Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 153
2176
Média / linkclan.krisK - First Stunts
« Dátum: 2010. május 28. - 19:39:17 »
Ezt most úgy írom le nektek, hogy elso komolyabb stuntjaim. Mivel nem csináltam még hasonlót, ezért most publikálom ezt a kemény 6 másodperces videót: http://www.youtube.com/watch?v=DTWqWjy2vHQ

2177
SA-MP: Szerverfejlesztés / krisk hasznos funkciói
« Dátum: 2010. május 28. - 18:56:51 »
Nos, nem sok munkám van ebben az include-ban, inkább csak saját szórakoztatásra írtam meg, de azért publikálom. A funkciók:
 

/* IsNumericVar(str)
* Ezzel meg lehet állapítani hogy egy változóban csak számok vannak, vagy nem
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön bellül van akkor 1 a visszatérés
* Ha a tömb egy blokkja a 10-es számkörön kívül van akkor 2 + az a blokk a tömbben, ahol megszakadt a futtatás
* Ha nem szám, akkor -1 a visszatérésünk.
*/
/* POSX(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
*/
/* POSXL(year)
* Ezzel a funkcióval éveket tudunk POSIX 32-bites idoszámításba leírni
* Ha a megadott string nem 4 karakter hosszú akkor 0 a visszatérés
* Ha a megadott string nincs benne a POSX számítási határban, akkor -1 a visszatérés
* Ha lefutott a kód, akkor az év a visszatérés
* Ezzel a funkcióval szökoévet számítunk!
*/
/* BinToDec(numb)
* Ez a funkció egy kettes számrendszerbeli számot konvertál tizes számrendszerbeli számmá
* numb: a szám
*/
/* FloatToInt(numb, round)
* Ez a funkció a lebegopontos számokat konvertálja egész számokká, és kerekíti oket
* numb: a szám
* round: a kerekítés módszere.
** 0: egyszeru matematikai kerekítés. Az 5 vagy annál nagyobb számokat felfele, a többit lefele kerekítjük.
** 1: Felfele kerekítünk
** 2: Lefele kerekítünk
** 3: Lekerekti a pozitív értékeket, és felkerekíti a negatív értékeket. (To zero)
*/
/* SetPlayerMoney(target,money)
* A játékos pénzét ÁLLÍTJA ÁT (nem ad hozzá, hanem ÁTÁLLÍTJA!)
* target: a játékos id-je
* money: a pénz
* Ha sikerült a muvelet, a visszatérés 1. Ha a játékos érvénytelen, a visszatérés 0.
*/
/* StrSame(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrSameIC(stri1, stri2)
* Összehasonlít két stringet hosszúság illetve blokkegyezés alapján
* Ha a visszatérés: 0, akkor a két string hosszúsága nem azonos
* Ha a visszatérés: 1, akkor a két string hosszúsága és blokktartalma azonos
* Ha a visszatérés: 2, akkor a két string hosszúsága azonos, de blokktartalma nem
* NEM Kis-Nagybetuérzékeny
*/
/* StrToUp(str)
* Egy string minden karakterét nagybetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* StrToLow(str)
* Egy string minden karakterét kisbetuvé konvertál
* str: a string
*/
/* Modulo(inte, inte2)
* Egy integer és egy másik integer hányadosának maradékával tér vissza
* inte: az 1. szám
* inte2: a 2. szám
*/
/* BanFromTeam(teamid)
* Egy adott csapatból az összes játékost kibannolja
* teamid: A csapat ID-je
*/
/* DegToRad
* Egy szöget radiánba konvertál
* deg: A szög
*/
/* RadToDeg
* Egy radiánt szögbe konvertál
* rad: a szög
*/
/* Vehicles
* A kocsik mennyisége
* A kocsik mennyiségével tér vissza.
*/
/* Pickups
* A pickupok mennyisége
* A pickupok mennyiségével tér vissza.
*/
/* IsPlayerInInterior
* A játékos interiorban van?
* Ha interiorban van, a visszatérés 1, ha nem akkor 0. Ha a játékos érvénytelen, akkor -1.
*/
/* IsPlayerInArena(player, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor -1 a visszatérés.
*/
/* IsTeamInArena(player, team, minx, miny, maxx, maxy)
* Ha a csapatban MINDEN játékos a megadott területen bellül van, akkor a visszatérés 1
* Ha nem, akkor a visszatérés 0
* Ha a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés -1
* Ha a játékos nincs kapcsolódva, akkor a visszatérés -2
*/
/* SetTeamPos(player,team,x,y,z)
* Egy csapaton bellül az összes embert teleportálja valahova
* Nincs visszatérési érték, ha sikerült
* Ha azomban a játékos nincs a csapatban, akkor a visszatérés 0
*/
/* WhoIsDriving(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak az IDjével tér vissza
*/
/* WhoIsDrivingWithName(vehicle)
* Megnézi, hogy ki vezeti a kocsit
* Ha a kocsi amit beírtál, nem létezik, akkor a visszatérési érték 0
* Ha megvan a vezeto, akkor annak a nevével tér vissza.
*/
/* ClearChatForAll()
* Mindnekinek kiüríti a chatet
* Nincs visszatérési érték
*/
/* ClearChatToPlayer(player)
* Egy játékos chatét kiüríti.
* Nincs visszatérési érték
*/

 
Letöltés: www.getalife.atw.hu/kfunc.h

2178
SA-MP: Szerverfejlesztés / SetPlayerPosEx
« Dátum: 2010. május 28. - 18:24:43 »
nem másolunk az uf-bol

2179
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Pénz helyére HealthPoints]
« Dátum: 2010. május 28. - 16:05:01 »
Idézetet írta: Epsilon date=1275049089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért kerekíteni se ártana..
 
Voála:
 
 new Float:xxx = GetPlayerHealth(playerid, xxx);   SetCash(playerid, floatround(xxx,floatround_round));

2180
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Pénz helyére HealthPoints]
« Dátum: 2010. május 28. - 07:17:06 »
tudja, de o lenullázza a pénzt, hogy ne adja hozzá az eredetihez :D

2181
RP/RPG kérések / RPG/RP kérések
« Dátum: 2010. május 28. - 07:15:22 »
Idézetet írta: szileni date=1269015083\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szeretném megkérdezni hogy van a LA:RP, csináltam egy szervert ami el is indult a moddal, de amikor regisztrálni szeretnék akkor amikor beírom hogy /register (jelszó) , le enterezem és semmit nem csinál.... Többször is próbálkoztam de nem muködött. Mi lehet ennek az oka?
 
A scriptfiles mappát nem raktad be.

2182
Segítségkérés / CheckPoint
« Dátum: 2010. május 27. - 17:18:08 »
közvetlenül így nem megoldható. így viszont igen:
 

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, ran, x, y, z)) { /* blablabla */  return 1; }

 
az x, y, z a checkpoint koordinátái (vektorok) a rad pedig az az átméro, amekkora a checkpoint

2183
Segítségkérés / SW RP Frakció
« Dátum: 2010. május 27. - 16:52:07 »
SWRP frakciórendszere úgy ahogy van bugos.

2184
Szkript kérések / Stunt Számláló
« Dátum: 2010. május 27. - 16:51:00 »
Stunt számláló nincsen. Van alapból SAMP-ban:
 
EnableStuntBonusForAll(1);

2185
Segítségkérés / Admin script
« Dátum: 2010. május 27. - 16:46:58 »

2186
Segítségkérés / Tut kérés melókhoz
« Dátum: 2010. május 27. - 16:44:39 »
Hát, én elkezdtem régebben egy rp módot írni, mikopr még nem is értettem a pawnot, mostmár elboldogulok vele, és a modom is nagyon zsír. De addig nem ment, amíg nem tudtam az összes funkciót, függvényt, és egyedi függvénykönyvtárt (gondolok itt dini) használni. Ha ezeket tudod, már egy olyan scritper vagy, aki meg tud szinte akármit csinálni, persze ez attól is függ, hogy tudod használni oket, és ez tesz igazán pro-vá.
Próbálj meg egy admin rendszerben a fáljba hozzáadni pár sort, a level, stb, után hogy: member, leader, rank. Stb. Ezt loginok alkalmával beolvasod, enumerációba foglalod, és onnantól már a kutyád is megírja. Én a sajátomat nem adom ki, mert az a szerómhoz készült, de én 2 óra alatt készen voltam vele.

2187
A continue és a for ill. a while ciklust részletezztem.

2188
Pl:
 
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(1 == 1) return printf(\"Ez tuti meghivodik\");
else return printf(\"Erre viszont wanringot ir. Hogy nem lehet 1 ugyan az mint 1\");
return 1;
}

 
de a warningokkal is futni fog a scripted.

2189
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [HUN] InK RPG
« Dátum: 2010. május 26. - 20:32:19 »
Khm.. csk úgy szólok ebben a módban a kocsikat, a frakciókat, a házakat, bizniszeket, spawnhelyeket, stb.. Mindd én és mike (bviktorhun) csináltuk. És saját magának állíttatja be ali.

2190
Több mint valószínu hogy a parancsod végén vagy nincs return 1;, vagy valamelyik függvény amit meghívtál nem hívódhat meg.

Oldalak: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal