Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Petrik

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22
211
Segítségkérés / PAWNO ERROR
« Dátum: 2012. november 24. - 19:57:17 »
Az #endif-et ne a végére rakd. Így (Egy példa):
 
#include <a_samp>
#else
 
main()
{
print(\"\\n--------------------------------- \");
print(\"              A MOD neve            \");
print(\"----------------------------------\\n );
}
#endif
public OnGameModeInit()
{

 
Szóval a main() alá rakd az endifet.

212
Segítségkérés / Kezdõ pénz
« Dátum: 2012. november 24. - 19:54:58 »
A GetPalyerMoney rossz, azthiszem az konkrétan átváltja a játékos pénzét. Szóval ha te GetPlayerMoney-nek 1000-ret adsz meg, akkor a játékos pénzéhez nem +-ba adja, hanem konkrétan 1000$-ja lesz. A GivePlayerMoney-s megoldásnak jónak kéne lennie.

213
Segítségkérés / /ban
« Dátum: 2012. november 24. - 19:48:05 »
Sziasztok!
Egy /ban parancsot szeretnél létrehozni. Egy egyszerût, mondjuk /ban pistike, akkor bannolja Pistikét. Nem kell semmi log, mert tudtommal alapból készít olyat a SAMP, viszont csak adminrendszereket találtam, és a /ban parancsba van minden nem odakellõ sz*r. Szóval egy norm ban parancs. Nem kell adminhoz fûzni, azt megcsinálom én, csak az kell, ha bárki beírja, /ban, akkor bannolja az utánafûzött nevet.

214
Segítségkérés / Ha beleér egy adott zónába..
« Dátum: 2012. november 22. - 17:36:20 »
Sziasztok!
Hogyan tudom megcsinálni azt, hogy ha egy játékos beleér egy adott zónába, akkor elteleportálja?

215
Segítségkérés / Hiba scriptbetétel után
« Dátum: 2012. november 18. - 13:48:46 »
Idézetet írta: ZyZu date=1353241432\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29983\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nincs skin választó berakva vagy nincsenek skinek berakva a szerverre akkor csinálja ezt vagy a szerveren a skin választóban van egy GameText és az túl hosszú.
 
Aham. Most azt csináltam, ha beír egy parancsot, akkor beállítja a skint, és lespawnolja. Már nem azt írja, hogy \"Stay within...\", hanem \"Loading\", de ugyanúgy vibrál az egész.

216
Segítségkérés / Hiba scriptbetétel után
« Dátum: 2012. november 18. - 13:13:08 »
Sziasztok!
Több regisztrációs scriptet próbáltam már, most a SAS adminrendszert próbáltam berakni. Beregisztráltam, de bebuggol az egész (Idáig minden regscriptnél):
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/121118/215957990sa-mp-081_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Még a dialog bejön, hogy regisztráció, beregisztrálok, rányomok, hogy \"spawn\", aztán ez lesz.
Vibrál a kép össze vissza, már lassan epilepsziarohamot kapok... Lehet, valamilyen script bezavar, de csak a gamemode van, ami szinte üres, és még egy skin/pos mentõ filterscript. Mi lehet a probléma?

217
Segítségkérés / Bool mentése...
« Dátum: 2012. november 17. - 11:05:46 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1353143624\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
azt leírhattad volna, hogy mivel akarod menteni
 
new bool:bool_variable = false;
dini_IntSet(fájl, \"változó\", bool_variable); // elmentjük számként (jelen esetben, mivel \'false\' az értéke, \'0\' lesz
bool_variable = !!dini_Int(fájl, \"változó\"); // betöltjük, mint számot, és a \'!!\' bool értéket ad neki

 

Hát, nem értek a dinihez, tudnál egy példát írni?   :confused:

218
Segítségkérés / Bool mentése...
« Dátum: 2012. november 17. - 09:45:25 »
Idézetet írta: ZyZu date=1353140678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na várj mit kell lementeni neked? Ki lépet ki ..?  :crazy:
 
Szóval. Van egy boolunk. Annak ugye van egy true, és egy false értéke. És mindig, mikor kilép egy játékos a szerverrõl, akkor készítsen egy filet a szerver mappába, hogy az adott játékosnak éppen false-n van az egyik boolja, vagy truen. Következõ belépéskor a bool értéke az lesz, ami a fileban van.  :shurg:

219
Segítségkérés / Talaj feletti üzenet
« Dátum: 2012. november 17. - 09:36:40 »
Create3DTextLabel(\"IDE AZ ÜZENETED\",IDE A SZÍNKÓD, Az 1. 3 kordináta, 20.30, 0);

 
Pl.:
Ha nincs definelve a szín:
 
Create3DTextLabel(\"Nagymami virágoskertje\",0x33AA33AA,1975.7158,-3518.1987,9.5393,70,0);

 
Az OnGameModeInit() alá  ::|

220
Segítségkérés / Bool mentése...
« Dátum: 2012. november 16. - 14:18:42 »
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni, hogy hogyan tudom lementeni a Bool változót? Szóval egyszer true lesz, akkor addig lesz az utasítás true, ameddig a false nem következik be. És a kilépés nem zavar be. Szóval, ha a játékos kilép, megjegyzi, hogy jelenleg az egyik Bool true/false-n van. Tudtok konkrét példákat írni? (Egy .ini fileba mentse a dolgokat)
(Igen, átfogalmaztam az egész kérdést...)

221
Segítségkérés / PPC_Trucking(GM)
« Dátum: 2012. november 15. - 15:43:37 »
http://www.4shared.com/file/FsADnvb9/PPC_DefTexts.html
Tedd be a Pawno Includes mappájába.

222
Segítségkérés / PPC_Trucking(GM)
« Dátum: 2012. november 15. - 15:21:33 »

223
Segítségkérés / Skin választó gond
« Dátum: 2012. november 15. - 15:19:16 »
Én így szoktam:
OngamemodeInit alá:
 
AddPlayerClass(SKINID,1785.8019,-3594.2456,7.5531,101.5296,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(SKINID,1785.8019,-3594.2456,7.5531,101.5296,0,0,0,0,0,0);
AddPlayerClass(SKINID,1785.8019,-3594.2456,7.5531,101.5296,0,0,0,0,0,0);

 
OnPlayerRequestClass alá pedig:
 
{
    switch (classid)
        {
            case 0://Az elsõ AddPlayerClass...
            {
            SetPlayerPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraLookAt(playerid, POS);
            }
            case 1://A második...
            {
            SetPlayerPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraLookAt(playerid, POS);
            }
            case 2://A 3.
            {
            SetPlayerPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraPos(playerid, POS);
            SetPlayerCameraLookAt(playerid, POS);
            }

 
Ha erre gondoltál.

224
Segítségkérés / Bizonyos távolságban...
« Dátum: 2012. november 14. - 13:48:24 »
Köszönöm a válaszokat!  :)

225
Segítségkérés / Bizonyos távolságban...
« Dátum: 2012. november 14. - 11:59:25 »
Idézetet írta: Draven date=1352883824\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,X, Y, Z))
   {
      format(cString,sizeof(cString),\"%s mondja:%s\",Nev(playerid),text[]);
      SendClientMessage(i,-1,cString);
   }
}
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
return neve;
}

 
Valami hasonló megoldást láttam egy RP módban, fogalmam sincs mennyi mûködõ képes.
 
És ezt hova?  :D

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal