Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ~BlackStyler~
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35
211
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 17:12:19 »
 Ügyes vagy thx elismerésem
212
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 17:09:29 »
Igen
213
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:47:52 »
............................................________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,?......................................................\\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ..............?.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\\....../\\ .............\\`~.*-,.....................................|,./.....\\,__ ,,_..........}.>-._\\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\\_......`\\,.................................\\ ...................`=~-,,.\\,...............................\\ ................................`:,,...........................`\\..............__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\\..........._,-%.......`\\ ...................................,<`.._|_,-&``................`\\ És ennek a pár sornak nyitni egy témát... Azt hiszem világos, hogy senki nem kér pár soros szkripteket :mistrust:
Igen ennek a pár sornak mert sokan enyit nem tudnak elkésziteni Zinthos: http://apryl.freeblog.hu/files/2010/07/fuck-off_jpg.jpg xD
214
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:42:05 »
LoL nekem megyen  Azért fagyik be mert ékezetel írod nem simával mint pl: Helló vagy Hello
215
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:31:05 »
Sziasztok kellet valakinek egy reklám textdraw mert nem tudta megcsinálni és gondoltam publikálom van már tudom sok is de gondoltam jól jön majd nektek is ilyen textdraw Kép: http://noob.hu/2010/10/10/gtaforum.PNGRemélem segittetem nektek #include <a_samp> new Text:Textdraw0; public OnFilterScriptInit() { print(\"Textdraw file generated by\"); print(\" Zamaroht\'s textdraw editor was loaded.\"); // Create the textdraws: Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 101.000000, \"asdasd.hu\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 2); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -65281); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); return 1; } public OnFilterScriptExit() { TextDrawHideForAll(Textdraw0); TextDrawDestroy(Textdraw0); return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; }
A script Zamaroht által készített textdraw editorban készült.
216
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:26:19 »
Jó forumozást töki XDD
217
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:24:55 »
Jó Forumozást  És kössz én is felírtalak
218
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:24:09 »
Nincs mit igaz titeket páran a szerveren ismertelek meg
219
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:22:17 »
thx mijért én hogyan írom oroszul XDD
220
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:20:03 »
#include <fixchars> Ez a mod elejére rakd be És ezt nyis meg egy txt és tedd belle a include mappába //------------------------------------------------------------------------------ // Ez a függvénykönyvtár jaívtja a hibás magyar karaktereket a képernyõre megje- // lenõ szövegekben (lásd GameText,TextDraw stb), tesztelve lett, és mûködik. // // Készítette Gamestar 2010/JAN/20 // FRISSÍTVE 2010 FEBRUÁR 28 //------------------------------------------------------------------------------ static chlist[][0]={ \"¨\",\"‘\",\"ö\",\"Ö\", \"¬\",\"•\",\"ü\",\"Ü\", \"¦\",\"\",\"ó\",\"Ó\", \"§\",\"\",\"õ\",\"Õ\", \"ª\",\"“\",\"ú\",\"Ú\", \"¾\",\"‡\",\"é\",\"É\", \"˜\",\"\",\"á\",\"Á\", \"«\",\"·\",\"û\",\"Û\", \"¢\",\"‹\",\"í\",\"Í\" }; stock fixchars_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style) { return GameTextForPlayer(playerid,FixGameString(text),time,style); } #define GameTextForPlayer fixchars_GameTextForPlayer //******************* stock fixchars_GameTextForAll(text[],time,style) { return GameTextForAll(FixGameString(text),time,style); } #define GameTextForAll fixchars_GameTextForAll //******************* stock Text:fixchars_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[]) { return TextDrawCreate(x,y,FixGameString(text)); } #define TextDrawCreate fixchars_TextDrawCreate //******************* stock Menu:fixchars_CreateMenu(const title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0) { return CreateMenu(FixGameString(title),columns,x,y,col1width,col2width); } #define CreateMenu fixchars_CreateMenu //******************* stock fixchars_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, const columnheader[]) { return SetMenuColumnHeader(menuid, column, FixGameString(columnheader)); } #define SetMenuColumnHeader fixchars_SetMenuColumnHeader //******************* stock fixchars_AddMenuItem(Menu:menuid, column, const menutext[]) { return AddMenuItem(menuid, column, FixGameString(menutext)); } #define AddMenuItem fixchars_AddMenuItem //******************* stock fixchars_TextDrawSetString(Text:text, string[]) { return TextDrawSetString(text,FixGameString(string)); } #define TextDrawSetString fixchars_TextDrawSetString //******************* stock FixGameString(const string[]) { // Tárolók létrehozása new index, dest[256]; // Karakterlánc átmásolása strmid(dest,string,0,strlen(string),sizeof dest); // Végiglépkedünk a karaktereken for(index = 0; index < strlen(dest); index++) { // Végiglépkedünk a karaktertömbön for(new idx = 0; idx < sizeof(chlist); idx++) { // Ha az indexelt karakterek egyeznek if(dest[index] == chlist[idx][0]) { // Javítjuk dest[index] = chlist[idx-2][0]; } } } // Visszatérés return dest; }
221
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:12:11 »
Énekem sikerült megoldani és nekem megyen is
222
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 16:03:07 »
Nagy segitség volt linkelés :mistrust:
223
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:52:24 »
//By: BuBa #include <a_samp> #include <streamer> #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define PRESSED(%0) \\ (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) #define IsPlayerNotInVehicle(%0) (!IsPlayerInAnyVehicle(%0)) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(PRESSED(KEY_SUBMISSION)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:Pos[3]; GetPlayerPos(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); Streamer_UpdateEx(playerid,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); PlayerPlaySound(playerid, 1054, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); } } if(PRESSED(KEY_ACTION)) { if(IsPlayerNotInVehicle(playerid)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nem vagy kocsiban!\"); } } return 1; }
Igy megyen? Átalakitottam
224
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:38:02 »
Hogyan raktad be? FS ként vagy a modba ?
225
« Dátum: 2011. szeptember 28. - 15:31:35 »
Neked is van 2+ arra van hogyha segitettem van ott oldalt egy kiss kéz és arra ha rákantitasz 1x akkor add egy pontot és azt jelenti hogy segitettem! +
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 35
|