Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - 1Mark6
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29
211
« Dátum: 2016. január 03. - 13:07:36 »
Nemtudja betölteni a filterscriptet. És egyébként sem ajánlott 5-6 esetleg ezeknél is több filterscriptet berakni, mert akkor összecsúszhatnak például a Dialog ID-k és még sok más, legalább is nálam ez volt párszor a hiba.
212
« Dátum: 2016. január 03. - 12:03:22 »
Irtam üzenetet, ott segitek.
213
« Dátum: 2016. január 03. - 12:00:32 »
stock IsPlayerOnAVehicle(playerid,vehicleid) { new Float:pos[3]; GetVehiclePos(vehicleid,pos[0],pos[1],pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,pos[0],pos[1],pos[2]+3)) // A range \"1.0\" azt állíthatod, a +3 pedig a személyautóknak a teteje. { return true; } else return false; }
214
« Dátum: 2016. január 03. - 11:34:42 »
A pName már benne van ezek szerint a módba, valamelyiket töröld ki.
215
« Dátum: 2016. január 03. - 11:26:05 »
Pontosabban fogalmaz kérlek, ezt nem nagyon értem ha a játékos bent ül a kocsiba a vezető ülésnél és megnyomja az N betűt akkor kiszállt-e a kocsiból vagy sem ?[/quote] Ha ül a kocsiban a sofőr helyén, megnyomja az N betűt, és azt akarod hogy szálljon ki?
216
« Dátum: 2016. január 03. - 11:23:34 »
Ez elvileg minden módhoz tökéletes lenne. a pName(playerid) az ami nincs benne szerintem, de belerakod, vagy helyetessited amit használsz. stock pName(playerid) { new jatekosnev[24]; GetPlayerName(playerid,jatekosnev,sizeof(jatekosnev)); return jatekosnev; }
217
« Dátum: 2016. január 03. - 10:57:49 »
new OnlinePlayers; public OnPlayerConnect(playerid) { new string[128]; format(string,sizeof(string),\"%s feljött a szerverre ! [%d/%d]\",pName(playerid),OnlinePlayers,GetMaxPlayers()); SendClientMessageToAll(-1,string); OnlinePlayers++; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new string[128]; format(string,sizeof(string),\"%s lement a szerverről ! [%d/%d]\",pName(playerid),OnlinePlayers,GetMaxPlayers()); SendClientMessageToAll(-1,string); OnlinePlayers--; return 1; }
218
« Dátum: 2015. december 29. - 23:02:06 »
Megcsináltam. Remélem érthető. public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart) // Ha sebzést kap, ugyebár ha kocsival ütközik akkor csökken a HP-ja. { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha kocsiban van { new vid = GetPlayerVehicleID(playerid); // lekérdezzük a kocsi id-t. if(GetVehicleSpeed(vid) >= 50) // Ha 50-el vagy többel megy. { new Float:HP; GetPlayerHealth(playerid,HP); SetPlayerHealth(playerid,HP-30);//levon 30 hp-t. if(HP <= 20) // ha kevesebb a hp-ja mint 20 { RemovePlayerFromVehicle(playerid); // Kiszeded a kocsiból ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Berakod az injured animba SetPlayerDrunkLevel(playerid, 50000); // részegre állítod // Igy mostmár nem tud mozogni. //JatekosInfo[playerid][serult] = true; esetleg ha használsz ilyet } } } return 1; } // Nem kérted de azért leirom /* enum JatekosData { bool:Serult } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosData]; CMD:segit(playerid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { new Float:pos[3]; GetPlayerPos(i,pos[0],pos[1],pos[2]); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3.0,pos[0],pos[1],pos[2])) //Ha ezen a helyen van, ebbe a sugárba { if(JatekosInfo[serult]) { SetPlayerDrunkLevel(i, 0); TogglePlayerControllable(i,true); SendClientMessage(i,-1,\"Fel lettél segitve\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Fel segitetted a sérültet\"); } } } return 1; } */ stock GetVehicleSpeed(vehicleid) { new Float:vSpeed[3]; GetVehicleVelocity( vehicleid, vSpeed[0], vSpeed[1], vSpeed[2] ); new Float:vSpeed_Float; vSpeed_Float = floatsqroot( ((vSpeed[0] * vSpeed[0]) + (vSpeed[1] * vSpeed[1])) + (vSpeed[2] * vSpeed[2])) * 161.0; new vSpeed_Int; vSpeed_Int = floatround( vSpeed_Float, floatround_round ); return vSpeed_Int; }
219
« Dátum: 2015. december 28. - 19:38:57 »
Szerinted, ha nem próbáltam volna, irtam volna ide? Úgy is müködik meg igy is
220
« Dátum: 2015. december 28. - 19:35:22 »
Mind2 müködik és az enyémet rövidebb ideig tart leirni
221
« Dátum: 2015. december 28. - 14:22:39 »
Mivel a trailer is egy külön jármű ezért, azt is respawnolja, arra a helyre ahol le lett helyezve.
222
« Dátum: 2015. december 28. - 10:41:17 »
new bool:AdhatElDrogot[MAX_PLAYERS] = true; // Igen ezt kihagytam, mert alapból 0 azaz hamis az értéke és itt bekell állítani true-ra
223
« Dátum: 2015. december 27. - 17:10:00 »
Tessék new bool:AdhatElDrogot[MAX_PLAYERS]; new Drog[MAX_PLAYERS]; new Drog_Ar = 1500; CMD:drogelad(playerid) { if(AdhatElDrogot[playerid]) // Ha letelt az 1 óra akkor lesz ez a változó igaz. { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,X,Y,Z)) // Ha ezen a koordinátán van,ezt majd te megadod. { if(Drog[playerid] >= 1500) { Drog[playerid] -= 1500; // Elvesszük tőle a drogot ( Eladja ) GivePlayerMoney(playerid,(1500*Drog_Ar)); // Adunk neki pénzt, mégpedig 1500 x 1500-at, ami jelenleg a Drog_Ar értéke. AdhatElDrogot[playerid] = false; SetTimerEx(\"DrogTimer\",3600000,0,\"d\",playerid); // 60*60*1000 = 1 óra alatt lefut a Timer. } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 1500g drogod!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a drog eladó helyen!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem adhatsz el drogot !\"); return 1; } forward DrogTimer(playerid); public DrogTimer(playerid) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Újra adhatsz el drogot !\"); AdhatElDrogot[playerid] = true; } Vagy Timer nélkül : new Drog[MAX_PLAYERS]; new Drog_Ar = 1500; CMD:drogelad(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"DrogEladas\") <= gettime()) // Ha letelt az 1 óra akkor fut le. { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,X,Y,Z)) // Ha ezen a koordinátán van,ezt majd te megadod. { if(Drog[playerid] >= 1500) { Drog[playerid] -= 1500; // Elvesszük tőle a drogot ( Eladja ) GivePlayerMoney(playerid,(1500*Drog_Ar)); // Adunk neki pénzt, mégpedig 1500 x 1500-at, ami jelenleg a Drog_Ar értéke. SetPVarInt(playerid,\"DrogEladas\",gettime() + 60*60); // Beállítijuk az értékét 3600-ra, 3600sec = 1 óra } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs 1500g drogod!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy a drog eladó helyen!\"); } else SendClientMessage(playerid,-1,\"Még nem adhatsz el drogot !\"); return 1; }
224
« Dátum: 2015. december 25. - 17:37:47 »
Így gondoltad ? new OsszesJatekos; public OnPlayerConnect(playerid) { OsszesJatekos++; return 1; } CMD:osszesjatekos(playerid) { new string[128]; format(string,sizeof(string),\"Info : Eddig %d játékos látogatta meg a szervert, a restart óta\",OsszesJatekos); SendClientMessage(playerid,-1,string); return 1; } // Vagy ha hirdetésbe akarod akkor, ott is egy sima lekérdezés new Reklamok[][] = { {\"Jellenleg xy Játékos csatlakozott.\"}, {\"Jellenleg %d ennyien csatlakoztak!\",OsszesJatekos} // Ez azt fogja jelezni, hogy szerver restart óta hányan connecteltek fel, ha azt szeretnéd, hogy a szerveresn Összesen hány játékos connectelt fel akkor ezt az értéket elkéne mentened. };
225
« Dátum: 2015. december 24. - 20:47:45 »
Értem Köszönöm
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29
|