Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Larceny

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
226
Beszélgetés / SimpleMachineForum motor telepítés.SQL problem.
« Dátum: 2014. június 09. - 14:40:16 »
Írtam privátot :)

227
Beszélgetés / SimpleMachineForum motor telepítés.SQL problem.
« Dátum: 2014. június 09. - 12:21:10 »
Feltelepítettem az SMF 2.0.7-et Ininet-es webre.és ez várt engem immár 5. alkalommal:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140609/sadsa_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Esetleg valakinek ötlet?:/

228
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. június 08. - 11:48:31 »
Teemos 10 Hours akkor csapassuk.

229
Beszélgetés / SimpleMachineForum motor telepítés.SQL problem.
« Dátum: 2014. június 07. - 20:19:05 »
Sziasztok.Nem találtam témát erre,keresõbe se.Szóval érdeklõdni szeretnék hogy valaki nem tudja hogy a SimpleMachineFórum Motor 2.0.7-es verziója telepítésnél miért nem Connectel MySql-ra?Mármint elkezd törteni,tölt 5-10 percet,aztán kiírja hogy GateWay Error.Ugyebár minden adatot jól adtam meg. ATW.hu-s domain-ról lenne szó..
ha rossz helyre nyitottam elnézést kérek!

230
RP/RPG kérések / /felsegít bug
« Dátum: 2014. június 07. - 16:48:08 »
Olyan formában lenne erre szükségem hogy mondjuk a HP hányadosának 30%-a hiányzik,azaz 70% vagy azalatt van az élete,akkor ne lehessen használni a parancsot.

231
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu
« Dátum: 2014. június 06. - 16:37:00 »
Köszönjük szépen.:)

232
Segítségkérés / Nem mûködik a parancs
« Dátum: 2014. június 06. - 15:47:14 »
Nem lehetséges hogy Else helyett helyett IF kell a 8-adik sorban?..

233
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu
« Dátum: 2014. június 06. - 15:30:50 »
InvisyTown Gaming
 

Elõszó:

Szeretnék mindenkit megkérni hogy mielõtt bármely féle építõ jellegû kritikát írna,legyen szíves végig olvasni a leírást.Számos pontja kielégítõ választ tud adni,


azokra a sablonos dolgokra,amelyekkel általában lövöldözni szokták az edit szervereket.Nem szimpla \"CTRL+C CTRL+V\" szerver szeretnénk lenni,hanem némi nyomot is hagyni


magunk után.Hiszen nem feltétlen az az út járható,ahol van elõttünk lábnyom...


Próbáltunk számos beszélgetés során le elméletezni mi hogy lenne jó,illetve a
[GF] kategóriába tartozó módok mely módon vannak \"korlátozva \" karakter szempontilag.

Ezekrõl a dolgokról a késõbbiekbe olvashattok.Nem mondom hogy teljes mértékbe elfogja nyerni mindenki ízlésért,mivel \"ahány ház,annyi szokás\".Továbbá nem szándékozom fényezni


saját munkánkat,és ezúton is  szeretném közölni hogy részemrõl egyetlen egy témában sem indítok \"lejárató kampányt\" ,illetve semmi képpen nem kötök bele más munkájába.


Remélem hogy érthetõ voltam,és világos mint a nap.Vágjunk is bele....


A módrol:

Amit tudni kell a módról hogy bugjavított verziója,
QueR,AmF és Cannonn Defensive RolePlay nevû GameMode-jának.Számos hiba került kijavításra,és némely újítással

próbáltunk kicsit fixálni a módon.A szerver El Quebrados,Las Payasadas és környékét használja színterül.A munkavégzés menetei ugyanazon elven mûködnek,némely hiba a


munkavégzések kapcsán/visszaélési lehetõségek javítva.Számos pénz hiba,illetve AntiCheat-el kapcsolatos dolog javítva.Frakciók hibái javítva.Dini hibák javítva.


A mód mai napig fejlesztés alatt áll,és próbálunk minden észlelt bugot megfelelõ képpen kalibrálni.


[GF]

Személy szerint nem illetném szerverünket
[RP/RPG] elõtaggal,tekintve hogy a szabályok,és kivitelezések nem teljesen optimalizáltak egy teljesen perfekt RolePlay megteremtéséhez.

