Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - [T.I.R.]Kenguru

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
226
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cigaretta System
« Dátum: 2011. június 20. - 13:46:33 »
Idézetet írta: ZeRo date=1308568849\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8990\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Észrevétel:
[pawn]
CMD:cigitvesz(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy doboz Piros West-et!\");
cigi[playerid] = 19;
if(GetPlayerMoney(playerid) < 540) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed, 540$ egy doboz cigi!\");
GivePlayerMoney(playerid, -540);
return 1;
}
[/pawn]
Itt ha nincs elég pénze, akkor is feltölti a cigiszámát és megkapja az üzenetet, csak nem von le pénzt, mert a pénzre vonatkozó feltétel a végén van.


Egy másik dolog, a gyujto változónál csak két értéket használsz( 0 és 1 ), tehát deklaráld logikai változóként, mert kevesebb memóriát igényel. Tehát:
[pawn]new bool: gyujto[ MAX_PLAYERS ];[/pawn]
Egyébként szép munka. ;)
 
Az if feltételt rendesen betettem, a gyujto nevezetû változót pedig átírtam bool tipusúra.

227
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap de hasznos
« Dátum: 2011. június 20. - 12:46:19 »
Elég régi munkám, a másik fórumon jó rég óta kint van ide csak most jutott el, ha lesz kedvem újraírom.

228
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályok TextDraw
« Dátum: 2011. június 20. - 12:44:32 »
Idézetet írta: Zinthos date=1308553652\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8991\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

// Create the textdraws:
Ez is csak lopottnak tûnik   :-[
 
[/quote]
Zamroth féle TextDraw Editorral készítettem ;)

229
Segítségkérés / "Kisegítõt" Keresek
« Dátum: 2011. június 20. - 12:39:37 »
Idézetet írta: Zinthos date=1308564948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8999\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gumikacsát felvettem msn-re, de nincs fent....
 
1. Dolgoztam
2. Nem hiszem hogy elvállalom :D

230
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályok TextDraw
« Dátum: 2011. június 20. - 08:51:16 »
Hello!
Unalmamban összedobtam egy szabályok textdrawot!
Nemnagy script
annyi a lényege hogy amikor a Class Szekcióban van a játékos akkor kiadja neki ezt a textdrawot!
Forráskód
 
/*===========================
Szabáylok TextDraw Script
by Kenguru
============================*/
#include <a_samp>
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;
new Text:Textdraw3;
new Text:Textdraw4;
new Text:Textdraw5;
new Text:Textdraw6;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Szabályok TextDraw\");
print(\"By Kenguru.\");
// Create the textdraws:
Textdraw0 = TextDrawCreate(263.000000, 300.000000, \"Szabalyok\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
Textdraw1 = TextDrawCreate(293.000000, 316.000000, \"Tlios\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
Textdraw2 = TextDrawCreate(277.000000, 331.000000, \"DB, SK,Flood\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2, 255);
TextDrawFont(Textdraw2, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw2, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw2, -65281);
TextDrawSetOutline(Textdraw2, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw2, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2, 1);
Textdraw3 = TextDrawCreate(279.000000, 343.000000, \"Hack, Csit\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw3, 255);
TextDrawFont(Textdraw3, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw3, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw3, 16777215);
TextDrawSetOutline(Textdraw3, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw3, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw3, 1);
Textdraw4 = TextDrawCreate(217.000000, 384.000000, \"Kulonben Warn-Kick-Ban\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw4, 255);
TextDrawFont(Textdraw4, 2);
TextDrawLetterSize(Textdraw4, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw4, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw4, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw4, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw4, 1);
Textdraw5 = TextDrawCreate(234.000000, 372.000000, \"Karomkodas Szidalmazas\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw5, 255);
TextDrawFont(Textdraw5, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw5, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw5, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw5, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw5, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw5, 1);
Textdraw6 = TextDrawCreate(234.000000, 358.000000, \"Mas Szerver Reklamozasa\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw6, 255);
TextDrawFont(Textdraw6, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw6, 0.400000, 1.900000);
TextDrawColor(Textdraw6, 65535);
TextDrawSetOutline(Textdraw6, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw6, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw6, 1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawHideForAll(Textdraw0);
TextDrawDestroy(Textdraw0);
TextDrawHideForAll(Textdraw1);
TextDrawDestroy(Textdraw1);
TextDrawHideForAll(Textdraw2);
TextDrawDestroy(Textdraw2);
TextDrawHideForAll(Textdraw3);
TextDrawDestroy(Textdraw3);
TextDrawHideForAll(Textdraw4);
TextDrawDestroy(Textdraw4);
TextDrawHideForAll(Textdraw5);
TextDrawDestroy(Textdraw5);
TextDrawHideForAll(Textdraw6);
TextDrawDestroy(Textdraw6);
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw6);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw6);
return 1;
}

 
Kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110214/sa-mp-034_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

231
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cigaretta System
« Dátum: 2011. június 20. - 08:50:28 »
Hali!
Gondoltam írok egy cigi scriptet.
Parancsok:
/cigitvesz - veszel 19 szál cigit és levon 540-et
/gyujtotvesz - veszel egy öngyujtót és levon 150-et
/cigisdoboz - megmutatja a cigisdobozod tartalmát
/sziv - Rágyujtasz a cigidre.
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_GREEN 0x45E01FFF
new cigi[MAX_PLAYERS];
new bool:gyujto[MAX_PLAYERS];
CMD:cigitvesz(playerid,params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 540) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed, 540$ egy doboz cigi!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy doboz Piros West-et!\");
cigi[playerid] = 19;
GivePlayerMoney(playerid, -540);
return 1;
}
CMD:gyujtotvesz(playerid, params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 150) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs elég pénzed, 150$ egy öngyujtó!\");
GivePlayerMoney(playerid, -150);
gyujto[playerid] =true;
return 1;
}
CMD:cigisdoboz(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"RedWest-es Doboz Tartalma\");
new cstr[MAX_PLAYERS];
format(cstr,sizeof(cstr),\"Szálak: %d\",cigi[playerid]);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,cstr);
return 1;
}
CMD:sziv(playerid, params[])
{
if(gyujto[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs Önygujtód!\");
if(cigi[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs Cigid!\");
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rágyujtottál egy RedWestre!\");
cigi[playerid] --;
return 1;
}[/pawn]
Remélem tetszik.

232
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap de hasznos
« Dátum: 2011. június 20. - 08:49:33 »
Hello!
Ma megcsináltam ezt a scriptet a nagy unalom közepette!
A Lényege:
A legalapvetõbb dolgok vannak benne
 
  • Be/Kilépéskor üzenet

  • Amikor üzenetet írk akkor amit írt az kiadja a fejefölé egy 3DTextbe

  • Amikor spawnol a játékos akkor kiírja hogy xy sikeresen spawnolt

  • Jármûbõl való be/kiszálláskor üzenet a playernek

  • amikor meghalsz akkor kiírja hogy meghaltál(mindenkinek)


Úgy igazából Kezdõk Számára Készült de használja mindenki Egészséggel!
Remélem tetszik.
Forráskód:
 
/*=================================================
Hasznos de unalmas script :D
Írta KeNGuRu a.k.a. Gumikacsa
=================================================*/
#include <a_samp>
#include <fixchars>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n----------------------------------------\");
print(\"Hasznos Script by KeNGuRU a.k.a. Gumikacsa\");
print(\"----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
    GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    format(string, sizeof(string), \"..::%s Csatlakozott a Szerverhez::..\",neve,GetMaxPlayers());
    SendClientMessageToAll(0x000FFF, string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
    GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
    switch(reason)
    {
        case 0: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl (Idõtullépés). \", neve,GetMaxPlayers());
        case 1: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kilépett) \", neve,GetMaxPlayers());
        case 2: format(string, sizeof(string), \"%s Lement a Szerverrõl. (Kick/Ban) \", neve,GetMaxPlayers());
    }
    SendClientMessageToAll(0x00000FF, string);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(string, sizeof(string), \"..::%s Sikeresen Spawnolt::..\", neve);
SendClientMessageToAll(0x0F0F0,string);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,\"Meghaltál!\");
new string[64], neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,MAX_PLAYER_NAME);
format(string,sizeof string,\"%s -t Megölte %i\",neve,killerid);
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0x8080F0F, 100.0, 10000);
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
SendClientMessage(playerid,0x13FF343,\"..::Éppen beszálsz egy jármûbe::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen beszálsz egy jármûbe!\", 5000, 3);
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
SendClientMessage(playerid,0x0DF12F3F,\"..::Éppen kiszálsz egy jármûbõl::..\");
GameTextForPlayer(playerid,\"Éppen kiszálsz egy jármûbõl\", 5000, 3);
return 1;
}

233
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szimpla AFK
« Dátum: 2011. június 20. - 08:48:34 »
Hello!
Unalmamban írtam egy kisebb AFK systemet.
Beírod hogy /pill akkor kiad neked egy üzenetet hogy AFK vagy(GameText,SendCillenTMessage) és elküld mindenkinek egy üzenetet hogy Pillen vagy a fejedfölé helyez egy 3D Textet hogy AFK
Ha beírod hogy /itt akkor kiad neked egy üzenetet hogy Visszajöttél Játszani(GameText,SendCillentMessage) és elküldi mindenkinek hogy visszajöttél és elt?nteti a 3D Textet hogy AFK vagy.
Forráskód:
 
/*=======================
Kenguru\'s AFK System
=======================*/
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
new Text3D: AFK;
CMD:pill(playerid, params[])
{
new string[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
SendClientMessage(playerid,0x99FF00AA,\"Ha visszajöttél /itt\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~ Pillen vagy\", 5000, 1);
AFK = Create3DTextLabel(\"AFK\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 40, 0, 0);
Attach3DTextLabelToPlayer(AFK, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(string, sizeof(string), \"%s Pillen Van [/pill]\",kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, string);
return 1;
}
CMD:itt(playerid, params[])
{
new tmp[256];
new kuldoneve[MAX_PLAYER_NAME];
Delete3DTextLabel(AFK);
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~ Visszajöttél Játszani\", 5000, 1);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
GetPlayerName(playerid, kuldoneve, sizeof(kuldoneve));
format(tmp, sizeof(tmp), \"%s Viszajött Játszani [/itt]!\", kuldoneve, playerid);
SendClientMessageToAll(0x33CCFFCC, tmp);
return 1;
}

 
Nemtudtam tesztelni 100%-ban egyedül.

234
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object Loader Timer
« Dátum: 2011. június 20. - 08:47:44 »
Üdv.
A script lényege: Amikor spawnolsz akkor lefagyaszt vársz egy picit amiíg kifagyszaszt!
Értelme: Fõleg stunt szeróknál használatos a sok streameres object miatt.
Forráskód:
 
/**************************************
Object Betöltõ Timer
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
**************************************/
//Includek
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Fowardoljuk az OL-t
forward OL(playerid);
//OnPlayerSpawn Függvény //amit csináljon amikor spawnol
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,0); //fagyasztás
SetTimerEx(\"OL\",10000,0,\"i\",playerid); //OL Timer
GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Objectek~n~~b~Betöltése~r~....\", 12000, 6); //Amit kiír egy GameTextbe
return 1;
}
//OL függvény amit az elõbb forwardoltunk
public OL(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1); //Leveszi a fagyasztást
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Objectek~g~~n~Betöltve!\", 3000, 6); //Amit kiír ha indulhatsz
PlayerPlaySound(playerid,1058);
return 1;
}

235
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti Spawn Kill
« Dátum: 2011. június 20. - 08:47:18 »
Üdv.
Most írtam gyorsba egy AntiSK scriptet!
A Lényege amikor lespawnolsz ad egy God Modet és kiírja hogy SK Védelem.
Vársz egy kis idõt utána leveszi a godmodet és mehetsz rendesen. Ezzel megelõzve a SpawnKill-t.
Forráskód:
 
