Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ObiWan

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
211
Média / [DM] Disaster -vol3- Stuck in my nightmare
« Dátum: 2013. október 29. - 22:45:29 »

 

Tetszik! Fõleg az a forgószeles script :)
A videóban minden objectbõl van összerakva? Még a pók is?
 
[/quote] mi másból lenne?


nemsokára nyitok egy topicot készülõ munkákba, elkezdtem a v4et(lesz pár kép is)
 
[/quote]
Már várom :)

212
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. október 29. - 22:31:14 »

Én még 2011 körül rendeltem innen egy SA-MP szervert. Vasárnap lerendeltem Héftõn már meg is kaptam az egész szervert, segítõkéssz tulajok, adminisztrátorok, konfigosok az árak tökéletesek! Nagyon jó hosting. Esetleg megkérdezhetném miért vannak kisebb kimaradások illetve leállások? ( DDOS ).
 
[/quote]
Épp ezaz, én is teljesen megvagyok elégedve velük, ha van szerverem, mindig náluk hostolok.
Csak nekem is a kimaradásokkal van bajom :/
De remélem valahogy tényleg sikerül megoldani!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 30. - 08:03:24 )

De most öszintén, ez mi??????
Már 3 óra eltelt, és még mindig ezt látom a kib...t böngészõben, a szerver áll és elinditani se tudom :S
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/131030/K_perny_felv_tel__185__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Most tényleg, csak én vagyok ennyire megszivatva? ....
Kicsit utána néztem, és ezekszerint nem csak az én szerverem áll, hanem az ÖSSZES amelyik azon az ip-n van mint az enyém.
Itt a kép:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/131030/K_perny_felv_tel__186__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

213
Rendezvények / Nyitóünnepség-[HUN]World Ace Stunt szerver
« Dátum: 2013. október 29. - 18:34:43 »
Szerintem egy kicsit többet is írhatnál :/

214
Rendezvények / [DM]Grenade War Server Beta TEST 13.10.29. 19:00
« Dátum: 2013. október 29. - 14:44:06 »
Heló mindenkinek!
 
Beszeretnélek invitálni titeket az új szerverünkre, hogy segítsetek tesztelni azt.

A szerver lényege hogy lekell egymást lökni a tetõröl gránáttal.


Az ötlet SkyHD és Obiwan által született.

Szeretnénk 24 embert a szerverre, hogy letudjuk tesztelni a 6 darab arénát egyszerre.
A helyszín: Beta test szerverünk: IP: 88.132.171.226:8567
Idõpont: 2013.10.29.(ma) este 19:00


 
A rendezvény lényege:
 

Mivel 6 darab aréna van, és 1 arénában 6 ember lehet egyszerre, így ha ketten vagyunk, akkor elég nehéz lenne letesztelni, hogy minden mûködik-e, ezért szeretnék este rendezni egy Test-et, hogy megnézhessük mit kell még javítani!
 

Az esemény szabályzata:
 

Az a szabály hogy nincs szabály! Feljössz, hülyülsz és ha minden jól megy, akkor minden gondmentesen fog zajlani.

215
Segítségkérés / SetPlayerTeam lekérése
« Dátum: 2013. október 28. - 17:36:36 »
Szép estét mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ha pl egy játékos a 4 es team be van,
 
SetPlayerTeam(playerid, 4);

 
akkor hogyan tudom én azt lekérdezni, azt hogy éppen melyikben van az adott játékos és hogy kik vannak pl a 4es team be?
Elõre is köszönöm...

216
Drift / ObiWan\'s Driftint Test (NUM)
« Dátum: 2013. október 28. - 17:34:34 »

Szerintem tök jó lett, csak gratulálni tudok.

Szívesen végig nézem a többi videódat is.


Üdvözlettel:
Rhyme
 
[/quote]
Köszönöm :)  ;)

217
Segítségkérés / Antiweapon megoldása
« Dátum: 2013. október 28. - 12:40:18 »

Én az elsõt használnám. Mivel nálam a fegyverek használhatóak, ezért a fegyverekhez nem használok ilyet, azonban a pénzhez már igen: és az én kis Anti Pénz Hack kódocskámat az OnPlayerUpdate alatt használom, nem pedig timer alatt. Ami egyébként jobban laggoltatna is szerintem. A timer pedig folyamatosan meghívódik, nem csak akkor, amikor a játékos csinál valamit, a helyzete frissül, Updateleõdik. Így ha leviszi a játékot ikonba, akkor elméletileg a timer tovább megy, az Update alatti dolgok viszont csak akkor teljesülnek, ha valamit csinál, pl. egy fegyvert elõvesz. Szerintem bõven elég az OnPlayerUpdate-et használni, hiszen azért találták ki, hogy megkönnyítse a helyzetünket, valamint ne okozzon a folyamatosan figyelendõ dolog akkora laggot, mint pl. egy timer. Ez az én véleményem. Puszi, pacsi.
 
[/quote]
Köszcsi xD  :D  :thumbsup:

218
Segítségkérés / Antiweapon megoldása
« Dátum: 2013. október 28. - 12:32:56 »
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik megoldás a jobb a fegyver elvételére, ami kevésbé laggoltat:
1, verzió:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
ResetPlayerWeapons(playerid);
return 1;
}

 
2, verzió:
 
SetTimer(\"Disarm\", 500, 1);
forward Disarm();
public Disarm()
{
for(new i; i {
       if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
 {
  ResetPlayerWeapons(i);
 }
}
}

 
Köszönöm elõre is :D

219
Drift / ObiWan\'s Driftint Test (NUM)
« Dátum: 2013. október 27. - 20:59:08 »
Hát igen, még csak 2 hónapja driftelek intenzívebben, és 1 hete nummal :D
Igyekszem  ;D
És köszi  ;)

220
Szkript kérések / count script
« Dátum: 2013. október 27. - 18:54:56 »
HEló mindenkinek!
Egy olyan visszaszámlálót szeretnék, amit ha használ a player, akkor csak a 30 méteres körzetében lévõknek számol vissza.
Tehát ha beirom /count, akkor csak a 30 méteres körzetemben lévõ playereknek kezd el visszaszámolni.
Elõre is köszönöm.

221
Segítségkérés / kick és warn hiba
« Dátum: 2013. október 27. - 13:01:19 »
problémák megoldva, köszönöm mindenkinek!

222
Segítségkérés / kick és warn hiba
« Dátum: 2013. október 27. - 12:50:59 »
megvan :D
meg is oldottam
mostmár csak a kicket kell megcsináljam, úgy hogy nelegyen erroros

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 27. - 12:53:41 )

kaptam két warn-t két sorra:
 
dcmd_kick(playerid,params[]) {
if(PlayerInfo[playerid][LoggedIn] == 1) {
    if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 3) {
    new tmp[256], tmp2[256], Index;      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /kick [playerid] [indok]\");
       new player1, playername[MAX_PLAYER_NAME], adminname[MAX_PLAYER_NAME], string[2048];
   player1 = strval(tmp);
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid && (PlayerInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) ) {
      GetPlayerName(player1, playername, sizeof(playername));      GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
      CMDMessageToAdmins(playerid,\"KICK\");
      if(!strlen(tmp2)) {
         format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [{E60000}Indok nélkül{375FFF}]**\",adminname,playername); SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return NKick(player1);
      } else {
         format(string,sizeof(string),\"{375FFF}**Admin {E60000}%s {375FFF}kidobta ({E60000}KICK{375FFF}) {E60000}%s{375FFF}-t! [indok: {E60000}%s{375FFF}]**\",adminname,playername,params[2]); SendClientMessageToAll(grey,string);
         SaveToFile(\"KickLog\",string); print(string); return NKick(player1); }
   } else return SendClientMessage(playerid, red, \"A játékos nincs csatlakozva, vagy magadat akartad, vagy magasabb szintû az admint!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 3-as szintû adminnak kéne lenned!\");
}

 
ezeket a warnokat kaptam:
 
D:\\Egyéb Fájlok\\SaMp Dolgaim\\Szerverek\\NewTDC Project\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(2869) : warning 209: function \"NKick\" should return a value
D:\\Egyéb Fájlok\\SaMp Dolgaim\\Szerverek\\NewTDC Project\\filterscripts\\ladmin4v2.pwn(2872) : warning 209: function \"NKick\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

223
Segítségkérés / kick és warn hiba
« Dátum: 2013. október 27. - 12:17:32 »

 

A másik gond meg a /kick, hgyo ha kickelem a playert, az akkor nemlátja, csak azt hogy server closed the connection :/
 
[/quote]
 :facepalm:
2x is leírták a megoldást...


csak épp az a probléma, hogy a wikipédiás dologból én biztos nem megyek ki...
a másikat meg beraktam de errort kapta...
 

http://wiki.sa-mp.com/wiki/Kick
Itt le van írva, hogyan lehet \"javítani\" ezt a \"hibát\".
 
[/quote]
 

Szia!
A kick:
A forwardjaid közé:
 
forward NewKick(playerid);

 
Publicokhoz(ez egy új callback):
 
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 500, 0, \"d\", playerid); }

 
És ahol
 
Kick(playerid);

 
van, oda ezt írod:
 
 NKick(playerid);

 
Értelem szerûen, a playerid változhat.
AnthonyGates
 
[/quote]
 
[/quote]

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. október 27. - 12:38:36 )

dcmd_warn(playerid,params[])
{
       if(PlayerInfo[playerid][Level] >= 2)
       {
           // elég 128 cella, ennyi a parancs maximális hossza
               new tmp[256], tmp2[256], Index;
      tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
               if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /warn [playerid] [reason]\");
               new warned = strval(tmp), str[144]; // str mérete nagyon nagy ! 2048 nem is fér ki egy sorba !
               // Ha a figyelmeztett szintje Fõadmin ÉS a játékos szintje NEM Fõadmin // Szóval az üzenet nem éppen azt tükrözi mint amit a feltétel ellenõriz :)
               // if(PlayerInfo[playerid][Level] < PlayerInfo[warned][Level]) // Ez lenne az üzenethez való feltétel :)
               if(PlayerInfo[warned][Level] == ServerInfo[MaxAdminLevel] && PlayerInfo[playerid][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod magasabb szintû admin ellen\");
               if(IsPlayerConnected(warned)) // Felesleges az INVALID_PLAYER_ID ellenõrzés az IsPlayerConnected után, soha nem jutna addig a feltétel ellenõrzés
               {
                       if(warned != playerid)
                       {
                               CMDMessageToAdmins(playerid,\"WARN\");
                               PlayerInfo[warned][Warnings]++;
                               if(PlayerInfo[warned][Warnings] == MAX_WARNINGS)
                               {
                       format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}kirúgta {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t.**\", pName(playerid), pName(warned));
                       format(str, sizeof (str), \"**{375FFF}[indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS);
            SendClientMessageToAll(grey, str);
                       SaveToFile(\"KickLog\",str);      Kick(warned);
                       return PlayerInfo[warned][Warnings] = 0;
                               }
                               else
                               {
                       format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**Admin {E60000}\\\"%s\\\" {375FFF}figyelmeztette {E60000}\\\"%s\\\"{375FFF}-t. [indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", pName(playerid), pName(warned));
                       format(str, sizeof (str), \"{375FFF}**[indok: {E60000}%s{375FFF}] (Figyelmeztetések: {E60000}%d/%d{375FFF})**\", params[1+strlen(tmp)], PlayerInfo[warned][Warnings], MAX_WARNINGS);
             return SendClientMessageToAll(yellow, str);
                               }
                       }
                       else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Magadat nem figyelmeztheted\");
               }
               else return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva\");
       }
       else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû adminnak kéne lenned!\");
}

 
Ez így jó?

224
Segítségkérés / kick és warn hiba
« Dátum: 2013. október 27. - 12:12:47 »
Mostmár a warn dolog jó, csak nemfér ki egy sorba, ezért az indok és a figyelmeztetések részt áttudod rakni nekem egy másik sorba?
Így 2 sorba szerintem kifog férni :)
A másik gond meg a /kick, hgyo ha kickelem a playert, az akkor nemlátja, csak azt hogy server closed the connection :/

225
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2013. október 27. - 10:56:04 »
entoni gécccc  8)

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal