Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsoma

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35
211
Szkript kérések / Gomb ra müködõ parancs
« Dátum: 2010. szeptember 28. - 13:18:28 »
hali.
tudok ebben segiteni, most éppen info orán ülök
de amint hazaértem azonnal nekiseek.
abban nem vagyok biztos hogy a plusz gombbal lehet valamit kezdeni, vagy a 6ossal.
majd megnézem neked  :D
csácsá

212
Segítségkérés / ProblemZ
« Dátum: 2010. szeptember 27. - 21:14:06 »
Hy forumtársak.
Van egy-két probémám amit igy a nap folyamán sikerült összeszednem.
elsõ :
wikin van fent egy parancs:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Dcmd
itt a \"using strtok\" -os rész.
nos én felhasználtam ugyanazt szinte. 2 modositással, hogy nem azt a szöveget irja ki, és
nem ad életet hanem éppen elvesz. nos, még strcmp-s ilyen \"/parancs [dolog]\" szerkezetû
parancsot még nem alkottam, csak dcmd-vel ami ugyebár könnyebb de nema  legkorszerûbb.
kérdésem igy ez alapján hogy mért nem megy a parancs? beirom h /heal vagymi.. erre tölem
veszi le a cuccokat. beirom hogy /heal 0 vagy 1 vagy ami az id-m akkormeg teljesen más
unknown command jön ki.
ez az egyik gondom.. másik:

if (strcmp(cmdtext, \"/garázsba\", true) == 0)
{
new kocsi = GetPlayerVehicleID (playerid);
if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 298.4709, -1183.6532, 80.6338))//Barage1
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 100);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 100);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 100);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 294.4037,-1179.5383,80.6355))//Barage2
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 101);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 101);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 101);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 286.3859,-1171.3230,80.6324))//Barage3
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 102);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 102);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 102);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 282.3610,-1167.1552,80.6334))//Barage4
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 103);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 103);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 103);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 282.4193,-1159.9908,80.6348))//Barage5
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 104);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 104);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 104);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 3.0, 286.6111,-1155.9258,80.6307))//Barage6
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 105);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 105);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 105);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
return 1;
}
      
if (strcmp(cmdtext, \"/garázski\", true) == 0)
{
new kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage1 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 298.4709,-1183.6532,80.6338);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage2 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 294.4037,-1179.5383,80.6355);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 294.4037,-1179.5383,80.6355);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage3 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 286.3859,-1171.3230,80.6324);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 286.3859,-1171.3230,80.6324);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage4 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 282.3610,-1167.1552,80.6334);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 282.3610,-1167.1552,80.6334);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage5 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 282.4193,-1159.9908,80.6348);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
      return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid,282.4193,-1159.9908,80.6348);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       return 1;
   }
}
else if (IsPlayerInRangeOfPoint (playerid, 5.0, 1643.839843, -1514.819580, 13.566620))//Barage6 (bent)
    {
   if (IsPlayerInVehicle (playerid, kocsi))
   {
       //SetPlayerPos(playerid, 298.4709, -1183.6532, 80.6338);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetVehiclePos(kocsi, 286.6111,-1155.9258,80.6307);
       SetVehicleVirtualWorld(kocsi, 0);
       LinkVehicleToInterior(kocsi, 0);
       return 1;
   }
   else
   {
       SetPlayerPos(playerid, 286.6111,-1155.9258,80.6307);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
   }
}
return 1;
}

 
részben, parancsban mint láthatjátok
egy interiorba lehet több helyen bemenni. nos
ebben az a szép és jo hogy berak az interiorba meg minden
csak kimenetelnél mindig a legelsõ a Garage1hoz rak ki. pedig a \"kirakási\"
koordik nem egyeznek meg ugyebár..
hát most jo sok help kérésem van, aki tud kérem segitsen :\\
haladó scripterként lesüllyedtem erre a szintre, hogy általam eddig
nem használt formák(gondolok itt az strcmp-s parancsra) teljesen ismeretlenek
lettek számomra :\\
elõre is köszi a segitõ szándékot és a segitségeket!
zsomaa

213
Segítségkérés / GTa RP
« Dátum: 2010. szeptember 27. - 14:10:50 »
errort nem iir...
szálj bele és látni fogod h teljesen elcsuszik az egész.
megveszel egy kocsit és akkor nem az lesz a neve ami.. tehát eladod azt átalakul... :neutral: :shy:

214
Segítségkérés / GTa RP
« Dátum: 2010. szeptember 27. - 06:52:53 »
igenigen.
láttam hogy a kocsik addstaticvehicleex-el vannak megoldva, csakha berakok
ugyanuugy kocsikat, akkor felborul az egész rend.. elcsusznak a kocsik. a hajobol lesz a busz és igy tovább..

215
Segítségkérés / GTa RP
« Dátum: 2010. szeptember 26. - 20:58:43 »
végülis én nem megvehetõ kocsit szeretnék berakni. hanem hitmannek kocsit.
azt tudsz segiteni? vagy esetleg valaki más? ::|

216
Segítségkérés / Id problem.
« Dátum: 2010. szeptember 26. - 20:21:56 »
Sziasztok fórumtársak :D
A minap irtam egy méreg scriptet a modomba, de van vele egy kis gond.
ime a script (parancs):
 
dcmd_mereg(playerid, params[])
{
new Float:eletero;
new celpont;
new mergezettneve[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
if(sscanf(params, \"u\", celpont)) SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"<!> Használata: /mereg [Játékos id].\");
else if(!IsPlayerConnected(celpont)) SendClientMessage(playerid,COLOR_PURPLE,\"<!> A megadott játékos nem online, vagy rossz id-t adtál meg!\");
        else if(celpont == playerid) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> Saját magad nem mérgezheted meg!\");
        else if(!ProxDetectorS(2.0, playerid, celpont)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"<!> A megadott játékos nincs a közeledben!\");
else
{
GetPlayerName(celpont, mergezettneve, sizeof(mergezettneve));
GetPlayerHealth(celpont, eletero);
SetPlayerHealth(celpont, 50);
format(string, sizeof(string), \"<!> Megmérgezted %s -t.\", mergezettneve);
SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, string);
SendClientMessage(celpont, COLOR_RED, \"<!> Valaki megmérgezett.\");
                MeregTimer = SetTimerEx(\"MeregHatas\", 3000, true, \"i\", celpont);
}
return 1;
}

 
lényege lenne hogy: beirom hogy /mereg [játékos név vagy ID] akkor megmérgezzük ilyen modon hogy életét a játékosnak akit mérgezünk beállitjuk 50re majd egy timerrel további életeket veszünk le 3 másodpercenként 10et.. mig megnem hal a játékos.
az utobbi része üködik is, csak az id nemjo. beirtam a nevem és egy másik játékost mérgezett meg..
aki tud kérem segitsen, ha esetleg hibát észlel vagy valami jobb megolsát tud :D
köszi elõre is!  8)
zsomaa

217
Segítségkérés / GTa RP
« Dátum: 2010. szeptember 26. - 20:16:29 »
köszi, de ez aaa tulajdonos kocsik nem? vagy megvehetõek.  :-\\

218
Segítségkérés / GTa RP
« Dátum: 2010. szeptember 25. - 16:55:39 »
Hali ismét..
valaki dolgozott már vagy használd GTA-RPG modot?
lenne egy kérdésem. hogy kell kocsikat berakni.. azt tom h addstatic vehicle ex, de akkor teljesen ferborul a rendszere az egésznek..
elcsusznak a modelek. pl a bus amivel csinod a buszos melot az egy általam berakott hajo lesz pl o.O
és nem találok egy olyan függvényt sem ami leellenõrizné ezeket. aki tud kérems egitsen!   ::|

219
Segítségkérés / Láthatatlan objectek.
« Dátum: 2010. szeptember 25. - 13:56:50 »
:D köszi a hozzászólást de rákerestem a forumon ahonnan szedtem
és adtak egy tanácsot: bekell rakni a 0.3b includeokat és felülirni a régieket :)
köszi mégegyszer azért.. zárok
zsomaa

220
Segítségkérés / Láthatatlan objectek.
« Dátum: 2010. szeptember 25. - 13:04:26 »
Hali ismét..
Elkezdtem editelni egy rp modot, gta roleplay néven fut a hivatalos samp forumon (by Jofi)..
nos az az egy problémám van hogy az ott lévõ objectek csak rohadt közelrõl látszanak
pedig nem streameltek...
gyors megoldás esetleg?
 :-\\

221
Segítségkérés / Mtaból kocsik.
« Dátum: 2010. szeptember 25. - 10:53:48 »
paste here,hez mitkell bemásolnom?
szerk.: megvan köszi szépen :D zárok...  8)

222
Segítségkérés / Mtaból kocsik.
« Dátum: 2010. szeptember 25. - 10:42:10 »
hi.
most mtaval raktam le kocsikat tezstbõl, de a deluxe map converter honlap nem jeleniti meg...
a map fájlt. illetve nem konvertálja át. mivel tudnám elõcsalni a kocsikat ? :D
aki tud kérem segitsen :)
zsomaa

223
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2010. szeptember 23. - 17:11:27 »
rendben, ja igen S :D 8)
köszi szépen skacok!
zárok :)
zsomaa

224
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2010. szeptember 23. - 15:47:50 »
new Text:TextDraw1;

   ::|
szerk.: probáltam egyedül megoldani és sikerült :D
new Text:TextDraw1[MAX_PLAYER];
... igaz? :)

225
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2010. szeptember 23. - 15:35:24 »
Hello.
Kérdésem:
Erre a sorra:
 
   TextDrawBackgroundColor(TextDraw1[playerid], 255);

 
mért kapom ezt az error \"csomagot\" ?
 
 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"TextDraw1\"
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
a textdraw elkészitése a nem a gamemodeinitben hanem  connectben van :)
zsomaa

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal