Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - instant
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 185
211
« Dátum: 2013. június 10. - 06:19:37 »
Üdv, szeretném publikálni e kis Minigame játékot aminek az a lényege h 1 ketrecben kell küzdened. Parancsok: /ketrecharc - Belépéshez /leaveketrecharc - Kilépéshez Készitõ: Kah (én). Készítési idõ : 10 -15 perc Kép: Majd csinálok. #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include zcmd #include streamer #include foreach new KetrecharcPlayer,szFormat[128]; stock pName(playerid) { new name[24]; GetPlayerName(playerid,name,24); return 1; } new Float: Ketrecharc[5] [ 3 ] = { {1781.3491,-1125.8851,84.4766}, {1762.2209,-1133.2292,84.4766}, {1766.0913,-1101.9080,84.4766}, {1800.4331,-1103.5604,84.4766}, {1800.6357,-1134.5834,84.4766} }; //==============Színek #define COLOR_GREY 0x375FFFFF #define COLOR_GREEN 0x33FF33AA #define COLOR_RED 0xFF0000AA #define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA //0x6495EDFF #define COLOR_DARKBLUE 0x375FFFFF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define COLOR_BASIC 0x0066FFAA #define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA #define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FFF #define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_PINK 0xFF66FFAA #define COLOR_LIME 0x99FF00AA #define COLOR_DARKGREEN 0x33AA33AA #define COLOR_BROWN 0x66330089 #define COLOR_STEELBLUE 0xB0C4DEFF #define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF7FFF #define Color 0x03D687FF public OnFilterScriptInit() { CreateDynamicObject(14789,3352.48315430,-1031.52368164,89.66134644,0.00000000,0.00000000,179.75000000); // CreateDynamicObject(14780,3338.68627930,-1021.12243652,86.26876831,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // CreateDynamicObject(14781,3338.23242188,-1020.65747070,88.74340820,0.00000000,180.00000000,180.00000000); // CreateDynamicObject(3452,3350.41381836,-1017.24255371,92.17182922,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // CreateDynamicObject(3452,3342.87280273,-1033.02087402,92.17182922,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // CreateDynamicObject(3452,3326.95996094,-1022.96899414,92.17182922,0.00000000,0.00000000,270.00000000); // CreateDynamicObject(3452,3336.23095703,-1009.18249512,92.17182922,0.00000000,0.00000000,180.00000000); // CreateDynamicObject(974,3338.92724609,-1023.98406982,87.92603302,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // CreateDynamicObject(974,3338.97387695,-1018.23492432,87.92603302,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // CreateDynamicObject(974,3335.98754883,-1021.05908203,87.92604828,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // CreateDynamicObject(974,3341.35107422,-1021.13061523,87.95108032,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Ketrecharc Minigame, müködik a szerveren, ha ki akarod próbálni akkor használd a /ketrecharc parancsot a belépéshez!\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"Készitõ: Kah\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if( GetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\" ) == 1 ) { cmd_leaveketrecharc( playerid ); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { if( GetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\" ) == 1 ) { KetrecharcPlayer--; SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 0 ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Kiesett a Ketrecharcból, mivel meghalt. Jelenleg %d játékos tartózkodik bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer ); SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat ); if( KetrecharcPlayer == 1 ) { foreach(Player, i) { if( GetPVarInt( i, \"Ketrecharc\" ) == 1 ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Megnyerte a ketrecharcot, Nyereménye $5000, + 5pont.\",pName( i ), i ); SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat ); SetPVarInt( i, \"Ketrecharc\", 0 ); GivePlayerMoney( i, 5000 ); SetPlayerScore( i, GetPlayerScore( i ) + 5 ); SpawnPlayer( i ); SetPlayerHealth(i,100); } } } } return 1; } CMD:ketrecharc( playerid, params[] ) { KetrecharcPlayer++; format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Belépett a Ketrec harc ketrecbe. Jelenleg, %d játékos van bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer ); SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat ); new rand = random( sizeof ( Ketrecharc ) ); SetPlayerPos( playerid, Ketrecharc[ rand ] [ 0 ], Ketrecharc[ rand ] [ 1 ], Ketrecharc[ rand ] [ 2 ] ); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sok Sikert! Tarold le a többieket!\"); ResetPlayerWeapons( playerid ); SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 1 ); SetPVarInt(playerid,\"SuperJump\",0); SetPlayerHealth(playerid,25); SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_BOXING); return 1; } CMD:leaveketrecharc( playerid ) { KetrecharcPlayer--; format( szFormat, sizeof( szFormat ), \" %s(%d) Kilépett a Ketrec harcbõl. Jelenleg, %d játékos van bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer ); SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat ); SpawnPlayer( playerid ); if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) ) { DestroyVehicle( GetPlayerVehicleID( playerid ) ); } ResetPlayerWeapons( playerid ); SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 0 ); return 1; }
213
« Dátum: 2013. június 08. - 09:50:30 »
Üdv, az lenne a gondom hogy elkezdtem 1 Kezdetleges Klán Rendszert unalomból csak annyi lenne a gondom hogy amikor létrehozom nem szúrja be a Clans táblába Kód: CMD:clanc(playerid,params[]) { new klannev[10],string[128]; if(sscanf(params,\"s[10]\",klannev)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /clanc [Klán Név [Max 10 Karakter]]\"); if( strlen( klannev ) < 1 || strlen( klannev ) > 10 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A klán neve, nem lehet hosszabb, 10 karakternél.\" ); format(string,sizeof(string),\">>NLG<< : Sikeresen létrehoztad a %s nevezetû klánodat!,Rang: Klán Vezér!\",klannev); SendClientMessage(playerid,-1,string); format(szQuery,sizeof(szQuery),\"INSERT INTO `Clans`(ClanName,Leader,RegID) VALUES (`%s`,`%s`,`%d`)\",klannev,pName(playerid),GetPVarInt(playerid,\"RegID\")); mysql_query(szQuery); return 1; }
214
« Dátum: 2013. június 06. - 18:09:26 »
Egész jó mostmár ha még tovább fejleszted akkor csinálj boxot és tegyél közé csillagot.. az már klafa lesz egyébként nem épp te készítetted az egészet mivel segített a Zamaroth Textdraw Editor ami elõkészíti neked a textdrawokat.
azon kivül minden az övé szóval.. xdd ON:szép lett grat
215
« Dátum: 2013. június 03. - 21:33:43 »
Üdv az lenne a problémám hogy minden egyes adatot betölt a mysql kivéve a vip-t valaki tudna segíteni ebbe ? , a vip-t menti csak bejelentkezésnél nem tölti be :S stock LoginPlayer( playerid ) { new iData[ 21 ], szData[ 4 ] [ 100 ], Float: fData[ 4 ]; format( szQuery, sizeof( szQuery ), \"SELECT `RegID`, `Money`, `Score`, `Kills`, `Deaths`, `Chatcolor`, `IDcolor`, `Bank`, `MyTitle`, `MyText`, `Saved_X`, `Saved_Y`, `Saved_Z`, `Saved_A`, `OnHours`, `OnMinutes`, `OnSeconds`, `AdminLvl`, `Warns`, `AllowGoto`, `AllowPM`, `Posts`, `Tests`,`Vip` FROM `Players` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName( playerid ) ); mysql_query( szQuery ); mysql_store_result( ); mysql_fetch_row_format( szRow, \"|\" ); sscanf( szRow, \"p<|>ddddds[10]s[10]ds[45]s[45]ffffdddddddddddddd\", iData[ 0 ], // RegID 1 iData[ 1 ], // Money 2 iData[ 2 ], // Score 3 iData[ 3 ], // Kills 4 iData[ 4 ], // Deaths 5 szData[ 0 ], // ChatColor 6 szData[ 1 ], // IDColor 7 iData[ 5 ], // Bank 8 szData[ 2 ], // MyTitle szData[ 3 ], // MyText fData[ 0 ], // Saved Pos X fData[ 1 ], // Saved Pos Y fData[ 2 ], // Saved Pos Z fData[ 3 ], // Saved Pos Angle iData[ 6 ], // Online Hours 9 iData[ 7 ], // Online Minutes 10 iData[ 8 ], // Online Seconds 11 iData[ 9 ], // Admin Level 12 iData[ 10 ], // Warns 13 iData[ 11 ], // Allow Goto 14 iData[ 12 ], // Allow PM 15 iData[ 13 ], // Posts 16 iData[ 14 ], // Tests 17 iData[ 15 ], // Skin 18 iData[ 16 ] // VIP //iData[ 17 ] //Drog ); mysql_free_result( ); // Player Integer Variable\'s SetPVarInt( playerid, \"RegID\", iData[ 0 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Cash\", iData[ 1 ] ); SetPlayerScore( playerid, iData[ 2 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Kills\", iData[ 3 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Deaths\", iData[ 4 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Bank\", iData[ 5 ] ); SetPVarInt( playerid, \"OnlineHours\", iData[ 6 ] ); SetPVarInt( playerid, \"OnlineMinutes\", iData[ 7 ] ); SetPVarInt( playerid, \"OnlineSeconds\", iData[ 8 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Level\", iData[ 9 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Warns\", iData[ 10 ] ); SetPVarInt( playerid, \"AllowGoto\", iData[ 11 ] ); SetPVarInt( playerid, \"AllowPM\", iData[ 12 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Posts\", iData[ 13 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Tests\", iData[ 14 ] ); SetPVarInt( playerid, \"Skin\", iData[ 15 ] ); SetPVarInt( playerid, \"VIP\", iData[ 16 ] ); // SetPVarInt( playerid, \"Drog\", iData[ 17 ] ); // Player String Variable\'s SetPVarString( playerid, \"ChatColor\", szData[ 0 ] ); SetPVarString( playerid, \"IDColor\", szData[ 1 ] ); SetPVarString( playerid, \"MyTitle\", szData[ 2 ] ); SetPVarString( playerid, \"MyText\", szData[ 3 ] ); // Player Float Variable\'s SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosX\", fData[ 0 ] ); SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosY\", fData[ 1 ] ); SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosZ\", fData[ 2 ] ); SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosA\", fData[ 3 ] ); if( GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) == 0 ) { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ffffff}|- {ffaa00}NLP: Sikeresen bejelentkeztél! {ffffff}-|\", szRank[ GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ], GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, szFormat ); } else { format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ffffff}|- {ffaa00}NLP: Sikeresen bejelentkeztél! Rang: %s(Szint: %d){ffffff}-|\", szRank[ GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ], GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ); SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, szFormat ); } foreach(Houses, iHouseID) { if( HouseInfo[ iHouseID ] [ HouseOwnerRegID ] == GetPVarInt( playerid, \"RegID\" ) ) { SetPVarInt( playerid, \"PlayerHouse\", iHouseID ); } } return 1; }
216
« Dátum: 2013. június 02. - 16:18:04 »
1 kérdés, a web_users-t ki szabad cserélni hogy a saját szerveren lévõ Játékosok adatait mutassa? E: Megoldva..
Ha beregisztrálok azt elfogadja de amikor be akarok jelentkezni akkor azt írja : Nem létezik ilyen felhasználó név , miért?
217
« Dátum: 2013. június 01. - 13:18:54 »
dehogy is .. xd
Ezekre a parancsokra hallgat többféle Szinben írja ki a chatre! Készítési idõ: 12 perc Készítõ: bytech14(ÉN) Sorok száma: 97 [/quote] csak ezt editeltem .
218
« Dátum: 2013. június 01. - 09:11:44 »
Készítõ: xd1999(ÉN) egyébként nem lenne rossz.
219
« Dátum: 2013. május 28. - 21:01:29 »
melyik sorokra írja?
mysql nélküli verzió ha valakinek szüksége van rá : http://pastebin.com/3XeV4EF9
220
« Dátum: 2013. május 28. - 13:46:27 »
//---------------------------------------------------------- // // GRAND LARCENY common functions include. // //---------------------------------------------------------- stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[]) { new File:file_ptr; new line[256]; new var_from_line[64]; new vehicletype; new Float:SpawnX; new Float:SpawnY; new Float:SpawnZ; new Float:SpawnRot; new Color1, Color2; new index; new vehicles_loaded; file_ptr = fopen(filename,filemode:io_read); if(!file_ptr) return 0; vehicles_loaded = 0; while(fread(file_ptr,line,256) > 0) { index = 0; // Read type index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index); if(index == (-1)) continue; vehicletype = strval(var_from_line); if(vehicletype < 400 || vehicletype > 611) continue; // Read X, Y, Z, Rotation index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1); if(index == (-1)) continue; SpawnX = floatstr(var_from_line); index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1); if(index == (-1)) continue; SpawnY = floatstr(var_from_line); index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1); if(index == (-1)) continue; SpawnZ = floatstr(var_from_line); index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1); if(index == (-1)) continue; SpawnRot = floatstr(var_from_line); // Read Color1, Color2 index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1); if(index == (-1)) continue; Color1 = strval(var_from_line); index = token_by_delim(line,var_from_line,\';\',index+1); Color2 = strval(var_from_line); //printf(\"%d,%.2f,%.2f,%.2f,%.4f,%d,%d\",vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2); AddStaticVehicleEx(vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2,(30*60)); // respawn 30 minutes /*new numplate_test[32+1]; format(numplate_test,32,\"GRLC{44AA33}%d\",vid); SetVehicleNumberPlate(vid, numplate_test);*/ vehicles_loaded++; } fclose(file_ptr); printf(\"Loaded %d vehicles from: %s\",vehicles_loaded,filename); return vehicles_loaded; } //---------------------------------------------------------- //------------------------------------------------ stock strrest(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[128]; while ((index < length) && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } //---------------------------------------------------------- // Tokenise by a delimiter // Return string and index of the end determined by the // provided delimiter in delim stock token_by_delim(const string[], return_str[], delim, start_index) { new x=0; while(string[start_index] != EOS && string[start_index] != delim) { return_str x++; start_index++; } return_str if(string[start_index] == EOS) start_index = (-1); return start_index; } //---------------------------------------------------------- //---------------------------------------------------------- stock IsKeyJustDown(key, newkeys, oldkeys) { if((newkeys & key) && !(oldkeys & key)) return 1; return 0; } //---------------------------------------------------------- stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x, Float:y, Float:z) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z); } } } //---------------------------------------------------------- stock PlaySoundForPlayersInRange(soundid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i,range,x,y,z)) { PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z); } } } //---------------------------------------------------------- #define RETURN_USER_FAILURE -1 #define RETURN_USER_MULTIPLE -2 stock ReturnUser(text[]) { new pos = 0; new userid = RETURN_USER_FAILURE; while(text[pos] < 0x21) { // Strip out leading spaces if(text[pos] == 0) return RETURN_USER_FAILURE; // No passed text pos++; } if(isNumeric(text[pos])) { // Check whole passed string userid = strval(text[pos]); if(userid >=0 && userid < MAX_PLAYERS) { if(IsPlayerConnected(userid)) return userid; return RETURN_USER_FAILURE; } } // They entered [part of] a name or the id search failed (check names just incase) new len = strlen(text[pos]); new count = 0; new name[MAX_PLAYER_NAME+1]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); if(strcmp(name, text[pos], true, len) == 0) // Check segment of name { if(len == strlen(name)) { // Exact match return i; } else { // Partial match count++; userid = i; } } } } if(!count) return RETURN_USER_FAILURE; if(count > 1) return RETURN_USER_MULTIPLE; return userid; } //---------------------------------------------------------- erre cseréld ki a mostani gl_common incedet. D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"hour\" shadows a variable at a preceding level D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"minute\" shadows a variable at a preceding level D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"second\" shadows a variable at a preceding level D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"day\" shadows a variable at a preceding level D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"month\" shadows a variable at a preceding level D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"year\" shadows a variable at a preceding level [/quote] ezt meg : a módban írd át ezeket year,month,day,second minute valami másra.
221
« Dátum: 2013. május 27. - 07:07:51 »
Nem jelez problémát, köszönöm!
222
« Dátum: 2013. május 27. - 06:20:06 »
Üdv, az lenne a gondom hogy leszedtem zsolesszka Poker filterscriptjét csak 1 errort mutat.. Valaki ebben segitene , mert abban a sorban minden ott van nem tom mért errorozik.. HIBA: poker.pwn(241) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\" Kód: stock RandomCard(array[], size = sizeof array) { new bool:e[POKERLAPS] = { false, ... }; for(new p = 0; p < size; p++) { do array[p] = random(POKERLAPS); while(e[array[p]]) e[array[p]] = true; } } legalább is csak erre írja :e[array[p]] = true;
223
« Dátum: 2013. május 25. - 15:53:37 »
224
« Dátum: 2013. május 25. - 14:20:50 »
Üdv, azt szeretném kérdezni hogy lehetne azt megcsinálni hogy ha feljön 1 játékos akkor annak a régi neveit ki mutassa ? , segitenétek ebbe ?
225
« Dátum: 2013. május 23. - 20:43:24 »
aldo a mapper szval biztos próó mapok vannak
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 185
|