Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Fl0rian

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32
211
Hibás a példád. Mivel nem ragtál rögtön a for után blokk nyitó jelet, ezért autómatikusan csak 1 sorra érvényes a ciklus. Így az alsó printf-nél már az az \'i\' változó nem is létezik.

212
Segítségkérés / MySQL nem mûködik
« Dátum: 2013. Július 24. - 23:00:15 »
A gondom az hogy ma áltam neki a SAMPANY mysql-es részének, és a gond az hogy:
 - Mysql log fájlja nem jön létre, hiába van a debug bekapcsolva.
 - Kifagy mikor az escape-t akarnám használni.
Ha esetleg kihagyom az escape-t akkor null értékkel tér vissza.

213
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 24. - 21:14:00 »
Rendben, ezek jó ötletek. Felírom :D

214
Archívum / Mystic Gaming - RolePlay [GF]
« Dátum: 2013. Július 24. - 18:05:29 »
Sok sikert Legend ! :)
Nem játszottam még ezzel a verzióval, kíváncsi leszek.

215
próbáld magad szeparálni a parancsot és paramétereit. egy szóköz választja el õket egymástól.

216
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 24. - 17:57:51 »
Köszönöm. :)
Remélem sok kérés fog érkezni.. a játékosok panaszkodni azt tudnak, de most hogy csak le kéne írniuk és én megcsinálom, írni se tudnak. :/

217
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 24. - 17:27:59 »
Saját koncepcióval, alap tervvel kibõvítve.

218
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 24. - 10:17:15 »
Köszönöm, ezt igyekszem befejezni. :)
Illetve, aki felhoz egy ötletet kérem szépen kifejteni.. és az ötlet normális legyen.

219
Archívum / ( - ) Forest Town RolePlay - Since 2013
« Dátum: 2013. Július 23. - 21:11:33 »
Nyeheh, nem :D. Köszöntem :D
A kresz bugos, majd AmF javítja.

220
Archívum / ( - ) Forest Town RolePlay - Since 2013
« Dátum: 2013. Július 23. - 21:02:02 »
Észrevétel: Az úttisztítós melónál nem adta nekem oda a lét :D
Plusz lognál 0-0-0-ra dobott le cj skinben.

221
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 23. - 20:41:12 »
\"s5cafsme90dxbloussll.png\"
 


 


Napra pontosan 2013.07.23-án kezdtem el egyedül a módot írni annak reményében, hogy
sikerül még egyszer létrehoznom egy olyan jó és minõségi munkát, mint a Future GF volt anno.
Nézegettem a jelenleg futó szervereket, és nem találtam olyat, ami számomra megfelelõ lett volna.
Egyik sem nyújtotta a megfelelõ játékélményt, a szabadságot, hogy ha nem dolgozok és még csak
most kezdtem, akkor is élvezzem a játékot. Nem tudhatom, hogy ti mit szeretnétek, de azért van
szátok illetve jelen esetben kezetek, hogy leírjátok kívánságaitokat. A mód nagy része a ti
kívánságaitok szerint lesz megírva, a társaság nagyon is számít. Innen ered a szerver leendõ neve a
SAMPANY.
 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 

Elsõ belépés
 
Miután létrehoztuk karakterünket a weboldalon, az elsõ belépéskor lehetõségünk van választani hogy hogyan kezdjük a játékot. Az elsõ opció az hogy a városban születtünk, tehát ott laktunk eddig is. A sztori az hogy egy elég rosszul keresõ emberkét játszunk, egy motelben kezdünk, amit 5 napra kapunk meg. A játékos kap jogosítványt, kevéske kezdõpénzt, elõnyt kap a helyismeretes küldetésekben, bankszámlát, telefont illetve mint már említettem egy 5 napos motel szobát.

Kezdéskor sorsolva kapunk egy alap munkát, de ezt bármikor válthatjuk. 10 perc a kötelezõ idõ amit egy munkánál dolgozni kell, és csak utána léphetünk ki onnan. A második opció a kezdésre az hogy autóval érkezünk a városba. Ilyenkor a játékos valahol a városon kívülre(nem messze) lesz helyezve és el kell indulnia a városba. Mikor a városba érünk nem sokkal rá lefullad az autó és a maradék rövid távot gyalog kell megtennünk a városi motelig. Elegendõ pénzt kapunk hogy 5 napra lefoglaljunk egy szobát. Ekkor kapunk SMS-t hogy a jármûvünket elvontatták és 4500$-ba kerül a szerelés. A jármû nem a miénk, de olcsóbban juthatunk immáron hozzá. Ez az egyik bónusz ami ehhez az opcióhoz tartozik, a többi a jogosítvány illetve a magasabb kezdõpénz. (Nem, nem 50$-al.) Miután odaértünk a szobánkhoz, akkor teljesítettük az elsõ küldetést és mentõdik a játék. Ha a játékos kilép mielõtt a szobához érne, kezdheti elõrõl. Start után elkezdhetjük az itteni életünket, vagy elvállalhatjuk a 2. küldetést. (/küldetés (kezd/info))

 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Jármûvekrõl egy kicsit
 
A jármûvek lehetnek benzinesek vagy dieselesek. Minden jármûbe típustól függõen fér x liter üzemanyag. A fogyasztás attól függ hogy mennyit megyünk, tehát nem idõt mér. Ezzel kapcsolatban tudatnám, hogy a benzin reális árak szerint lesz belõve, így nem fogod fullra tankolni 10 perc melóval.

Viszont ami kompenzálja ezt az az, hogy lassan fogy a benzin. Egy embernek végtelen jármûve lehet, illetve annyi amennyit a pénze enged. A kulcsokat lehet másoltatni, így odaadni másnak. Eladni csak az adhatja el akinél ott van a jármû forgalmija és kulcsa. Ha még így sincs 100%-os képetek a rendszerrõl, csak emlékezzetek vissza a Future GF-esre, mert javarészt abból készült.

 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Adminisztrációs rendszer
 
Jelenlegi állás szerint 3 adminszint megtalálható a szerveren. Az adminrendszer fõbb parancsait a Future GF módból operáltam ki, gondoltam ha már egyszer megírtam, valami haszna is legyen. A parancsokat majd listába foglalom ha végleges lesz.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Telefon rendszer
 
A szerveren elérhetõ lesz egy egyedi telefon rendszer. SMS-t küldhetünk bárkinek a játékban. Egy telefon egyszerre 200 SMS-t tud eltárolni. Ha megtelik kezdi elõröl. Úgy is küldhetünk üzenetet ha a céljátékos nem on-line. A telefonálás egyszerû chatként elemként van bent 2 játékos között. Ha nem fogadunk egy hívást, arról értesülhetünk a /telefon hívások paranccsal.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
A mapról
 
A mapot razr készíti a SAMPANY számára. Remek munkát végez. A játéktér BaySide illetve Vice Island lesz, amibõl a 2. egy mapolt sziget. Az interiorok nagy része is mapolva lesz.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
A csapat
 


KROOK – Webmester + Adminisztrátor + Társtulaj.

JBauer – Adminisztrátor.


Oxsotus – SAMPANY Game Starter készítõ + C++ programer + Plugin készítõ


razr – Moderátor + Adminisztrátor + Mapper.


rayhassi – Segéd Scripter.


RolePlay – Adminisztrátor.


Fl0rian – Tulajdonos + Adminisztrátor.


Mindenki más – Ötletgazda.

 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Karakter kezelés
 
Karaktert a weboldalon hozhatunk létre. Egy felhasználónak 3 karaktere lehet. Illetve ez majd növelhetõ lesz, valamit kitalálok rá. Létrehozott karakterünket törölhetjük. Átnevezését igényelhetjük fórumon. Fontos tudni, hogy a név amivel csatlakozunk a szerverre, abszolút mindegy. A szerver nem figyeli, mivel külön be kell lépni a karakterünkbe. A /b-be a fórumon lévõ nevünk látható, illetve az adminisztrátorok beállíthatnak maguknak a fórumon külön admin nevet.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Mystic Gaming
 
Szerverünk tagja a Mystic Gaming szervercsoportnak, ezáltal dedikált szerverhez és webtárhelyhez jut, amennyiben eleget tesz kötelezettségeinek.
 

\"height=92\"
http://picture.mysticgaming.hu/logo1.png[/img]
 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 

Képek, videók
 

 
 


\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Szerver adatok
 


IP: Nem publikus

Állapot: Nyitva


Map: SMPNY MAP - Build v1.0


Mód: SMPCY1


Web:
http://sampany.tk/

222
Archívum / ( - ) Forest Town RolePlay - Since 2013
« Dátum: 2013. Július 23. - 19:26:29 »
Nekem tetszik, egyszerû de nagyszerû :)
Sokkal jobb mint az elõzõ mód, korrekt.
(y)

223
SA-MP: Szerverfejlesztés / Recept/Craft rendszer alap
« Dátum: 2013. Július 04. - 17:43:16 »
Az inc. csak a mechanizmust, a keresést hozzáadást tartalmazza, magát a kezelõfelületet nektek kell létrehozni, inventoryhoz csatlakoztatni stb..[/quote]
Tehát a 3x3-mas rácsot nektek kell létrehozni mint textdraw. Ez maga a feldolgozás.

224
SA-MP: Szerverfejlesztés / Recept/Craft rendszer alap
« Dátum: 2013. Július 04. - 15:08:45 »
Sziasztok!
Költözés miatt nem volt netem, ezért unalmamban programoztam.
A lényeg hogy egy 3x3-as rácson tárgyakat elhelyezve különbözõ receptek szerint dolgokat lehet készíteni. (hasonlóképp mint a Minecraft nevû játékban)
Az inc. csak a mechanizmust, a keresést hozzáadást tartalmazza, magát a kezelõfelületet nektek kell létrehozni, inventoryhoz csatlakoztatni stb..
Használható funkciói:
Recept hozzáadása:         addRecipe( name[], IDs[], {Float,_}:... )
name[] = A recept neve.
IDs[] = Stringben megadva, a használt (3x3-mas kockában lévõ) négyzetek ID-je.
{Float,_}:... = Ide írjuk a recept kívánt itemjeit. Figyelni kell a sorrendre. Tehát ha az IDs[]-be ezt írtuk: \"012\", és a recept itemjeihez pedig ezt: 1, 2, 3   -- akkor a 0-s helyre 1-es item kell. 1-es helyre 2-es item stb..
Példa:
addRecipe( \"TNT\", \"012345678\", 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1 );  -- Ezzel hozzáadtunk egy TNT nevû receptet, amihez középre kell raknunk egy 2-es azonosítójú tárgyat, és köré pedig 1-es tárgyakat.
Vajon jó-e a recept amit a játékos kirakott?: returnRecipe( recipe[] )
Például egy barkácsasztalnál berakja az itemjeit a 3x3-mas kockába. Ezzel a funkcióval ellenõrizhetjük(pl. az onplayerupdate alatt) hogy valamilyen receptnek megfelel-e.
Példa:
returnRecipe( \"[0:1][1:1][2:1][3:1][4:2][5:1][6:1][7:1][8:1]\" );
A visszatérési értéke -1 vagy a recepet ID-je. ( -1 ha nem talált )
A fenti példánál a korábban létrehozott TNT receptet írtam le.
Így azt fogja visszaadni.
Nem vagyok vizuális.. ki kéne írni hogy hogy néz ki a receptem.. : printRecipe( recname[] )
A kívánt receptet rajzolja ki a consoleba. Nagy segítség annak aki nem vizuális típus.
Példa:
printRecipe( \"TNT\" );
A recept nevének lekérése ID alapján: getRecipeName( recipeid )
A recept nevének lekérése recept alapján: getItemNameFromRecipe( recipe[] )


Egyéb kérdésekért, beüzemelésre való segítségért itt írjatok.
 
// Barkácsolás v1.0                Horváth \'Fl0rian\' Flórián
#include < a_samp >
new recipes[ 256 ][ 128 ];
new recipename[ 256 ][ 24 ];
stock addRecipe( name[], IDs[], {Float,_}:... )
{
new recipeid = (-1);
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( strlen(recipes) ) continue;
recipeid = i;
break;
}
// --------------------------
new tempForm[ 128 ];
new id[ 9 ];
new spaces;
if( recipeid != (-1) )
{
    for( new i = 0; i < strlen(IDs); i ++ )
{
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"%s\", IDs );
   strdel( tempForm, i + 1, strlen(tempForm) );
   strdel( tempForm, 0, i );
    // ------------
   
    id[ i ] = strval( tempForm );
}
    for( new i = 2; i < numargs(); i ++ )
    {
        format( tempForm, sizeof(tempForm), \"[%d:%d]\", id[i - 2], getarg(i) );
   strins( recipes[recipeid], tempForm, strlen(recipes[recipeid]) );
    }
   
    format( recipename[recipeid], 24, \"%s\", name );
    // -----------------
   
    spaces = (80 - (29 + strlen(name))) / 2;
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"Recept(%s) sikeresen hozzáadva!\", name );
   
    for( new i = 0; i < spaces; i ++ )
    {
        strins( tempForm, \" \", 0 );
        strins( tempForm, \" \", strlen(tempForm) );
    }
   
    print( \" \" );
    print( tempForm );
    print( \" \" );
   
printRecipe( name );
    return recipeid;
}
return (-1);
}
stock returnRecipe( recipe[] )
{
new recipeid = (-1);
new ents[ 2 ][ 9 ][ 16 ];
new numen;
new bool: used[ 9 ];
new okay;
for( new p = 0; p < strlen(recipe); p ++ ) { if( recipe[p] == \']\' ) numen ++; }
splitSYS( recipe, ents[0], \']\' );
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( !strlen(recipes) ) continue;
    if( strlen(recipe) != strlen(recipes) ) continue;
// ---------------
splitSYS( recipes, ents[1], \']\' );
// ---------------
for( new k = 0; k < numen; k ++ )
{
   for( new j = 0; j < numen; j ++ )
   {
      if( !strcmp(ents[0][k], ents[1][j]) )
      {
         if( !used[k] )
         {
             okay ++;
             used[ k ] = true;
         }
      }
   }
}
if( okay != numen ) continue;
        recipeid = i;
        break;
}
// -----------------
return recipeid;
}
stock printRecipe( recname[] )
{
new mNum[ 9 ];
new tempForm[ 16 ];
new recipe[ 128 ];
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( !strcmp(recipename, recname) )
    {
   format( recipe, sizeof(recipe), \"%s\", recipes );
   break;
    }
}
// ------------
if( !strlen(recipe) )
{
    print( \" \" );
    printf( \"HIBA: A recept(%s) nem található!\", recname );
    print( \" \" );
   
    return 0;
}
// ------------
for( new i = 0; i < 9; i ++ )
{
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"[%d:\", i );
if( strfind(recipe, tempForm) != (-1) ) { mNum[ i ] = strval(recipe[strfind(recipe, tempForm) + 3]); }
}
new caption[ 80 ];
format( caption, sizeof(caption), \" ============================================================================== \" );
strdel( caption, 2, 2 + (strlen(recname) + 2 ) );
strins( caption, recname, strlen(caption) / 2 );
strins( caption, \" \", strfind(caption, recname) );
strins( caption, \" \", strfind(caption, recname) + strlen(recname) );
print( \" \" );
print( caption );
print( \" \" );
 
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[0], mNum[1], mNum[2] );
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[3], mNum[4], mNum[5] );
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[6], mNum[7], mNum[8] );
    print( \"                                 |---|---|---|\" );
   
   
   
    print( \" \" );
    print( \" ============================================================================== \" );
print( \" \" );
return 1;
}
stock getRecipeName( recipeid )
{
new rName[ 24 ];
if( recipeid == -1 )
{
    rName = \"Ismeretlen\";
    return rName;
}
if( strlen(recipename[recipeid]) ) format( rName, sizeof(rName), \"%s\", recipename[recipeid] );
else rName = \"Ismeretlen\";
return rName;
}
stock getItemNameFromRecipe( recipe[] )
{
new rName[ 24 ];
new id = returnRecipe( recipe );
format( rName, sizeof(rName), \"%s\", getRecipeName(id) );
return rName;
}
stock splitSYS(const strsrc[], strdest[][], delimiter) { // Átírva az <inc.> részére.
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc)){
    if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){
        len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i + 1, 128);
        strdest[aNum][len] = 0;
        li = i+1;
        aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}

225
RP/RPG kérések / Nem tölti be a kocsikat[RRPG]
« Dátum: 2013. Május 21. - 22:31:44 »
Hiányzik a ScriptFiles-bõl egy mappa, ha bemásolod a LoadVehicle stock-ot megmondom pontosan melyik.

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal