Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - ObiWan
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
211
« Dátum: 2013. október 29. - 22:45:29 »
Tetszik! Fõleg az a forgószeles script A videóban minden objectbõl van összerakva? Még a pók is? [/quote] mi másból lenne?
nemsokára nyitok egy topicot készülõ munkákba, elkezdtem a v4et(lesz pár kép is) [/quote] Már várom
212
« Dátum: 2013. október 29. - 22:31:14 »
Én még 2011 körül rendeltem innen egy SA-MP szervert. Vasárnap lerendeltem Héftõn már meg is kaptam az egész szervert, segítõkéssz tulajok, adminisztrátorok, konfigosok az árak tökéletesek! Nagyon jó hosting. Esetleg megkérdezhetném miért vannak kisebb kimaradások illetve leállások? ( DDOS ). [/quote] Épp ezaz, én is teljesen megvagyok elégedve velük, ha van szerverem, mindig náluk hostolok. Csak nekem is a kimaradásokkal van bajom :/ De remélem valahogy tényleg sikerül megoldani!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 30. - 08:03:24 )
De most öszintén, ez mi??? Már 3 óra eltelt, és még mindig ezt látom a kib...t böngészõben, a szerver áll és elinditani se tudom :S http://kepfeltoltes.hu/131030/K_perny_felv_tel__185__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Most tényleg, csak én vagyok ennyire megszivatva? .... Kicsit utána néztem, és ezekszerint nem csak az én szerverem áll, hanem az ÖSSZES amelyik azon az ip-n van mint az enyém. Itt a kép: http://kepfeltoltes.hu/131030/K_perny_felv_tel__186__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
213
« Dátum: 2013. október 29. - 18:34:43 »
Szerintem egy kicsit többet is írhatnál :/
214
« Dátum: 2013. október 29. - 14:44:06 »
Heló mindenkinek! Beszeretnélek invitálni titeket az új szerverünkre, hogy segítsetek tesztelni azt. A szerver lényege hogy lekell egymást lökni a tetõröl gránáttal. Az ötlet SkyHD és Obiwan által született.Szeretnénk 24 embert a szerverre, hogy letudjuk tesztelni a 6 darab arénát egyszerre.A helyszín: Beta test szerverünk: IP: 88.132.171.226:8567Idõpont: 2013.10.29.(ma) este 19:00 A rendezvény lényege: Mivel 6 darab aréna van, és 1 arénában 6 ember lehet egyszerre, így ha ketten vagyunk, akkor elég nehéz lenne letesztelni, hogy minden mûködik-e, ezért szeretnék este rendezni egy Test-et, hogy megnézhessük mit kell még javítani! Az esemény szabályzata: Az a szabály hogy nincs szabály! Feljössz, hülyülsz és ha minden jól megy, akkor minden gondmentesen fog zajlani.
215
« Dátum: 2013. október 28. - 17:36:36 »
Szép estét mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha pl egy játékos a 4 es team be van, SetPlayerTeam(playerid, 4); akkor hogyan tudom én azt lekérdezni, azt hogy éppen melyikben van az adott játékos és hogy kik vannak pl a 4es team be? Elõre is köszönöm...
216
« Dátum: 2013. október 28. - 17:34:34 »
Szerintem tök jó lett, csak gratulálni tudok.
Szívesen végig nézem a többi videódat is.
Üdvözlettel: Rhyme [/quote] Köszönöm
217
« Dátum: 2013. október 28. - 12:40:18 »
Én az elsõt használnám. Mivel nálam a fegyverek használhatóak, ezért a fegyverekhez nem használok ilyet, azonban a pénzhez már igen: és az én kis Anti Pénz Hack kódocskámat az OnPlayerUpdate alatt használom, nem pedig timer alatt. Ami egyébként jobban laggoltatna is szerintem. A timer pedig folyamatosan meghívódik, nem csak akkor, amikor a játékos csinál valamit, a helyzete frissül, Updateleõdik. Így ha leviszi a játékot ikonba, akkor elméletileg a timer tovább megy, az Update alatti dolgok viszont csak akkor teljesülnek, ha valamit csinál, pl. egy fegyvert elõvesz. Szerintem bõven elég az OnPlayerUpdate-et használni, hiszen azért találták ki, hogy megkönnyítse a helyzetünket, valamint ne okozzon a folyamatosan figyelendõ dolog akkora laggot, mint pl. egy timer. Ez az én véleményem. Puszi, pacsi. [/quote] Köszcsi xD :thumbsup:
218
« Dátum: 2013. október 28. - 12:32:56 »
Üdv mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik megoldás a jobb a fegyver elvételére, ami kevésbé laggoltat: 1, verzió: public OnPlayerUpdate(playerid) { ResetPlayerWeapons(playerid); return 1; } 2, verzió: SetTimer(\"Disarm\", 500, 1); forward Disarm(); public Disarm() { for(new i; i { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; { ResetPlayerWeapons(i); } } } Köszönöm elõre is
219
« Dátum: 2013. október 27. - 20:59:08 »
Hát igen, még csak 2 hónapja driftelek intenzívebben, és 1 hete nummal Igyekszem És köszi
220
« Dátum: 2013. október 27. - 18:54:56 »
HEló mindenkinek! Egy olyan visszaszámlálót szeretnék, amit ha használ a player, akkor csak a 30 méteres körzetében lévõknek számol vissza. Tehát ha beirom /count, akkor csak a 30 méteres körzetemben lévõ playereknek kezd el visszaszámolni. Elõre is köszönöm.
221
« Dátum: 2013. október 27. - 13:01:19 »
problémák megoldva, köszönöm mindenkinek!
222
« Dátum: 2013. október 27. - 12:50:59 »
megvan meg is oldottam mostmár csak a kicket kell megcsináljam, úgy hogy nelegyen erroros Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 27. - 12:53:41 )
kaptam két warn-t két sorra: dcmd_kick(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) { new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /kick [playerid] [indok]\"); new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[2048]; player1 = strval(tmp); if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) { GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername)); GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname)); CMDMessageToAdmins(playerid,\"KICK\"); if(!strlen(tmp2)) { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [{E60000}Indok nélkül{375FFF}]**\",adminname,playername); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return NKick(player1); } else { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [indok: {E60000}%s{375FFF}]**\",adminname,playername,params[2]); SendClientMessageToAll(grey,string); SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return NKick(player1); } } else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy magadat akartad, vagy magasabb szintû az admint!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\"); } ezeket a warnokat kaptam: D:\\Egyéb Fájlok\\SaMp Dolgaim\\Szerverek\\NewTDC Project\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(2869) : warning 209: function \"NKick\" should return a value D:\\Egyéb Fájlok\\SaMp Dolgaim\\Szerverek\\NewTDC Project\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(2872) : warning 209: function \"NKick\" should return a value Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings.
223
« Dátum: 2013. október 27. - 12:17:32 »
A másik gond meg a /kick, hgyo ha kickelem a playert, az akkor nemlátja, csak azt hogy server closed the connection :/ [/quote] :facepalm: 2x is leírták a megoldást...
csak épp az a probléma, hogy a wikipédiás dologból én biztos nem megyek ki... a másikat meg beraktam de errort kapta...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Kick Itt le van írva, hogyan lehet \"javítani\" ezt a \"hibát\". [/quote]
Szia! A kick: A forwardjaid közé:
forward NewKick(playerid); Publicokhoz(ez egy új callback):
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); } NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 500, 0, \"d\", playerid); } És ahol
Kick(playerid); van, oda ezt írod:
NKick(playerid); Értelem szerûen, a playerid változhat. AnthonyGates [/quote] [/quote]
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 27. - 12:38:36 )
dcmd_warn(playerid,params[]) { if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2) { // elég 128 cella, ennyi a parancs maximális hossza new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /warn [playerid] [reason]\"); new warned = strval(tmp), str[144]; // str mérete nagyon nagy ! 2048 nem is fér ki egy sorba ! // Ha a figyelmeztett szintje Fõadmin ÉS a játékos szintje NEM Fõadmin // Szóval az üzenet nem éppen azt tükrözi mint amit a feltétel ellenõriz // if(PlayerInfo[playerid][Level] < PlayerInfo[warned][Level]) // Ez lenne az üzenethez való feltétel if(PlayerInfo[warned][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\"); if(IsPlayerConnected(warned)) // Felesleges az INVALID_PLAYER_ID ellenõrzés az IsPlayerConnected után, soha nem jutna addig a feltétel ellenõrzés { if(warned != playerid) { CMDMessageToAdmins(playerid,\"WARN\"); PlayerInfo[warned][Warnings]++; if(PlayerInfo[warned][Warnings] == MAX_WARNINGS) { format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}kirúgta {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t.**\", pName(playerid), pName(warned)); format(str, sizeof (str), \"**{375FFF}[indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS); SendClientMessageToAll(grey, str); SaveToFile(\"KickLog\",str); Kick(warned); return PlayerInfo[warned][Warnings] = 0; } else { format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned)); format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**[indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS); return SendClientMessageToAll(yellow, str); } } else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Magadat nem figyelmeztheted\"); } else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\"); } Ez így jó?
224
« Dátum: 2013. október 27. - 12:12:47 »
Mostmár a warn dolog jó, csak nemfér ki egy sorba, ezért az indok és a figyelmeztetések részt áttudod rakni nekem egy másik sorba? Így 2 sorba szerintem kifog férni A másik gond meg a /kick, hgyo ha kickelem a playert, az akkor nemlátja, csak azt hogy server closed the connection :/
225
« Dátum: 2013. október 27. - 10:56:04 »
entoni gécccc
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
|