Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - GoldTec

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18
226
Segítségkérés / Lehívott autók törlése
« Dátum: 2015. január 31. - 07:42:42 »
köszi a gond vele, hogy a lehívott járműveket nem eltakarítja hanem respawnolja oda visszaspawnolnak a kocsik ahol le lettek hívva

227
Segítségkérés / Halálkori pénzlevétel
« Dátum: 2015. január 31. - 07:12:32 »
annyira nincs mit féltenem rajta mert az on player deathekbe konkrétan nincs semmi ha meg az egész kódra gondolsz azt sem féltem mert nem sok olyan van benne amit saját kézzel írtam a nagyrésze tutorialokon alapszik meg erről az oldalról lett lelopva

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. január 31. - 07:27:51 )

most kipróbáltam letöltöttem a netről 3 másik gamemode-ot és mind vett le 100$-t

228
Segítségkérés / Halálkori pénzlevétel
« Dátum: 2015. január 30. - 22:07:22 »
ezzel keztdem de egyik scriptemben sincs ilyen gondoltam az okosabbak tudják a titkát

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. január 30. - 22:47:16 )

kivettem az összes scriptet és így is vesz le pénzt...

229
Segítségkérés / Already defined
« Dátum: 2015. január 30. - 21:42:50 »
ezt a #undefine strtok dolgot már beleírtam de ígysem jó

230
Segítségkérés / Halálkori pénzlevétel
« Dátum: 2015. január 30. - 21:41:14 »
Hogyan lehet azt kikapcsolni, hogy halálkor ne vegyen le a szerver 100$-t?

231
Segítségkérés / Already defined
« Dátum: 2015. január 26. - 19:36:46 »
csak egyszer van mégis ezt írja ki

232
Segítségkérés / Lehívott autók törlése
« Dátum: 2015. január 25. - 15:04:42 »
sziasztok! Olyan kódra lenne szükségem ami törli a lehívott autókat amik nincsenek használatban
ez megoldható? csak mert én még nem jöttem rá és nem is találtam tutorialt hogyan lehetne megoldani. EGy nagyon nagyon kezdő scripter vagyok aki mégcsak ismerkedik a scripteléssel. Tudtok ilyen kódot?

233
Segítségkérés / Already defined
« Dátum: 2015. január 25. - 09:22:06 »
így is ugyan az a probléma és bocsi a külön témát nem tudtam azt meg nem tudom hogy most miért ilyen cuccosba írta a kódot máskor mindig jól írta :/

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. január 25. - 10:02:46 )

amúgy ha kiszedem az IsPlayerLAdmin include-ot akkor működik de az kell oda az egyik parancs miatt amit adminok használhatnak csak

234
Segítségkérés / Already defined
« Dátum: 2015. január 24. - 23:14:32 »
sziasztok a problémám hogy van egy kódom ami itt látható
 
#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_RED 0xED0321AA
#define COLOR_BLUE 0x0000FFAA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#include <IsPlayerLAdmin>
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(v,1,cmdtext);
dcmd(respawn,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /v [modelid/járműnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármű!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármű lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawn(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, \"Járművek admin által respawnolva. Használaton kívűl lévő járművek törölve.\");
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
És mikor próbálom menteni ezt a hibaüzenetet kapom *\\szerver\\filterscripts\\carspawner.pwn(130) : error 021: symbol already defined: \"strtok\"
mi lehet a hiba?
[gmod]Máskor írj a code után egy ilyet: =pawn, köszi![/gmod]

235
Segítségkérés / Halál lista script
« Dátum: 2015. január 24. - 19:05:49 »
1000 hála

236
Segítségkérés / Halál lista script
« Dátum: 2015. január 24. - 17:32:50 »
Milyen script szükséges ahhoz hogyha valaki megöl valakit akkor ott jobb oldalt mutassa egy ilyen listában?

237
SA-MP: Szerverfejlesztés / AntiWeaponCheat
« Dátum: 2015. január 24. - 10:37:10 »
elnézést kérek de én nem vagyok profi scripter még csak ismerkedek vele mit kell hozzáírni hogy  ad adminokra (rcon adminokra) nem vonatkozzon?

238
Segítségkérés / Index script
« Dátum: 2015. január 23. - 17:59:10 »
nem működik és hiába írom át nem működik :/

239
Segítségkérés / Index script
« Dátum: 2015. január 23. - 17:05:07 »
sziasztok lenne egy olyan bajom hogy a pawno kód azt írja hogy
*\\pawno\\include\\dutils.inc(297) : warning 219: local variable \"index\" shadows a variable at a preceding level
*\\pawno\\include\\dutils.inc(379) : warning 219: local variable \"index\" shadows a variable at a preceding level
na most ez lehetetlen hogy a 297. sorba meg 379. sorba legyen a hiba mivel az egész filterscript 194 sorból áll
a kód:
 

// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
        (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
        if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT)||PRESSED(KEY_LOOK_RIGHT))
            {
                    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
                    if(index[veh][indexing])
                    {
                        DestroyObject(index[veh][obj1]);
                        DestroyObject(index[veh][obj2]);
                        index[veh][indexing]=false;
                    } else {
                        if(indexcompatible(veh))
                        {
                                new oldal2=(PRESSED(KEY_LOOK_LEFT))?1:0;
                                indexf(veh,oldal2);
                                }
                        }
                }
        }
        return 1;
}

240
SA-MP: Szerverfejlesztés / AntiWeaponCheat
« Dátum: 2015. január 23. - 15:46:08 »
ez ugye az adminokra nem vonatkozik csak a sima player-ekre?

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal