Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Rupert
Oldalak: 1 ... 148 149 [150] 151 152 153
2236
« Dátum: 2012. március 25. - 17:02:29 »
1 és 2: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf> #include <dutils> #include <dini> #include <dudb> #include <time> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define DIALOG_0 1 #define DIALOG_1 2 new file[128]; enum Info { Jelszo, Pont, Penz, Halalok, Olesek, } new pInfo[MAX_PLAYERS][info]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" RupReg by Rupert\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } CMD:kill(playerid, params[]) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } CMD:stats(playerid, params[]) { new str[256], nev[MAX_PLAYER_NAME]; format(file,sizeof(file), \"%s.ini\", nev); GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(str, sizeof(str), \"Neved: %s || Halálok: %d || Ölések: %d || Pénz: %d || Pont: %d\", nev, pInfo[playerid][Halalok], pInfo[playerid][Olesek], GetPlayerMoney(playerid), GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, str); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new str[128]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(str, sizeof(str), \"%s csatlakozott a szerverre!\", pName); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, str); new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", PlayerName); if(!dini_Exists(file)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek, írd be a használni kívánt jelszavad!\", \"Regisztrál\", \"Kirúg\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek, írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Kirúg\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { dini_IntSet(file, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file, \"Halálok\", pInfo[playerid][Halalok]); dini_IntSet(file, \"Ölések\",pInfo[playerid][Olesek]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, pInfo[playerid][Penz]); SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][Pont]); } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { pInfo[playerid][Halalok]++; pInfo[killerid][Olesek]++; pInfo[killerid][Pont]++; return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Így jártál, nem regisztráltál be! \"); Kick(playerid); } if(dialogid == 1) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", PlayerName); dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file, \"Halálok\",0); dini_IntSet(file, \"Ölések\",0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Gratulálok, regisztráltál, most viszont írd be a jelszód!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek, írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Kirúg\"); } if(dialogid == 2) { if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Így jártál, nem jelentkeztél be! \"); Kick(playerid); } if(strval(dini_Get(file, \"Jelszó\")) == udb_hash(inputtext)) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", PlayerName); pInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file, \"Pénz\"); pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(file, \"Pont\"); pInfo[playerid][Halalok] = dini_Int(file, \"Halálok\"); pInfo[playerid][Olesek] = dini_Int(file, \"Ölések\"); GivePlayerMoney(playerid, pInfo[playerid][Penz]); SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][Pont]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bejelentkeztél\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz jelszó!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek, írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Kirúg\"); } } return 1; } A többihez látnom kell a definíciókat.
2237
« Dátum: 2012. március 25. - 16:10:55 »
A játékmódot a 0-ról írtuk.
Csak egy kicsit furcsa.
2238
« Dátum: 2012. március 24. - 21:11:20 »
Ez a szerver szánalom felmegyek 5 perc mulva kapom az 5000 mp aj-t mert nem irok másodpercenként /do-t nevetséges és senkinek sem ajánlom ezt a szervert
Nem ezen a szerveren jártál szerintem mert ilyenért nem adunk 5000 mp-t.
2239
« Dátum: 2012. március 24. - 20:36:07 »
Hozzákapcsolódnék Greghez. Egyre többen pártolódnak el a közzöségünktõl, ez pedig a mindenféle porba döngölõs komment miatt van. Sajnos van olyan, aki a szerveren jópofizik meg nyalizik, aztán a fórumon elhordja minden nonosnak. Ez fogja elvenni Light Life Roleplay eddigi újonnan megszerzett hírnevét, ami korántsem jó. Mi, adminok akkor vagyunk a legboldogabbak ha a játékosok RP-znek, nincs panasz és nincs nonos. Az utóbbi idõben ez elszaporodott.. Gondoljatok bele! Mennyivel másabb lenne, ha az ember azért menne fel RP-zni, mert élvezi, ahelyett hogy más elrontaná a játékát...
2240
« Dátum: 2012. március 24. - 08:25:52 »
probáld igy
if(pInfo[playerid][Admin] < 3)
Hidd el, ennyitõl sem jó, ha még egy változó se tudja kiíratni :sly:
2241
« Dátum: 2012. március 24. - 07:45:27 »
Sziasztok! Nos, már az adminrendszerem vége felé járok, de ismét problémába ütköztem. Ha szintet adok Rcon adminnal, akkor a szintet a dini elmenti, de utána kiolvasni se a dini_Int-tel, se az enummal kiolvasni nem tudom. Mellékelem a kódot: Enum: enum Info { Jelszo, Pont, Penz, Halalok, Olesek, Admin, }; Dialogos loginrendszer: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Így jártál, nem regisztráltál be! \"); Kick(playerid); } if(dialogid == 1) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", PlayerName); dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Jelszó\", udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file, \"Pénz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(file, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(file, \"Halálok\",0); dini_IntSet(file, \"Ölések\",0); dini_IntSet(file, \"Admin\",0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Gratulálok, regisztráltál, most viszont írd be a jelszód!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek, írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Kirúg\"); } if(dialogid == 2) { if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Így jártál, nem jelentkeztél be! \"); Kick(playerid); } if(strval(dini_Get(file, \"Jelszó\")) == udb_hash(inputtext)) { new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", PlayerName); pInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file, \"Pénz\"); pInfo[playerid][Pont] = dini_Int(file, \"Pont\"); pInfo[playerid][Halalok] = dini_Int(file, \"Halálok\"); pInfo[playerid][Olesek] = dini_Int(file, \"Ölések\"); pInfo[playerid][Admin] = dini_Int(file, \"Admin\"); GivePlayerMoney(playerid, pInfo[playerid][Penz]); SetPlayerScore(playerid, pInfo[playerid][Pont]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen bejelentkeztél\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz jelszó!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek, írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Kirúg\"); } } return 1; } És még ez az egyszerû kód sem mûködik mert nem tudja kiolvasni az adminszintet: CMD:akill(playerid, params[]) { new giveplayerid; if(pInfo[playerid][Admin] >= 3) { if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Használat: /akill [iD/Név]\"); } else { SetPlayerHealth(giveplayerid, 0); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy hármas admin!\"); } return 1; } Elõre is köszönöm!
2242
« Dátum: 2012. március 24. - 07:39:46 »
A probléma megoldódott!
2243
« Dátum: 2012. március 22. - 16:54:06 »
2244
« Dátum: 2012. március 22. - 16:22:26 »
Az úgy nem helyes. Bonyolultabb megoldása van, csak elfelejtettem.
Nekem mûködik, érdekes
2245
« Dátum: 2012. március 22. - 16:17:17 »
2246
« Dátum: 2012. március 22. - 16:16:21 »
Gondolom hogy csak a .pwn fájlt töltöd le. Ez esetben a pawnoval nyisd meg a scriptet, és \"runold\" le azzal a kék háromszöggel.
2247
« Dátum: 2012. március 22. - 16:14:39 »
Tessék: if(inputtext == PlayerInfo[playerid][//amit ellenõrzöl])
2248
« Dátum: 2012. március 22. - 16:12:08 »
2249
« Dátum: 2012. március 22. - 14:56:35 »
Kérem, segítsen valaki mert már tényleg nem jó sehogy sem!
2250
« Dátum: 2012. március 21. - 20:37:11 »
Nem azért de fél szervert kibannolják hack miatt közbe akit kibannolnak állítom fele nem hackel de lehet én vok a hülye :noexpression: + kedvenc látványosságom a gyerek megy kiszed egy gyereket úttisztító /me vel erre akit kiszedtek aszoliba lép és beteszi a gyereket aj be XD :thumbsup:
Nos.. régóta olvasom ezt a témát, de elegem van abból hogy már (idézem) \"megjelennek a nonosok és nem tetszik nekik az AJ\". Jelenleg próbaidõs admin vagyok ezen a szerveren, és eddig csak is pozitív véleményem van róla. Van annyi ismeretem már, hogy meg tudjam cáfolni azokat, amiket írtok. Nexus, mielõtt bárkit is bannolunk hack miatt alaposan megfigyeljük (speceljük) és ha látjuk hogy igaz, illetve nem lagg akkor cselekszünk. \"gyerek megy kiszed egy gyereket úttisztító /me vel erre akit kiszedtek aszoliba lép és beteszi a gyereket aj be XD\" Ez az eset velem történt meg. Képzeld, nem /me-vel csinálta, mert akkor nem tettem volna AJ-be. Hát most az a környezet nem igényli.Non van non hátán.Az adminok sz*rnak mindenre már bocsánat.ÜGYESEK VAGYTOOOOK! [/quote] Non van non hátán? Igen? Épp ezt védjük ki, nem tudom a ti szemszögetekbõl mi látszik. Sz*runk mindenre? Ne mondd! Naponta órákat fenn vagyunk, figyeljük a nonosakat, keressük a bugokat, agyalunk az újításokon, ja, és még oldjuk meg a problémákat. Igazad van, ügyesek vagyunk
Oldalak: 1 ... 148 149 [150] 151 152 153
|