Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 185
211
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ketrec Harc
« Dátum: 2013. június 10. - 06:19:37 »
Üdv, szeretném publikálni e kis Minigame játékot aminek az a lényege h 1 ketrecben kell küzdened.
Parancsok:
/ketrecharc - Belépéshez
/leaveketrecharc - Kilépéshez
Készitõ: Kah (én).
Készítési idõ : 10 -15 perc
Kép: Majd csinálok.
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include zcmd
#include streamer
#include foreach
new KetrecharcPlayer,szFormat[128];
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return 1;
}
new
Float: Ketrecharc[5] [ 3 ] =
{
{1781.3491,-1125.8851,84.4766},
{1762.2209,-1133.2292,84.4766},
{1766.0913,-1101.9080,84.4766},
{1800.4331,-1103.5604,84.4766},
{1800.6357,-1134.5834,84.4766}
};
//==============Színek
#define COLOR_GREY 0x375FFFFF
#define COLOR_GREEN 0x33FF33AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
#define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x33CCFFAA //0x6495EDFF
#define COLOR_DARKBLUE 0x375FFFFF
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_BASIC 0x0066FFAA
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_GREENYELLOW 0xADFF2FFF
#define COLOR_FLBLUE 0x6495EDAA
#define COLOR_BLACK 0x000000AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_DARKGREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_BROWN  0x66330089
#define COLOR_STEELBLUE 0xB0C4DEFF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x00FF7FFF
#define Color 0x03D687FF
public OnFilterScriptInit()
{
CreateDynamicObject(14789,3352.48315430,-1031.52368164,89.66134644,0.00000000,0.00000000,179.75000000); //
CreateDynamicObject(14780,3338.68627930,-1021.12243652,86.26876831,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(14781,3338.23242188,-1020.65747070,88.74340820,0.00000000,180.00000000,180.00000000); //
CreateDynamicObject(3452,3350.41381836,-1017.24255371,92.17182922,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //
CreateDynamicObject(3452,3342.87280273,-1033.02087402,92.17182922,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(3452,3326.95996094,-1022.96899414,92.17182922,0.00000000,0.00000000,270.00000000); //
CreateDynamicObject(3452,3336.23095703,-1009.18249512,92.17182922,0.00000000,0.00000000,180.00000000); //
CreateDynamicObject(974,3338.92724609,-1023.98406982,87.92603302,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(974,3338.97387695,-1018.23492432,87.92603302,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //
CreateDynamicObject(974,3335.98754883,-1021.05908203,87.92604828,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //
CreateDynamicObject(974,3341.35107422,-1021.13061523,87.95108032,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Ketrecharc Minigame, müködik a szerveren, ha ki akarod próbálni akkor használd a /ketrecharc parancsot a belépéshez!\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"Készitõ: Kah\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if( GetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\" ) == 1 )
{
cmd_leaveketrecharc( playerid );
}
return 1;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if( GetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\" ) == 1 )
{
KetrecharcPlayer--;
        SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 0 );
        format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Kiesett a Ketrecharcból, mivel meghalt. Jelenleg %d játékos tartózkodik bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer );
        SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat );
        if( KetrecharcPlayer == 1 )
        {
   foreach(Player, i)
   {
      if( GetPVarInt( i, \"Ketrecharc\" ) == 1 )
      {
           format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Megnyerte a ketrecharcot, Nyereménye $5000, + 5pont.\",pName( i ), i );
                  SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat );
         SetPVarInt( i, \"Ketrecharc\", 0 );
         GivePlayerMoney( i, 5000 );
         SetPlayerScore( i, GetPlayerScore( i ) + 5 );
         SpawnPlayer( i );
         SetPlayerHealth(i,100);
      }
   }
        }
}
return 1;
}
CMD:ketrecharc( playerid, params[] )
{
    KetrecharcPlayer++;
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"%s(%d) Belépett a Ketrec harc ketrecbe. Jelenleg, %d játékos van bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer );
SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat );
new
 rand = random( sizeof ( Ketrecharc ) );
SetPlayerPos( playerid, Ketrecharc[ rand ] [ 0 ], Ketrecharc[ rand ] [ 1 ], Ketrecharc[ rand ] [ 2 ] );
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Sok Sikert! Tarold le a többieket!\");
ResetPlayerWeapons( playerid );
SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 1 );
SetPVarInt(playerid,\"SuperJump\",0);
SetPlayerHealth(playerid,25);
SetPlayerFightingStyle(playerid,FIGHT_STYLE_BOXING);
return 1;
}
CMD:leaveketrecharc( playerid )
{
KetrecharcPlayer--;
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \" %s(%d) Kilépett a Ketrec harcbõl. Jelenleg, %d játékos van bent.\",pName( playerid ), playerid, KetrecharcPlayer );
SendClientMessageToAll( COLOR_LIME, szFormat );
SpawnPlayer( playerid );
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
{
 DestroyVehicle( GetPlayerVehicleID( playerid ) );
}
ResetPlayerWeapons( playerid );
SetPVarInt( playerid, \"Ketrecharc\", 0 );
return 1;
}

212
Off Telep / Duna vízállása csúcson!
« Dátum: 2013. június 08. - 17:40:37 »
Idézetet írta: Csabesz date=1370631535\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38160\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[hs width=300 height=300]http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/wp-content/uploads/2013/06/D__US20130607001.jpg[/hs]
Komoly kép, már mióta keresek 1 ilyet.
Kíváncsi vagyok bejut-e az országházba :D
 
Ameddig rossz idõ várható , lehet h elõ fordul , szeretik a parlamentiek a vizet szóval.

213
Segítségkérés / Nem menti a klánt a létrehozásánál.
« Dátum: 2013. június 08. - 09:50:30 »
Üdv, az lenne a gondom hogy elkezdtem 1 Kezdetleges Klán Rendszert unalomból csak annyi lenne a gondom hogy amikor létrehozom nem szúrja be a Clans táblába
Kód:
 
CMD:clanc(playerid,params[])
{
new klannev[10],string[128];
if(sscanf(params,\"s[10]\",klannev)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /clanc [Klán Név [Max 10 Karakter]]\");
    if( strlen( klannev ) < 1 || strlen( klannev ) > 10 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A klán neve, nem lehet hosszabb, 10 karakternél.\" );
format(string,sizeof(string),\">>NLG<< : Sikeresen létrehoztad a %s nevezetû klánodat!,Rang: Klán Vezér!\",klannev);
SendClientMessage(playerid,-1,string);
format(szQuery,sizeof(szQuery),\"INSERT INTO `Clans`(ClanName,Leader,RegID) VALUES (`%s`,`%s`,`%d`)\",klannev,pName(playerid),GetPVarInt(playerid,\"RegID\"));
mysql_query(szQuery);
return 1;
}

214
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw
« Dátum: 2013. június 06. - 18:09:26 »
Idézetet írta: ZyZu date=1370529469\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38183\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egész jó mostmár ha még tovább fejleszted akkor csinálj boxot és tegyél közé csillagot.. :D az már klafa lesz :D egyébként nem épp te készítetted az egészet mivel segített a Zamaroth Textdraw Editor ami elõkészíti neked a textdrawokat.
 
azon kivül minden az övé szóval.. xdd
ON:szép lett grat

215
Segítségkérés / nem tölti be a mysql a vip-t ..
« Dátum: 2013. június 03. - 21:33:43 »
Üdv az lenne a problémám hogy minden egyes adatot betölt a mysql kivéve a vip-t valaki tudna segíteni ebbe ? , a vip-t menti csak bejelentkezésnél nem tölti be :S
 
stock LoginPlayer( playerid )
{
 new
  iData[ 21 ],
  szData[ 4 ] [ 100 ],
  Float: fData[ 4 ];
 format( szQuery, sizeof( szQuery ), \"SELECT `RegID`, `Money`, `Score`, `Kills`, `Deaths`, `Chatcolor`, `IDcolor`, `Bank`, `MyTitle`, `MyText`, `Saved_X`, `Saved_Y`, `Saved_Z`, `Saved_A`, `OnHours`, `OnMinutes`, `OnSeconds`, `AdminLvl`, `Warns`, `AllowGoto`, `AllowPM`, `Posts`, `Tests`,`Vip` FROM `Players` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName( playerid ) );
 mysql_query( szQuery );
 mysql_store_result( );
 mysql_fetch_row_format( szRow, \"|\" );
sscanf( szRow, \"p<|>ddddds[10]s[10]ds[45]s[45]ffffdddddddddddddd\",
 iData[ 0 ],     // RegID 1
 iData[ 1 ],     // Money 2
 iData[ 2 ],     // Score 3
 iData[ 3 ],     // Kills 4
 iData[ 4 ],     // Deaths 5
 szData[ 0 ],   // ChatColor 6
 szData[ 1 ],     // IDColor 7
 iData[ 5 ],     // Bank 8
 szData[ 2 ],     // MyTitle
 szData[ 3 ],     // MyText
 fData[ 0 ],     // Saved Pos X
     fData[ 1 ],     // Saved Pos Y
 fData[ 2 ],     // Saved Pos Z
 fData[ 3 ],     // Saved Pos Angle
 iData[ 6 ],    // Online Hours 9
 iData[ 7 ],    // Online Minutes 10
 iData[ 8 ],    // Online Seconds 11
 iData[ 9 ],    // Admin Level 12
 iData[ 10 ],   // Warns 13
 iData[ 11 ],    // Allow Goto 14
 iData[ 12 ],   // Allow PM 15
 iData[ 13 ],   // Posts 16
 iData[ 14 ],   // Tests 17
 iData[ 15 ],  // Skin 18
 iData[ 16 ]   // VIP
 //iData[ 17 ]    //Drog
 );
 mysql_free_result( );
 // Player Integer Variable\'s
 SetPVarInt( playerid, \"RegID\",       iData[ 0 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Cash\",          iData[ 1 ]  );
 SetPlayerScore( playerid,             iData[ 2 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Kills\",       iData[ 3 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Deaths\",       iData[ 4 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Bank\",          iData[ 5 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"OnlineHours\",    iData[ 6 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"OnlineMinutes\", iData[ 7 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"OnlineSeconds\", iData[ 8 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Level\",       iData[ 9 ]  );
 SetPVarInt( playerid, \"Warns\",       iData[ 10 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"AllowGoto\",    iData[ 11 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"AllowPM\",       iData[ 12 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"Posts\",       iData[ 13 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"Tests\",       iData[ 14 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"Skin\",          iData[ 15 ] );
 SetPVarInt( playerid, \"VIP\",           iData[ 16 ] );
//    SetPVarInt( playerid, \"Drog\",          iData[ 17 ] );
 // Player String Variable\'s
 SetPVarString( playerid, \"ChatColor\",  szData[ 0 ] );
 SetPVarString( playerid, \"IDColor\",    szData[ 1 ] );
 SetPVarString( playerid, \"MyTitle\",    szData[ 2 ] );
 SetPVarString( playerid, \"MyText\",    szData[ 3 ] );
 // Player Float Variable\'s
       SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosX\",    fData[ 0 ] );
 SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosY\",    fData[ 1 ] );
 SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosZ\",    fData[ 2 ] );
 SetPVarFloat( playerid, \"SavedPosA\",    fData[ 3 ] );
 if( GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) == 0 )
 {
           format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ffffff}|- {ffaa00}NLP: Sikeresen bejelentkeztél! {ffffff}-|\", szRank[ GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ], GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, szFormat );
 }
 else
 {
   format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{ffffff}|- {ffaa00}NLP: Sikeresen bejelentkeztél! Rang: %s(Szint: %d){ffffff}-|\", szRank[ GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) ], GetPVarInt( playerid, \"Level\" ) );
   SendClientMessage( playerid, COLOR_GREEN, szFormat );
 }
 foreach(Houses, iHouseID)
 {
 if( HouseInfo[ iHouseID ] [ HouseOwnerRegID ] == GetPVarInt( playerid, \"RegID\" ) )
 {
    SetPVarInt( playerid, \"PlayerHouse\", iHouseID );
 }
 }
 return 1;
}

216
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MYSQL] UCP / WEBOLDAL v0.1
« Dátum: 2013. június 02. - 16:18:04 »
1 kérdés, a web_users-t ki szabad cserélni hogy a saját szerveren lévõ Játékosok adatait mutassa?
E: Megoldva..


Ha beregisztrálok azt elfogadja de amikor be akarok jelentkezni akkor azt írja : Nem létezik ilyen felhasználó név , miért?

217
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elsõ óra scriptem
« Dátum: 2013. június 01. - 13:18:54 »
dehogy is .. xd


Ezekre a parancsokra hallgat többféle Szinben írja ki a chatre!
Készítési idõ: 12 perc
Készítõ: bytech14(ÉN)
Sorok száma: 97
[/quote]
csak ezt editeltem .

218
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elsõ óra scriptem
« Dátum: 2013. június 01. - 09:11:44 »
Készítõ: xd1999(ÉN)
egyébként nem lenne rossz.

219
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stunt v3
« Dátum: 2013. május 28. - 21:01:29 »
melyik sorokra írja?


mysql nélküli verzió ha valakinek szüksége van rá :
http://pastebin.com/3XeV4EF9

220
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stunt v3
« Dátum: 2013. május 28. - 13:46:27 »
//----------------------------------------------------------
//
// GRAND LARCENY common functions include.
//
//----------------------------------------------------------
stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[])
{
new File:file_ptr;
new line[256];
new var_from_line[64];
new vehicletype;
new Float:SpawnX;
new Float:SpawnY;
new Float:SpawnZ;
new Float:SpawnRot;
    new Color1, Color2;
new index;
new vehicles_loaded;
file_ptr = fopen(filename,filemode:io_read);
if(!file_ptr) return 0;
vehicles_loaded = 0;
while(fread(file_ptr,line,256) > 0)
{
    index = 0;
    // Read type
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index);
        if(index == (-1)) continue;
        vehicletype = strval(var_from_line);
         if(vehicletype < 400 || vehicletype > 611) continue;
        // Read X, Y, Z, Rotation
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnX = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnY = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnZ = floatstr(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        SpawnRot = floatstr(var_from_line);
        // Read Color1, Color2
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\',\',index+1);
        if(index == (-1)) continue;
        Color1 = strval(var_from_line);
        index = token_by_delim(line,var_from_line,\';\',index+1);
        Color2 = strval(var_from_line);
        
        //printf(\"%d,%.2f,%.2f,%.2f,%.4f,%d,%d\",vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2);
AddStaticVehicleEx(vehicletype,SpawnX,SpawnY,SpawnZ,SpawnRot,Color1,Color2,(30*60)); // respawn 30 minutes
/*new numplate_test[32+1];
format(numplate_test,32,\"GRLC{44AA33}%d\",vid);
SetVehicleNumberPlate(vid, numplate_test);*/
vehicles_loaded++;
}
fclose(file_ptr);
printf(\"Loaded %d vehicles from: %s\",vehicles_loaded,filename);
return vehicles_loaded;
}
//----------------------------------------------------------
 
//------------------------------------------------
stock strrest(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[128];
while ((index < length) && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
//----------------------------------------------------------
// Tokenise by a delimiter
// Return string and index of the end determined by the
// provided delimiter in delim
stock token_by_delim(const string[], return_str[], delim, start_index)
{
new x=0;
while(string[start_index] != EOS && string[start_index] != delim) {
    return_str
  • = string[start_index];

    x++;
    start_index++;
}
return_str
  • = EOS;

if(string[start_index] == EOS) start_index = (-1);
return start_index;
}
//----------------------------------------------------------
 
//----------------------------------------------------------
stock IsKeyJustDown(key, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & key) && !(oldkeys & key)) return 1;
return 0;
}
//----------------------------------------------------------
stock PlaySoundForAll(soundid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
    }
}
}
//----------------------------------------------------------
stock PlaySoundForPlayersInRange(soundid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i,range,x,y,z))
    {
    PlayerPlaySound(i, soundid, x, y, z);
    }
}
}
//----------------------------------------------------------
#define RETURN_USER_FAILURE -1
#define RETURN_USER_MULTIPLE -2
stock ReturnUser(text[])
{
new pos = 0;
new userid = RETURN_USER_FAILURE;
while(text[pos] < 0x21) { // Strip out leading spaces
if(text[pos] == 0) return RETURN_USER_FAILURE; // No passed text
pos++;
}
if(isNumeric(text[pos])) { // Check whole passed string
userid = strval(text[pos]);
if(userid >=0 && userid < MAX_PLAYERS)
{
   if(IsPlayerConnected(userid)) return userid;
   return RETURN_USER_FAILURE;
}
}
// They entered [part of] a name or the id search failed (check names just incase)
new len = strlen(text[pos]);
new count = 0;
new name[MAX_PLAYER_NAME+1];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   GetPlayerName(i, name, sizeof(name));
   if(strcmp(name, text[pos], true, len) == 0) // Check segment of name
   {
      if(len == strlen(name)) { // Exact match
         return i;
      }
      else { // Partial match
         count++;
         userid = i;
      }
   }
}
}
if(!count) return RETURN_USER_FAILURE;
if(count > 1) return RETURN_USER_MULTIPLE;
return userid;
}
//----------------------------------------------------------

 
erre cseréld ki a mostani gl_common incedet.
 
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"hour\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"minute\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"second\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"day\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"month\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Szerver\\SZERVEREK\\Alap szerver 0.3x\\pawno\\include\\dutils.inc(43) : warning 219: local variable \"year\" shadows a variable at a preceding level
[/quote]
ezt meg : a módban írd át ezeket  year,month,day,second minute valami másra.

221
Segítségkérés / Poker fs probléma
« Dátum: 2013. május 27. - 07:07:51 »
Nem jelez problémát,  köszönöm!

222
Segítségkérés / Poker fs probléma
« Dátum: 2013. május 27. - 06:20:06 »
Üdv, az lenne a gondom hogy leszedtem zsolesszka Poker filterscriptjét csak 1 errort mutat..
Valaki ebben segitene , mert abban a sorban minden ott van nem tom mért errorozik..
HIBA: poker.pwn(241) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
Kód:
 

stock
RandomCard(array[], size = sizeof array)
{
new
bool:e[POKERLAPS] = { false, ... };
for(new p = 0; p < size; p++)
{
do
   array[p] = random(POKERLAPS);
while(e[array[p]])
e[array[p]] = true;
}
}

 
legalább is csak erre írja :e[array[p]] = true;

223
Segítségkérés / Aka ( Elözõ nevei kimutatása )
« Dátum: 2013. május 25. - 15:53:37 »
Idézetet írta: ZyZu date=1369487629\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37791\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=426834
 
nem lehet letölteni azt :\\

224
Segítségkérés / Aka ( Elözõ nevei kimutatása )
« Dátum: 2013. május 25. - 14:20:50 »
Üdv, azt szeretném kérdezni hogy lehetne azt megcsinálni hogy ha feljön 1 játékos akkor annak a régi neveit ki mutassa ? , segitenétek ebbe ?

225
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HuN]DangerousWolves[HuN]
« Dátum: 2013. május 23. - 20:43:24 »
aldo a mapper szval biztos próó mapok vannak

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal