Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32
211
Segítségkérés / error
« Dátum: 2011. november 11. - 21:18:23 »
ez a baj:
[pawn]#include \"ehostname_mainsource.pwn\"[/pawn]
írd át erre:
[pawn]#include <ehostname_mainsource.pwn>[/pawn]
Vagy hol van az include?.. Mert ha nem a pawno/include mappában van akkor írd le hol és akk aszerint kell..

212
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. november 11. - 21:15:49 »
Idézetet írta: shadee date=1321039082\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13244\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
XziBiT[ link=topic=17291.msg192534#msg192534 date=1321024934]
Mód elejére:
#pragma tabsize          0

 
az X,Y,Z warning az azért van, mert valószínüleg 2x van az hogy:
 new Float:X, Float:y, Float:z;

 

Pont hogy nincs definiálva az X , angle.
Ahol hibás oda tegyél egy ilyen sort:
[pawn]new Float:x, Float:angle;[/pawn]
 
C:\\Users\\gudor\\Desktop\\samp\\samp03csvr_R2-2_win32 (8)\\gamemodes\\dtrpg.pwn(22577) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerRequestClass\"[/quote]
Nemtom hogy sikerült a 8. sorba írni az OnPlayerRequestClass callback-et, de minden esetre.. a hibát azért írja, mert 2x van olyan hogy OnPlayerRequestClass...
 

ez csak hiba(WARNING)
Ettõl a Mód Még elindul.
[/quote]
Mit érsz azzal hogy elindul, ha tele lesz buggal? Lehet hogy õ örülni fog magának, de az esetleg szerón játszó playerek gyorsan keresnek majd más játszóteret...
Egyébként van benne error is :)
A loose identation ellen...
GM tetejére:
[pawn]#pragma tabsize 0[/pawn]
 
C:\\Users\\gudor\\Desktop\\samp\\samp03csvr_R2-2_win32 (8)\\gamemodes\\dtrpg.pwn(37312) : warning 213: tag mismatch[/quote]
Ez nemtom mitõl van, vagy a soreltolódás zavarja (loose identation), vagy vmit elkúrtál.
 
[/quote]
Lehet csak házi szerón akar gamelni õ meg egy haverja.... :angry:
 
[/quote]
Ha így van, akkor jó lesz neki, ellenkezõ esetben nem ajánlatos.

213
Segítségkérés / Végtelen oxigén
« Dátum: 2011. november 11. - 21:09:19 »
Ha a játékos víz alatt van akk godmodot adsz neki de sztem ezzel ne üsd el az idõd, mivel vannak helyek amik vízszint alatt vannak mégsincs ott víz. Remélem érted mitakarok.

214
Segítségkérés / Desert Towns Includék
« Dátum: 2011. november 11. - 16:56:48 »
XziBiT[\" post=192534\" timestamp=\"1321024934]
Mód elejére:
#pragma tabsize          0

 
az X,Y,Z warning az azért van, mert valószínüleg 2x van az hogy:
 new Float:X, Float:y, Float:z;

 

[/quote]
Pont hogy nincs definiálva az X , angle.
Ahol hibás oda tegyél egy ilyen sort:
[pawn]new Float:x, Float:angle;[/pawn]
 
C:\\Users\\gudor\\Desktop\\samp\\samp03csvr_R2-2_win32 (8)\\gamemodes\\dtrpg.pwn(22577) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerRequestClass\"[/quote]
Nemtom hogy sikerült a 8. sorba írni az OnPlayerRequestClass callback-et, de minden esetre.. a hibát azért írja, mert 2x van olyan hogy OnPlayerRequestClass...
 

ez csak hiba(WARNING)
Ettõl a Mód Még elindul.
[/quote]
Mit érsz azzal hogy elindul, ha tele lesz buggal? Lehet hogy õ örülni fog magának, de az esetleg szerón játszó playerek gyorsan keresnek majd más játszóteret...
Egyébként van benne error is :)
A loose identation ellen...
GM tetejére:
[pawn]#pragma tabsize 0[/pawn]
 
C:\\Users\\gudor\\Desktop\\samp\\samp03csvr_R2-2_win32 (8)\\gamemodes\\dtrpg.pwn(37312) : warning 213: tag mismatch[/quote]
Ez nemtom mitõl van, vagy a soreltolódás zavarja (loose identation), vagy vmit elkúrtál.

215
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2011. november 11. - 00:17:34 »
[pawn]#include <a_samp>
new obj;
new obj2;
new bool:opened;
main(){}
public OnGameModeInit()
{
obj = CreateObject(980, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 0, 0, 89.730010986328);
//obj3 = CreateObject(980, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 0, 0, 89.639831542969);
obj2 = CreateObject(980, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 0, 0, 270.27026367188);
//obj4 = CreateObject(980, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 0, 0, 272.25524902344);
opened = false;
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT)
{
   if(opened == false)
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633))//5.0 = 5 méter
      {
         MoveObject(obj, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 4.0);//4.0 = mozgatás sebessége
         MoveObject(obj2, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 4.0);//4.0 = mozgatás sebessége
         opened = true;
      }
   }
   else if(opened == true)
   {
      MoveObject(obj, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége
      MoveObject(obj2, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége
      opened = false;
   }
}
return 1;
}[/pawn]

216
Segítségkérés / win 7 pawno gondok
« Dátum: 2011. november 10. - 23:05:42 »
>\" post=\"192460\" timestamp=\"1320962573\"]
pawno.exe-n jobb egérgomb -> Tulajdonságok -> Kompatibilitás -> Program futtatása rendszergazdaként
 
[/quote]
Igen, rendszergazdaként kell futtatnod a pawno-t.

217
Segítségkérés / Rcon-ba lépés parancsa.
« Dátum: 2011. november 10. - 23:04:34 »
Szerintem ezt nem lehet megoldani, legfeljebb úgy, hogy rcon helyett valami mást használsz, például SCON rendszer.

218
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2011. november 10. - 19:12:58 »
Ez mi akar lenni?
[pawn]if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 50000.0, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 5.0))//2.0 = 2 méter[/pawn]
Elõször is ha 50ezer méteres körben van egy játékos, akkor felesleges alkalmazni ezt, mert akárhol tartózkodik, mindig benne lesz.
És a végén mi az az 5.0 ???
Ráadásul...
Hiányzik 1 zárás (ha nem több).
És úgyvan megoldva, hogy ha a játékos megnyomja a gombot de nincs a körzetben akkor bezáródik. Ezt megoldottam timerrel, a nyitástól számított 7másodperc elteltével bezáródik majd a kapu.
Egyébként ez egy FilterScript vagy egy GameMode??? Mert most csak akk fog mûködni ha GameMode...
Ja, és main(){} csak GM esetén szükséges!!!!
Most ez egy GameMode-ként lesz üzemeltetve, ha FS-ként akarod akkor OnGameModeInit-et átírod OnFilterScriptInit-re, az OnGameModeExit-et pedig OnFilterScriptExit-re.
Tessék:
[pawn]#include <a_samp>
new obj;
new obj2;
main(){}
public OnGameModeInit()
{
obj = CreateObject(980, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 0, 0, 89.730010986328);
//obj3 = CreateObject(980, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 0, 0, 89.639831542969);
obj2 = CreateObject(980, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 0, 0, 270.27026367188);
//obj4 = CreateObject(980, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 0, 0, 272.25524902344);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys == KEY_ANALOG_LEFT)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633))//5.0 = 5 méter
{
MoveObject(obj, 1540.3618164063, -1627.7973632813, 9.6562042236328, 4.0);//4.0 = mozgatás sebessége
MoveObject(obj2, 1543.4578857422, -1627.7202148438, 20.906204223633, 4.0);//4.0 = mozgatás sebessége
SetTimer(\"close\",7000,0);
}
}
return 1;
}
forward close();
public close()
{
MoveObject(obj, 1540.3244628906, -1627.6479492188, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége
MoveObject(obj2, 1543.5411376953, -1627.5560302734, 15.156204223633, 3.0);//3.0 = mozgatás sebessége
return 1;
}[/pawn]

219
Szkript kérések / kéne egy egyszerû teleport készítõ script
« Dátum: 2011. november 10. - 17:53:22 »
Csak írd át így a teléket:
[pawn]if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),X,Y,Z);
else SetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SendClientMessage(playerid,...);[/pawn]

220
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2011. november 10. - 17:50:39 »
Vagy átírt benne valamit, és a módosított állapot hibás...

221
Szkript kérések / 2 kérés
« Dátum: 2011. november 10. - 16:51:12 »
Idézetet írta: viktorka1 date=1320939407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13225\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kösz de a havi fizetésnél http://sampforum.hu/Smileys/DarkB/laugh.gif
C:\\Users\\Viktor\\Desktop\\szerver\\gamemodes\\lololo.pwn(2678) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Melyik a hibás sor?

222
Segítségkérés / Hogyan kezdjem?!
« Dátum: 2011. november 10. - 16:09:20 »
Diggity\" post=\"192239\" timestamp=\"1320935172\"]
olyan hogy kezdõ TuT nincs szval ha van egy TUT az a kezdéstõl megtanítja amit a TuT taniít szval õl én miko elkeztem a samp scriptelést akk ezt a fórumot nem is ismertem töltögettem le scripteket és úgy jött
 
[/quote]
Én ezt az 5. szó után nemértem, viszont...
Nemtom ez mennyit fog segíteni, de nézd meg:
http://gtaforum.hu/index.php?topic=7422.0
Úgy látom, hogy a linknél található videók nem mindig mûködnek, de 1 percenként újra ránézel akk mûködni fog lehet. A kommenteket is olvasgasd, hátha találsz vmi hasznosat. Am a hang néha elég tré, de hát.. Na mindegy.
EDIT: Itt van 1-2 szöveges leírás is: http://gtaforum.hu/index.php?topic=4720.0

223
Segítségkérés / strcmp
« Dátum: 2011. november 10. - 15:05:17 »
Jelenleg így néz ki:
[pawn]   new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GetPlayerName(i, n, sizeof(n));
   if(!strcmp(\"Anonym\",n,true))
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, i, BotText);
   }
   else if(!strcmp(\"Anonym\",n,false))
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
   }
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Ha fentvan Anonym a szerón akk id helyére 499-t ír -.-
Ha nincs fenn akk egy üres üzenetet küld el.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 10. - 16:00:49 )

EDIT:
Most így néz ki:
[pawn]   new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
    new bool:found;
    new foundid;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       GetPlayerName(i,n,sizeof(n));
      if(!strcmp(n,\"Anonym\",false))continue;
      else
      {
          found = true;
          foundid = i;
          break;
      }
   }
}
if(found == true)
{
   format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, foundid, BotText);
}
else if(found == false)
{
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Viszont most mindig ír ID-t, és mindig a legelsõ játékos ID-jét írja aki természetesen nem NPC... -.- xD Ötlet?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 10. - 16:48:55 )

Megoldva:
[pawn]new string[256];
    new found = 0;
    new foundid;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
      if(!strcmp(PlayerName(i),\"Anonym\",true) && IsPlayerNPC(i))
      {
         found++;
         foundid = i;
         break;
         }
   }
}
if(found > 0)
{
   format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, foundid, BotText);
}
else if(found == 0)
{
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
zárok

224
Segítségkérés / strcmp
« Dátum: 2011. november 10. - 14:43:28 »
Hi.
Mit ronthattam el, hogy az alábbi néhány sor használata esetén mindig a 2. lehetõséget hajtja végre?
[pawn]new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    GetPlayerName(i, n, sizeof(n));
   if(!strcmp(n, \"Anonym\", true))
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, i, BotText);
   }
   else
   {
       format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
   }
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Mindig ez történik, ha fennvan az Anonym nevû játékos ill. én esetembenaz Anonym nevû NPC, ha nincs:
 [pawn]format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);[/pawn]

225
Segítségkérés / Szerver crash
« Dátum: 2011. november 09. - 21:39:51 »
Idézetet írta: kurta999 date=1320870042\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13222\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A legelsõ az kliens crash, azon kicsit kell fantáziálni, hogy mi miatt van.
Szerver crashre pedig nincs jobb megoldás, mint ez.
Engem is ez mentett meg.
Legalsó HSZ-ben ottvan a legújabb verzió, azt töltsétek le!
http://sampforum.hu/index.php?topic=13181.0
 
Lehet csak énvok béna, de ez nálam nemmûködött xD

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal