Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Rupert
Oldalak: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 153
2191
« Dátum: 2012. április 16. - 20:28:02 »
Akkor mondom máshogy : Ha azt írom be, hogy /ban 9999 akkor kiírja, hogy rossz? Jaaa és most vettem észre, hogy a parancs végén azt kickeli aki beírta a parancsot. Na meg elõbb kéred le a játékos nevét mielõtt megkapná sscanf-nél a játékos id-t. Tehát létrehozod a gid változót, majd lekéred rajta a nevet. Visszaadja ID 0 nevét ha van. Majd sscanf-nél megkapja a gid a játékos id-jét akit beírt de már elkéstél a név lekéréssel. És ha olyan névvel vagyok fent amiben olyan karakterek vannak, amit a fájl nem fogad el a nevének? :D
Köszönöm hogy felhívtad a hibáimra a figyelmem, így ezeket azonnal javítottam! Sajnos a karakterekkel nem tudok mit kezdeni, mivel a dini eléggé korlátozott lehetõségekkel rendelkezik. MySQL-ben gyerekjáték lenne, de így sajnos nem :\\
2192
« Dátum: 2012. április 16. - 20:02:36 »
Tényleg egyedi, és tetszik. Ennyi erõvel alkoss meg egy egyetemet és különbözõ alfrakciók lesznek(kémikus, biológus, geológus)
2193
« Dátum: 2012. április 16. - 20:01:42 »
Gondolom RPG mód. Seperc alatt megírom neked, ha bemásolod az XP ponthoz, és a szinthez kapcsolódó változókat.
2194
« Dátum: 2012. április 16. - 19:47:14 »
Grat! Ment a + ! Kezdesz belejönni a Scriptelésbe
Eddig is tudtam scriptelni, csak most aktívan kezdtem publikálni dolgokat. Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 16. - 19:51:21 )
Jó lett, de nem ellenõrizted le sehol, hogy valódi-e a játékos akit bannolni/kickelni akarnak. [/quote] Lekértem a nevét, úgy gondolom ez elég. Gondolj bele, ki akarna egy olyan játékos nevével feljönni, akirõl alapból tudni hogy bannolva van? Azonban ha igényt tartotok az IP-cím lekérésre is, akkor beleírom.
2195
« Dátum: 2012. április 16. - 19:30:34 »
Szép. Viszont kitiltásnál Kick(playerid);helyett jobb lenne Ban(playerid); szerintem.
Megpróbáltam úgy, de akkor elõször az alap banolt játékosok listája fut le, mikor csatlakozok, így elõször bannol és utána írja az indokot. Szóval: Ígyis-úgyis hiába csatlakozik, hisz\' kickelve lesz.
2197
« Dátum: 2012. április 16. - 19:05:31 »
Sziasztok! Sokszor találkozom olyanokkal, akiknek problémát okoz egy olyan banrendszer megírása, aminek indokát látja a játékos, miután próbál csatlakozni. Nos, én most megírtam ezt az egyszerû scriptet, illetve kódot. A \'scriptfiles\' mappa tartalmazzon egy \'bannoltusers\' mappát, különben a scriptem semmit nem ér. Remélem hasznotokra fog válni! Ui: Egy /kick parancsot is írtam a /ban parancs mellé. #include <a_samp> #include <dutils> #include <sscanf> #include <zcmd> #include <dini> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA forward banolvaVan(playerid); new file[128]; new indok[128]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Ban rendszer by Rupert \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"Ban rendszer FS bezarva\"); return 1; } CMD:ban(playerid, params[]) { new gid, name[MAX_PLAYER_NAME], ipc[128], string[128]; GetPlayerName(gid, name, sizeof(name)); GetPlayerIp(playerid, ipc, sizeof(ipc)); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin!\"); if(sscanf(params, \"us\", gid, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /ban [iD] [indok]!\"); if(gid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Helytelen ID!\"); format(file, sizeof(file), \"/bannoltusers/%s.ini\", name); format(string, sizeof(string), \"%s bannolva lett, indok: %s\", name, indok); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); dini_Create(file); dini_Set(file, \"Indok\", indok); dini_Set(file, \"IP\", ipc); Kick(gid); return 1; } CMD:kick(playerid, params[]) { new gid, name[MAX_PLAYER_NAME], string[128]; GetPlayerName(gid, name, sizeof(name)); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy admin!\"); if(sscanf(params, \"us\", gid, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /kick [iD] [indok]!\"); if(gid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Helytelen ID!\"); format(string, sizeof(string), \"%s bannolva lett, indok: %s\", name, indok); SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string); Kick(gid); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { banolvaVan(playerid); return 1; } stock banolvaVan(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128], ipc[256], ipc2[256]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); GetPlayerIp(playerid, ipc, sizeof(ipc)); ipc2 = dini_Get(file, \"IP\"); format(file, sizeof(file), \"/bannoltusers/%s.ini\", name); if(dini_Exists(file)) { if(ipc2[playerid] == ipc[playerid]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Sajnálom, bannolva vagy a szerverrõl!\"); format(string, sizeof(string), \"Indok: %s\", dini_Get(file, \"Indok\")); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string); Kick(playerid); } } return 1; }
2198
« Dátum: 2012. április 16. - 18:06:37 »
A szerveren írd be /dl, így minden jármû adatait kiadja. Ekkor az adott jármû \'vehicleid\' számára cseréld le a modban az adott ID-ket.
2199
« Dátum: 2012. április 16. - 18:04:15 »
A hiba oka (ha jól fordítottam): a \'localhost\' kiszolgálóhoz való csatlakozás megtagadva. Ha házi szerveren futtatod, megfelelõnek kellene lennie, azonban, ha hoston akkor lehet más felhasználónevet kell megadnod.
2200
« Dátum: 2012. április 16. - 17:59:02 »
#include <a_samp> #include <dutils> #include <sscanf> #include <zcmd> #include <dini> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA new file[128]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Rendorleader script by Rupert \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"Rendor FS bezarva\"); return 1; } CMD:felvesz(playerid, params[]) { new gid, name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(gid, name, sizeof(name)); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy fõadmin!\"); if(sscanf(params, \"u\", gid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /felvesz [iD]!\"); format(file, sizeof(file), \"/rendorlidi/%s.ini\", name); if(dini_Exists(file)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos már rendõrleader!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvetted a játékost rendõrleadernek!\"); SendClientMessage(gid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Felvett egy fõadmin rendõrleadernek!\"); dini_Create(file); return 1; } CMD:elvesz(playerid, params[]) { new gid, name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(gid, name, sizeof(name)); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy fõadmin!\"); if(sscanf(params, \"u\", gid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Használat: /elvesz [iD]!\"); format(file, sizeof(file), \"/rendorlidi/%s.ini\", name); if(!dini_Exists(file)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos eddig sem volt rendõrleader!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kirúgtad a játékost rendõrleaderbõl!\"); SendClientMessage(gid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kirúgott egy fõadmin rendõrleaderbõl!\"); dini_Remove(file); return 1; } Kettõ parancs van, /felvesz és /elvesz. Ezeket rcon admin használhatja, de arra ügyelj, hogy a \"scriptfiles\" mappában legyen \"rendorlidi\" mappa.
2201
« Dátum: 2012. április 16. - 17:47:33 »
ha jól gondolom Az OnPlayerDisconnect alatt van egy ilyen
PlayerInfo[playerid][orokas] = 0;
Így van, de a public OnPlayerConnect-nél is el kell venni.
2202
« Dátum: 2012. április 16. - 17:17:01 »
Használj mátrixokat, enumokat.
2203
« Dátum: 2012. április 16. - 16:09:34 »
Épp most készül az egyedi, 0 sorról írt TDM módom, aminek a játékmenete a Counter Strike-éhoz fog hasonlítani némi különbséggel. Nem tartok igényt a hostra, viszont szívesen felajánlom amint kész. Rupert
2204
« Dátum: 2012. április 15. - 18:53:46 »
Pedro, épp egy nagy TDM mod projekten dolgozom, ez is része, és gondoltam publikálom.
2205
« Dátum: 2012. április 15. - 18:20:24 »
Megírtam, tessék! #include <a_samp> #include <zcmd> #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define DIALOG_0 1 CMD:rhelp(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Írd be!\", \"Írd be a kódot\", \"OK\", \"Mégse\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { if(inputtext[playerid] == 1975029) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"---------------Rendõr parancsok---------------\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"/vonszol /fegyverengedély /büntetõpont /kerékbilincs /megszondáztat\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"/h /h1 /csekk /bírság /sokk /megbilincsel /elenged /pc /börtön /mb\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"/trafi-be /trafi-ki /r-nyit /r-zár /felszerelés\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"---------------Rendõrfõnök parancsok----------\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"/rendõr /kirúgfõnökös /fõnökösrang\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Rossz jelszó!\"); } } return 1; }
Arra ügyelj, hogy a \"zcmd\" szükséges!
Oldalak: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 153
|