Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - zsoolt997
Oldalak: 1 ... 14 15 [16]
226
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 20:15:44 »
Mindegy, nekem egy sorban mutatta a /admins parancsomban, beraktam egy ilyet, jó lett. Hozzáteszem, ugyanígy volt megoldva. De, ahogy érzi a kérdező, úgy csinálja.
227
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 18:20:54 »
Elsőnek nekem ez szúrt szemet: format(file,128,\"/Szerver/Ajtok/%d.ini\",ajtokszama); Itt meg márt nem ezt használod: format(s,128, \"/Szerver/Ajtoszam.ini\"); Tovább nem néztem.
228
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 16:40:19 »
229
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 16:35:48 »
Figyelj. Ne fikázd le a kínai telefonokat. Olcsók, és amolyan csúcskategória féleségek. Amik ilyen 8 magos processzorral vannak ellátva... Hát xd Hát, Sony-t nem ajánlok, telerakja minden szarral a telefont alapból, amit nem tudsz letörölni. A Nokiák jók, de csak a 700-as széria felett lévők. A Blacberry-t nem ismerem  Még esetleg a Samsung is jó, bár az drága már, ami jónak mondható.
230
« Dátum: 2015. augusztus 26. - 16:15:24 »
Megcsináltam neked, ebből szerintem már megtudnád oldani, a dialogost is.
CMD:rendorok(playerid) { new s[128]; SendClientMessage(playerid, -1,\"ONLINE RENDŐRŐK :\"); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(Belepve == 1) { if(JatekosInfo[pFrakcio] == RENDOR_FRAKCIO) { format(s,128,\"%s\",Nev(playerid)); SendClientMessage(playerid,-1, s); } } return 1; }
Így egy sorban lesznek a tagok, és az úgy nem jó/nem szép  Hozzá kell adni egy ilyet: new rendorok; Majd a for cikusban azt növelni: rendorok++; Így már jó lesz.
231
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 11:44:41 »
Hát, én akkor is várni fogok még vele  Valahogy ez a rendszer nekem nem jön be :s
232
« Dátum: 2015. augusztus 25. - 01:02:53 »
Na, ez a rendszer lesz, amelyik váratni fog magára jövőre  Legalábbis nálam.  A Windows 8.1 sem jött be, maradok a Windows 7-nél. Megvárom, amíg rendesen be lesz \"izzítva\", nem lesznek benne bugok, meg s a többik. Bár ahogy hallottam, folyamatosan küldi az információkat a gépedről, a böngészéseidről, meg amit még akar a Microsoft. Alapból (ELVILEG) letiltja a nem jogtiszta (kalóz) játék/program másolatokat, így csak olyannal játszhatsz, ami megvan eredetibe. Én a negatívumokat soroltam fel, mert ahogy olvastam, mindenki csak jót írt róla  Mindennek van hátránya
233
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 19:18:21 »
Köszönöm, megvan a hiba! Hiányzott egy lezárás! ( } )  Zárok
234
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 16:05:05 »
Üdv. Beraktam egy stockot, majd mikor leakartam futtatni a .pwn-t, ezeket írta. Kerestem rá megoldást, elvileg 2 lezárás van valahol, csak fogalmam nincs, hogy hol. Végig jártam az egész módot, kiszedtem azokat, amiket most írtam bele, de még mindig írja a hibákat. Remélem tudtok segíteni. Stockok: stock GetAdminRang(playerid) { new an[32]; switch(pInfo[playerid][AdminSzint]) { case 0: an = \"Játékos\"; case 1: an = \"V.I.P.\"; case 2: an = \"Moderátor\"; case 3: an = \"Admin\"; case 4: an = \"FőAdmin\"; case 5: an = \"Scripter\"; case 6: an = \"Tulajdonos\"; } return an; } stock AdatMent(playerid) { GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(pFile, sizeof(pFile), \"/Karakterek/%s.ini\", nev); if(pInfo[playerid][belepve] == 1 && dini_Exists(pFile)) { new szint = GetPlayerScore(playerid); dini_IntSet(pFile, \"AdminSzint\", pInfo[playerid][AdminSzint]); dini_IntSet(pFile, \"Oles\", pInfo[playerid][Oles]); dini_IntSet(pFile, \"Halal\", pInfo[playerid][Halal]); dini_IntSet(pFile, \"Penz\", pInfo[playerid][Penz]); dini_IntSet(pFile, \"Szint\", szint); dini_IntSet(pFile, \"SpeedBoost\", pInfo[playerid][speedBoost]); dini_IntSet(pFile, \"God\", pInfo[playerid][God]); dini_IntSet(pFile, \"Bankszámla\", pInfo[playerid][bankszamla]); dini_IntSet(pFile, \"Antifall\", pInfo[playerid][Antifall]); dini_IntSet(pFile, \"Válaszok\", pInfo[playerid][Valasz]); } return 1; } stock AdatSzerverMent(playerid) { JarmuMent(playerid); for(new i = 0; i< MAX_PLAYERS; i++) { AdatMent(i); } } stock JarmuMent(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a; new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid); new model = GetVehicleModel(jarmu); GetVehiclePos(jarmu, x, y, z); GetVehicleZAngle(jarmu, a); format(vFile, sizeof(vFile), \"/Járművek/%d.ini\", jarmu); vInfo[jarmu][Lehivott] = 0; vInfo[jarmu][TLehivott] = 0; if(!fexist(vFile)) { dini_Create(vFile); dini_FloatSet(vFile, \"PosX\", x); dini_FloatSet(vFile, \"PosY\", y); dini_FloatSet(vFile, \"PosZ\", z); dini_FloatSet(vFile, \"PosA\", a); dini_IntSet(vFile, \"Model\", model); } else { dini_FloatSet(vFile, \"PosX\", x); dini_FloatSet(vFile, \"PosY\", y); dini_FloatSet(vFile, \"PosZ\", z); dini_FloatSet(vFile, \"PosA\", a); dini_IntSet(vFile, \"Model\", model); } } stock JarmuBetolt() { for(new i = 0; i < MAX_JARMUVEK; i++) { format(vFile, sizeof(vFile), \"/Járművek/%d.ini\", i); if(fexist(vFile)) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, model; x = dini_Float(vFile, \"PosX\"); y = dini_Float(vFile, \"PosY\"); z = dini_Float(vFile, \"PosZ\"); a = dini_Float(vFile, \"PosA\"); model = dini_Int(vFile, \"Model\"); CreateVehicle(model, x, y, z, a, random(128), random(128), -1); } } } stock GodON(playerid) { pInfo[playerid][God] = 1; ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerHealth(playerid, INFINITY); GodMutatOn(playerid); } stock GodOFF(playerid) { pInfo[playerid][God] = 0; GivePlayerWeapon(playerid, 24, 150); SetPlayerHealth(playerid, MAX_HP); GodRejtOn(playerid); } Hibák: C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(346) : error 004: function \"ObjectekBetoltese\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(347) : error 017: undefined symbol \"JarmuBetolt\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(545) : error 004: function \"TextdrawKeszit\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(597) : error 017: undefined symbol \"AdatMent\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(637) : error 004: function \"GodMutatOn\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(638) : error 017: undefined symbol \"GodON\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(642) : error 017: undefined symbol \"GodOFF\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(982) : error 017: undefined symbol \"GodON\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(998) : error 017: undefined symbol \"GodON\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(1002) : error 017: undefined symbol \"GodOFF\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(1114) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(1186) : error 017: undefined symbol \"GodOFF\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(1221) : error 017: undefined symbol \"GodOFF\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(1275) : error 017: undefined symbol \"GodON\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(3686) : error 017: undefined symbol \"GodON\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(3980) : error 017: undefined symbol \"GetAdminRang\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(3981) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4005) : error 017: undefined symbol \"GetAdminRang\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4006) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4030) : error 017: undefined symbol \"GetAdminRang\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4031) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4154) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4293) : error 017: undefined symbol \"GetAdminRang\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4297) : error 017: undefined symbol \"AdatMent\" C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4360) : error 004: function \"AdminUzenet\" is not implemented C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\SAMP szerver\\gamemodes\\proba.pwn(4387) : error 017: undefined symbol \"GetAdminRang\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
Nem találtam meg azt a funkciót, amivel a Téma elé rakhatom [MEGOLDATLAN] szöveget.
236
« Dátum: 2015. augusztus 21. - 11:38:57 »
Vagy ezt használod, vagy az alap parancsfeldolgozót. A kettőt együtt nem lehet. De szerintem megéri átírni, sokáig fog tartani, de megéri.
237
« Dátum: 2015. július 20. - 13:21:36 »
Köszönöm zárok!
239
« Dátum: 2015. július 18. - 13:57:51 »
Nem ajánlom az alap OnPlayerCommandText-et, mert rossz és lassú, meg még egy csomó... Egy a lényeg, használj ZCMD-t  ALAP if (strcmp(\"/felvesz-fegyver1\", cmdtext)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 244.4481,-56.0322,1.5776)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Te: Fúh, megvan a colt45-t végre....\"); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"SZERVER: Most menj vissza a házad környékére, s keress valami új ruhát\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Tip: Eldugodt helyen keressd a faluba! Egy fal sarkánál! ( /ruha-felvesz )\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"SZERVER: Nem vagy megfelelő helyen!\"); } return 0;
240
« Dátum: 2014. június 16. - 10:29:12 »
Sziasztok. Nem tudom, hogy ide tartozik-e, de ide írom. Az lenne, hogy kellene nekem a GTA SA-nak az object ID-i képpel, ugyanis a Google találatokra nincs kint az összes object. Köszi
Oldalak: 1 ... 14 15 [16]
|