Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 211
Segítségkérés / Fegyver paintjobok« Dátum: 2016. június 11. - 18:00:32 »
https://mega.nz/#!eQoEBRYZ!eoysalobNUNH625Dczq3929iFvhF8S0lLj4wclH5UTY
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. június 11. 18:01:30[/time] ) használat: /wep 30 1 Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 11. - 18:01:55 ) ha a kezedben van az ak, mutatni is fogja 212
Segítségkérés / Script manipuláció« Dátum: 2016. június 11. - 17:56:27 »
Legalább rejtenéd el. FetchRemote-val töltse be pastebin rawból a dolgokat és kész.
213
Segítségkérés / Fegyver paintjobok« Dátum: 2016. június 11. - 17:54:04 »
Ugyan úgy működik mint az autóknál, csak épp játékosra töltöd rá. A dxCreateShader-nél engedélyezni kell hogy az adott element típusra. Vagy ha ezzel nem akarsz bajlódni, akkor all-ra teszed és meg van oldva.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. június 11. - 17:54:25 ) ezzel tudod megnézni a textúra neveket: shader_tex_names (communityn fentvan) 214
Segítségkérés / Fegyver paintjobok« Dátum: 2016. június 11. - 17:48:41 »
Ha a fegyver valamelyik textúrájára töltöd rá akkor igen.
215
Segítségkérés / Fegyver paintjobok« Dátum: 2016. június 11. - 17:46:13 »
Ha a játékos kezében van a fegyver, akkor olyan mintha a játékos része lenne, így elég a játékosra rátölteni a textúrát.
216
Segítségkérés / regisztrációk .db accountok« Dátum: 2016. június 11. - 17:45:26 »
SQLite: Kisebb projektekhez, nem igényel semmi telepítést, sem külön konfigurációt, bármilyen rendszeren elfut.
MySQL: Nagyobb projektekhez http://db-engines.com/en/system/MySQL%3BSQLite 217
Segítségkérés / szeretném mozgathatóvá tenni a hudomat.« Dátum: 2016. június 11. - 17:39:38 »
Legegyszerűbb:
guiCreateWindow guiSetAlpha (vagy mi a franc, nem használom) renderbe pedig pozX, pozY = guiGetPosition(valami, false) 218
Segítségkérés / Fegyver paintjobok« Dátum: 2016. június 11. - 17:38:32 »
valami.fx:
texture gCustomTexture : TEXTURE; lua: local shader = dxCreateShader(\"valami.fx\", 0, 0, false, \"all\") 219
Segítségkérés / Kiegészítő bolt rendszer« Dátum: 2016. június 11. - 17:36:38 »
attachElements()-el vagy bone_attachhal egy object van hozzá ragasztva a játékoshoz.
220
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT] Egyetlen rendőrlámpa aktuális állapotának lekérdezése« Dátum: 2016. június 05. - 17:15:10 »
Sziasztok. Rengeteg kérdést kaptam az elmúlt időben arra, hogy HL-en hogyan oldottam meg a piroslámpa lekérdezést. Mivel szerintem ez egy elég egyszerű dolog, így szeretnék segíteni azoknak akik nem jöttek eddig rá miként működik.
Egy gyors vázlat a lámpák működéséről (ugyan ez érvényes visszafelé is): ![]() Egyetlen lámpa object státuszát pedig a rotációk alapján lehet lekérdezni (\"meg kell fordítani\" a rotációt először is) function calculateRotation(rot) A rotáció megfordítását követően már meg lehet határozni, hogy éppen az a lámpa mit is mutat éppen if realRot == 270 or realRot == 90 then Teljes kész példa script: -- Rendőrlámpa állapotának lekérdezése példa script by Xenius (netöröld) Az példa scriptben van lehetőség a lámpa rotációk kiírására is a /trafficdev paranncsal. Fontos, hogy ez a script az alapból GTA mapon lévő lámpákkal nem működik. 221
Archívum / vgsn_scrollsgn01.txd« Dátum: 2016. március 27. - 09:28:40 »
Ki tudod szedni saját magadnak is egy IMG szerkesztővel.
Pl.: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1503 224
Archívum / [Segítségkérés!] Fegyver a hátadon!« Dátum: 2016. január 20. - 15:27:10 »
bone_attach
|