Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Lucio

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
211
Segítségkérés / Parancs használat
« Dátum: 2013. november 28. - 20:28:34 »
Bool változóval.
Példa:
Mod elején
 
new bool:Hasznalhat[MAX_PLAYERS];

 
Login sikeres részéhez
 
Hasznalhat[playerid] = 1;

 
OnPlayerConnect-nél és OnPlayerDisconnectnél
 
Hasznalhat[playerid] = 0;

 
A parancshoz
 
CMD:parancs(playerid)
{
if(Hasznalhat[playerid] == 1)
{
//Ide hogy mit csináljon a parancs
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Elõbb jelentkezz be!\");
return 1;
}

212
Segítségkérés / Belépés
« Dátum: 2013. november 28. - 20:06:06 »
Most így ez az utolsó ötletem
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == 1)
   {
       format(S, sizeof(S), \"Üdvözöllek a szerveren, a(z) %s név még nincs regisztrálva\\nÍrj be egy tetszõleges jelszót!\", Name(playerid));
if(!response) Kick(playerid);
if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", S, \"Rendben\", \"Mégsem\");
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid));
if(!fexist(File))
{
   dini_Create(File);
   dini_Set(File, \"Password\", inputtext);
   ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
}
}
   if(dialogid == 2)
   {
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid));
if(!response) Kick(playerid);
if(strlen(inputtext) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a jelszavad:\", \"Rendben\", \"Mégsem\"); }   
else
{
   format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\"));
   if(!strcmp(inputtext, PW, false))
   {
      SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeres belépés! Válassz csapatot majd nyomd meg a \'SPAWN\' gombot!\"), Load(playerid);
   }
   else
   {
      WPW[playerid] ++;
      SendClientMessage(playerid, RED, \"Rossz jelszó!\");
      if(WPW[playerid] == 3) return SendClientMessage(playerid, RED, \"Harmadszorra is elrontottad a jelszót, ki lettél rúgva!\"), Kick(playerid);
      ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a helyes jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
}
       return 1;
}

213
Segítségkérés / Belépés
« Dátum: 2013. november 28. - 19:52:46 »
És így? :
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == 1)
   {
       format(S, sizeof(S), \"Üdvözöllek a szerveren, a(z) %s név még nincs regisztrálva\\nÍrj be egy tetszõleges jelszót!\", Name(playerid));
if(!response) Kick(playerid);
if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", S, \"Rendben\", \"Mégsem\");
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid));
if(!fexist(File))
{
   dini_Create(File);
   dini_Set(File, \"Password\", inputtext);
   ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
}
}
   if(dialogid == 2)
   {
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Name(playerid));
if(!response) Kick(playerid);
if(strlen(inputtext) == 0) ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a jelszavad:\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\"));
if(!strcmp(inputtext, PW, false))
{
   SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Sikeres belépés! Válassz csapatot majd nyomd meg a \'SPAWN\' gombot!\"), Load(playerid);
}
else
{
   WPW[playerid] ++;
   SendClientMessage(playerid, RED, \"Rossz jelszó!\");
   if(WPW[playerid] == 3) return SendClientMessage(playerid, RED, \"Harmadszorra is elrontottad a jelszót, ki lettél rúgva!\"), Kick(playerid);
   ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd a helyes jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
}
}
       return 1;
}

214
Segítségkérés / Szerver láthatóvá tétele
« Dátum: 2013. november 28. - 14:39:27 »
127.0.0.1 -es IP-t adtál meg neki?

215
Segítségkérés / Betöltõképernyõ megváltoztatása
« Dátum: 2013. november 28. - 13:15:46 »
OnPlayerRequestClass-hoz rakd

216
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / FEGYVER buggokban segitsetek
« Dátum: 2013. november 24. - 21:45:31 »
Itt scripteléssel kapcsolatos segítségek vannak, nem játék skillel kapcsolatos segítségek....

217
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / FEGYVER buggokban segitsetek
« Dátum: 2013. november 24. - 21:37:29 »
Magyarul, bõvebben kifejtve mit is szeretnél pontosan?

218
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 13:19:00 »
Nincs a motorra külön változó? A paramétereken kívûl

219
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 12:57:15 »
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
       if (strcmp(\"/kocsi\", cmdtext, true, 10) == 0)
       {
               new Float: X,
                   Float: Y,
                   Float: Z;
                   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                   CreateVehicle(540, X, Y, Z, 0, 1, 160, 1000);
               return 1;
       }
if (strcmp(\"/motor\", cmdtext, true, 10) == 0)
       {
           if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
           {
               if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
               {
               new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
                       if(engine == 1)
                       {
                       GetVehicleParamsEx(kocsiid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                               SetVehicleParamsEx(kocsiid, 0,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                               SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Leállítottad a jármûved motorját !\");
                       }
                   if(engine == 0)
                   {
                   GetVehicleParamsEx(kocsiid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                               SetVehicleParamsEx(kocsiid, 1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
                               SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: Beindítottad a jármûved motorját !\");
                   }
               }else{
               SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem te vezeted a jármûvet !\");
               }
           }else{
           SendClientMessage(playerid, 0xff0000AA, \"Real Life RPG: HIBA: Nem ülsz jármûben !\");
           }
       }
       return 1;
}

220
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 12:53:42 »
Szedd ki onnan a SendClientMessage-t és a return 1;-t és úgy próbáld meg

221
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 12:50:36 »
Elõtte mi van? A /motor parancs elõtt

222
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 12:47:01 »
Próbáld meg
Írd át:
 
if (strcmp(cmd, \"/motor\",true) == 0)

223
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / motor indító/leállító hiba
« Dátum: 2013. november 24. - 12:39:08 »
Bemásolod a warningot meg a kódot?(Tudom, hogy ott van a témában, de lehet változtattál vagy félre írtál valamit)

224
Szkript kérések / Jelszó bekérés
« Dátum: 2013. november 24. - 12:24:09 »
Hello!
Jelenleg írok egy saját modot és a regisztrációs rendszernél elakadtam. Az lenne a probléma, hogy bekérem a jelszót dialogba és bárhogy próbálom lementeni(strmid, format, udb) csak az elsõ karaktert olvassa be a többit vagy nem olvassa be vagy ismeretlen karatkerként olvassa be..
Mûködése: Fellép a szerverre lekéri, hogy regelve van-e. Ha nincs behozza a reg dialogot bekéri a jelszót. Létrehoztam egy public funkciót a jelszóra, hogy ne oda kelljen be írni 100 sort. A funkcióhoz be kell írni a playerid-t és a jelszót(jelen esetben inputtext). A publicba próbálom lementeni és itt van a probléma, hogy ugye csak az elsõ karaktert menti le normálisan.(A lementést INI-vel csinálom)
Kódok:
Regisztráció Dialog
 
case DIALOG_REG:
{
   if(!response) Kick(playerid);
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REG, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"{ff8c00}Írj be egy jelszót!{ff8c00}\", \"Regisztrál\", \"Mégsem\");
   }
   else JatekosRegel(playerid, inputtext);
}

 
public(eleje)
 
stock JatekosRegel(playerid, jelszo[])
{
new jatekos[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(jatekos, sizeof(jatekos), \"Jatekos/%s.ini\", nev);
if(INI_Open(jatekos))
{
strmid(pInfo[playerid][Jelszo], jelszo, 0, strlen(jelszo), 50);
INI_WriteString(\"Jelszó\", pInfo[playerid][Jelszo]);

 
Ha valaki tudna segíteni nagyon örülnék neki. Elõre is köszönöm

225
Szkript kérések / Bomba
« Dátum: 2013. november 23. - 23:44:10 »
Tessék. Parancsok: /bombavesz | /bombalerak | /bombarobbant
A robbanáson 10 másodperces késleltetés van. Szükséges a fordításhoz: ZCMD
Bármi kérdésed lenne írj nyugodtan Privát Üzenetet
 
#include 
#include
//Változók
new bomba[MAX_PLAYERS];
new BombaVan[MAX_PLAYERS];
new Bombalerakva[MAX_PLAYERS];
new Float:px, Float:py, Float:pz;
//========
//Definiálások
#define SCM SendClientMessage
#define C_HIBA    0xBFC0C2FF
#define C_PIROS   0xFF0000AA
//========
CMD:bombalerak(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(BombaVan[playerid] == 1)
{
   GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
   bomba[playerid] = CreateObject(1654, px, py, pz - 0.8, 360.0, 0.0, 0.0);
   Bombalerakva[playerid] = 1;
   SCM(playerid, C_PIROS, \"Leraktad a bombát! Robbantáshoz: /bomba robbant\");
   SCM(playerid, C_PIROS, \"!!!Csak 100m-es távolságban mûködik!!!\");
}
else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs nálad bomba!\"); }
}
return 1;
}
CMD:bombarobbant(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Bombalerakva[playerid] == 1)
{
   if(PlayerToPoint(100.0, playerid, px, py, pz))
   {
      SetTimerEx(\"Robbant\", 10000, 0, \"i\", playerid);
      SCM(playerid, C_PIROS, \"A bomba 10mp múlva robban!\");
      Bombalerakva[playerid] = 0;
   }
   else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Már nem vagy a hatósugaron belül!\"); }
}
else { SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs is lerakva bomba..\"); }
}
return 1;
}
CMD:bombavesz(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
/*if(GetPlayerMoney(playerid) > 9999)
{*/
BombaVan[playerid] = 1;
SCM(playerid, C_PIROS, \"Vettél egy bombát!\");
              /*GivePlayerMoney(playerid, -10000); */
/*}
else SCM(playerid, C_HIBA, \"Nincs elég pénzed 10.000$ kell\");*/
//Ha szeretnÈd, hogy pénzért legyen akkor vedd ki a \"/*\" és a \"*/\" jelzéseket és állítsd be.
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
DestroyObject(bomba[playerid]);
return 1;
}
forward Robbant(playerid);
public Robbant(playerid)
{
CreateExplosion(px,py, pz, 1, 30);
   SendClientMessage(playerid, C_PIROS, \"A bombád felrobbant!\");
DestroyObject(bomba[playerid]);
return 1;
}
forward PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
public PlayerToPoint(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
tempposx = (oldposx -x);
tempposy = (oldposy -y);
tempposz = (oldposz -z);
//printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
   return 1;
}
}
return 0;
}
forward PlayerToPointStripped(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:curx, Float:cury, Float:curz);
public PlayerToPointStripped(Float:radi, playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:curx, Float:cury, Float:curz)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
tempposx = (curx -x);
tempposy = (cury -y);
tempposz = (curz -z);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) return 1;
}
return 0;
}

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal