerid, \"iRank\" ) == 10)
    {
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Elkezdted a munkát\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Elkezdtel dolgozni!\", 3000, 3);
    }
else
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem dolgozol ebben a munkában\");
}
}
}
{
}
    }
    }
return 1;
}

 
warning:
 
C:\\Documents and Settings\\Csalad\\Asztal\\[HUN]RPG\\gamemodes\\FallRPGn.pwn(226) : warning 219: local variable \"CarCheck\" 

shadows a variable at a preceding level
Ez szerepel a warningolo sorba:
 
 new CarCheck = GetPlayerVehicleID(playerid);

233
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ystee, Jethro, Csabesz
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 21:46:39 »
Nekem volt pár accountom amit ki tiltottál mindig újat regisztráltam banoltad meg minden mert nem tudtam szabályosan fórumozni de végén meg bocsátottál és engedted ennek az accountnak hogy fórumozzak szerintem ezt a dolgot te is megkaphatod a megbocsátást én megtanultam azóta fórumozni szabályok szerint igaz néha néha van velem egy kis probléma de ti azt is meg bocsátjátok és mi megbocsátunk neked is remélem vissza kerülsz Ystee,Jethro,Csabesz :) vagy már mi a neved :)
HAJRÁ TESÓ

234
Segítségkérés / Textdraw creator/editor
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 18:12:17 »
Szívesen :)

235
Segítségkérés / Belsõ tér készítés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 17:59:30 »
Ott az interiornál le tetted az objecteket akkor be convertálod az objecteket itt:http://gtamap.delux-host.com/
És a teleport parancsa alá be teszed SetPlayerPos(playerid,az interior x-y-z je);
SetPlayerInterior(playerid,interiorid);
és akkor automatikusan abba az interiorba benn lessz az object

236
Segítségkérés / Textdraw creator/editor
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 17:56:15 »

237
Segítségkérés / Object Respawn
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 15:00:09 »
Ebbõl fel tudod kb fogni hogy mirõl van szó ezt bárhogy csinálhatod lenn van fenn van bal oldalt van jobb oldalt van
 
#include <a_samp>
forward automata()//amikor fenn van az object vagy bárhol
forward automata2()//amikor lenn van az object vagy bárhol
new valtozonev;
new valtozonev2;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"automata\", 10000, 1);//amikor fenn van az object
SetTimer(\"automata2\", 20000, 1);//amikor lenn van az object
valtozonev = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor fenn van az object
valtozonev2 = CreateObject(modelid, X, Y, Z, rX, rY, rZ);//amikor lenn van az object
}
public automata()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor fenn van az object
}
public automata2()
{
MoveObject(lift, X, Y, Z, sebesség);/amikor lenn van az object
}
 

238
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle kérdés
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 13:47:55 »
Sziasztok ez egy gyors kérdés ha /save val mentem le oda a kocsit akkor is mûködik a AttachObjectToVehicle

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. szeptember 22. - 13:54:38 )

Jah mûködik ivo val

239
Segítségkérés / Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 12:08:01 »
Így nem fog össze keveredni?
 
case 0:
{
new rand = random(sizeof(UTCP));
SetPlayerCheckpoint(playerid,UTCP[rand][0],UTCP[rand][1],UTCP[rand][2],4);
new randomcash[MAX_PLAYERS];
randomcash[playerid] = random(200);
GivePlayerMoney(playerid,randomcash[playerid]);
new str[25+1];
format(str, sizeof(str), \"Kereset: %d$\", randomcash[playerid]);

 
GameTextForPlayer(playerid, str, 3000, 1);
}
}[/code]

240
Segítségkérés / Két nagyobb kérdés:timer mentés,több random checkpoint
« Dátum: 2012. szeptember 22. - 12:01:50 »
Úgy értem hogy ami megjeleniti a checkpointot az a másikat jeleniti meg nem azt és össze keveredik a 2 entercheckpoint

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 41
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal