Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - norbinator09

Oldalak: 1 ... 13 14 [15]
211
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 21:25:17 »
Így?:
 

vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667, floatround_ceil);

 
Mert így is ugyanúgy warningos :(

212
RP/RPG kérések / Sebességmérõ error
« Dátum: 2014. március 23. - 20:53:45 »
Sziasztok!
Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
 

F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch

 
Itt a kódja:
 

        new Float:vVectors[4], string[30];
      GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
      vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor

 
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog :(
Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le

213
RP/RPG kérések / Szint rendszer
« Dátum: 2014. március 23. - 20:33:30 »
Szintet valahogy úgy kéne megcsinálni hogy elmeti egy változóba és ha a változó értéke 1000 akkor 1-re állítja a Szintet
Ha dinivel mentessz:
 

enum pAdatok
{
   TP,
   Szint,
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdatok];

 
Aztán ugyebár ha a \"TP\" 1000 akkor a \"Szint\" 1lesz(én most Timerrel írom, csináld ahogy gondolod)
 
 
forward Tapasztalat(playerid);

 


public Tapasztalat(playerid)
{
    if(pInfo[playerid][TP] == 1000)
    {
         SetPlayerScore(playerid, 1);
    }
    return 1;
}

 
Az már feltételezem hogy tudsz dinivel menteni, de ha mégsem dinivel mentessz akkor passz, mert én dinivel :)
Remélem azért segítettem valamennyire és érthetõ voltam!

214
RP/RPG kérések / Jármû mentés dinivel?
« Dátum: 2014. március 18. - 14:36:32 »
Köszönöm szépen! Már értem hogy kell!
Zárom a témát

215
RP/RPG kérések / Jármû mentés dinivel?
« Dátum: 2014. március 17. - 20:11:15 »
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy RPG módot....Viszont hát nehézségbe ütköztem mert egyszerûen sehogyse tudtam rájöni hogy oldhatnám meg a jármû mentését.Valahogy úgy képzeltem el hogy scriptfilesban minden kocsinak lesz egy [iD].ini file-ja amiben benne lesznek a cuccai(pl. 1.ini)de nem tudtam rájönni hogy OnGameModeInit-nél hogy tölthetném be onnét a kocsikat.
Tehát az lenne a kérésem hozzátok ha valaki tudja hogy tölthetném be a kocsikat .ini fileokból OnGameModeInit-ben akkor kérem szépen írja le nekem.
Elõre is köszönöm!

216
Segítségkérés / Lassú object betöltés
« Dátum: 2014. március 17. - 18:43:02 »
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Zárom a témát

217
Segítségkérés / Lassú object betöltés
« Dátum: 2014. március 16. - 15:08:19 »
Üdv fórumozók!
Van nekem egy kis problémám a szerverrel amit csinálok, mégpedig az hogy ugyebár max 1000 CreateObject lehet a modba, nekem viszont több object van.Ezzel nincs is gond mert Streamer pluginnal átkonvertáltam CreateDynamicObject-ra és minden ugyanúgy mûködik, azaz majdnem ugyanúgy.Az object betoltéssel van egy kis probléma mert elõtted kb. 10 méterre még betölti és onnan tovább nem.Tehát látod kb a hís felét a másik fele meg hiányos, tehát sokkal kevesebb objectet tölt be egyszerre CreateDynamicObjec-al mint ahogy betöltötte CreateObjectal.
Valaki ha tudja hogy lehet hogy ugyan olyan gyorsan töltse be az objecteket kérem írja le nagyon jól jönne, elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 13 14 [15]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal