Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Wiliam Levy

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 40
226
Idézetet írta: KaRi. date=1396726666\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De nem az õ dolga és ezt fogd már fel! Módosítsd cappsy kérése szerint! 24 órád van rá ezután megy a figyelmeztetés.
 
Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá senki hogy módosítsam!

227
Idézetet írta: KaRi. date=1396726205\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem azért hanem mivel megkért hogy e szerint módosítsd a leírást, egyszóval ha ezt nem teszed meg a szabályzatot nem tartod be. Amúgy meg nekem csak az a bajom hogy nem a moderátor dolga hogy a te témádat bõvítse, színezze, tegye jobbá. Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot ellenkezõ esetben még egyszer leírom hogy témát zárom és mivel nem módosítottad megy a figyelmeztetés.
 
Nem elég hogy jogtalan figyelmeztetést osztasz, még el sem olvasod jól a hozzászólásokat, én azt írtam neki, hogyha van ideje és KEDVE! átírni akkor tegye.
E. Amíg a téma megfelel a szabályzatnak, addig nem kötelezhet rá seni hogy módosítsam!

228
Idézetet írta: KaRi. date=1396721839\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom hogy te még is kinek gondolod magad hogy egy glob.-nak így vissza mersz szólni... Ha már kiraktad vegyed a fáradtságot hogy átalakítsd különben zárom és megy a figyelmeztetés. És ezt a stílust mellõzd.
 
Már nem azért de attól még hogy moderátor vagy, társadalmilag nem különbözünk, mellesleg szólásszabadság van szóval én nyugodtan elmondhatom a véleményem mindenféle következmény nélkül, és különben sem szidtam, ahogy téged sem, szóval nem túlságosan kéne warnolgatni ilyenekért!
E: És amíg a szabályzatban nincs benne hogy nem lehet kis mértékben dísziteni a leírást addig nem kötelezhetsz rá. Moderátor létedre ezt tudnod kéne....

229
Idézetet írta: cappsy date=1395608730\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Juj. Már ne haragudj meg de borzalmasan néz ki szerintem, hogy teleraktad \"=\" és \"*\" jelekkel. Próbálj meg rajta létszíves egy picit szépíteni.
 
Sajnálom hogy neked nem tetszik, de így jobban átlátható számomra, meg sokak számára is a szkriptben, és ezt a szkriptbõl másoltam. Én nem szeretnék szarakodni vele, ha unatkozol és lesz kedved hozzá, átirogatod te ;)

230
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 23. - 14:26:01 »
Az admin team engedélyével adtam ki a mapot. a Szerver szkriptere voltam jódarabig, csak untam már a sok see edit modos szervert

231

Peti134 Tömegközlekedési rendszer
Ezt a filterscriptet Több mint 90%-ban Peti134 (aka Wiliam Levy) készítette!
 



A script elkészüléséhez szûkség volt:
 
  • Terno-ra (NPC azonosító változó alapok=>[nid], következõ megálló megállapítása, SetBusStop

  • függvényben minimális segítség, na meg a változó NEVEK mert nem tudtam mit kitalálni)

  • sampforum.hu-n regisztrált emberekre

  • Rolee-ra (pár dolgot az õ módjukból néztem ki, mint pl. a szineket)

  • kzyn-re (belső kijelző szöveg tördelésben segítség)


Változásnapló:




========================================================================Változásnapló========================================================================
*************************************************************************************************************************************************************
Nem publikált verziók:
 

0.2.0:

- Teljes újrakezdés!
- NPC azonosító rendszer(Az NPC-k már a playerek után is csatlakozhatnak)
- Teljesen új buszvonalak
- SetBusStop függvény a CreateDynamicArea helyett
- Kalauz munka kidobva a kukába
- Többfelvételes vonalak(2 megálló között egy felvétel)
0.2.1
- Vonat
- 1 felvételes vonalak
0.2.2
- Vonatot nem pausézza le a script, mert össze vissza ugrált a vonat miatta
- Vonat újra felvéve
0.2.3
- Új buszpályaudvar
- Buszvonalak a SeeRPG(Roliék által kiadott) helyeihez igazítva
- /menetrendnél írja ha áll a busz
 

0.2.4

- Buszmegállók nevei a jelenlegi SeeRPG-hez igazítva
- /menetrend írja a busz következő megállóhoz való távolságát
- Sűrübben van ellenőrízve, hogy van-e valaki a busz előtt
 

0.2.5

- /menetrend-del már megnézhető egy adott járatnak az összes megállója
- Vonat felett is írja a következő megállót
 

0.2.6

- A buszoknak van 2 végállomása, a busz visszafele is ugyanazokat a helyeket érinti
- Kijelző a buszokra(Megtudjuk, hogy melyik végállomás felé tart a busz) ~ még buggol néha :S
 

0.2.6

- Vonalak újra felvéve (sebeség 60 km/h-ra korlátozva)
- /npc parancs rcon adminoknak
 

0.2.7

- Utastájékoztatás a megállókban(ha megállóban vagyunk értesít ha egy busz elindul az előző megállóból
                      és kiszámítja, a busz odaérési idejét távolság alapján[általában kevesebb idő, de jól jöhet].]
                      Ez a vonatokra nem vonatkozik!!!)
0.2.8 - 0.2.9
- Nem történt változás
 

0.3.0

- Amikor vasútállomáson vagyunk, és a vonat közeledik az állomás felé, 15 percen belül 3x értesít, hogy vonat érkezik
- Egyéb Bugjavítások
- Történhet olyasmi, hogy az NPC hirtelen eltünik a szerverről => Időnként ellenőrzi a szkript, hogy egy adott NPC fentt van e még
a szerveren, és ha nincs, akkor újra felcsatlakoztatja
- /gotomegallo parancs(rCon adminok el tudnak teleportálni egy kiválasztott járat kiválasztott megállójához
               pl: /gotomegallo 4 3  -- Ez a 4-es járatszámú busz/vonat 3. megállójához rakja az emberünket!)
- Sorompók lettek lerakva oda, ahol alapból nincs.
- Vonat újra felvéve
0.3.1 - 0.9.9
- Buggok javitása(\"kijelző\" bug még ritkán előfordul)
*************************************************************************************************************************************************************
 
Publikált verziók:
 

1.0.0

- Vonat 5 percenként újrakezdte útját, máig nem tudott okok miatt, Vonat szkriptje újraírva, így már működik
- Buszok megálltak egymás mellett ha találkoztak ==> javítva, \"mellékhatása\" az, hogy ha normál player
COACH tipusu járműben ül, előtte nem áll meg a busz
- Megállónevek javítva(helyesírási hibák, stb...)
2.0.0
- Kijelző a buszban(textdraw), működése hasonló mint ami BKK (BKV) buszaiban található, megállókban írja a járatszámot,
és a végállomást, ahova a busz megy, megállókon kívül pedig az időt, és hogy mi következik,
valamint szintén a járatszámot meg az irányt!
- Bemondás(hangos utastájékoztatás a googlefordító kellemes ( :D ) hangjával)
- Licensz kiszedve mert minek...
- Rossz rekord fájlok voltak a tömörített állományban
- Egy titkos, észrevehetetlen, de hosszútávon nagy galibát okozó bug kijavítva!
2.1.0 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva
- Utcai \"kijelző\"-k: Mint budapesten a BKK-nál. Kijelzők, amik úgy nagyjából kiszámítják hogy mikor jön a busz/vonat.
Ez egy elég béta, de jól sikerült dolog. Legfőbb hibái:
Légvonalban számítja ki az érkezést(máshogy sajnos egyenlőre nem lehet megoldani)
Olykor-olykor elfelejt írni valamit(hiba oka nem ismert)
- Bemondás már köszön is az első megállónál
- Már lehet egyedi járatszámot adni a járatoknak, nem csak az 1,2,3,4,5,6... stb..
Fontos, hogy betű nem szerepelhet a járatszámban
- \"Belső kijelző\" bug javítva. Csak egyetlenegy embernek változott a szöveg, a többi mind azt látta: 999>Betöltés...
- Már a szkript akadályozza meg, hogy az NPC ne üssön el playert, nem az NPC szkriptje(npcmodes).
Ha sokáig állsz az NPC előtt akkor figyelmeztet hogy hagyjad mán békén.
- Apró hibák javítva, szkript néhol egyszerűsítve, pár fölösleges dolog kiszedve.
2.1.5 - 2.2.0.B verzióban lett kiadva
-Összes include egy lstkr.inc-be pakolva, így az már kell a szkript konvertálásához.
-\"Hejesirássi\" hibák / elírások javítva
2.2.0.A - 2.2.0.B verzió elődje
-2.1.0 és 2.1.5 újdonságai
-Belső kijelzőn hosszú megállónevek külön periódusban jelennek meg.
-Átszállási lehetőségek: A kijelzőn a megállónév(és esetleg \"végállomás\" szöveg) kiírása után közli hogy milyen buszokra
szállhatunk át.
2.2.0.B
-Átszállási lehetőségek kijelzése kiszedve: Kifagyasztotta a szervert sokszor, következő verzió tartalmazni fogja
*************************************************************************************************************************************************************
 
Várható újdonságok:
-Átszállási lehetőségek a belső \"kijelzőn\"
-TTS alapú hangosbemondó(webforditas,google translate,stb)
-Vonatnak végállomás(oda-vissza, nempedig körbe-körbe), és valósághű bemondás
*************************************************************************************************************************************************************
Köszönöm, hogy elolvastad a változásnaplót!
========================================================================Változásnapló========================================================================
 
 
Szkripten kívüli információ: A bemondások megújítva!
Letöltés: LSTKR
Bugjelentés: [email protected] , Tárgy: LSTKR Bugjelentés, Tartalmában benne kell lennie:
 

Mikor találtad a bug-ot
Mi a bug
Mit akadályoz a bug, mi nem mûködik a bug miatt
Mit javasolsz a bug javítására(nem kötelezõ)
Ötlet/javaslat(nem a buggal kapcsolatosan) hogy mit kéne még hogy tudjon a szkript

232
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 22. - 17:12:47 »
Idézetet írta: KaRi. date=1395504606\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szabályzatnak megfelelõen bõvítsd légyszíves 24 órán belül!
 
Ha elolvastad volna a szöveget végig, akkor tudnád, hogy nincs rá lehetõségem.
Legyél szives ezt most elnézni nekem.

233
SA-MP: Szerverfejlesztés / NeoRPG SF mapja by NeoRPG Admin Team
« Dátum: 2014. március 22. - 16:36:26 »
Üdvözletem, nem szervert hírdetni meg ilyesmi jöttem ide, hanem gondolom valaki járt már a NEORPG-n
Már nem használjuk ezt a mapot tovább mert teljesen egyedi, nem See edit módunk lesz, illetve csak nekik mert már nem nagyon foglalkozok a SA-MP-pal.
E:
Szóval akkor videó mivel a videó leírása itt nem jelenik meg, nem sértek vele szabályzatot.:
www.youtube.com/watch?v=SDYPFfLj5F0
A videó minõségéért elnézést, nem én készítettem.
 

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1340, -2692.604736, 383.846832, 4.128149, 4.136054);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10249, -1663.187500, 1214.554687, 16.210939, 25.861417);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10381, -2637.414062, 376.039062, 15.898440, 45.242309);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2092.914550, 1368.504394, 7.301189, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2092.914550, 1400.949584, 7.077400, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2061.979248, 1382.532836, 7.099770, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2062.249511, 1336.656127, 7.104810, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1300, -2073.442138, 1330.213867, 6.875430, 2.914008);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2061.979248, 1430.264526, 7.049940, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 768, -2866.382812, 518.726562, 1.335940, 23.053596);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2862.138427, 459.574798, 4.330900, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2842.440673, 474.069427, 4.915170, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1283, -2844.958007, 457.039581, 5.461299, 11.085760);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2917.082763, 506.727569, 4.679920, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2863.160400, 506.861083, 4.568769, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11014, -2076.437500, -107.929687, 36.968750, 31.869302);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 729, -1806.679687, 558.914062, 34.132808, 12.792648);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2662.922363, -238.519729, 6.034450, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2655.394042, -241.328048, 5.819890, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2961.686767, 483.921173, 5.036409, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2993.592529, 458.035614, 4.786149, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9824, -2533.304687, 1216.273437, 39.414058, 11.956135);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1500, -2524.857666, 1216.338623, 38.216239, 3.464626);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2744.998535, 360.317932, 5.086040, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1231, -2738.746337, 376.095336, 5.702799, 4.951889);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -1781.519287, 945.884582, 29.445680, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -1726.987060, 943.643859, 29.514089, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 792, -2012.842895, 478.759948, 37.067699, 6.231204);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -1701.429687, 687.593750, 23.882810, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -1700.929687, 688.867187, 23.882810, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 708, -2637.828125, 423.554687, 3.726560, 25.636083);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -2436.851562, 495.453125, 28.953130, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 968, -2436.812500, 495.468750, 29.679689, 5.576333);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -2438.726562, 495.007812, 29.101560, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11015, -2028.132812, -111.273437, 36.132808, 19.986207);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1532, -2026.644409, -102.416526, 36.090099, 3.459165);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1497, -2029.486328, -119.987266, 34.628990, 3.458809);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1350, -1982.512573, -724.677185, 32.416278, 7.067327);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 673, -1987.750000, -745.906250, 31.015630, 8.848554);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1290, -1987.816772, -748.853698, 32.204578, 8.885303);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1350, -1992.924926, -995.113525, 35.797649, 7.067327);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 967, -1572.703125, 657.601562, 6.078129, 4.121232);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 966, -1572.203125, 658.835937, 6.078129, 6.011128);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10830, -1671.445312, 70.648437, 10.648440, 37.333343);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1571.867187, 140.773437, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1636.812500, 70.500000, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1671.500000, 105.195312, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10773, -1711.023437, 65.125000, 5.515629, 18.701074);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10831, -1706.476562, 13.015629, 7.406250, 30.153728);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, -1706.117187, 33.164058, 16.617189, 16.251438);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2644.588378, 1330.233764, 7.203559, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2615.678466, 1341.969970, 7.356210, 4.900698);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2574.801269, 1395.839477, 7.474239, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2630.543457, 1450.057373, 7.284860, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2661.546630, 1486.338623, 7.108019, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2706.217773, 1486.338623, 7.247059, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.166748, 1475.031982, 7.174510, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.166748, 1455.811157, 7.144189, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1461, -2716.437011, 1416.141723, 7.061709, 2.892867);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1232, -2615.501708, 1381.256347, 7.290719, 4.900698);

 
Objektek(nem fér ki o.O):
http://data.hu/get/7538065/objects_sf_neo.txt

234
SA-MP: Szerverfejlesztés / Desert Little City RPG
« Dátum: 2014. április 13. - 17:45:08 »
Idézetet írta: Fl0rian date=1345296068\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26427\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

DLC RPG v0.2
 
A mód nincs száz százalékosan kész (munkák, házrendszer, intik satöbbi). De hibátlan.
Fontos tudni:
- a mód egyes részei beépültek egy szerverbe, így a mód már fel van haszálva. Ennek tudatában tessék használni. :)
- szükséges mysql tárhely a használatához.
http://www.solidfiles.com/d/35c823fe02/ // SQL SZERKEZET ÉS TÁBLA

http://www.solidfiles.com/d/edfa13d708/ // MÓD
Használt pluginok:
- Whirlpool
- SSCANF2 (legfrissebb)
- Streamer (Streamer Plugin v2.6.1 Incognito)
- Mysql plugin (R5) GStylezzz
 

C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5339) : warning 206: redundant test: constant expression is non-zero
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5339) : warning 215: expression has no effect
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5341) : error 017: undefined symbol \"mysql_ping\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5487) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5488) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5490) : error 017: undefined symbol \"mysql_fetch_row_format\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5491) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5498) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5499) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5501) : error 017: undefined symbol \"mysql_fetch_row_format\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5502) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5546) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5547) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5549) : error 017: undefined symbol \"mysql_fetch_row_format\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5550) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5723) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5724) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5726) : error 017: undefined symbol \"mysql_fetch_row_format\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5727) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5750) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5762) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5763) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5764) : error 017: undefined symbol \"mysql_num_rows\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5765) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5774) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5775) : error 017: undefined symbol \"mysql_store_result\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5777) : error 017: undefined symbol \"mysql_fetch_row_format\"
C:\\játékok\\sampserver\\gamemodes\\DLC-RPG.pwn(5778) : error 017: undefined symbol \"mysql_free_result\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 WHAT?! Bennt van az a_mysql.inc, és mégis... mi a probléma?  :tantrum:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 13. - 17:49:00 )

Najó valaki tegye fel az összes .inc-et ami ehhez kell mert most leszedtem egy másik mysql-t és most teljesen más hibákat dob ki mint az elõbb... HELP!!!!  :tantrum: :tantrum: :tantrum:

235
Általános / LS vagy SF
« Dátum: 2014. április 13. - 13:24:45 »
Hát én jobban játszanék SF-ban mert LS annyira unalmas, de én személy szerint a BaySide-ot javaslom, és ha már vagytok elegen, akkor össze lehet kötni SF-val ;)

236
Új verzió felrakva!

237
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 12. - 18:48:19 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1397283150\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47653\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jaaaa, értem!
Akkor csinálj egy ciklust, ami, ha talál benne karaktert, kicseréli, majd ezzel végigfut az egész stringen.
Majd megírom valamikor.
 
Nem nagyon értek az stringes dolgokhoz, esetleg ki tudok a szövegbõl venni részeket, mást nem annyira, mert sose volt rá szûkségem  :confused:

238
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 11. - 21:22:36 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1397243162\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47653\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A fájlnevekkel ez nem fog mûködni. Ékezet nélkül töltsd fel inkább.
 
A tárhelyen már csak ékezet nélkül van... Azt kéne megoldani valahogy hogy egy ékezetet tartalmazó linket kéne átkonvertálni ékezet nélkülire... Ez egyébként azért kell mert lesz \"bemondás\" az NPC busz-vonat szkriptemben, és ugye a megállónevek ékezetesek, és azok szerint kell lekérni a linket, tehát ha a megálló neve \"Nemzeti adó- és vámhivatal\", akkor neki a \"Nemzeti ado- es vamhivatal.wav kell a tárhelyrõl..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 11. - 22:02:05 )

Help me, please, és bocs a duplapostért!

239
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 11. - 20:55:12 »
Idézetet írta: KovaNovik date=1397242062\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47653\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia! A linket át kell alakítanod html-es formába.
http://www.searchenginegenie.com/tools/convert-text-html.php
 
Nem azzal van a gonndd. feltettem a hangfájlt a tárhelyemre ékezetesen és ékezet nélkül is .. az ékezet nélkülit le játsza a samp az ékezetest nem.. why?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. április 11. - 20:58:40 )


Szia! A linket át kell alakítanod html-es formába.
http://www.searchenginegenie.com/tools/convert-text-html.php
 
[/quote]
Wiszont KovaNovik ha gépnél vagy akkor légyszi erre a célra alkoss nekem egy ékezetes szöveg ékezet nélküli szöveggé konvertáló izét mert amivel próbálkoztunk már nem erroros de nem mûködik.. Köszike ;)

240
Segítségkérés / PlayAudioStreamForPlayer ékezetes link??
« Dátum: 2014. április 11. - 20:38:41 »
Sziasztok, az a gondom, hogy PlayAudioStreammal próbálok olyan hangot lejátszani, aminek ékezetes a linkje, ki is írja a jól ismert zöld szöveggel, de nem szólal meg a hang... Ha valaki tud, segítsen, köcce ;)

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal