Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2221
Általános / Zotyabuszos ismét lopott« Dátum: 2012. január 11. - 17:32:35 »Idézetet írta: James_Raynor date=1326297551\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15458\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Indi: Az ötleteiddel forradalmasítottad az RP-t. A PDRP-vel új etalon született.Köszi szépen! Ám az a minimum, ha valaki használja az ötleteim, akkor írja is oda, hogy tõlem származik. WRP is engedélyt kapott néhány ötlethez, mivel megkérdezte Anthony, és fel is tüntetik a nevem. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 11. - 19:12:34 )
2222
Általános / Zotyabuszos ismét lopott« Dátum: 2012. január 11. - 15:05:35 »
Karin (WRP) felkeltette egy érdekes dologra a figyelmem:
Zotyabuszos, aki a Half Life RPG-t csinálta (talán néhányan emlékeztek még a PDRP- Half Life vitára), ismét színen van, most valami Simple Role Playing 2012 servert akar egy másik okossal indítani. Honlapjuk már van, ott talált Karin egy fincsi dolgot. Mégpedig az 1 karakter - 1 élet ötletet ellopva, persze kidolgozva nincsen, jelenleg csak szavazást indítanak róla. Én ezt a dolgot még nyár végén írtam meg Malibun, ott nem nyert, aztán most Január 7.-én is, sokkal részletesebben kidolgozva megszavaztattam PDRP-n, majd 9.-én be is került. Ezek a tolvaj kis szutykok persze látták, hogy PDRP-n és SAMP fórumon elég jó fogadtatásra talált az ötlet, ezek után indítottak errõl náluk szavazást, 9.-én, a nálunk való bekerülés napján... Szóval emberek, íme, megint fog nyílni egy dupla 0, lopós emberek álltal készülõ lopós sero! Simple Role Playing 2012, mi így szeretünk!!! Elsõ képen látható, hogy mikor írta Zotya a POSTOT, mivel az elsõ HSZ szerepel a neve alatt. A második képen pedig a kommentem látható (itt meg lett fordítva a HSZ-ek listázása a rend végett). http://noob.hu/2012/01/11/simple_0.jpg[/img] 2223
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2012. január 11. - 13:23:03 »Idézetet írta: deadvalue5 date=1326259496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Senkit nem akarok megsérteni, de kicsit elgondolkoztam a szerver nevén.Rosszul értelmezed a szöveget. A \"by xjx.hu\" és a \"Paradise Role Play\" között van egy függõleges elválasztó vonalt jelképezõ karakter, ami a szöveg különválasztására hivatott. Magyarán a \"by xjx.hu\" szövegrész arra mutat, hogy a server melyik hosttól származik. Ha nem lenne ott ez a karakter, akkor lenne helytálló az észrevételed. Szponzorálni meg senki se szponzorál senkit. Az lenne csak a \"zoral\". 2224
Általános / >>>>>Miért ilyen kevés az igazi RPG játékos?<<<<<« Dátum: 2012. január 10. - 13:59:36 »>>>>>Miért ilyen kevés az igazi RPG játékos?<<<<<
Az a baj, hogy a GTA-n belüli RPG-t játszó játékosok nagyrésze kissé átértékelte, helyesebben félreértette az RPG fogalmát. Ami mellesleg FELNÕTT játékstílus, szóval nem is csodálom, hogy sokan a SA:MP játékosbázisából nem tudnak rendesen játszani RPG-t, hiszen mint tudjuk, zömében 13-16 évesek vannak. Mikor olyanokat olvasok, amik IRL lehetetlenségek illetve baromságok (mint legutóbb, hogy utcai bandák cégekkel fedezik magukat! ), akkor rájövök miért nem megy sokaknak ez az egész RPG dolog: HA nem tudják, mi hogyan mûködik a való életben, akkor a játékban is hatalmas NONRP baklövéseik lesznek sajnos. Ha nem ismerik a maffiák/bandák/kartellek IRL felépítését és rendszerét, jellegzetességeit, hogy ezeket mi különbözteti meg egymástól, akkor cseszhetik, nem tudják eljátszani a szerepet. Ha rendõrként az alapvetõ törvényeket és jogszabályokat nem ismerik, akkor megint meg vannak lõve. Ha mentõsként nem tudják, hogy legalább alapjaiban miképpen zajlik egy újbólélesztés, operáció, vagy csak egy sima gipszelés-kötözés, akkor lehetnek bármilyen jó játékosok, de nem fognak tudni eljátszani egy olyan szerepet, ami mentõs is. Eljátszhatják a skinheadet IC, de ha azt se tudják, mi ez az egész és IC drogoznak, akkor annyi, nem lesz belõle RP. Lehetnek hippik, de ha kiállnak Blueberry közepére Sieg Heil-ezni, az se lesz RP... Ha valaki detektívet akar RPzni, de azt se tudja merre induljon, hogy kezdjen bele, büdös életben nem fog menni. Anno 12 évesen Fantasy-val kezdtem, elég sokmindent meg kellett tanulnom a középkori dolgokról, hogy rendesen tudjak játszani. Míg 9-12 éves koromig csak lapozgatós RPG-kkel játszottam (ezeket nem is számolom a \"pályafutásomba\", ha számolnám, akkor lassan 18 év RPG állna mögöttem), ott nem volt gond, mert tálalva van minden, neked csak döntened kell, de a rendes, asztali RPG-nél már kissé okosnak kell lenned. Volt egy hatalmas szerencsém, amikor asztali RPG-t kezdtem el játszani: haverom unokabátyja volt a KM, aki akkor volt 25 éves. Így hatalmas elõnyünk volt, tanított rendesen minket, mondta mikben hibázunk és mit kellene másképpen. Megtanultunk rendesen bárdhoz, fejvadászhoz, barbárhoz, mindenféléhez megfelelõ jellemeket eljátszani, majd késõbb, mikor kissé komolyabb RPG-be kezdtünk és CyberPunkot, ShadowRunt, Vampire-t játszottunk, ott tanultuk csak meg igazán a jellemeket kijátszani. Mikor meg jött már szaksuliban a Cthulhu Hívása, akkor sikerült ez csak igazán. Meg kellett tanulnunk a félelmeket eljátszani, depressziót, örületet, stb. (A Cthulhu-ban szinte nincs is harc, mivel pszichológiai szerepjáték, a karakterek álltalános lelki állapotán van a hangsúly, a legnehezebb RPG a világon.) Hiába mondja azt valaki, hogy mekkora RP-s játékos. Mindenki játszon olyan foglalkozással vegyített szerepet, aminek az IRL dolgait legalább felületesen-vázlatosan ismeri. Vagy ha ez nem megy, akkor alakítson olyan karaktert, amit nem kell profilokba szorítania, amolyan szabadkötésû karaktert. Nálunk (PDRP) is volt 3 srác, kitalálták még nyáron, hogy maffiózót játszanak. Mi volt a nagy maffia-RP? Rendõrökre támadtak, amit valami hülye utcai banda se nagyon tesz ok nékül és bebuktatták az egész maffiát. Másik eset meg nemrégen, hogy gyerek kitalálja, miszerint õ MAFFIATAGKÉNT drogot akar árulni a sarkon. Ekkor már tanulva a dologból, ki is végeztem IC, mielõtt bebuktat mindent. Rendõröknél is külön mûvészet volt megtanítani, hogy a rendõr-RP nem abból áll, hogy egyenruhában jaszkarizzanak, hanem készíteniük kell (fórumon) jelentéseket, nyomozni kell, körözéseket kiadni, stb. Most már kezdik megszokni, szépen tanulnak, de vannak még azért elég komoly hibák és hiányosságok. Ezzel rá is világítottam egy nagy hátrányra, amivel minden RPG serveren találkoztam eddig, ám PDRP-n szerencsére sikerül nevelni erre a játékosokat: Az igazi, IRL jellemeket leutánzó szerepek eljátszására gondolok. Mert nézzük csak, mit tekintenek sokan RP-nek: maffiaként k*rv*kemények és hatalmasok, bandatagként szlengben beszélnek és wazzup-oznak, rendõrként csak igazoltatni tudnak, stb. De mondhatnám a sima, profil- és frakció nélküli karaktereket is: nincs jellemük. Nem mutatják, hogy õk mennyire emberi karaktereket játszanak (mivel nem is azt teszik). Csak vannak a karaktereik, mindenféle vágyak, félelmek, jellemek nélkül. Ezzel az erõvel vonuljanak le a játszótérre a cimborákkal G.I. Joe-zni, bár megsúgom, már gyerekkoromban ezeknek a figuráknak is jellemeket építettünk ki minden játék alkalmával. (Késes mindig alkoholista volt, Zap meg pszicho!:D) Másik probléma: azt hiszik, az az RPG lényege, hogy kocsit-házat-bizniszt-pénzt gyûjtsenek... Akkor ezek inkább Simsezzenek, az a nekik való: ott lehet gyüjtögetni pénzt, lehet házat alakítgatni, és kajak mondom, ott több jelemmel rendelkeznek a figurák, mint azok a karakterek, akiket a játékosok 99%-a alakít a SA:MP-on belül. Csak ez a Sims dolog azért nem tuti nekik, mert ott nincs kinek \"k*rv*anyázni\", meg nincs ki elõtt és nincs hol kiélni a kicsinyes vágyaikat, hogy mekkora gengszterek. Lényeg (kissé elkalandoztam ): Magyarországon, vagyis az egész világon, de a youtube-os videókat és egyébb leírásokat nézve, a külföldi LS:RP-n se nagyon tudja a SA:MP \"RPG\" játékosok 99%-a, hogy a szerepjátszás elsõdleges kritériuma nem a hat marhavagonra való /me, /do, /try, hanem az, hogy a karakterek egyedi-eredeti, kidolgozott jellemekkel rendelkezzenek és ezeket játszák el. Így meg, míg még a Fõadminok 99%-a nem ezt tekinti az elsõdleges RP elvárásnak, nem is nagyon lesz eredeti GTA:RPG nem hogy Magyarországon, de sehol SEM! Azért én próbálom ezeket belenevelni a P.D.R.P.-n a játékosokba, gondolok itt a jellemek kijátszására és arra, hogy ne a gyüjtögetés legyen a mánia, hanem a szerepjátszás. Kissebb-nagyobb sikerrel megy is a dolog. Most majd meglátom az új, 1 karakter - 1 élet szabályom alapján, hogy ki is az, aki azért RPG-zik, hogy jellemeket játszon el (õk maradnak akár 10 halál után is) és kik azok, akik csak gyüjtögetést látnak RPG alatt (õk fognak az elsõ 1-2 halál után elmenni). Remélem ez a szabály ránevel mindenkit, hogy féltse az életét, becsülje más életét és VALÓS szerepet játszon el. 2225
Törölt RP Szerverek / [HUN]Malibu\'s Role Play« Dátum: 2012. január 10. - 13:12:04 »
Hehe, Diesel, az egy dolog, hogy amkor fent vagy...
P.D.R.P.-n is tapasztaltam már dolgokat kamukarakterekkel, amikkel az adminokat teszteltem. Kicsit máshogyan mûködik a dolog, ha fent van az ember, és ha nem. Vannak, akik mindig szépen melóznak és beszélnek, de vannak, akik a fõadmin jelenléte nélkül kissé más stílust adnak elõ... :S 2226
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)« Dátum: 2012. január 09. - 16:16:35 »Idézetet írta: haha3223 date=1326118920\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ha magyar az anyanyelve akkor természetes igen.. De én arra gondolok hogy pl Komáromba a Nokia gyár Finn vezetõje is tud magyarul mégsem magyar.. és nem is az az anyanyelveDe gondolom nem is vallja magát magyarnak. Mert akkor sokan lehetnénk akár angolok vagy németek is. 2227
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2012. január 09. - 16:14:40 »
Hát igen, kemény lecsókba csapatom bele szegény P.D.R.P.-t.
Összes ilyen agyament merész ötlet tõlem származik, de szerencsére eddig jól fogadták õket. Kiváncsi leszek erre is, de egyben biztos vagyok: ha el is mennek néhányan ez miatt, akik maradnak, azok kõkeményen RPzni fognak, nehogy elveszítsenek bármit is. 2228
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)« Dátum: 2012. január 09. - 13:50:06 »
Pontosan!
Nem a politika álltal felszabdalt határok határozzák meg a nemzetiséged, hanem az, aminek érzed magad, ahogyan élsz. 2229
Paradise RolePlay / [HUN] Paradise Roleplay« Dátum: 2012. január 09. - 12:35:57 »Érvénybe lép az 1 karakter - 1 élet szabály!!!
Így be lesz szüntetve a hõsködés fogalma (nem összekeverendõ a játékmechanikai hátrányokat kihasználó PG-vel!), mivel innentõl mindenki viselje a karaktere tetteit! Nagy a szád, felállsz 6 embernek, akik pisztolyt fognak rád? Pech, meghalsz, te akartad. Most majd mindneki megtanul igazán RPG-t játszani! RPG nem a kocsiról-házról-bizniszrõl szól! RPG-ben az a normális, ha 1!!! életed van! Csak sokan a SA:MP-on láttatok elõször RPG-t, ezért nem tudtok ezzel megbarátkozni... Számomra meg ez volt mindig is ostoba dolog, hogy mindened megmarad halál után. Éppen ezért nem KARAKTERNEK tekintik a játékosok a karakterük, hanem avatarnak. És ebbõl így sose lesz igazi RPG. De hát ez a lényeg: megtanuljon mindenki mérlegelni. Mert most mi van? Nekirontassz egy maffiózónak, és úgy vagy vele, hogy max meghalsz. Vagy elkezdessz drogot árulni, és nem érdekel, ha valaki megver érte, vagy le is lõ, mert majd újboléledsz. Ám 1 élettel mi lesz: Megtanulja mindenki, hogy ha meg akar gazdagodni és hatalmat akar, akkor kockáztatni kell. Mindent vagy semmit! Éppen elég nagy NONRP az, hogy halál után megmarad minden. Valójában ez a LEGNAGYOBB f**zság és PG az egész GTA:RPG életében... Pont ezért nem tudnak az emberek 75%-a RPzni, akik GTA-n tolják. Nagyon Fontos: CSAK IGAZÁN NYOMÓS INDOKKAL LEHET ÖLNI, tobábbá EMBERÖLÉSÉRT kiszabható börtönbüntetést drassztikusan növelem! HA nem töröltetik a karaktert, akkor -mint mondtam is- emlékszik és feljelentést tehet, így EMBERÖLÉSI KÍSÉRLETÉRT is nagyobbb börtönbüntetés jár! Ez azért van, hogy a gyilkosságokat is visszaszorítsuk Idézetet írta: Epsilon date=1326049002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ahogy olvasom a hozzászólásokat úgy gondolom, pár dolgot tisztázni kell. Szabály:
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy kérelmezni fogja a törlését, akkor a halott karakter tulajdonosa NEM jön fel a karakterével addig, amíg dûlõre nem jut az ügy! Mivel én intézem, hamar el fognak dõlni a dolgok! Csak friss karakterrel jöhet fel! Magyarán az elbírálás ideje alatt regizhet új karaktert, hogy ne kelljen malmoznia! --- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy nem fogja kérelmezni a törlését, akkor a mostani rendszer szerint folytathatja a sértett a játékot! --- HA megölsz valakit, akkor mondd meg neki, hogy indítassz-e karaktertörlést vagy sem! --- KÉPET minden esetben készíts, amikor a sértett, töröltteni kívánt fél elõtted fekszik (F8). Más esetben a karaktertörlési kérelmed izomból elvetem. Kivéve, ha nagyobb tûzharc volt és bizonyítják, hogy ki halt meg benne. Ilyen esetben, ha csak 1 ember is indít karaktertöröltetést, akkor MINDENKI, aki ott volt, és le lett lõve, TÖRÖLVE LESZ! --- Továbbra is csak LÕFEGYVERREL LEHET ÖLNI! Más esetben eszméletlenség lesz a vége, és a sértett emlékezni fog mindenre, mint eddig is! --- Mint tudjuk, ha pusztakezes/ütõ- vágó- szúrófegyveres támadás miatt kerülsz kórházba, akkor NEM HALSZ MEG, csak eszméletlen leszel, ergo emlékszel is! Magyarán pusztakezes támadás esetében nem lehet karaktertörlést kérni! >>>NEM LEHET HULLÁT KIVINNI RED COUNTY TERÜLETÉRÕL, AMINT KÉSZ VAN A NYOMOZÁSI RENDSZER!!!<<< Rendezés - bírálás (by Indi ): 1: A gyilkos megírja az esetet és az okot részletesen, KÉPET mellékel a gyilkosságról. 2: A \"halott\" is megírja, hogy a gyilkos igazat mondott-e? 3: SENKI nem írhat oda, csak a gyilkos és a halott. HA bárki is ír, akkor fórumról 2 nap kitiltás. 4: Ám, ha vita alakul ki és nem sikerül dûlõre jutni, ha én azt mondom, akkor 1-1 tanú jöhet mind a két oldalról, akik igazolhatják a másik igazát. 5: Ha kiderül, hogy jogos a gyilkosság, magyarán nem NONnal öltek meg, csítelt fegyverrel, DM-el, stb, akkor a halott karakter törlésre kerül! (Lehet tovább játszani aztán ugyan olyan nevû karakterrel is, ha akarjátok. De semmi nem marad meg!) 6: HA nem jogos a gyilkosság és a gyilkos hazudott az indítékot nézve, illetve NONOSAN, PG-vel, vagy netán DM-bõl ölte meg a sértettet, akkor a GYILKOS karaktere kerül törlésre, és az IP-je 5 napra fel lesz függesztve! 7: HA csítelt fegyverrel ölt a gyilkos vagy bármi health-hackot vagy hasonlót használt, akkor ÖRÖK IP BAN a jutalma! 8: Ismerõst lehet választani új karakternél. Max 1 ismerõst lehet választani az elõzõ ismerõsök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember. ---> Ha a karakter törlésre kerül, akkor RENDES nyomozásokat lehet indítani, mivel VAN HULLA!!! (Feltéve, ha megtalálja a rendõrség!) <--- Remélem érthetõ a dolog. Csak a gyilkos vérmérsékletétõl függ, hogy töröltetni akar vagy sem. Magyarán ez a dolog OPCIONÁLIS! Ám ha nem törölteti a gyilkos a karaktert, akkor a sértett fél EMLÉKEZNI FOG, mivel túlélte a sérüléseit! DE!!! Ha bárki is, mint sértett, a gyilkosnak OOC ígér bármit is, vagy zaklatja, hogy \"ne legyél már k****g, ne töröltess\", illetve személyes, OOC konfliktust csinál ebbõl, abban az esetben a sértett fél kap 5 nap IP felfüggesztést! Módosítások: Élettörténet: Lényegében változni fog. Bõvítve lesz a dolog és kicsit bonyolítva. De csak akkor érvényesek ezek a szabályok, ha törölt karakter után kezdessz újat. Az elsõ karaktereknél TOVÁBBRA IS az eddig leírt szabály a mérvadó! - A kezdõkocsi marad az eddigi formában. - Kaphatsz egy kezdõházat, ha megfelelõ a történeted, amit ÉN szabok meg, hogy milyet és hol, annak függvényében, hogy milyen a történet, miket tartalmaz, stb. - Egy nagyon-nagyon minimális kezdõtõkét is kaphatsz. (0-10000 MAX) - Ismerõst lehet választani új karakternél. Max 1 ismerõst lehet választani az elõzõ ismerõsök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember. - Szigorúan ellenõrizni fogom a MultiAccot! Amit még szeretnék hozzáfûzni, nem kell befosnia senkinek se: - HA a megölt fél szeretné, kérvényezheti a frakciójába való újboli belépést! - Kezdõkocsi-rendszer eddig is volt élettörténetért, és a továbbiakban is marad, annyival kiegészítve, hogy ha megfelelõ az élettörténet, akkor olcsó házat is lehet kapni! - Kétszer ugyan azt a karaktertörténetet nem fogadom el! Amíg nem lesz kidolgozva a nyomozás és mintagyûjtés, addig az alábbi lesz érvényben: - A halott karaktered esetével kapcsolatosan kaphat bizonyos számú megnevezett személy információkat! Azt, hogy mennyien kaphatnak, azt én döntöm el. Neked csupán annyi a dolgod, hogy elküldöd nekem PM-ben a halállal kapcsolatos dolgokat, és annak fényében mérlegelek, hogy kik és mit tudhatnak meg, stb. Amiket megtudhatnak emberek: 1 nyomozó tudomást szerezhet róla, hogy milyen fegyverrel ölték meg az embert. Ha a fegyver tulajdonosan elõkerül, akkor felismerhetik a fegyvert .(Ez IRL is lehetséges, ballisztika.) - Ujjlenyomatot, szövet- ás DNS mintát vesznek a nyomozók, és ha van gyanusítottjuk, akin elvégzik a vizsgálatokat, akkor a gyilkos NEM HAZUDHAT OOC, hogy õ tette! Magyarán: IC ezek alapján megtudják a nyomozók a gyilkos kilétét, feltéve, ha megvan a tag. Ha lakott területen belül történt az eset, akkor a \"lakók\" bemennek vallani, hogy hogyan nézett ki a gyilkos. HA nem lakott területesn történt, de bárminemû erõszakosságot vagy gyanús dolgot, egyébb fontosat láttak a gyilkossággal kapcsolatban lakott területen belül, akkor a fiktív lakók ezt elmondják. Hogy mit és mennyit, arról rendelkezem mindig az esetek függvényében! 2230
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)« Dátum: 2012. január 08. - 21:12:50 »Idézetet írta: Calvin date=1325782243\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic player számba is simán lefogja Majd meglátjátok....SeeRPG,FayRPG...Készülhettek a bezárásra Jön Magyarország legjobbjaPlayerszámban tuti nem fogja lekörözni a 3betûs servereket a Core, de még a PDRP se. Miért is? Mert nem engedjük a nonosokat vissza. Meg hát egész Magyarországon nincs anniy RP-s játékos. 2232
Általános / Confõ RP skill« Dátum: 2012. január 06. - 12:57:03 »Idézetet írta: James_Raynor date=1325824841\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14947\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic /lenyomoz!=/find? Logikailag én arra következtetnék, hogy egy./lenyomoz a rendõröknek van, /find meg a detektíveknek. Nagy rendõr/detektív munka, mit ne mondjak, kemény RP tudás kell hozzá. Semmi nyomozgatás, semmi kérdezõsködés, megfigyelés. Csak beírod a nevet és látod, hogy hol a tag. 2233
Általános / Confõ RP skill« Dátum: 2012. január 06. - 00:17:06 »Idézetet írta: James_Raynor date=1325795665\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14947\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ott a pont. Bruce volt a legszebb. Az kórházba juttatja az embereket, nem kórházi alkalmazott. xD HaEzzel illettem régebben a SEE-t mindig. Az egész nem szólt másról, mint rendõr-bûnözõ fogócskáról... :S Fõleg a /lenyomoz, /find, /contract parancsok, a prod-ozás, ezek echte CnR dolgok.
2234
Akkor jó lenne, ha visszaszoknál az FRPG-re, én rendes-kedves KM vagyok.
Amúgy utáltam mindig is, ha egy KM csak a harcra ment, azok a legszarabb KM-ek! Rengeteg, megszámlálhatatlan dolgot ki lehet találni, a harc csak egy apró tényezõ, ennek ellenére sok KM úgy gondolja, hogy az a legfontosabb része az egésznek. :S Sok olyan \"kalandot\" meséltem asztalin, amikben jó ha 1-2 harc volt, a lényeget a szerepekre, kalandelemekre helyeztem. Ezerszer jobb egy olyan \"party\"-val játszani, akik külön tudják választani a kaland-centrikus alkalmakat, és a két kaland közötti \"fejlesztõ\" alkalmakat, amik valóban csak harcról szólnak lényegében. Bár mi ezeket arra használtuk, ha nem saját \"modult\" használt a KM, és erõsebb karakterek kellettek hozzá. Nem \"tápoltuk\" fel a karaktereket, hanem a kaland-alkalom elõtt csináltunk egy harcközpontú alkalmat. |