Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - tudvari

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 85
211
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. április 27. - 17:54:17 »
Szóval egy timerrel nézed,hogy ha online,akkor elindítson egy timert? :D
Ui.: Igen tudom,hogy változókkal kell stb,meg le is állítom stb stb stb. Nem emiatt lesz a hiba.

212
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. április 27. - 15:34:53 »
Az leáll.De csak akkor ha disconectel a játékos.És úgy látszik,hogy néha nem fut le.

213
Segítségkérés / Timerek nem állnak le
« Dátum: 2014. április 27. - 15:27:21 »
Sziasztok!
Amikor valaki kicrashel,vagy csak valamiért nem rendeltetésszerûen lép ki,a timerek nem állnak le valamiért,és ezután belép egy játékos,kétszer olyan gyorsan telik az idõ számára.
Nem tudom,hogy ez csak a haverommal fordul elõ,vagy csak a többiek nem jelentik,de elég idegesítõ.

214
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 27. - 11:40:56 »
És az egy gyros timerrel folyamatosan változtatgatnám az összes playernek?Eléggé memóriaigényes.
És miért van benne 3 koordináta,amikor a térkép az két dimenziós?Azért hogy a négyzet/háromszög változhasson?(most nézem hogy az egyik icon fajta az pont a cp jelzó icon.

215
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 27. - 09:24:10 »
Hát nem,mert az nem látszódik a nagy térképen.

216
Segítségkérés / Néha a MySQL üres sorokat ment.
« Dátum: 2014. április 27. - 08:41:23 »
Igen átraktam oda,és jelenleg nem volt bug.Remélem nem is lesz.Addig zárom.

217
Munkaerő keresése / TudvariRPG - Mappert keresek!
« Dátum: 2014. április 26. - 23:43:30 »
Mapper megtalálva.

218
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 26. - 23:36:15 »
Mert neked nem átlagos barátaid vannak.Amilyen samp szerveren játszottam eddig,tele van fogyatékosokkal.Ma is a szerveremen egy retardáltat kellett kibannolnom,aki bugot kihasznált,amit egyszer beismert,egyszer pedig tagadott :D Összevissza hazudozott,és nem tudtam,hogy ennyi hülye,vagy csak hazudozik.

219
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 26. - 23:35:03 »
Marker alatt térképen jelzõ izét értettem :D Háromszög/négyzet.
Szóval hogy oldjam meg,hogy a térképen látszódjon a jármû,és ha nincs benne senki akkor szürke,ha van akkor kék legyen?
Jelenleg csak azt tudom kivitelezni,hogy ha nincs benne senki,akkor nincs marker,ha van benne akkor kék.
Vagy ha mindig beleraknék egy szürke markerû NPC-t,amint elhagyja egy játékos? Á ez hülyeség :D

220
Segítségkérés / Marker jármûhöz kötve?
« Dátum: 2014. április 26. - 21:51:55 »
Sziasztok!
Lehetséges az,hogy jármûhöz kötünk egy markert?Ha ül benne valaki kék,ha nem akkor szürke.Mert ugye az NPC buszokat úgy oldják meg,hogy markert állítanak be az npc-nek.De nem lehetséges az,hogy jármûhöz kötjük?

221
Segítségkérés / 0-val returnol a parancs
« Dátum: 2014. április 26. - 16:32:21 »
stock CompareEx(comp[], with[]) //By: Fl0rian
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i = 0; i < LenghtComp; i++ )
{
    if( comp == with )
    {
        Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}

 
De ez nem sokat befolyásol.
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

222
Segítségkérés / 0-val returnol a parancs
« Dátum: 2014. április 26. - 15:18:05 »
Sziasztok!
 
CMD:pm(playerid,params[])
{
if (Belepve[playerid] != 0)
{
new neve[22],szoveg[128];
    if(sscanf(params,\"s[22]s[128]\",neve,szoveg))return SendClientMessage(playerid,SZURKE,\"Használat: /pm [Admin Neve] [szöveg]\");
    {
        new id=-1;
   for(new x=0;x<MAX_PLAYERS;x++)
   {
       if(CompareEx(AdminNev
  • ,neve))

       {
         id=x;
         break;
       }
   }
   if(id == -1 ) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nincs ilyen játékos!\");
   if(Belepve[id] == 1)
   {
      if(JatekosInfo[id][AdminSzolgalatban] == 1)
      {
             new string[256];
             format(string,sizeof(string),\"[%d]%s üzenete: %s\",playerid,GetPlayerNameEx(playerid),szoveg);
            SendClientMessage(id,VKEK2,string);
            SendClientMessage(playerid,VKEK,string);
            new string2[512];
             format(string2,sizeof(string2),\"%s -> %s | %s\",GetPlayerNameEx(playerid),AdminNev[id],szoveg);
             printf(string2);
             return 1;
      }
      else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nincs adminszolgálatban!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A játékos nem online!\");
    }
}
else Logolj(playerid);
return 1;
}

 
Ennél a parancsnál ha nem létezõ adminnevet írok,akkor nem azt írja ki,hogy nincs ilyen admin,hanem hogy nincs ilyen parancs,szóval 0-val returnol.
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

223
Archívum / TudvariRPG - Ha változást akarsz!
« Dátum: 2014. április 26. - 08:58:52 »
Gondolkodjunk egy átlag SA:MP játékos fejével: (max. 14 éves)
Ha azt látja az RP tesztben,hogy nem lehet öngyilkosnak lenni,akkor lehet,hogy megért iezt.
Ha azt látja az RP tesztben,hogy öngyilkos lehet,akkor ebbõl azt fogja leszúrni,hogy ha akarja,akkor úgy szökik meg egy szituációból,hogy öngyilkos lesz.Aztán meg rinyál,mert töröltem a kariját.
Úgy érzem magam a fórumon,mintha minden egyes szavamat ki akarnák forgatni.A szerveremet próbálom úgy megcsinálni,hogy még a leghülyébb is megértse,és egyszerû legyen.Bár ez ilyen komplikált rendszerekkel nehéz.

224
Segítségkérés / Néha a MySQL üres sorokat ment.
« Dátum: 2014. április 25. - 15:53:59 »
Ki beszélt itt kickrõl?Bár lehet,hogy akkor van ez a baj,hogy ha afk miatt ki kickeli.De a kickelést timerrel oldottam meg épp ezért.

225
Segítségkérés / Néha a MySQL üres sorokat ment.
« Dátum: 2014. április 25. - 15:20:58 »
Szóval röviden: te is úgy véled,hogy azért van,mert valamiért  a samp felcseréli a sorrendet.

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 85
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal