Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 161
2236
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 05. - 16:59:27 »
A CRPG (mint a GTA SA:MP is) sose fogja utolérni az eredeti, asztali RPG hangulatát és lehetõség-faktorát, arról nem is beszélve, hogy az eredeti RPG-ben lényegében korlátlan lehetõséged van, míg CRPG-ben nagyon be vagy korlátozva.
Míg az FRPG áll a legközelebb az eredeti, asztali RPG-hez.
És ha így tekintjük, pont hogy a CRPG a \"nyereg\", az asztali/FRPG meg a \"gépjármû\".
Hiszen az RPG nem a grafikáról kell hogy szóljon. (Fõleg, hogy már a GTA:SA is \"nyereg\" :D)
RPG típusokban nem az a lényeg, hogy csillogjon-villogjon, hanem hogy minél jobban modellezze a való élet alapvetõ szabályait. És erre csak az asztali és a FRPG képes.
Arról nem is beszélve, hogy ezerszer kultúráltabb közösség verõdhet össze, mint bármilyen RPG közösségben.
James:  Mivel gyûlöltették meg? :D
Ez csak megvalósításban lett FRPG, a szabályrendszer (harc, próbák, célszámrendszer, dobókocka-szimulálás, stb) meg a profilos karakterlap (nem a fórumos. Mindenkinek készítek a fórumos karakterlap alapján egy profilosat, ami inventoryt, képzettség-tulajdonság nyílvántartást, sebzéstáblázatopt, stb tartalma), teljesen asztalivá lett varázsolva álltalam. Csak hát a szemkontaktus nincs meg. :D

2237
Best Of 2011 / Az év legviccesebb tagja
« Dátum: 2012. január 03. - 19:07:45 »
James_Raynor

2238
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 01. - 22:17:42 »
Készen van a harcrendszer, mindenféle próbák rendszere, képzettségek, tulajdonságok, fegyverrendszer, stb.
Lényegében minden kész, és már csak annyira áll a dolog az asztali RPG-tõl, hogy nincs szemkontaktus. :D
A táblázatokat, szabálymechanikákat nem osztom meg, mivel elég, ha én tudom, meg hát kedvem sincs mindent gépre felírni a füzetbõl. :D
(Hajnal 3-tól reggel 8-ig csináltam az egészet.)
Játék Elkezdése: Elõször is készítened kell egy elõtörténetet.
Azt megnézem, kielemzem, az alapján kapsz kezdõtárgyakat, vagyont.
Ezek után az ismert adatok és a minta szerint készítesz egy karakterlapot, és az alábbi képzettségek és tulajdonságok értékét meghatározod az elõtörténetnél kapott, álltalam meghatározott értékekbõl, amiket szabadon oszthatsz szét.
Ezek után a karakterlapot NEM lehet módosítani.
Ha elfogadtam, akkor kezdõdhet a játék.
Profilos Karakterlap: Mindenki profilján van egy karakterlap, amit a profil menû szélsõ jobboldali pontján lehet elérni.
Ezeket én készítem el nektek a kitöltött karakterlap adatai szerint, ebben a fejlõdésetektõl, elõremeneteletektõl függõen fog módosulni a fegyver- és leltár, fejlõdtök képzettségekben, akár tulajdonságokban is, itt lesz a sebzési táblázatotok, stb, stb.
Tulajdonságok: 10*D10 (KM dobja ki!)
Van 10 féle tulajdonság, amik sok mindent meghatároznak a karakterrel kapcsolatosan.
A tulajdonságok számértéke 1-es értéktõl bármeddig emelkedhet. Az 5-ös értékek számítanak átlagosnak, onnan felfelé már átlagfelettiek.
Ha az élettörténet és a karakterlap készen van, akkor lehet ezt elkészíteni, két féleképpen:
1: A KM megmondja, hogy mekkora számértékkel gazdálkodhat a játékos, és azt elosztja a 10 tulajdonság között.
2: A KM megmondja, hogy mekkora számértéket kap a játékos, és ha a játékos szeretné, a KM elkészíti neki, az élettörténethez és a karakterlaphoz igazítva az értékek meghatározását.
Erõ
Alkat
Gyorsaság
Ügyesség
Koncentráció
Állóképesség
Egészség
Akaraterõ
Felfogás
Reflex
Karizma
További Fontos tényezõk:
Életerõpont : (Egészség + Allóképesség)*10
Kezdeményezési Érték: (Reflex + Gyorsaság)+D100 (Az érték minden harcnál változik, csak mesélõ látja.)
Célzóérték: (Ügyesség + Felfogás + Koncentráció)*2
Teherbírás: Erõ*5KG, amit a karakter kényelmesen el tud vinni. Ez feletti súlynál a sebesség változik.
Sebesség: Gyorsaság*2, ez az egy kör álltal megtehetõ maximális távolság méterben. Normáé körülmények között ez a sima gyaloglás sebessége.
Dobási Hatótáv: Az erõ értéke határozza meg, táblázat szerint van kiszámítva. Azt az értéket mutatja, amilyen messzira maximálisan el tud dobni a karaketr egy 1Kg-ot nem meghaladó tárgyat. A súly növelésével az értékek csökkenek.
Képzettségek: 28*D100 (KM dobja ki!)
Van 26 féle képzettség, amik sok mindent meghatároznak a karakterrel kapcsolatosan.
A képzettségek jártasságát százalékértékekben határozzuk meg.
A képzettségek számértéke 1%-tól bármeddig emelkedhet. Az 50%-ös értékek számítanak átlagosnak, onnan felfelé már átlagfelettiek.
Ha az élettörténet és a karakterlap készen van, akkor lehet ezt elkészíteni, két féleképpen:
1: A KM megmondja, hogy mekkora számértékkel gazdálkodhat a játékos, és azt elosztja a 26 képzettség között.
2: A KM megmondja, hogy mekkora számértéket kap a játékos, és ha a játékos szeretné, a KM elkészíti neki, az élettörténethez és a karakterlaphoz igazítva az értékek meghatározását.
Harci képzettségek:
Dobás
Pusztakezes Harc
Kézifegyveres Harc
Maroklõfegyver
Géppisztoly
Gépfegyver
Puskák
Nehézfegyver (lángszóró, minigun, stb)
Robbantás
Hétköznapi képzettségek:
Elsõsegély
Úszás
Akrobatika
Mászás
Technikai Képzettségek:
Autószerelés
Motorszerelés
Fegyverjavítás
Autóvezetés
Motorvezetés
Elektronika
Programozás
Alvilági Képzettségek:
Álcázás
Hamisítás
Zsebtolvajlás
Zártörés
Kocsilopás
Hamiskártya
Szájról olvasás
Hackerkedés
Fegyverek: a fegyvereknek különbözõ értékeik vannak mind a pontosságra nézve, mind a vissz*rúgásra, elrejthetõségre, szórásra (sörétesnél) stb.
Gondolom mindenki tudja, hogy melyik fegyver mennyire hatásos, elrejthetõ (értelemszerûen minél nagyobb, annál nehezebb elrejteni).
Ezek az értékek alapesetben NEM láthatóak, de ha valaki az adott fegyverrel való jártasságban minimum 75%-on van, az megkérdezheti Tõlem PM-ben a fegyver pontos adatait.
Harc: A harcrendszer igen részletes és bonyolult lett. A fenti képzettségek és egyéb célszámok határozzák meg a sikerességet egy-egy lövésnél, mozgásnál, stb.
Cselekvések a harcban: A KM mindig ismertet a lehetõségeidrõl, mivel erõsen szituációfüggõk.
Célzás: A karakter megadhatja, hogy az ellenfél melyik testrészére céloz. Minél kissebb a testrész, annál nehezebb eltalálni. HA esetleg valaki kézfejre céloz, de a cselekvésszám közel álla  célszámhoz, akkor is történhet találat, csupán más testrészen. Azt, hogy mennyire sikeres egy találat, illetev hogy hol landol, ha nem találta a megnevezett testrészt, az a próbában való számkülönbség függvénye.
Fedezék: A fedezékek kihatással vannak a célszám mértékére a láthatóság folytán. Továbbá minden típusú fedezéknek más és más a lövedék elleni állósága, így ha akár fafelület mögé is bújna valaki, akkor erõsebb fegyverrel szintén elérhetõ sebzés, bár a fedezék anyagától és a fegyver és lövedék erejétõl függõ számértékkel csökkentve.
Ugyan ez érvényes a golyóálló mellényekre is, annyi különbséggel, hogy minden találat esetében meginoghat a karakter és elveszítheti egyensúlyát.
Életerõ: Ez amolyan \"globális sebzés\" érték, ami minden esetben csökken, ha találatot kap bárhol a karakter.
Ha az értékhatározója eléri a 0-át, akkor a játékos eszméletét veszíti, akár kómába is eshet. Abban az esetben, ha minuszra csökkene az érték, azonnali halál áll be.
Sebzés: Minden találatnál a KM átlagban 4 táblázat alapján szabja meg a sebzés mértékét.
Minden testrésznek külön értékhatározója van.
Kezek-Fejek:Ha valamelyik testrész értékhatározója eléri a 0-át, akkor használhatatlanná válik, operációra van szükség. Abban az esetben, ha minuszra csökkene az érték, nem menthetõ a testrész.
Test: ha az értékhatározója eléri a 0-át, akkor a játékos eszméletét veszíti, akár kómába is eshet. Abban az esetben, ha minuszra csökkene az érték, azonnali halál áll be.
Fej: ha az értékhatározója eléri a 0-át, akkor a játékos eszméletét veszíti, akár kómába is eshet. Abban az esetben, ha minuszra csökkene az érték, azonnali halál áll be.
Halál: NINCS újraéledés, mint a SA:MP-ban.:D 1 karakter - 1 élet, szóval meg kell becsülnöd a karaktered.
Önbizalom-Támadás: A játékos fitogtathatja fölényét egy másik személlyel szemben, ezzel az illetõt akár meghátrálásra kényszerítve. Az Önbizalom-Támadás sikeressége szintén próba dobásához van kötve.
A legfontosabb módosító tényezõk a környezet, a játékos megjelenése, a befolyás-pontok, és az \"áldozat\" szellemi állapota, jelleme.
Célszám: A játékban a karakterek különbözõ feladatokkal találkozhatnak és szinte minden cselekedetük sikeressége célszámokhoz van rendelve
A célszámok értékét átlagosan 4 táblázat értéke adja meg.
Cselekvésszám: Meghatározza azt az értéket, amit a játékos dob a célszám ellen.
Ha a cselekvésszám meghaladja a célszámot, akkor sikerült a próba.
Próbák ismertetése:
KépzettségPróba Célszám Meghatározók: Nehézségi Szint Értéke (Ezt sokminden befolyásolja, táblázatok szerint megszabva, csak KM látja, de kötelessége ismertetni a játékost, felfogáspróba dobása után, a látható nehézségrõl)
KépzettségPróba Cselekvészszám Meghatározók: Képzettség Értéke + (HA számít, akkor tulajdonság értéke)
TulajdonságPróba Célszám Meghatározók: Nehézségi Szint Értéke (Ezt sokminden befolyásolja, táblázat szerint megszabva, csak KM látja, , de kötelessége ismertetni a játékost, felfogáspróba dobása után, a látható nehézségrõl)
TulajdonságpróbaCselekvészszám Meghatározók: Tulajdonság(ok)*D10

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 03. - 19:06:17 )

Akik nem lennének tisztában azzal, hogy miképpen is zajlik a fórumos szerepjáték, azoknak itt egy rövid példa:
http://gtahun.niceboards.org/t55-joker-pub

2239
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 01. - 20:02:14 »
Idézetet írta: IXT date=1325441851\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15089\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Képzettségek? Mármint? :D
 
Olyan képzettségekre gondolok, amik singleben is vannak:
Lõfegyverekben legyél egyre jártasabb, akrobatika, vezetési tapasztalat, stb.
 

Beregisztráltam, csináltam adatlapot, mindent, nekem tetszik, de szerintem még volna mit javítani.
Például ahol vannak ezek a városok, azon belül meg vannak a városrészek.
Szerintem az egy jó rész, és sajnálom hogy nincs tartalom, tehát üres az egész.
Azt kilehetne egészíteni ingatlanokkal, boltokkal, szervezetekkel.
Úgy értem, hogy pl van egy banda nyugat-Los Santosba, akkor lenne egy topikuk a nyugat-Los Santos témába. De hogyha kelet-LS-be van a banda, akkor kelet-LS témájába lenne a részlegük.
Szerintem az nagyon nagy fejlõdés lenne. Hogy pénzért lehet vásárolni autókat, ruhát, meg ingatlant.
Meg még sok más apró dolog, ami úgy általánosságba szerintem kellene.
 
[/quote]
FRPG-be, meg úgy alapból, KM-bázisú RPG-be nem kell ilyeneket elõre lefektetni, hogy mi hol van, gondolok itt üzletekre, stb. Az NJK-któl kell megtudnod IC, vagy felteszel RP-kérdést a KM-nek: \"-Ahol állok, onnan látható egy bolt?\", és erre a KM válaszol, attól függõen, hogy éppen mit láthatsz.
Kissé más a felépítése, mint amit SAMP-ban megszoktatok, de sokkal élvezetesebb lehet, ha megtanulja az ember és beleéli magát.
A helyszínleírások azért vannak, mert a cselekvések helyszínekre vannak lebontva a JK-JK kapcsolatok miatt.
Ugyan így kocsikereskedés is van, az egy dolog, hogy ott nincsen leírva. Utána kell járni, de egyet megsúgok: a legtöbb dolog ugyan ott lesz, mint singleben.
Szóval ha van kéznél térkép, azt lehet nyugodtan használni. :D
Más:
Készítettem ma egy fórum-profilba ágyazott karakterlapot, ami nemsokára Inventoryval is fog bõvülni.
Ezt csak Mesélõ tudja módosítani, így mindenféle csalás el lesz kerülve minden oldalról.
Dobókocka-rendszer is készen van, ennek majd a harcok miatt lesz nagy jelentõsége, bár ebbõl ti keveset fogtok érezni, mert a szabályzat nálam lapul leírva, jelenleg fejlesztés alatt áll, de már teljesen használható formában van.

2240
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 01. - 19:12:19 »
A fórum legelsõ pontjában, Szabályzat névvel minden le van írva. :D
Ám:
Legyenek berakva képzettségek?
Ezzel nehezebb lenne ajáték, de közelebb is állhatna az eredeti RPG-hez.

2241
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 01. - 16:13:21 »
JElenleg pofozgatom, alakítgatom, stb. :D
Lehet a GTA 4-es helyszíneket kiveszem. Vélemény?

2242
Általános / GTA FRPG
« Dátum: 2012. január 01. - 14:29:27 »
Még nyáron felfedeztem egy GTA FRPG oldalt.
Akkor szerettem volna rajta játszani, de sajnos nem jött össze a dolog, mert nem érkezett az admintól visszajelzés.
A tegnapi napon felvettem vele, Robert Amans-val a kapcsolatot, rákérdeztem, nekem adná-e a honlapot, mivel láttam, már régóta nem használják.
Szerencsére készséggel odaadta, köszönöm neki.
Újat nem akartam kezdeni, mert ennyire jól biztos nem tudnám megcsinálni, mint ahogy neki sikerült.
Így hát, hogy teljes joggal használhatom az oldalt, ajánlanám figyelmetekbe.
Az oldal itt található: http://gtahun.niceboards.org/
 
Annyira nem lesz nektek idegen ez a fajta dolog, gondolok itt a szigorú RPG szabályokra, karakterlapra, szigorú jellemrajzokra, stb. Ezek az eredeti, asztali RPG alapjai, amik szerencsére egy FRPG-n is ugyan így szigorúak.
Mi is az az FRPG? Fórumon játszható szerepjáték, ami mindeddig a legközelebb áll az eredeti, asztali RPG-hez.
A mesélõ informál téged a környezetedben található dolgokról, te pedig reagálsz rá.
Érdekes a dolog, mert minnél többen vagytok, annál jobban formálódik a történet, ugyan is a játékosoknak nem kell mindig várniuk a mesélõre, õk is RPzhetnek egymással, addig a pontig, amíg egy NJK be nem lép a képbe, hiszen azokat csak a mesélõ irányíthatja. De ezt majd látni fogjátok, ha jöttök. :)
Itt is kötelezõ a karakterlap, és az elõtörténet is megszabja, hogy mit kaphatsz kezdésnek.
Ez ismerõs a P.D.R.P. játékosainak, mivel ezek alap RPG szabályok, örömmel láttam, hogy ezen az FRPG-n is szerepelnek.
Bandák jelenleg nincsenek, ti igényelhetitek õket.
Alapból volt bent olyan 15 darab, amik az alap GTA bandák-maffiák voltak, de kivettem õket, mivel tudjuk, egyedieket akartok! :D
Sok idõt nem kell rá fordítanotok, akár SAMP közben is lehet játszani, 5-10 perceket rászánva. :D
Várlak titeket, kostoljatok bele egy másféle, de az igazihoz a legközelebb álló szerepjátékrendszerbe!

2243
Általános / Csak nem bír magával valaki...
« Dátum: 2012. január 01. - 14:26:28 »
NEm is veszem magamra, csak miután törölte, gondolom sokan nem látták amit én is írtam.
Ám a szép az egészben, hogy ilyen formában betettem SEE fórumra,  és Thommas állt ki mellettem, a See Reloaded tulaja! :)
http://see-rpg.com/index.php?topic=11983.0

2244
Törölt RP Szerverek / Country Towns RPG [RELOADED]
« Dátum: 2012. január 01. - 11:10:56 »
Idézetet írta: Szygi date=1325077327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14809\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mivel a banda egy bejelentett \"cég\". Ezen a néven fut, mivel IG nem tudjuk, hogy ez egy banda:D
 
Mi vaaaan?! :D
BAndák nem fedezik magukat cégekkel, a banda totál más profil.
Maffiózó családoknak vannak fedõcégeik, amivel fedezik a bejövõ illegális pénzüket és tisztára mossák ügyes könyvelõk segítségével.
A bandatagok csupán utcai bûnõzõk nulla eleganciával, a maffiózók meg elegáns bûnözõk, üzletembernek álcázva.
Az IG és az IC fogalmat meg ne keverd, mert nem mindegy melyiket használod!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 01. - 11:16:10 )


DE okos IRL is van olyan hogy szállító cég közbe meg maffia az egész,meg hrdetésbe is RP.sebb hogy egy cég ami jegális közbe illegális
 
[/quote]
Mirõl beszélsz? Te is csak filmekbõl ismersz bûnözõket! :D
Igen, fedezik magukat, a MAFFIÁK, de nem hírdetik!
Vagy milyen hírdetésre gondoltál?
\"Orosz Húsfeldolgozó üzem munkatársakat keres?\" :D
Ez csak idétlen baromság, IRL a bûnszervezetekben nem vesznek be hírdetések alapján, szépen is néznénk ki.
Ez bizalom és ismeretség kérdése...

2245
Általános / Csak nem bír magával valaki...
« Dátum: 2012. január 01. - 11:05:51 »
(Ez az íromány nem a SEE-t támadja, hanem én mosom kezeim egy vádaskodó 10 éves játékosuk ellen. :D)
 

Tegnapi nap a See Reloaded a fórumon megvádolt egy srác, és miután megkapta a válaszom, plussz egy See admin is mellettem állt ki, kitörölte a témát.
Rácseszett, mert én meg kimentettem elõtte! :D
Szóval álljon itt vágatlanul a téma, mivel nem szeretem, ha alaptalanul vádolnak és támadnak, és ez is mutatja, hogy már megint lopja valami csira a nevem.
Mivel Thommas PApával mi már egy-két hónapja megbeszéltük, hogy nem támadjuk egymás serverét (P.D. R.P. Vs. See Reloaded), ezért úgy érzem, nyugodt szívvel meg is védhetem magam.
 

Emanuel_Stevens:
Szeretnek minket. ))
Amúgy Ian gyerek nem tudom mit pattog. Neki is volt egy RP szervere én is játszottam rajta. Nagy szar volt az egész non os volt mindenki de a hangulat az megvolt. Õ akkor fõadmin volt de kibaszták mert kevert mindent meg bunko **** gyerek, nagy volt a pofája, meg õ volt a szerver legnonosabb tagja szóval ezzel az elõélettel olvassátok a gyerek sorait...
Adam mal volt asszem Fõadmin. Adam Slyda xDDDDDDD Emlékszel
http://non-rpg.ucoz.hu/forum/3-20-1
Anthony Williams:
És most te miért hozod fel ezt? Sokkal RP-sebb mint te, jóval, sõt évezredekkel messze rpsebb mint te, szóval felesleges ezt a topicot nyitni, ha õt akarod rágalmazni. Ez a vita lejárt, és nem fog lesüllyedni a te szintedre, hogy máshol felhozza ezt a dolgot. Õ a spanom, és jó lenne ha nem izélnéd az RP szintje miatt, mert messze RPsebb mindannyiunknál, és az miért baj ha megvan a véleménye? Elmondta a véleményét, nem játszik a szerveren, akkor hol a probléma? A negatív kritikát is tûrik az adminok.
Emanuel_Stevens:
Szerinttem még nem voltál vele egy szerveren. Kva nonos az emberke. És te hogy állsz ahoz hogy rágalmazol hogy ki mennyire RPs... Nem is ismersz aztán itt pofázol... Én legalább tudom miröl van szo, és még lehet sokan mások akk ezt olvassák. És nekem itt a véleményem, ugyan ugy mint neki. Ö az én Best szerveremet rágalmazza, én meg öt. Egy szerveren voltam vele 1 honapig. Had tudjak már rola valamit... De ha én lennék ilyen full non, és kihasználo gyerek mint az az emberke akkor inkább lapitanék és szerintem ezt is azért irta mert neki nem jott ossze és ezért sir a sz
ja a szerverrol...
Ugy ennyi lenne de ird csak a véleményedet
Anthony Williams:
Figyu figyu figyu. Álljunk csak meg. Majd szólok hogy nézzen ide. VALAKI lopta a nevét, és valószínûleg te nem azzal az Iannal játszottál, aki valójában. Majd ajánlom neki ezt a topicot. Hogy állok hozzá hogy rágalmazzak? Hidd el már találkoztam sok emberrel, akire azt mondtam hogy egyáltalán nem RP-s, de mindenki megtud javulni.
Emanuel_Stevens:
Akkor te is valami nagyon minõségtelen ember lehetsz hogy ha valakinek is mondogatod. Fõleg egy olyannak akit NEM is ismersz. Például engem sem ismersz szerintem... Szolj ha véletlenül tévedek... Ha meg Copy személy ez van. De vagy Keith el vagy Adam mal voltam vele egy szerveren. Õ vagy BigCityLifeRPG vagy SlydeRPG (megszûnt szerverek) fõadminja volt. De amúgy is mit pofázik? Törõdjön az is a saját dolgával, és ne más minõségi szervert mocskoljon be...
Ian_Stuart_Donaldson:
ÓÓÓÓ, jheaa, megjöttem én is!
Öntsünk tiszta vizet a pohárba:
Nyáron, amikor még SEE RELOADED se volt, a régi, CLINT-féle SEE-n felbukkant egy srác, Pacának hívták ott, IC Paco Odera volt a neve. Ez egy 15-16 éves srác volt, aki szintén jobboldali, mint én, ezért felvette velem a kapcsolatot.
Késõbb megnyitott a B.C.L. R.P., akkor még egyedi MODdal, amit Hiro kezdett el csinálni, amiben én is részt vettem, a fórumon, mint globális moderátor, de server-adminom ott sose volt.
A server ABBAN a formájában hivatalosan sose nyílt meg sajnos.
A B.C.L. R.P. leállt, majd kb 1 hónap után ismét beindult.
Mondom felmegyek, megnézem, hogy mi is van ott, többnyire új tulajok, új emberek voltak, és köztük ez a Paca gyerek is, aki Ian Stuart névvel játszott ott. (Ian Stuart Donaldson [R.I.P.] IRL egy skinhead együttes énekese és a nemzetközi Blood and Honour \"párt\" megalapítója, ezért ismert a politikai jobboldalon belül), és mivel Paca is tudta ki ez a tag, és látta nálam a nevet, úgy gondolta, hogy õ is használja, ezt jelezte is felém.
Miután RENGETEG visszajelzést kaptam, hogy NONozik, vitáztam vele, hogy váltson nevet, majd több fórumon is az emberek tudomására hoztam, hogy mi a tészta, ne keverjenek vele, de ezt SAMP fórumon is leírtam, továbbá abban az idõben MINDEN fórumon közöltem ezt az aláírásomban!
De kérdezd meg Thommas Papát is nyugodtan, talán emlékszik rá, mikor B.C.L. R.P.-n írtam neki is. Thommas ott FõAdmin volt, így ismerte Pacát is, tudta õ is, hogy nem egy személy vagyunk.
Aztán a B.C.L. R.P végleg leállt, és Paca kapta meg a servert, el is kezdett valamit rajta bohóckodni, gondolom arra tévedtél te fel.
P.D. R.P.-n kívül máshol nem voltam admin, ebben biztos lehetsz!
Jelenleg nem is játszom máshol, csak a Parán.
Malibun voltam még Modi, de csak fejlesztési idõszakban, szóval ezt nem számolom, mert ebbõl játékosok nem érezhettek semmit.
De ha NONOSNAK mersz mondani, kérdezz meg bárkit, aki ismer engem SEE-rõl, P.D. R.P.-rõl vagy bárhonnan, egy jogos panasz sem volt rám soha. Fõleg, hogy panaszkönyvet se tudtak rám nyitni, csak 1 alkalommal, ami jogtalan volt.
Szóval most faszán kérhetsz is elnézést, Putto!
Továbbá: Errõl a  SEE-rõl már vagy olyan 1 hónapja SEMMI kritikát nem indítok, mivel szépen megbeszéltük FaceBook-on Thommas Papával a dolgokat, sok szerencsét kívánt a P.D. R.P.-nek.
Másik, hogy PeVe is jóhaverom, aki szintén Admin itt.
Ha pedig arra gondolsz, amikor kiírtam, hogy rengeteg CHEAT-er jött hozzánk átállásnál SEE-rõl, azt jobb lenne ha ismét elolvasnád, mivel NEM neveztem meg, hogy melyik SEE-rõl. Azoknak a játékosoknak anagyrészét Pampával ismertük SEE-rõl, volt akikkel beszéltünk is, ezzel tutira mentünk, ezért tudtuk, hogy SEE játékosok!
Anthonyval JÚLIUS óta vagyunk egy serveren...  És ilyet, hogy kva nonso lennék, rajtad kívül senki nem mondott még rám.
Te se ismersz engem, azt tudod, hogy vágod a dolgokat, miközben TOTÁL alaptalanul támadsz a tojással a seggeden.
Én kihasználó? Öcsi, mikor SEE-n is cheatelt fegyvert kaptam ÉN szóltam az adminoknak, buktattam be a csíter gyereket egymás után többször, volt hogy napi 3 alkalommal, stb, errõl ennyit.
Nekem nem jött össze? Olyan servert csináltam a P.D. R.P.-bõl, hogy mindenki bizalommal mer hozzám fordulni és elfogadják az összes szigorú szabályzatom, és ha 1-2 napig nem vagyok, már küldik a PMeket, hogy hova tüntem, mert kellenék. Szóval elmondhatom, hogy nekem összejött!
Pofázni meg te pofázol, kisöcsém!
mint írtam is, Copy ember, és nem egy sima \"Ez vannal\" kell elintézni, hanem kibaszottul illene elnézést kérni, hogy vádaskodsz egy nyílvános fórumon.
Ha meg olyan überfasza gyereknek érzed magad, hogy személyeskedj, akkor OLYAN helyre írj, ahol én is látom, és errõl figyelmeztetsz is engem, ne másnak kelljen szólnia.
Anthony elég jól ismer, de bárkit megkérdezhetsz a serverünkön, elmondhatom, hogy szinte MINDENKI ismer, csak ma is felhalmoztam 50 PMet és mindenkinek intézek mindent, miközben az RP-re figyelek és az eredeti RPG rendszereket hozom át a GTA RPG-be, a lassan 15 éves RPG tapasztalatommal!
NicoGreen:
Ian-rõl le lehet szállni. Õ a legRPbb ember akivel találkoztam. Meg szerintem nem olyan aki bemocskolna egy szervert, hanem megbeszéli egy tulajjal..
Ian_Stuart_Donaldson:
Valóban írtam régebben cikkeket a SEE-rõl is, ezt nem tagadom, soha nem is fogom és nem si akarom.
Az említett cikket is én írtam, és teljes joggal!
De mint elõbb is írtam ide:
Továbbá: Errõl a  SEE-rõl már vagy olyan 1 hónapja SEMMI kritikát nem indítok, mivel szépen megbeszéltük FaceBook-on Thommas Papával a dolgokat, sok szerencsét kívánt a P.D. R.P.-nek.
Másik, hogy PeVe is jóhaverom, aki szintén Admin itt.
Ám akit itt a srác megnevez Ian Stuart-nak azona bizonyos serveren, az NEM én vagyok!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 01. - 12:30:03 )

Az iromány itt is megtalálható: http://see-rpg.com/index.php?topic=11983.0

2246
Általános / B13
« Dátum: 2011. december 31. - 11:53:12 »
Legyenek ám egymás ellen mexik meg fekák.
Amúgy az én ötletem alapján csinálod, amiket odaírtam? Gondolok itt a gettos, bizniszbirtoklós, területkontrollos, TDM-re minimális RPvel.

2247
Általános / NÉVLOPÁS!!!
« Dátum: 2011. december 29. - 20:33:27 »
Az gyönyörû...  :-\\
Meglovagolják az álltalatok kitalált server nevét, mintegy reklámfogásként, aztán te vagy  aszemükben a tuskó, és kibanolnak.
Plussz még lopott MODdal is tolják, nem semmi gyerekek lehetnek.
Mindenki tudja, hogy ha CORE RPG nevet meglátja egy magyar játékos, az kapásból felmegy a serverre.
Aztán egy nagy képenvágással szembesül. Remélhetõleg ez nem temeti el a ti serotok hítnevét, írd ki oda is ezt, az a tuti.

2248
Általános / Vélemény alkotást kérnék!
« Dátum: 2011. december 29. - 20:29:52 »
Bízzunk benne. :D

2249
Általános / Vélemény alkotást kérnék!
« Dátum: 2011. december 29. - 19:49:12 »
Idézetet írta: JJJ date=1324811025\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14617\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Anthony, azért az RPG-t is keverik az RP-vel, legalábbis, amit te OMnek nevezel azt külföldön RPGnek nevezik, és amit te RPGnek nevezel az pedig valójában RP, az RPG az RolePlay Game, ami azt foglalja magába hogy játszák az rp modot, rp pedig hogy rpznek is az rp modon ... Csak magyarok keverik ezt, meg még ki tudja kik, az biztos hogy Oroszoknál is Románoknál Angoloknál is ezt mondták, nekem. De lényegtelen, RPG ide vagy OM oda, igazad van.
 
Ez egy hatalmas katyvasz!
RPG> Role Playing Game > Szerepjáték
Magának a játékstílusnak a megnevezése a társasjátékokon belül, mintha azt mondanád, a sportokon belül, hogy labdajáték.
Mint ahogy a labdajátékokon belül is vannak különfélék, pl futball, kosárlabda, rögbi, teremfoci, stb, egy közös jellemzõjük van: mind egy labda körül forog, az a középpont.
A szerepjátékon belül pedig van pl
az eredeti, asztali RPG (könyvek, dobókockák, karakterlapok, sör, zene, haverok, a legjobb RPG és az egyetlen igazi RPG),
LARP (élõ szerepjáték, mint amit Anthony is írt, valójában mikor kiskorunkban a mûanyag fegyverekkel meg kardokkal ugra-bugráltunk az erdõben és lovagokat, katonákat, stb-ket játszottunk el, akkor ennek az alapjait játszottuk mind, jobb ha tudjátok :)),
CRPG (számítógépes, CRPG-n belül vannak persze az offline meg online verziók),
levelezõs szerepjátékok (ezek talán már nincsenek is, mikor itthon az RPG a hõskorát élte a 90-es években, akkor volt nagy divat, én is próbáltam),
FRPG (fórumos szerepjáték, egy jó társasággal és jó KMel ez áll a legközelebb az eredeti asztali RPG-hez. Gondolkozok is azon, hogy készítek egyet GTA rendszerbe, jelenleg a szabályokat csinálom hozzá, ha lesz rá kereslet, akkor elkészítem a fórumot is)
Lapozgatós RPG (ami kicsit olyan, mintha a korai, C64-es RPG-ket és az asztali RPG-ket összeolvasztották volna, mivel mechanikáját tekintve sok köze van az asztalihoz, viszont egyedül tudod játszani és ez miatt korlátozva is vannak alehetõségeid, mint számítógépen is).
Egy közös vonásuk van, ami az RPG alapja, lelke: a karakter maga, magyarán a játékban megtestesített jellemek kijátszása.
Vannak mellékvágányok is, amik szintén az RPG mûfajba soroltak lettek, de sok közük nincs az RPG-hez, pl
HandS RPG (amik csak annyiban RPG-k, hogy tápolhatsz egy karaktert, valójában csak  a karakter profiljának adsz egy minimális szerepet azzal, hogy egy elképzelt profilra fejleszted RPG rendszerekbõl megismert harci- és fejlõdési elemek álltal, de jelleme nincsen. Csak a harcról szól. Leginkább számítógépen ismert, mint pl Diablo, WoW, AO, stb.)
Kártyajátékok (amik sok RPG vonást szintén nem tartalmaznak, csupán többnyire RPG rendszerek alapján készültek el. Annyi, hogy olyan paklidnak kel lenned, ami a te játékbeli stratégiád testesíti meg. Jók ezek is másnapos napokon. :D)
Táblás játékok (szintén szinte semmi közük az RPG-hez, csak ezek is simert RPG rendszerek ötleteit használják fel, ez kb olyan, mintha egy sima társasjátékot és a HandS RPG-t összekevernénk, csak itt nem egy karaktert fejlessztessz, hanem egy egész \"hadsereget\".)
Anno nem is volt ilyen, hogy MOD meg hasonlók. Ezeket csak a számítógépes szabad forrásra épített RPG-k hozták, mint pl a GTA is.
Játékrendszerek, játékvilágok, \"mechanikák\", és \"modulok\" vannak az igazi RPG-ben, nem MOD-ok.
Így az \"RP\" szónak a definiálása részedrõl (vagy akiktõl hallottad) teljesen pontatlan.
RP>RolePlaying>Szerepjátszás
Magyarán: Az RPG játékstíluson belül annak a dolognak a megnevezése, aminek minden egyes percben belül kell: a szerepek eljátszásának.
A kettõ (RP és RPG) MINDIG együtt kell legyenek, mert Szerepjáték (mint játékstílus) nem létezhet szerepjátszás, szerepek eljátszása nélkül, mivel ez az RPG lényege!

2250
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay
« Dátum: 2011. december 29. - 19:14:37 »
Idézetet írta: Calvin date=1325173328\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Indi :D Szerintem jól tudod hogy a drága See csapat mit csinál.Viszont egy tulaj ki emelnék aki nem hibás,de õt nem szeretném meg nevezni.Majd a késõbbiekben ki derül,hogy akit védek,tényleg tiszta-e...
 
1 tulaj van, akit régebbrõl ismerek én is, csak rávaló tekintettel nem támadom már az új SEE-t, mivel normálisan megbeszéltük.
Ettõl független a véleményem továbbra is változatlana SEE-rõl, ezt õ is tudja, csupán támadó írásokat, vitákat nem indítok.
 

Jó tanács legközelebbre: (Én is így csinálom...)
\"tanacs.PNG\"
 
[/quote]
Köszönöm a tanácsot. Én kicsit másképpen szoktam, mivel egy adatbázisban vannak a server és a fórum dolgai is, és ezeket külön szoktam lementeni (volt rá példa, hogy elveszett a server 1táblája, és így könnyebb visszakeresni az SQL fájlból és összeollózni, mint kapásból feltolni egy komplett régebbi mentést), így muszáj kijelölgetnem a dolgokat, így csinálok 2 mentést, végül harmadikként egy közös mentést is szoktam csinálni.
 

    Mikor mentést készítesz (Exportálás menü) és ott kijelölsz mindent, ott ez a két lehetõség adott kijelölésre Mind kijelölése / Mind törlése
az itt lévõ \"Mind törlése\" egy rosszul lefordított mondat igazi jelentése \"Összes kijelölés megszüntetése\" .


    Ha ennyire tudod hogy kell mentést készíteni akkor kellene lenni régebbi mentésnek nem, vagy tévedek?
Azzal helyre lehetett volna állítani a fórumot minimális veszteséggel.
Nem kell megsértõdni ezek csak észrevételek a leírtak alapján semmi egyéb, legközelebb jobban oda figyel(t/n)ek amúgy phpmyadminon olyan lehetõség is van hogy \"Adatbázis másolása\". Azzal is lehet mentést készíteni sõt több lehetõséget is felkínál.
De a biztosabb adat mentés mégis az Exportálás rész.
 
[/quote]
Dehogy sértõdök meg. :D
Napi szinten lementettem mindent, és lenne is mentés, ha nem, formáztam volna le a napokban agépet és nem felejtettem volna a C: meghajtón minden szart, köztük az SQL mentéseket is.
De ez klasszikus hibám, a kisfájlokat mindig ott felejtem... :S

Oldalak: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal