Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - halaloszto100
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 56
211
« Dátum: 2013. április 18. - 18:07:05 »
Lehet más incbe is, mivel editet használsz és ki tudja, hogy az editelõ hogyan rakta bele.Ha gondolod ragd fel solidfilesre az egész modot és átnézem neked. (Ha nem akarod hogy másnak is meg legyen a mod akkor küld el pmbe.)
212
« Dátum: 2013. április 17. - 20:57:58 »
Mivel ppct használsz, ppchez van include is.Keress rá a PPC_Dialogs incbe vagy máshol. E.: Próbáld a PPC_Defines incet, mert ott vannak definiálva a dolgok.
213
« Dátum: 2013. április 16. - 21:56:26 »
Ez csak velem fordul elõ?
214
« Dátum: 2013. április 16. - 20:59:26 »
Ööö igen, vannak ilyesféle szerverek, de ezeken már annyira meglepõdni nem lehet.
215
« Dátum: 2013. április 16. - 15:48:21 »
ZyZu egyszer belinkelte neked a Wikit, onnan mindent megtudhatsz, minimális angol tudással is. Vagy a chrome még le is fordítja, olyan google angolosan Na szóval az \"x, y, z ,65.0, 0\"-bõl a 65.0 jelenti a magasságot, amit szerintem pont jó helyen van a pickup fölött, mert szerintem halaloszto100 nem véletlenül írt oda 65.0-öt.
Nem inkább a \'z\' koordináta a magasság? xD Szerintem a 65.0 a láthatóság távolsága. xD
216
« Dátum: 2013. április 16. - 14:31:20 »
Ha ahhoz a pickuphoz kell, amire az elõzõ segítségkérés topicba kértél akkor: script elejére: #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA Ezzel difiniálod a színt OnFilterScriptInit alá: Create3DTextLabel(\"Szöveg\",COLOR_YELLOW, x, y, z ,65.0, 0); Ide pedig a koordinátákat és a Szöveg helyére azt írod amit akarsz, hogy ott legyen.A 65.0 az az, hogy milyen távolról legyen látható, ezt csökkentheted vagy növelheted is. A \"+\" meg úgy adhatsz, hogy van a fórumozó hozzászólása és ott jobb felül van olyan, hogy felfelé mutató kéz, az a \"+\" adás
217
« Dátum: 2013. április 16. - 10:55:30 »
CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1); Ezen a soron belül a 2es számot változtasd.Itt vannak a típusok: http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes
218
« Dátum: 2013. április 14. - 22:05:46 »
nincsmit. :DD
220
« Dátum: 2013. április 14. - 21:51:43 »
igen ezek. ezeket hol találtad? minden esetre köszi. a tchar még kéne...
googleba beírtam és kiadta. Ha kell link akkor adok.
221
« Dátum: 2013. április 14. - 21:09:34 »
windows.h: /*++ BUILD Version: 0001 Increment this if a change has global effects Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved. Module Name: windows.h Abstract: Master include file for Windows applications. --*/ #ifndef _WINDOWS_ #define _WINDOWS_ #ifndef WINVER #define WINVER 0x0501 #else #if defined(_WIN32_WINNT) && (WINVER < 0x0400) && (_WIN32_WINNT > 0x0400) #error WINVER setting conflicts with _WIN32_WINNT setting #endif #endif #ifndef _INC_WINDOWS #define _INC_WINDOWS #if defined (_MSC_VER) && (_MSC_VER >= 1020) #pragma once #endif /* If defined, the following flags inhibit definition * of the indicated items. * * NOGDICAPMASKS - CC_*, LC_*, PC_*, CP_*, TC_*, RC_ * NOVIRTUALKEYCODES - VK_* * NOWINMESSAGES - WM_*, EM_*, LB_*, CB_* * NOWINSTYLES - WS_*, CS_*, ES_*, LBS_*, SBS_*, CBS_* * NOSYSMETRICS - SM_* * NOMENUS - MF_* * NOICONS - IDI_* * NOKEYSTATES - MK_* * NOSYSCOMMANDS - SC_* * NORASTEROPS - Binary and Tertiary raster ops * NOSHOWWINDOW - SW_* * OEMRESOURCE - OEM Resource values * NOATOM - Atom Manager routines * NOCLIPBOARD - Clipboard routines * NOCOLOR - Screen colors * NOCTLMGR - Control and Dialog routines * NODRAWTEXT - DrawText() and DT_* * NOGDI - All GDI defines and routines * NOKERNEL - All KERNEL defines and routines * NOUSER - All USER defines and routines * NONLS - All NLS defines and routines * NOMB - MB_* and MessageBox() * NOMEMMGR - GMEM_*, LMEM_*, GHND, LHND, associated routines * NOMETAFILE - typedef METAFILEPICT * NOMINMAX - Macros min(a,b) and max(a,b) * NOMSG - typedef MSG and associated routines * NOOPENFILE - OpenFile(), OemToAnsi, AnsiToOem, and OF_* * NOSCROLL - SB_* and scrolling routines * NOSERVICE - All Service Controller routines, SERVICE_ equates, etc. * NOSOUND - Sound driver routines * NOTEXTMETRIC - typedef TEXTMETRIC and associated routines * NOWH - SetWindowsHook and WH_* * NOWINOFFSETS - GWL_*, GCL_*, associated routines * NOCOMM - COMM driver routines * NOKANJI - Kanji support stuff. * NOHELP - Help engine interface. * NOPROFILER - Profiler interface. * NODEFERWINDOWPOS - DeferWindowPos routines * NOMCX - Modem Configuration Extensions */ #if defined(RC_INVOKED) && !defined(NOWINRES) #include <winresrc.h> #else #if defined(RC_INVOKED) /* Turn off a bunch of stuff to ensure that RC files compile OK. */ #define NOATOM #define NOGDI #define NOGDICAPMASKS #define NOMETAFILE #define NOMINMAX #define NOMSG #define NOOPENFILE #define NORASTEROPS #define NOSCROLL #define NOSOUND #define NOSYSMETRICS #define NOTEXTMETRIC #define NOWH #define NOCOMM #define NOKANJI #define NOCRYPT #define NOMCX #endif #if !defined(_68K_) && !defined(_MPPC_) && !defined(_X86_) && !defined(_IA64_) && !defined(_AMD64_) && defined(_M_IX86) #define _X86_ #endif #if !defined(_68K_) && !defined(_MPPC_) && !defined(_X86_) && !defined(_IA64_) && !defined(_AMD64_) && defined(_M_AMD64) #define _AMD64_ #endif #if !defined(_68K_) && !defined(_MPPC_) && !defined(_X86_) && !defined(_IA64_) && !defined(_AMD64_) && defined(_M_M68K) #define _68K_ #endif #if !defined(_68K_) && !defined(_MPPC_) && !defined(_X86_) && !defined(_IA64_) && !defined(_AMD64_) && defined(_M_MPPC) #define _MPPC_ #endif #if !defined(_68K_) && !defined(_MPPC_) && !defined(_X86_) && !defined(_M_IX86) && !defined(_AMD64_) && defined(_M_IA64) #if !defined(_IA64_) #define _IA64_ #endif // !_IA64_ #endif #ifndef _MAC #if defined(_68K_) || defined(_MPPC_) #define _MAC #endif #endif #if defined (_MSC_VER) #if ( _MSC_VER >= 800 ) #ifndef __cplusplus #pragma warning(disable:4116) // TYPE_ALIGNMENT generates this - move it // outside the warning push/pop scope. #endif #endif #endif #ifndef RC_INVOKED #if ( _MSC_VER >= 800 ) #pragma warning(disable:4514) #ifndef __WINDOWS_DONT_DISABLE_PRAGMA_PACK_WARNING__ #pragma warning(disable:4103) #endif #if _MSC_VER >= 1200 #pragma warning(push) #endif #pragma warning(disable:4001) #pragma warning(disable:4201) #pragma warning(disable:4214) #endif #include <excpt.h> #include <stdarg.h> #endif /* RC_INVOKED */ #include <windef.h> #include <winbase.h> #include <wingdi.h> #include <winuser.h> #if !defined(_MAC) || defined(_WIN32NLS) #include <winnls.h> #endif #ifndef _MAC #include <wincon.h> #include <winver.h> #endif #if !defined(_MAC) || defined(_WIN32REG) #include <winreg.h> #endif #ifndef _MAC #include <winnetwk.h> #endif #ifndef WIN32_LEAN_AND_MEAN #include <cderr.h> #include <dde.h> #include <ddeml.h> #include <dlgs.h> #ifndef _MAC #include <lzexpand.h> #include <mmsystem.h> #include <nb30.h> #include <rpc.h> #endif #include <shellapi.h> #ifndef _MAC #include <winperf.h> #include <winsock.h> #endif #ifndef NOCRYPT #include <wincrypt.h> #include <winefs.h> #include <winscard.h> #endif #ifndef NOGDI #ifndef _MAC #include <winspool.h> #ifdef INC_OLE1 #include <ole.h> #else #include <ole2.h> #endif /* !INC_OLE1 */ #endif /* !MAC */ #include <commdlg.h> #endif /* !NOGDI */ #endif /* WIN32_LEAN_AND_MEAN */ #include <stralign.h> #ifdef _MAC #include <winwlm.h> #endif #ifdef INC_OLE2 #include <ole2.h> #endif /* INC_OLE2 */ #ifndef _MAC #ifndef NOSERVICE #include <winsvc.h> #endif #if(WINVER >= 0x0400) #ifndef NOMCX #include <mcx.h> #endif /* NOMCX */ #ifndef NOIME #include <imm.h> #endif #endif /* WINVER >= 0x0400 */ #endif #ifndef RC_INVOKED #if ( _MSC_VER >= 800 ) #if _MSC_VER >= 1200 #pragma warning(pop) #else #pragma warning(default:4001) #pragma warning(default:4201) #pragma warning(default:4214) /* Leave 4514 disabled. It\'s an unneeded warning anyway. */ #endif #endif #endif /* RC_INVOKED */ #endif /* RC_INVOKED */ #endif /* _INC_WINDOWS */ #endif /* _WINDOWS_ */
iostream.h: /* iostream.h -- basic stream I/O declarations Copyright (c) 1990, 1991 by Borland International All rights reserved. There are some inline functions here which generate a LOT of code (as much as 300 bytes), but are available inline because AT&T did it that way. We have also made them true functions in the library and conditionally deleted the inline code from this header. If you really want these big functions to be inline, #define the macro name _BIG_INLINE_ before including this header. Programs will compile and link correctly even if some modules are compiled with _BIG_INLINE_ and some are not. */ #ifndef __cplusplus #error Must use C++ for the type iostream. #endif #ifndef __IOSTREAM_H #define __IOSTREAM_H #if !defined( __DEFS_H ) #include <_defs.h> #endif #if !defined( __MEM_H ) #include <mem.h> // to get memcpy and NULL #endif #pragma option -Vo- // Definition of EOF must match the one in <stdio.h> #define EOF (-1) // extract a char from int i, ensuring that zapeof(EOF) != EOF #define zapeof(i) ((unsigned char)(i)) typedef long streampos; typedef long streamoff; _CLASSDEF(ios) _CLASSDEF(streambuf) _CLASSDEF(istream) _CLASSDEF(ostream) _CLASSDEF(iostream) _CLASSDEF(istream_withassign) _CLASSDEF(ostream_withassign) _CLASSDEF(iostream_withassign) class _CLASSTYPE ios { public: // stream status bits enum io_state { goodbit = 0x00, // no bit set: all is ok eofbit = 0x01, // at end of file failbit = 0x02, // last I/O operation failed badbit = 0x04, // invalid operation attempted hardfail = 0x80 // unrecoverable error }; // stream operation mode enum open_mode { in = 0x01, // open for reading out = 0x02, // open for writing ate = 0x04, // seek to eof upon original open app = 0x08, // append mode: all additions at eof trunc = 0x10, // truncate file if already exists nocreate = 0x20, // open fails if file doesn\'t exist noreplace= 0x40, // open fails if file already exists binary = 0x80 // binary (not text) file }; // stream seek direction enum seek_dir { beg=0, cur=1, end=2 }; // formatting flags enum { skipws = 0x0001, // skip whitespace on input left = 0x0002, // left-adjust output right = 0x0004, // right-adjust output internal = 0x0008, // padding after sign or base indicator dec = 0x0010, // decimal conversion oct = 0x0020, // octal conversion hex = 0x0040, // hexadecimal conversion showbase = 0x0080, // use base indicator on output showpoint = 0x0100, // force decimal point (floating output) uppercase = 0x0200, // upper-case hex output showpos = 0x0400, // add \'+\' to positive integers scientific= 0x0800, // use 1.2345E2 floating notation fixed = 0x1000, // use 123.45 floating notation unitbuf = 0x2000, // flush all streams after insertion stdio = 0x4000 // flush stdout, stderr after insertion }; // constants for second parameter of seft() static const long basefield; // dec | oct | hex static const long adjustfield; // left | right | internal static const long floatfield; // scientific | fixed // constructor, destructor _Cdecl ios(streambuf *); virtual _Cdecl ~ios(); // for reading/setting/clearing format flags long _Cdecl flags(); long _Cdecl flags(long); long _Cdecl setf(long _setbits, long _field); long _Cdecl setf(long); long _Cdecl unsetf(long); // reading/setting field width int _Cdecl width(); int _Cdecl width(int); // reading/setting padding character char _Cdecl fill(); char _Cdecl fill(char); // reading/setting digits of floating precision int _Cdecl precision(int); int _Cdecl precision(); // reading/setting ostream tied to this stream ostream * _Cdecl tie(ostream *); ostream * _Cdecl tie(); // find out about current stream state int _Cdecl rdstate(); // return the stream state int _Cdecl eof(); // non-zero on end of file int _Cdecl fail(); // non-zero if an operation failed int _Cdecl bad(); // non-zero if error occurred int _Cdecl good(); // non-zero if no state bits set void _Cdecl clear(int = 0); // set the stream state _Cdecl operator void * (); // zero if state failed int _Cdecl operator! (); // non-zero if state failed streambuf * _Cdecl rdbuf(); // get the assigned streambuf // for decl tchar.h nem találtam Remélem, hogy ezek azok.
222
« Dátum: 2013. április 14. - 20:29:31 »
public OnFilterScriptInit() { CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1); return 1; } CMD:enter(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2421.5889,-1219.3267,25.5561)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\"); } else { SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni } return 1; } Nekem nem teszi le a pickupot, pedig jó kordinátára állítottam.. Ha oda megyek és beírom, hogy /enterm akkor meg \"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\".
Talán azért mert én nem ZCMD re irtam hanem rendes parancsra... nem jutott eszedbe? Nem értek a zcmd hez... [/quote] Szerintem épp fordítva írtad meg.Ami az if alatt van az kell az else alá ami meg az else alatt van az kell az if alá. valahogy így:
/* * Pickup belépés * by Edy(Zalakaka45) */ #include <a_samp> #define Piros 0xFF2222FF //--------[ Átnevezések ]-------- #define Neki SendClientMessage #define JelElkeszit CreatePickup new jel; //evvel készitjük el a jelet public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Pickup Belépés by Edy\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnGameModeInit() { jel = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);//Itt hozzuk létre a pickupot, a pickup stílusokat megtudod nézni wikisampon is //a 2 es után a többi X,Y,Z koordináták egészen az utolsó vesszõig //az 1242 pillanatnyilag egy ilyen Páncél jelet készít a kiadott koordinátákra return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } // KÉRDÉS: Hogyan nézheted meg a poziciódat? // Mikor a kijelölt helyen vagy /save, kilépsz, Dokumentumok, Gta San Andreas User Files, SAMP, savedpositions.txt és ott megtalálod // NE FELEDD: Az elsõ szám utáni 3 számot vedd csak, azok az X,Y,Z public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/belep\", true)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191)) { SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni } else { Neki(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\"); } return 1; } return 0; }
223
« Dátum: 2013. április 13. - 19:31:43 »
Nem jó ugyan úgy tudok írni cheatba
Én teszteltem amit ZyZu írt és nekem jó. Kitörölted azt a mute parancsot ami a ppcbe már benne van és kitörölted azt ami az OnPlayerText alatt van?
224
« Dátum: 2013. április 11. - 21:16:07 »
Tessék: CMD:admins(playerid, params[]) { SendCommandToAdmins(playerid,\"/admins\"); new count = 0; new AdminString[1500]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[AdminLevel] >= 0) { if(IsPlayerAdmin(i)) { AdmRank = \"{FF0000}RCON {FFFFFF}Adminisztrátor\"; } else { switch(PlayerInfo[AdminLevel]) { case 1: { AdmRank = \"{00FF00}Trial {FFFFFF}Admin\"; } case 2: { AdmRank = \"{FFFFFF}Basic {FF0000}Moderátor\"; } case 3: { AdmRank = \"{FF0000}Moderátor\"; } case 4: { AdmRank = \"Master {FF0000}Moderátor\"; } case 5: { AdmRank = \"{FFFFFF}Adminisztrátor\"; } case 6: { AdmRank = \"{FF0000}Mester {FFFFFF}Adminisztrátor\"; } case 7: { AdmRank = \"{00FF00}Profi {FFFFFF}Adminisztrátor\"; } case 8: { AdmRank = \"{0000FF}Szerver {FFFFFF}Mapper\"; } case 9: { AdmRank = \"{0000FF}Szerver {FF00FF}Beta Tester\"; } case 10: { AdmRank = \"{0000FF}Szerver {00FF00}Owner\"; } } } new file[300]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"nAdmin/Users/%s.ini\",name); PlayerInfo[AdminLevel] = dini_Int(file, \"AdminLevel\"); format(AdminString, sizeof(AdminString), \"%s{FF00FF}Szint: {FF0000}%d {FF00FF}- {00FF00}%s (Id:{FF0000}%i{00FF00}) {FF00FF}| %s \\n\",AdminString, PlayerInfo[AdminLevel], PlayerName2(i),i,AdmRank); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ADMINS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"[!]Online Adminok[!]:\", AdminString, \"OK\", \"\"); count++; } } } if (count == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ADMINS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"[!]Online Adminok[!]:\", \"Jelenleg nincsen fent admin!\", \"OK\", \"\"); } } return 1; }
225
« Dátum: 2013. április 09. - 21:46:10 »
Ott alul nem írja ki textdrawba?Nekem is volt ilyen hiba.Én a fegyókat kivettem a rendõröktõl és jól lett.
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 56
|