Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Lucio
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
211
« Dátum: 2013. november 28. - 20:28:34 »
Bool változóval. Példa: Mod elején new bool:Hasznalhat[MAX_PLAYERS]; Login sikeres részéhez Hasznalhat[playerid] = 1; OnPlayerConnect-nél és OnPlayerDisconnectnél Hasznalhat[playerid] = 0; A parancshoz CMD:parancs(playerid) { if(Hasznalhat[playerid] == 1) { //Ide hogy mit csináljon a parancs } else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Elõbb jelentkezz be!\"); return 1; }
212
« Dátum: 2013. november 28. - 20:06:06 »
Most így ez az utolsó ötletem public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { format(S, sizeof(S), \"Üdvözöllek a szerveren, a(z) %s név még nincs regisztrálva\\nÍrj be egy tetszõleges jelszót!\", Name(playerid)); if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", S, \"Rendben\", \"Mégsem\"); format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid)); if(!fexist(File)) { dini_Create(File); dini_Set(File, \"Password\", inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } if(dialogid == 2) { format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid)); if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a jelszavad:\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } else { format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\")); if(!strcmp(inputtext, PW, false)) { SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeres belépés! Válassz csapatot majd nyomd meg a \'SPAWN\' gombot!\"), Load(playerid); } else { WPW[playerid] ++; SendClientMessage(playerid, RED, \"Rossz jelszó!\"); if(WPW[playerid] == 3) return SendClientMessage(playerid, RED, \"Harmadszorra is elrontottad a jelszót, ki lettél rúgva!\"), Kick(playerid); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a helyes jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } } return 1; }
213
« Dátum: 2013. november 28. - 19:52:46 »
És így? : public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == 1) { format(S, sizeof(S), \"Üdvözöllek a szerveren, a(z) %s név még nincs regisztrálva\\nÍrj be egy tetszõleges jelszót!\", Name(playerid)); if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", S, \"Rendben\", \"Mégsem\"); format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid)); if(!fexist(File)) { dini_Create(File); dini_Set(File, \"Password\", inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } if(dialogid == 2) { format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid)); if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a jelszavad:\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\")); if(!strcmp(inputtext, PW, false)) { SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeres belépés! Válassz csapatot majd nyomd meg a \'SPAWN\' gombot!\"), Load(playerid); } else { WPW[playerid] ++; SendClientMessage(playerid, RED, \"Rossz jelszó!\"); if(WPW[playerid] == 3) return SendClientMessage(playerid, RED, \"Harmadszorra is elrontottad a jelszót, ki lettél rúgva!\"), Kick(playerid); ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a helyes jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); } } return 1; }
214
« Dátum: 2013. november 28. - 14:39:27 »
127.0.0.1 -es IP-t adtál meg neki?
215
« Dátum: 2013. november 28. - 13:15:46 »
OnPlayerRequestClass-hoz rakd
216
« Dátum: 2013. november 24. - 21:45:31 »
Itt scripteléssel kapcsolatos segítségek vannak, nem játék skillel kapcsolatos segítségek....
217
« Dátum: 2013. november 24. - 21:37:29 »
Magyarul, bõvebben kifejtve mit is szeretnél pontosan?
218
« Dátum: 2013. november 24. - 13:19:00 »
Nincs a motorra külön változó? A paramétereken kívûl
219
« Dátum: 2013. november 24. - 12:57:15 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/kocsi\", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float: X, Float: Y, Float: Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); CreateVehicle(540, X, Y, Z, 0, 1, 160, 1000); return 1; } if (strcmp(\"/motor\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid); new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; if(engine == 1) { GetVehicleParamsEx(kocsiid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(kocsiid, 0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Leállítottad a jármûved motorját !\"); } if(engine == 0) { GetVehicleParamsEx(kocsiid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(kocsiid, 1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Beindítottad a jármûved motorját !\"); } }else{ SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem te vezeted a jármûvet !\"); } }else{ SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem ülsz jármûben !\"); } } return 1; }
220
« Dátum: 2013. november 24. - 12:53:42 »
Szedd ki onnan a SendClientMessage-t és a return 1;-t és úgy próbáld meg
221
« Dátum: 2013. november 24. - 12:50:36 »
Elõtte mi van? A /motor parancs elõtt
222
« Dátum: 2013. november 24. - 12:47:01 »
Próbáld meg Írd át: if (strcmp(cmd, \"/motor\",true) == 0)
223
« Dátum: 2013. november 24. - 12:39:08 »
Bemásolod a warningot meg a kódot?(Tudom, hogy ott van a témában, de lehet változtattál vagy félre írtál valamit)
224
« Dátum: 2013. november 24. - 12:24:09 »
Hello! Jelenleg írok egy saját modot és a regisztrációs rendszernél elakadtam. Az lenne a probléma, hogy bekérem a jelszót dialogba és bárhogy próbálom lementeni(strmid, format, udb) csak az elsõ karaktert olvassa be a többit vagy nem olvassa be vagy ismeretlen karatkerként olvassa be.. Mûködése: Fellép a szerverre lekéri, hogy regelve van-e. Ha nincs behozza a reg dialogot bekéri a jelszót. Létrehoztam egy public funkciót a jelszóra, hogy ne oda kelljen be írni 100 sort. A funkcióhoz be kell írni a playerid-t és a jelszót(jelen esetben inputtext). A publicba próbálom lementeni és itt van a probléma, hogy ugye csak az elsõ karaktert menti le normálisan.(A lementést INI-vel csinálom) Kódok: Regisztráció Dialog case DIALOG_REG: { if(!response) Kick(playerid); if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REG, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"{ff8c00}Írj be egy jelszót!{ff8c00}\", \"Regisztrál\", \"Mégsem\"); } else JatekosRegel(playerid, inputtext); } public(eleje) stock JatekosRegel(playerid, jelszo[]) { new jatekos[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(jatekos, sizeof(jatekos), \"Jatekos/%s.ini\", nev); if(INI_Open(jatekos)) { strmid(pInfo[playerid][Jelszo], jelszo, 0, strlen(jelszo), 50); INI_WriteString(\"Jelszó\", pInfo[playerid][Jelszo]); Ha valaki tudna segíteni nagyon örülnék neki. Elõre is köszönöm
225
« Dátum: 2013. november 23. - 23:44:10 »
Tessék. Parancsok: /bombavesz | /bombalerak | /bombarobbant A robbanáson 10 másodperces késleltetés van. Szükséges a fordításhoz: ZCMD Bármi kérdésed lenne írj nyugodtan Privát Üzenetet #include #include //Változók new bomba[MAX_PLAYERS]; new BombaVan[MAX_PLAYERS]; new Bombalerakva[MAX_PLAYERS]; new Float:px, Float:py, Float:pz; //======== //Definiálások #define SCM SendClientMessage #define C_HIBA 0xBFC0C2FF #define C_PIROS 0xFF0000AA //======== CMD:bombalerak(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(BombaVan[playerid] == 1) { GetPlayerPos(playerid, px, py, pz); bomba[playerid] = CreateObject(1654, px, py, pz - 0.8, 360.0, 0.0, 0.0); Bombalerakva[playerid] = 1; SCM(playerid, C_PIROS, \"Leraktad a bombát! Robbantáshoz: /bomba robbant\"); SCM(playerid, C_PIROS, \"!!!Csak 100m-es távolságban mûködik!!!\"); } else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs nálad bomba!\"); } } return 1; } CMD:bombarobbant(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Bombalerakva[playerid] == 1) { if(PlayerToPoint(100.0, playerid, px, py, pz)) { SetTimerEx(\"Robbant\", 10000, 0, \"i\", playerid); SCM(playerid, C_PIROS, \"A bomba 10mp múlva robban!\"); Bombalerakva[playerid] = 0; } else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Már nem vagy a hatósugaron belül!\"); } } else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs is lerakva bomba..\"); } } return 1; } CMD:bombavesz(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { /*if(GetPlayerMoney(playerid) > 9999) {*/ BombaVan[playerid] = 1; SCM(playerid, C_PIROS, \"Vettél egy bombát!\"); /*GivePlayerMoney(playerid, -10000); */ /*} else SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs elég pénzed 10.000$ kell\");*/ //Ha szeretnÈd, hogy pénzért legyen akkor vedd ki a \"/*\" és a \"*/\" jelzéseket és állítsd be. } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DestroyObject(bomba[playerid]); return 1; } forward Robbant(playerid); public Robbant(playerid) { CreateExplosion(px,py, pz, 1, 30); SendClientMessage(playerid, C_PIROS, \"A bombád felrobbant!\"); DestroyObject(bomba[playerid]); return 1; } forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z); public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz); tempposx = (oldposx -x); tempposy = (oldposy -y); tempposz = (oldposz -z); //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) { return 1; } } return 0; } forward PlayerToPointStripped(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:curx, Float:cury, Float:curz); public PlayerToPointStripped(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:curx, Float:cury, Float:curz) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz; tempposx = (curx -x); tempposy = (cury -y); tempposz = (curz -z); if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) return 1; } return 0; }
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
|