//Includek
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Fowardoljuk a SK-t
forward SK(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,99999); //Godmode
SetTimerEx(\"SK\",6000,0,\"i\",playerid); //SK Timer
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~SK~n~~g~Védelem\", 6000, 6); //Amit kiír
return 1;
}
//SK függvény amit az elõbb forwardoltunk
public SK(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Mostmár~n~Indulhatsz\", 3000, 6); //Amit kiír ha indulhatsz
SetPlayerHealth(playerid,100.0); //Ki a godból, max élet
return 1;
}

236
SA-MP: Szerverfejlesztés / Online RCon Admins
« Dátum: 2011. június 20. - 08:46:36 »
Üdv.
Kiadok még egy apró scriptet.
A Lényege ha beírod /radmins akkor kiírja az online rcon adminokat.
 
/*============================
Online Rcon Adminok
Készítette:
KeNGuRu
a.k.a.
Gumikacsa
============================*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
CMD:radmins(playerid,params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"..::>>||Fentlévõ RCon Adminisztrátorok||<<::..\");
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerAdmin(i))
{
new aname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(i, aname, sizeof(aname));
format(string, sizeof(string), \"Név: %s ID:%d (Rcon Admin)\",aname,i);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
}
}
return 1;
}

237
SA-MP: Szerverfejlesztés / [HUN]LuX TDC
« Dátum: 2011. június 20. - 08:46:06 »
Eredeti Készítõ: LuXorioN
Magyarosította: KeNGuRu A.K.A. Gumikacsa
\"tdcimg.png\"
\"tdcfullimgh.png\"
EredetiFS:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=94437&highlight=time+textdraw
Forráskód:
 
/*
                                     Copyright¶ ® LuxurioN™
________________________________________________________________________________________________
  _                                                          _               _ _       _
| |                                                        |_|             |   \\     | |
| |                       _       _               _ _ _     _    _ _ _ _   | |\\ \\    | |
| |           | |   | |  | |     | |  | |   | |  |  _  \\   | |  |  _ _  |  | | \\ \\   | |
| |           | |   | |   | |   | |   | |   | |  | |_| /   | |  | |   | |  | |  \\ \\  | |
| |           | |   | |    | | | |    | |   | |  |  _ \\    | |  | |   | |  | |   \\ \\ | |
| |_ _ _ _ _  | |_ _| |   | |   | |   | |_ _| |  | | \\ \\   | |  | |_ _| |  | |    \\ \\| |
|_ _ _ _ _ _| |_ _ _ _|  |_|     |_|  |_ _ _ _|  |_|  \\_|  |_|  |_ _ _ _|  |_|     \\_ _|
________________________________________________________________________________________________
                  .:: Do not remove the Credits ::.
 
                                 **************************
                 LuX TDC (The Digital Clock)  v1.0
                                 **************************
                                 Magyarosítás by KeNGuRu
                           A.K.A.
                          Gumikacsa
*/
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#define GREEN          0x21DD00FF
#define RED          0xE60000FF
#define YELLOW          0xFFFF00FF
#define ORANGE          0xF97804FF
#define LIGHTRED       0xFF8080FF
#define LIGHTBLUE       0x00C2ECFF
#define PURPLE          0xB360FDFF
#define BLUE          0x1229FAFF
#define LIGHTGREEN       0x38FF06FF
#define DARKPINK       0xE100E1FF
#define DARKGREEN       0x008040FF
#define ANNOUNCEMENT    0x6AF7E1FF
#define GREY          0xCECECEFF
#define PINK          0xD52DFFFF
#define DARKGREY       0x626262FF
#define AQUAGREEN      0x03D687FF
#define WHITE          0xFFFFFFFF
new Tstring[12][2];
new DelTime;
new Text: LuxClock_Center;
new Text: LuxClock[12];
new Text: LText1;
new Text: LText2;
new Text: LText3;
new Text: LText4;
new Text: LText5;
new Text: LText6;
new Text: LText7;
new Text: LHour;
new Text: LInfo;
new Text: LCategory;
new Text: LMonth;
new Text: LDay;
new Text: LMsg;
forward L_UpdateTime (playerid);
forward L_UpdateClock();
 
public OnFilterScriptInit()
{
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Clock Functions <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LHour = TextDrawCreate(493.000000,411.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LHour,0);
TextDrawBackgroundColor(LHour,0x000000ff);
TextDrawFont(LHour,1);
TextDrawLetterSize(LHour,0.399999,1.000000);
TextDrawColor(LHour,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LHour,1);
TextDrawSetProportional(LHour,1);
TextDrawSetShadow(LHour,1);
LInfo = TextDrawCreate(555.000000,357.000000,\"Digitális Óra\");
TextDrawAlignment(LInfo,0);
TextDrawBackgroundColor(LInfo,0x000000ff);
TextDrawFont(LInfo,1);
TextDrawLetterSize(LInfo,0.299999,1.000000);
TextDrawColor(LInfo,0xffffff66);
TextDrawSetOutline(LInfo,1);
TextDrawSetProportional(LInfo,1);
TextDrawSetShadow(LInfo,1);
LCategory = TextDrawCreate(567.000000,369.000000,\"Információ\");
TextDrawAlignment(LCategory,0);
TextDrawBackgroundColor(LCategory,0x000000ff);
TextDrawFont(LCategory,1);
TextDrawLetterSize(LCategory,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LCategory,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LCategory,1);
TextDrawSetProportional(LCategory,1);
TextDrawSetShadow(LCategory,1);
LMonth = TextDrawCreate(550.000000,385.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LMonth,0);
TextDrawBackgroundColor(LMonth,0x000000ff);
TextDrawFont(LMonth,1);
TextDrawLetterSize(LMonth,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LMonth,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LMonth,1);
TextDrawSetProportional(LMonth,1);
TextDrawSetShadow(LMonth,1);
LDay = TextDrawCreate(551.000000,396.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LDay,0);
TextDrawBackgroundColor(LDay,0x000000ff);
TextDrawFont(LDay,1);
TextDrawLetterSize(LDay,0.199999,1.000000);
TextDrawColor(LDay,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LDay,1);
TextDrawSetProportional(LDay,1);
TextDrawSetShadow(LDay,1);
LMsg = TextDrawCreate(552.000000,413.000000,\" \");
TextDrawAlignment(LMsg,0);
TextDrawBackgroundColor(LMsg,0x000000ff);
TextDrawFont(LMsg,1);
TextDrawLetterSize(LMsg,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LMsg,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LMsg,1);
TextDrawSetProportional(LMsg,1);
TextDrawSetShadow(LMsg,1);
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Background Desing <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LText1 = TextDrawCreate(635.000000,352.000000,\"TB\");
LText2 = TextDrawCreate(485.000000,352.000000,\"L\");
LText3 = TextDrawCreate(632.000000,352.000000,\"T\");
LText4 = TextDrawCreate(633.000000,428.000000,\"T\");
LText5 = TextDrawCreate(546.000000,356.000000,\"T2\");
LText6 = TextDrawCreate(546.000000,410.000000,\"T2\");
LText7 = TextDrawCreate(631.000000,356.000000,\"TB\");
TextDrawUseBox(   LText1,1);
TextDrawBoxColor(LText1,0x00000099);
TextDrawTextSize(LText1,625.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText2,1);
TextDrawBoxColor( LText2,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText2,475.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText3,1);
TextDrawBoxColor( LText3,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText3,479.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText4,1);
TextDrawBoxColor( LText4,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText4,478.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText5,1);
TextDrawBoxColor( LText5,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText5,480.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText6,1);
TextDrawBoxColor( LText6,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText6,480.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText7,1);
TextDrawBoxColor( LText7,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText7,541.000000,0.000000);
TextDrawAlignment( LText1,0);
TextDrawAlignment( LText2,0);
TextDrawAlignment( LText3,0);
TextDrawAlignment( LText4,0);
TextDrawAlignment( LText5,0);
TextDrawAlignment( LText6,0);
TextDrawAlignment( LText7,0);
TextDrawBackgroundColor( LText1,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText2,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText3,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText4,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText5,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText6,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText7,0x000000ff);
TextDrawFont(LText1,3);
TextDrawLetterSize(LText1,-0.000000,8.199998);
TextDrawFont(LText2,3);
TextDrawLetterSize(LText2,-0.000000,8.200001);
TextDrawFont(LText3,3);
TextDrawLetterSize(LText3,-0.000000,-0.300000);
TextDrawFont(LText4,3);
TextDrawLetterSize(LText4,-0.000000,-0.200000);
TextDrawFont(LText5,3);
TextDrawLetterSize(LText5,-0.000000,5.300001);
TextDrawFont(LText6,3);
TextDrawLetterSize(LText6,-0.000000,1.300000);
TextDrawFont(LText7,3);
TextDrawLetterSize(LText7,-0.000000,7.299998);
TextDrawColor( LText1,0xffffffff);
TextDrawColor( LText2,0xffffffff);
TextDrawColor( LText3,0xffffffff);
TextDrawColor( LText4,0xffffffff);
TextDrawColor( LText5,0xffffffff);
TextDrawColor( LText6,0xffffffff);
TextDrawColor( LText7,0xffffffff);
TextDrawSetOutline( LText1,1);
TextDrawSetOutline( LText2,1);
TextDrawSetOutline( LText3,1);
TextDrawSetOutline( LText4,1);
TextDrawSetOutline( LText5,1);
TextDrawSetOutline( LText6,1);
TextDrawSetOutline( LText7,1);
TextDrawSetProportional( LText1,1);
TextDrawSetProportional( LText2,1);
TextDrawSetProportional( LText3,1);
TextDrawSetProportional( LText4,1);
TextDrawSetProportional( LText5,1);
TextDrawSetProportional( LText6,1);
TextDrawSetProportional( LText7,1);
TextDrawSetShadow( LText1,1);
TextDrawSetShadow( LText2,1);
TextDrawSetShadow( LText3,1);
TextDrawSetShadow( LText4,1);
TextDrawSetShadow( LText5,1);
TextDrawSetShadow( LText6,1);
TextDrawSetShadow( LText7,1);
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Hours Desing <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LuxClock_Center = TextDrawCreate(510.000000,373.000000,\"o\");
TextDrawAlignment(LuxClock_Center,0);
TextDrawFont(LuxClock_Center,1);
TextDrawLetterSize(LuxClock_Center,0.399999,1.200000);
TextDrawColor(LuxClock_Center,0xffffff66);
TextDrawSetOutline(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetProportional(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1);
LuxClock[0] = TextDrawCreate(521.000000,359.000000,\"~w~1\");
TextDrawAlignment(LuxClock[0],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[0],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[0],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[0],0.399999,1.000000);
TextDrawColor(LuxClock[0],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[0],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[0],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[0],1);
LuxClock[1] = TextDrawCreate(528.000000,368.000000,\"~w~2\");
TextDrawAlignment(LuxClock[1],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[1],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[1],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[1],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[1],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[1],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[1],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[1],1);
LuxClock[2] = TextDrawCreate(532.000000,377.000000,\"~w~3\");
TextDrawAlignment(LuxClock[2],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[2],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[2],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[2],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[2],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[2],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[2],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[2],1);
LuxClock[3] = TextDrawCreate(529.000000,386.000000,\"~w~4\");
TextDrawAlignment(LuxClock[3],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[3],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[3],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[3],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[3],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[3],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[3],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[3],1);
LuxClock[4] = TextDrawCreate(523.000000,394.000000,\"~w~5\");
TextDrawAlignment(LuxClock[4],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[4],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[4],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[4],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[4],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[4],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[4],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[4],1);
LuxClock[5] = TextDrawCreate(511.000000,397.000000,\"~w~6\");
TextDrawAlignment(LuxClock[5],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[5],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[5],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[5],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[5],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[5],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[5],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[5],1);
LuxClock[6] = TextDrawCreate(503.000000,394.000000,\"~w~7\");
TextDrawAlignment(LuxClock[6],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[6],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[6],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[6],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[6],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[6],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[6],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[6],1);
LuxClock[7] = TextDrawCreate(494.000000,387.000000,\"~w~8\");
TextDrawAlignment(LuxClock[7],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[7],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[7],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[7],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[7],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[7],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[7],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[7],1);
LuxClock[8] = TextDrawCreate(489.000000,378.000000,\"~w~9\");
TextDrawAlignment(LuxClock[8],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[8],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[8],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[8],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[8],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[8],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[8],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[8],1);
LuxClock[9] = TextDrawCreate(490.000000,368.000000,\"~w~10\");
TextDrawAlignment(LuxClock[9],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[9],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[9],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[9],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[9],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[9],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[9],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[9],1);
LuxClock[10] = TextDrawCreate(498.000000,359.000000,\"~w~11\");
TextDrawAlignment(LuxClock[10],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[10],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[10],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[10],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[10],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[10],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[10],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[10],1);
LuxClock[11] = TextDrawCreate(508.000000,356.000000,\"~w~12\");
TextDrawAlignment(LuxClock[11],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[11],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[11],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[11],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[11],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[11],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[11],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[11],1);
for(new t; t < 12; t++) format(Tstring[t], sizeof Tstring, \"%d\", t+1);
new Hour, Min, Second;
gettime(Hour, Min, Second);
if (Hour > 12) Hour -= 12;
if (Hour == 0) Hour = 12;
DelTime = Hour-1;
L_UpdateClock();
SetTimer(\"L_UpdateClock\",60000,1);
SetTimer(\"L_UpdateTime\" ,1000, 1);
print( \"\\n\");
print( \" **********************************\");
print( \" *                                *\");
print( \" *        ---------------         *\");
print( \" *         -> LuX TDC <-          *\");
print( \" *        ---------------         *\");
print( \" *     The Digital Clock v1.0     *\");
print( \" *          By LuxurioN           *\");
print( \" *                                *\");
print( \" **********************************\");
print(\"\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(LuxClock_Center);
    TextDrawDestroy(LText1);
    TextDrawDestroy(LText2);
    TextDrawDestroy(LText3);
    TextDrawDestroy(LText4);
    TextDrawDestroy(LText5);
    TextDrawDestroy(LText6);
    TextDrawDestroy(LText7);
   