Ez alatt nem a tudásról van szó.Próbáltunk pár vonást átvenni rendes,korhû roleplay-bõl,célozva most a frakciók mûködésére,a karakterek személyiségére,illetve a játék menetre.


Szeretnénk ha nem fajulna el
C\'N\'R\' kategóriába,tekintve azt,hogy a késõbbiekbe elérhetõ lesz illegális frakció is.Számszerint 1.Jelenleg ennek nem szeretnék nagy hangot adni,

ezért inkább belevágok a lényegbe.Próbálok minnél érthetõbben fogalmazni:


Karakter korlázotások alapvetõ sémává váltak szinte a
[GF] minõsített szervereken.Nem tagadom,a játékosok nem kapnak teljesmértékû \"szabadságot\" illetve cselekvési jogot

mint egy RolePlay szerveren.Ez nem azt jelenti hogy karakterüket nem formálhatják olyanra amilyenre szeretnék,és jellembeli szerepük szerint nem járhatnak el.


Csupán olyan féle baklövések elkerülésére érdekében vannak,melyek miatt számos szerver befuccsolt már.Lehet nyugodtan ellenérvelni,mint már megemlítettem építõ kritikát


elfügadunk,ha alá van támasztva.Számos kritikus elmondta már véleményét a
[GF]-[RPG] külömbségrõl,illetve számos játékos tapasztalatait olvastam már.Viszont nincs olyan szerver

amely teljes mértékig élményt nyújt a  játékosnak.Készült számos olyan szerver már ami a megalapozott asztali RPG-bõl átvett jellemvonásokat tartalmazza,viszont mivel


Magyarországon eléggé kevés olyan játékos van mára,aki a színtiszta RolePlay élvezetért játszik,ezért kénytelenek leszünk némi kikötést tenni.Eléggé értetetlenül hangzik,


viszont úgy vettük észre hogy a játékosok azt szeretik ha \"vannak szabályok\".


MetaGame,PowerGaming,RevengeKill,DriveBy:

Fórumunkon lehetõség nyílik karaktered bemutatására.Leírhatod személyiségét,élettörténetét,tanulmányait.Persze ne vigyétek túlzásba.Nem mindenki A Harvardon végzett.


Nincs egy élet egy halál szabály!Karakterek nem vesztik el pénzüket,házukat,jármûvûket,frakciójukat/szervezetüket,és abban elért posztjukat sem.


Halál esetén,a karaktered elfelejti azon emlékeket,melyek tartalmazzák a gyilkost,a halál körülményeit és helyszínét.Továbbá elfelejted az összes olyan tényezõt,


és információt melyet eddig megtudtál rivális frakciókról/szervezetekrõl,személyekrõl,és a személyek akármely felsorolt dologhoz való kötõdésérõl.


Halál esetén nem keresheted fel gyilkosod,és nem állhatsz bosszút.Tekintve azért,mivel az az életed,melyben megölt téged,véget ért.Onnantól kezdve hogy meghaltál,


az összes ilyen személy ismeretlenné válik számodra.Ha mégis felkeresed,és bosszút állsz,RK,azaz RevengeKill-nek minõsül.


Minden olyan információt ami eddig fellett sorolva,újra megkell szerezned a felhasználásához.


Ha ennek nem megfelelõen cselekszel,és továbbá is felhasználod azon információkat,illetve szerepedben olyan információkat használsz fel,melyekre nem szerepen belül tettél


szert,MetaGame-nek minõsül.Szintén MetaGame-nek minõsül,ha olyan információkat viszel más szervezetek/frakciók felé,amelyeknek IC jellemed nincsenek birtokában.


Vegyük példának azt hogyha egy szervezet tag jelentkezést nyújt be a rendõrséghez fórumon(eléggé érdekes...).Sikeres felvétel esetén elfelejti bûnözõi múltjában


szerzett információit volt szervezetérõl.


Tilos olyan cselekedetek végzésére,melyen nem reálisak,illetve az adott szerepednek nem megfelelõek.Vegyük példának a következõt:


-Odamész egy rendõrhöz,elkezded verbálisan zaklatni,illetve olyan cselekedeteket teszel,melyeket saját magad,akár a való életben,vagy akár szerepen belül ténylegesen nem


mernél megtenni.


Szeretnénk ha játékosaink prioritást adnának a cselekedeteknek,mintsem a \"fegyverek szavára\".(Értetendõ ez a PD-Illegál szervezet,Rendõr-Bûnözõ konfliktusokra)


Természetesen a lövöldözés is része,viszont hogyha jobban megnéztek akár filmeket(tudom rossz példa) ,akár felvételeket számos rendõrségi akcióról,õk se rögtön


a \"BEROHANOK LÖVÖK ÜTÖK VÁGOK DARABOLOK\" taktikát alkalmazzák.Próbálnak tárgyalni,és oly módon kijönni a dolgokból,hogy ne legyen veszteséges.Veszteség lehet akár


állami tulajdon,jármû,épület[azon esetbe ha felrobbantják,stb],de a legfontosabb ,az emberi élet.


A szervezetek a valóéletben is próbálnak feltünés nélkül tevékenykedni(ezt úgy érteni,hogy semmi olyan információt kiadni,melyek a szervezet lebukásához vezethetnének)


Ha esetleg bekerülsz a szerveren egy szervezetbe,próbáld ezt figyelemben tartani!Ne mindig arra menj hogy a PD tagjait hergeld,illetve ne mindig az olyan balhéket keresd


amivel fel tudod magadra hívni a figyelmet,mert ha egyszer lekapcsol a PD,akkor lehet hogy a nagy bandatagból hírtelen besúgó lesz.Onnantól pedig halott ember IC.


Tilos jármûvel való gyilkolás,vagy akár jármûvel való animba \"küldés\",más játékosokat.Ez DB-nek,azaz DriveBy-nak minõsül.Elõfordul hogy néha figyelmetlenségbõl esetleg


egy üldözés során megsérül 1-2 civil,viszont jármûvedet nem használhatod kizárólag erre a célra,mivel ezt a szerver adminjai szigorúan büntetni fogják!


Összefoglalás:

MetaGame[MG] -Olyan dolgok/információk felhasználásra szerepen belül[iC],melyehez szerepen kívül [OOC] jutottál hozzá/tettél szert.


PowerGaming[PG] -Olyan cselekedetek,melyeket az adott körülmények nem tesznek lehetõvé,illetve karaktered jellemvonásai nem teszik lehetõvé.


RevengeKill[RK] -Azon cselekedet,mely \'A\' player halálát okozó,\'B\' player által elkövetett halálát követi,ezáltal \'A\' player visszatér,és bosszút áll IC tudatán


kívül \'B\' személy megölésével.


DriveBy[DB] -Olyas fajta gyilkosság/animba \"küldés\" melyet jármûvel viszünk végbe,indokolatlanul/nem RP keretein belül.


InCharacter[iC]-Karaktereden belül történõ dolgok,meglévõ információk,illetve az egész játékon belüli/karakterhez tartozó információk összessége.


OutOfCharacter[OOC] - Karaktereden kívüli beszélgetések,viták,illetve egyéb olyan dolog,mely nem köthetõ karakteredhez,esetelges IC nem ilyen formában észlelhetõ.


Szituációk-A Try prioritása/me /do és egyebek:

Tekintve azt hogy végülis \"RP\" -rõl szólna a játék menete,némi olyan beütéssel ami nem kategorizálható oda,figyelni a try-okra,illetve egyéb cselekvésekre.


Vegyünk példának egy olyan esetet \'A\' személy bármely olyan féle konfliktusba kerül \'B\' személlyel,aminek a vége akár vita,verekedés,vagy rosszabb esetbe gyilkosság


lesz a vége.\'A\' személy kezdeményezhet,viszont minimális idõt kell szakítania arra,hogy az adott cselekedetekre tudjon reagálni \'B\',akár try-al,akár me-vel,akár do-val.


A try használata ugye egy \"próba\" miszerint karaktered a \"szerencsére van bízva\".Vagy bejön,vagy nem.Abban az esetben hogy bejön,az adott szituációban elõnyhöz juthatsz,


illetve akár ki is jöhetsz belõle sérülés,gond mentesen.Tegyül fel hogy neked áll egy késes tolvaj egy sikátorba,és a pénzedet akarja.Ha IC jellemedet megfelelõ


(ezt úgy értem hogy nem egy rossz 11 éves kis srácot játszol aki az anyja szoknyájához van nõve,hanem mondjuk egy komolyabb,keményebb fazont aki akár harcmûvészeti


tudással,illetve önvédelmi technikákkal rendelkezik[persze ezt is megkell említeni a karaktered bemutatkozásában.]) tulajdonságokkal/\"tudással\" rendelkezik,az adott


próba esetén történõ cselekedethez (PL:/try elkapni a kezét,és egy önvédelmi technikával lefegyverezni),siker esetén a rabló köteletes játszani azt a cselekedetet,


amellyel kihatással voltak rá.Viszont ha esetleg több tolvaj áll neked,nem sûrûn van prioritásod,viszont õk /me-vel akár az irataidat,akár a pénztárcádat elvehetik.


Ilyenkor törlõdhet a jogosítványod,amit késõbb újra lekell tenned.Ha ellenkezõ esetben cselekszel,büntetés lehet követekzmény.Kizárólag akkor nem,ha a bemutatkozásodban


szerep az,hogy eléggé \"KAMIKAZE \" hajlammal rendelkezel.Viszont mint már ellett mondva,nem lehet mindenki Super Man...Attól függetlenül hogy a leírásodba leírod a tulajdonságokat,


IC addig úgyse lépnek ténylegesen érvénybe,míg egy Adminisztrátor jóvá nem hagyja.Említve a /me-t,el is magyarázom mikor/mire alkalmazható.A                  /me a nem látható cselekvések


\"lebonyolítására\" szolgál.Vegyük példának azt,hogy bent vagy a lakásodon,és IC elhívtál valakit vacsorára./me-vel lebonyolítod a fõzés menetét,amelyet a karaktered végez,


/do-val meg azokat a cselekményeket/törénéseket amelyke a fõzés közben lezajlanak.Vagy akár használhatoda Do-t olyan KARAKTERREL KAPCSOLATOS TÖRTÉNÉSEKRE,amelyeket


a karaktered nem tud irányítani. PL: /do a légzsák kinyílak,az illetõ szerencsére a légzsákba csapja a fejét,de mivel bevolt ktöve,nem esett semmi komolyabb baja.


Az adott esetrõl[ütközés] annyit szólnék,hogyha olyas fajta szituáció van,mikor belerohansz például egy villanyoszlopba,és animációba kerülsz(ilyenkor tûzoltó és


mentõ szükséges a kiszabadításhoz/gyógyuláshoz) szintén lekell RP-zni.Attól eltekintve hogy az animáció látható,az elõzményeket(az összeesés konkrét körülményeit,hova


midet verted be,hogyan,mi módon estél össze) nem tekinthette meg senki,maximum azok kik veled egy jármûben uztak.


Összefoglalás:

 /try - Próba.Adott szituációban történõ próbatétel,sikeresség esetén akár elõnyhöz is juthatsz néhány helyzetben.


 /me - Nem látható karaktered által akarattal történõ cselekedetei.PL: /me kivesz egy kocsikulcsot a kabát zsebébõl


 /do -Történések,események,illetve olyan karakter cselekedetek,melyeket a játékos nem képes irányítani.PL:/do Az ütközés következtében kinyílik a  légzsák./do \'A\' beüti a fejét a légzsákba,de nem esik semmi komolyabb baja.


Léyegében ezek lennének azok az \"alapvetõ\" szabályok,melyek érvényben vannak a szerveren.Remélem érthetõ tekintve azt is hogy Edit mód,miért
[GF] elõtaggal illetem jó magam is.

Kezdetek:

Regisztráció után El Quebrados Buszállomáson fogsz spawnolni némi költõpénzel,melynek összege elegendõ lesz az alapvetõ dolgok megvásárlására illetve


jogosítvány szerzésre.Miután kitöltötted kérdõívünket ami 2 tagból áll,lehetõséged nyílik arra,hogy kisebb féle Tutorial-ba vegyél részt,mely az alap


Defensive módban is ismerté vált.


Admin Csapat~Admin kihasználás?NEM:

Nos számos szerveren látható az,hogy X,Y Admin elõnnyel indul a többiekhez képest.Míg másnak még kocsija sincs,õ már rohangál a tuning infernusával.Aztán szemtanúja lehettetek olyannak is


mikor X,Y Admin magához geteli a kocsit,stb.Nos akármennyire nem hihetõ,és akármennyire olvastátok már ezeregy helyen,itt viszont ténylegesen eltörölve az AdminPowa!


Még jó magam (Mint szerver tulajdonos) se indulok semmi elõnnyel.Minden Frakció megpályázható,és a célközönség fogja megválasztani magának szavazás alapján a szerveren


található Frakciók Fõnökét.


Továbbá lehetõség nyílik majd Adminokra is panaszt tenni,de nem csupán Admin terileg,hanem RP terileg is.Akár rám is.Eltekintve azt hogy Tulajdonos vagyok,kötelességem/günk,


úgy eljárni hogy mint nektek,mint nekünk tisztességes legyen.Ha az Admin Csapatból akármelyik admin visszaél jogaival,illetve IC cselekedetekre használja Adminszintjéhez


kötött parancsait,jelentsétek fórumunkon,és annak megfelelõen fogunk eljárni.Személy szerint szeretnék én is részt venni az \"InvisyTown\" adta játék élményben.Nem csak megalkotni


(márha lesz tényleges játékélmény,és nem csak adminok által történõ babysittelésrõl lesz szó...)


Admin Teamünk próbál majd maximális szinten segítségetekre lenni olyan dolgokban melyekre szükségetek lesz.Ez nem értetendõ arra hogy OOC eláruljuk nektek az IC információkat,


hanem esetleges bugok,panaszok esetén megyünk,és segítünk.Adminok elérésére használd a /jelent /adminok /DM /DB /PG /MG parancsokat.


Adminokat nem \"pofára\" veszünk fel.Nem barátaink lesznek adminok.Olyan személyek lesznek Adminok,akik számos alkalommal segítséget nyújtottak már a közösségnek,akár


mint Fórumon segítségben,akár Admin Segédként.De ahogy felkerültél,mint már említette,le fele is van út.Az adminod nem azt jelenti hogy  te mindenek felett vagy.


Nem arra szólgál hogy feltétlen mindenben neked legyen igazad ,mert te Admin vagy.Az adminok a szerver játékosok segítségére,hibák korrigálására, csalók,és szabály szegõk büntetésére


használandó.


Árak~Pénz keresés:

A módban próbáltuk úgymond \"realizálni\" az árakat.Ez nem értetendõ arra hogy mindenegyes dollárt átváltottunk valuta alapon.Csupán annyit hogy nem szerettük volna,


hogyha a szerver játékosai secc-pecc alatt,egyik napról a másikra meglennének tömve.A pénz nem eléggé alacsonyra lett véve.Ár beállításnál próbáltunk minnél dinamikusabban,


árcentrikusabban,arányosan állítani az árakat.Oly módon lett megoldva,hogy eltérve más edit szerverektõl,itt a frakció nem jelent magában megélhetést.A frakciók fizetése


körülbelül fele/háromnegyede annak az összegnek,melyet megtudsz keresni egy sima munkával,egy óra hossza alatt.Illetve a városkassza minden egyes frakció dolgozójának cselekedetébõl kap


egy X összeget.Vegyük példának azt ha egy szerelõ megjavít egy jármûvet.A kassza kiürülésének ellenébe tettük meg ezt a lépést.Nem túl reális,viszont nem minden reálisan kivitelezett.


Jármûvek és házak vásárlása nem kis pénzbe kerül,viszont a való életben is láthatjuk,hogy szintén nem egyszerû megkeresni a pénzt saját jármûre/házra,illetve ezek eltartására se.


Frakciók~Szervezetek:

A szerveren a következõ Frakciók válnak elérhetõvé játkosaink számára:


((Parancsaik megtekintéséért használd a /fparancsok parancsot.))


St.Lawrence Medical Center

Feladatuk:A megyei mindenegyes polgárának a lehetõség nyújtotta maximális orvosi ellátást biztosítani.


Központ helyszíne: El Quebrados és Las Payasadas közötti útszakaszon.


Sand County Sheriff Department

Fealadatuk:A megye lakóinak védelmezése,rendfentartás,illetve a rendbontások megszüntetése.Továbbá büntetésjogi eljárások elvégzése.Forgalmi szabályszegések büntetése.


Kapitányság helyszíne: El Quebrados


TownFM 9.85

Feladatuk: Hírközlés,Sajtó anyagok gyûjtése és leadása,SMS-es hírdetések leadása.


Studió helszíne: Las Payasadas


Sand County Fire Department

Feladatuk: Tûzesetek kezelése,jármûves balesetek esetén történõ mentések.


Kapitányság helyszíne: Las Payasadas


Önkormányzat:

Feladatuk:A polgármester feladata a város ügyeinek intézése,rendezvények jóváhagyása,adóztatás,illetve az eddig felsorolt Frakciók olyasfajta cselekedeteinek jóváhagyása,


melyek tartalmaznak ellencselekdeteket/nem engedélyezett pontokat a Megyei Jogszabály bármely cikkelyéhez hasonlítva.


Önkormányzat helyszíne:Las Payasadas


Megyei szerelõtársaság(késõbbiekbe átnevezésre kerül az elsõ Szerelõ Fõnök névrészletének formájában):

Feladatuk: Tilosban parkolók vontatása a telepre,jármûvek javítása,festése,rendszám csere az Önkormányzat jóváhagyásával,karosszéria/felni/hidraulika csere.


Helyszín:Las Payasadas környéke


Szervezetek:

Megfelelõ létszám esetén,adódik egy darab szervezet létrehozása fórumi jelentkezés alapján.Szükséges lesz majd háttértörténetre a bandának,kinézetekre,


jellemvonásokra amik a banda tagjaira jellemzõk,és egyebekre.


Frakciókat hamarosan fórumunkon lehet majd megpályázni,illetve karaktertörténetet beadni.A karakter történet beadása nem juttat semmi + elõnyhöz,tekintve azt


hogy szeretnénk ha minden játékos teljes mértékbe egyenlõ félként kezdene.Nem mintha ez valami verseny lenne.Mondjuk az se teljesen igaz hogy a való életben


mindenki ugyanannyira \"fair\" helyzettel kezdenek.Viszont tekintve a mostani helyzetet,a leírtak szerint fogunk eljárni.


Felvehetõ munkák:


Próbáltunk minden fizetést egyenlõre állítani.(ez értetendõ arra,hogy 1 óra munkavégzésel gyûjtött összeget)


Minden munkát Las Payasadas-ban vehetõ fel,a munkaügyi központban!


A szerveren a következõ munkák lesznek elérhetõek:

Pizzafutár-Feladat a pizzák kézbesítése a rendelõkhöz.

Pizzás munka pontos helye: El Quebrados Pizzéria


Fa szállító-Feladata a cég által meghatározott célpontba való szállítás

Fa szállító pontos helye:Las Payasadas elõtti felvezetõ útnál,az Okveil \"Farm\".


Úttisztító-Feladat a város útjainkat tisztán tartása.Tisztítása

Úttisztító pontos helye: Las Payasadas,Studiónál lévõ sikátor


Megyei busztársaság-Feladata El Quebrados autóbusz állomástól Las Payasadas fordulóig,illetve vissza történõ utaztatás.

Helyszíne:El Quebrados Buszállomás.


Villanyszerelõ-Feladata a hibás/Tönkrement villanyoszlopok/köztelefonok megjavítása.

Helyszíne:El Quebrados


Kamion sofõr-Feladta  a cég által kiadott uticélon való fuvaroztatás.

Helszíne:Megyei Egészségügyi Központtól nemmessze,Las Payasadas és El Quebrados közötti útszakaszon.


Benzinszállító[sPECIÁLIS]:

Nem számít rendes munkának,ez csak egy fajta bónusz munka mely megtalálható a módban.Nem ad semmivel többet mint a többi munka.


Feladata:Benzin szállítása az adott pontból A város benzinkútjára.


Helyszíne:Elhagyatott repülõtér egyik erre kialakított állomása.


Ügyvéd-Feladata némi juttatásért cserébe,börtön büntetésüket töltõ személyek kiszabadítása.

Helyszíne:Las Payasadas ,ügyvédi iroda


Néhány kép az eddigiekrõl.Nem tartalmazza a teljes mapot,csupán a leírásban szereplõ helyszínek pár részletét.




\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/97991146sa-mp-020_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-021_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-024_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-025_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140606/sa-mp-026_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

Parancsok:

Minden parancs megtalálható a /parancsok opcióval.


Külön kategóriákra vannak szedve,hogy áttekinthetõbb legyen az egész.


Bármely felmerülõ hiba esetén fordulj hozzám bátran!


A szerveren még számos dolog nincs kész,illetve számos interior nincs lecserélve!A szerver mai napon megnyitja kapuit Béta Verziójában!


Köszönöm hogy végig olvastad leírásunkat!


Esetleg bármi kérdésed lenne?Nyugodtan írj privát üzenetet,illetve ha olyan kérdésed lenne amely mindenki javára válhatna,információ szerzés céljából,


akkor írd ide a témába.Bõvítve a postot,válaszolni fogok rá!


~InvisyTown Gaming Team




234
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:DayRPG @ Sunwell.
« Dátum: 2014. június 06. - 14:40:43 »
Idézetet írta: Mattke date=1402046144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48575\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Matt-ke, mint webmester? Egy dolognak menne el, hivatásos f@xk4l4pnak.
 
F@xk4l4p vagy te meg anyukád.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 06. - 12:56:27 )

Megkérhetek egy moderátor, hogy ami nem ide tartozik törölje? (Off-okat) Köszönöm!
 
[/quote]
ebbõl tiltás lesz...szépen szídod.De itt is megmutatkozik hogy nem sok jövõje lesz ennek a projektnek ha te benne maradsz...
Nem ismerlek.De így,ilyen \"bemutatkozással\" nem is akarlak.

235
Archívum / DayRPG @ Sunwell.
« Dátum: 2014. június 05. - 21:33:42 »
Onnan hogy szimpla EQ+LP + szintén 6 frakció ami persze a Defensive-be is megtalálható.Meg ugyebár a parancsokról semmi extra,se kép se hang..
De konkrétan ez csak kérdés lett volna...

236
Archívum / DayRPG @ Sunwell.
« Dátum: 2014. június 05. - 21:27:10 »
Nos sokszerencsét.Ahogy látom szintén egy Defensive Editel lesz dolgunk,úgy szint a sajátomnál is..:D csak a frakciók számlálásáról..

237
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2014. június 05. - 18:59:21 »
Cannon ha esetleg rád írok,akkor tudnál nekem segíteni pár módban elõforduló hibában?1-2 rõl lenne szó szám szerint.A többit már magam javítottam.

238
Segítségkérés / SetPlayerCameraPos mozgatása
« Dátum: 2014. június 05. - 18:33:33 »
Nekem elsõre sikerült megértenem meg minden.Ez is az OnPlayerConnect függvény alá kerül.Viszont Nekem teljesen 0-ról mapolt városaim vannak.A Destroy bekövetkezik,viszont nagy üresség van mikor a kamerát húzza végig.és csak aztán map miután spawnoltam.Vagyis csak playerid-nek akkor látszódik.Stock-ba vannak az objectek.Valami ötlet hogy látható legyen akkor is mikor A login képernyõ van?Stock OnGameModeInit-be van,viszont ha berakom a Stock-ot a Destroy objectek alá Connect-be,akkor se láthatóak..

239
Segítségkérés / SetPlayerCameraPos mozgatása
« Dátum: 2014. június 05. - 17:00:39 »
Sziasztok.Hogy/mi módon lehet megoldani hogy Login háttérbe mozogjon a kamera?Addig megvan hogy alap háttér beállítását a SetPlayerCameraPos-al,illetve SetPlayerCameraLookAt-et kell.Viszont nem jöttem rá hogy hogyan lehet mozgatni A pontból B-be...Megköszönném a segítséget.Hello :)

240
RP/RPG kérések / /sokk parancs ,SetTimerEx lejárás
« Dátum: 2014. június 04. - 15:35:02 »
Köszönöm.Mûködik!

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal