Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2146
Segítségkérés / Streamer« Dátum: 2010. június 06. - 08:21:12 »
Na szal, fogod, megnyitod a szerót, pawno könyvtár pawno.exe, fogod magad, file -> open és kiválasztod a gm-ed. aztán most compille. Muködnie kell.
2147
Média / [Welcome to "Fabulous" Las Venturas RPG]Ammunation céltáblák.« Dátum: 2010. június 04. - 16:50:08 »
Mert leszedte fórumról.
2148
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3b« Dátum: 2010. június 04. - 16:25:58 »
Figy, ha kye az ilyen szarságokat fejlesztené,. nem halada a mód. nincs értelme. Az egyetlen, ami jó lenne SAMP-ba, a custom textúrák. A többit meg lehet oldani simán C++-ba.
2149
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 04. - 15:49:09 »
Lehetetlen. Ez egy gyorsítótárazó rendszer, pont az a lényege, hogy nem így megy: megnyit - ír - bezár. Hanem akár 5000 muveletet is eltudsz végezni anélkül, hogy egy sort is írnál a fájlba. Ezért olyan gyors.
2150
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 04. - 14:44:26 »
Remélem tetszeni fog, sokat szórakoztunk vele
2151
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 03. - 21:10:29 »
Nemsokárra jön fel, úgyhogy várjatok .D
2152
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 03. - 16:02:22 »
Gamestar dolgozik a MYSQL kezelon (meg még talán a fájl alapú gang rendszeren) és kiadjuk.
2153
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 03. - 14:15:10 »
Dolgozunk SQL kezelésen (vagyis Gamestar)
Én viszont írtam egy teljesen új cache-zo fájl író/olvasót. A cache alapú 1 ms, a dini 8 ms míg a klasszikus fopen-es rendszer 9 ms alatt teljesített. Ebbol mindenki levonhatja következtetést. 2154
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3b« Dátum: 2010. június 02. - 07:13:50 »
De rockstar nem támogathatja oket, hisz ez egy független projekt (vagyis szerény véleményem szerint). Ezeket a dolgokat (legalábbis szerintem) nem nehéz belerakni, de az igazán fontos dolgokat kéne fejleszteni, nem ezeket.
2155
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. június 02. - 07:11:41 »
A readme-vel megvagyunk, úgyhogy úgy tervezzük, ma vagy holnap kiadjuk a pack-ot.
2156
SCM / Apró problémák/ Kérdések« Dátum: 2010. május 31. - 17:05:30 »
SCM az a SAMP In-Built programnyelve, ezért az alap összetevok, NPC-k, minden ezzel íródott. Szóval teljesen személyreszabható, csak kell egy kis tudás.
2157
Szkript kérések / Kis Bonyodalom« Dátum: 2010. május 31. - 14:46:44 »
Eloremenetel: SetPlayerPos(playerid,x,y+10);
Hátramenetel: SetPlayerPos(playerid,x,y-10); Jobbaramenés: SetPlayerPos(playerid,x+10,y,z); Balramenés: SetPlayerPos(playerid,x-10,y,z); Egy KeyState-val megoldható. 2158
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3b« Dátum: 2010. május 31. - 14:42:27 »
Igaz, az nagyon jó lenne, ha meg lehetne oldani mint SMC-ben, hogy milyen legyen a bot státusza, neutral, friend vagy enemy (ebbol is vann több típus). Viszont az szinte lehetetlen, mivel ez route alapú. Szóval objectelt pályán ez a funkció el is van felejtve. Ám CJ öltözködését, ruházatát lehetne állítani, tuti van rá mód.
Egyébként sokan mondják, hogy MTA fejlettebb. Nem fejlettebb (max az, hogy vannak custom textúrák) de a többi alap SA funkció, amiket nem vettek ki. Errol ennyit 2159
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3a« Dátum: 2010. május 31. - 14:35:22 »
nem jobb, egyedül azzal, hogy lehet custom textúrákat berakni. Az lenne az igazi a SAMP-ba, ha plugin nélkül muködne.
2160
SA-MP: Szerverfejlesztés / GRF | by Krisk & GameStar« Dátum: 2010. május 31. - 14:08:43 »
A mentést GameStar fogja megcsinálni (valószínu), mivel én rühellek fájlokkal dolgozni. Kis ízelíto a bandakezelobol (már kész csak a fájlrenszer kell:)
CreateGang; DestroyGang; GangWar; IsGangFighting; EngGangWar; InviteToGang; SetGangPoint; Gang_OnPlayerSpawn; (ezt az onplayerspawn funkciódba kell beleírni) PutGangMoney; TakeGangMoney; GetGangMoney; |