    TextDrawDestroy(LHour);
    TextDrawDestroy(LDay);
    TextDrawDestroy(LMonth);
    TextDrawDestroy(LInfo);
    TextDrawDestroy(LCategory);
    TextDrawDestroy(LMsg);
for(new t; t < 12; t++) TextDrawDestroy(LuxClock[t]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    L_UpdateClock();
return 1;
}
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Update Clock Functions <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
public L_UpdateTime(playerid)
{
new string[256];
new Hour, Minute, Second;
new Year, Month, Day;
gettime(Hour,Minute,Second);
getdate(Year, Month, Day);
format(string, sizeof(string), \"%02d:%02d\", Hour,Minute);
TextDrawSetString(LHour, string);
format(string, sizeof(string), \"Nap: %02d (%02d/%d/%d)\", Day,Day, Month, Year);
TextDrawSetString(LDay, string);
if(Month == 1){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Januát\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 2)
{
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Február\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 3){
format(string, sizeof(string), \"Month: March\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 4){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Április\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 5){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Május\");
    TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 6){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Június\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 7){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Július\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 8){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Augusztus\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 9){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: Szeptember\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 10){
format(string, sizeof(string), \"MHónap: Október\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 11){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: November\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 12){
format(string, sizeof(string), \"Hónap: December\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
    switch(Hour){
case 0..5:{
format(string, sizeof(string), \"~y~Jó Reggelt!\");
TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 6..11:{
format(string, sizeof(string), \"~y~Jó Reggelt!\");
TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 12..17:{
format(string, sizeof(string), \"~g~Kellemes Délutánt!\");
TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 18..23:{
format(string, sizeof(string), \"~b~Jó Estét!\");
TextDrawSetString(LMsg, string);
}
}
return 1;
}
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Update Clock Hours <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
public L_UpdateClock()
{
      new Year,Month;
new Day,Hour;
new Min,Second;
new nstring[5];
getdate(Year, Month, Day);
gettime(Hour, Min, Second);
      TextDrawShowForAll(LHour);
TextDrawShowForAll(LDay);
TextDrawShowForAll(LMonth);
TextDrawShowForAll(LInfo);
TextDrawShowForAll(LCategory);
TextDrawShowForAll(LMsg);
    TextDrawShowForAll(LText1);
    TextDrawShowForAll(LText2);
    TextDrawShowForAll(LText3);
    TextDrawShowForAll(LText4);
    TextDrawShowForAll(LText5);
    TextDrawShowForAll(LText6);
    TextDrawShowForAll(LText7);
    TextDrawShowForAll(LuxClock_Center);
   
    for(new l; l < 12; l++) TextDrawShowForAll(LuxClock[l]);
if (Hour > 12) Hour -= 12;
if (Hour == 0) Hour = 12;
for(new l; l < 12; l++){
if (Hour-1 == l){
format(nstring, sizeof nstring, \"~w~%s\", Tstring[DelTime]);
TextDrawSetString(LuxClock[DelTime], nstring);
TextDrawShowForAll(LuxClock[DelTime]);
//SetWorldTime(Hour);
format(nstring, sizeof nstring, \"~r~%d\", l+1);
TextDrawSetString(LuxClock[l], nstring);
TextDrawShowForAll(LuxClock[l]); DelTime = l;
break;
}
}
}

238
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teljesen alap Színválasztó
« Dátum: 2011. június 20. - 08:45:29 »
Írtam egy rövid színválasztó scriptet, az öltet sabyprintertõl jött.
Forráskód:
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA//
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA//
#define COLOR_RED 0xFF0000AA//
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA//
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA//
#define COLOR_PURPLE 0xC2A2DAAA//
#define COLOR_BLUE 0x2641FEAA//
#define COLOR_ALLDEPT 0xFF8282AA
#define COLOR_BLACK 0x0000000//
#define COLOR_PINK 0xFA3FA3FA3//
CMD:szinem(playerid, params[])
{
new Szinem[30];
new Help[8];
if(sscanf(params,\"s[30]\", Szinem))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat: /szinem [szín/help]\");
}
else if(!strcmp(\"kék\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
}
else if(!strcmp(\"sárga\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW);
}
else if(!strcmp(\"fehér\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW);
}
else if(!strcmp(\"fekete\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLACK);
}
else if(!strcmp(\"lila\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PURPLE);
}
else if(!strcmp(\"rózsaszín\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK);
}
if(!strcmp(\"piros\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);
}
else if(!strcmp(\"zöld\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREEN);
}
else if(!strcmp(\"szürke\", Szinem))
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREY);
}
else if(!strcmp(\"help\", Help))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"==========[színek]==========\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"kék,sárga,fehér.fekete,lila\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"rózsaszín,piros,zöld,szürke\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"======[/szinem [szín]=======\");
}
return 1;
}

239
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kamionos Munka v1.5
« Dátum: 2011. június 20. - 08:42:58 »
Idézetet írta: Pr3datoR date=1308516163\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6090\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a TruckingMission 2.0 ki lett törölve,és az angolt nem olvassa be a te scrtipted..
 
Amint lesz egy kis idõm megfogom és újra lefordítom mivel már nincs meg.

240
SA-MP: Szerverfejlesztés / Desert Towns
« Dátum: 2011. június 11. - 09:45:05 »
Én ezt csak házi használatra használom, sok modom van és szeretek eljátszani velük egyedül vagy netán ismerõsökkel.
De ha egy szervert nyitnék akkor azt egyedi moddal tenném, mivel már nagyon sok az edit szerver. És legalább a bugok se jelennének meg és ismernénk a modunk minden egyes alkotó elemét. Egyébként szép mod és jól eljátszok rajta néha, gratulálok hozzá!

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal