Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - doni3219

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
211
Segítségkérés / Autókkal kapcsolatos segitség....
« Dátum: 2011. Május 03. - 21:49:57 »
Mit? ^-^

212
Segítségkérés / Autókkal kapcsolatos segitség....
« Dátum: 2011. Május 03. - 21:38:49 »
Hellotok!
Kéne még egy ki segítség:
Valahogy sikerült elrontanom...
Most ha beülök egy eladó autóba egy teljesen más autó nevét írja ki!
Valaki aki tudja hogy kell megoldani segítsen legyen szíves!

213
Segítségkérés / Alig látható objectek
« Dátum: 2011. Május 03. - 20:57:21 »
Letöltöttem feltettem nem lett jobb :( :( :( :o :o :o

214
Általános / [RP Tulajok] Miért? Milyen körülmények között? Hogyan?
« Dátum: 2011. Május 03. - 20:55:01 »
Idézetet írta: Stuntzor シ date=1304440265\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7790\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lol nekem meg eggy Matufai_Istvan vagy ki jött fel, mondja segítsek skripteléssel, mondom ez nem segítség szerver, és hozzátetem: www.sampforum.hu végül elment
 
xD Nekem Matufai azért jött hogy \"feldobja\" a szerómat!Hoz 15-20 playert cserébe admin kell neki..El is ment!
De hogy ne offoljak:
Miért?
Mert megszûnt Desert Town,Confederacy nem érdekelt annyira és gondoltam csinálok eggyet.
Milyen körülmények között?
Elsõ mod egy GF Edit volt!Most igyekszem sajátommal futtatni a szerót!
Hogyan?
Haverokkal DT-n játszottunk,megszûnt.Megbeszéltük hogy akkor legyen nekünk egy...Mivel senki nem tudott scriptelni,engem érdekelt hát elkezdtem én!

215
Segítségkérés / Alig látható objectek
« Dátum: 2011. Május 03. - 19:30:00 »
Hellotok!
Szerveremre tettem fel objecteket de csak nagyon közelrõl lehet látni õket!Aki tud legyen szíves segíteni!
lõre is kössz!

216
Szkript kérések / Traffipax ilyen kellene
« Dátum: 2011. Május 03. - 11:38:45 »
Szivesen

217
Szkript kérések / Traffipax ilyen kellene
« Dátum: 2011. Május 02. - 13:17:04 »
[pawn]/*
gCamera - Speedcamera in SA-MP WITH FLASH EFFECT!
V1.1 - Released on 10-04-2011 (Updated at 12-04-2011)
Filterscript version with ingame speedcam generator!
©Gamer931215
I want to thank my friend HighFlyer in this release for some tips and testing it (like textlabels, using a streamer, etc) !
Use at own risk, do NOT re-release,mirror,sell it or even worse: clame this as your own!
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <YSI/y_ini>
//===================================================================================================
//                                               Settings
//===================================================================================================
//                   SETTING:                           VALUE:                 Discription:
#define             CAMERA_LIMIT                   100                     //Max loaded cameras (keep this as low as possible for the best performance)
#define             CAMERA_UPDATE_INTERVAL             750                     //update interval of all speedcams (in miliseconds)
#define             CAMERA_FLASH_TIME                1200                    //ammount of miliseconds until the \"flash\" effect gets removed again
#define             CAMERA_DIALOG_RANGE                1337                    //dialog ID range (Example: 0 will take dialogid\'s 0 - 9)
#define              CAMERA_USEMPH                      0                       //toggles camera using mph by default (0=kmh, 1=mph)
#define              CAMERA_LABEL_COLOR                 0xFF000FFF              //The default color of the camera\'s label
#define              CAMERA_PERSPECTIVE                 false                    //Sets playercamera temporary at the camera\'s position while flashing
//streamer options (will be used if STREAMER_ENABLED is set on true)
#define              STREAMER_ENABLED               false                   //uses a streamer (true/false)
#define              STREAMER_ADD                      CreateDynamicObject     //put here at the value the command your streamer uses to make an object (CreateDynamicObject by default)
#define              STREAMER_REMOVE                    DestroyDynamicObject    //put here at the value the command your streamer uses to remove an object (STREAMER_REMOVE by default)
#if STREAMER_ENABLED == true                                                    //ignore this line
    #include                                     streamer            //put your include name here
#endif                                                                          //ignore this line
//===================================================================================================
//                                              Variables
//===================================================================================================
#define DIALOG_MAIN CAMERA_DIALOG_RANGE
#define DIALOG_RANGE CAMERA_DIALOG_RANGE +1
#define DIALOG_LIMIT CAMERA_DIALOG_RANGE +2
#define DIALOG_FINE CAMERA_DIALOG_RANGE +3
#define DIALOG_EDIT CAMERA_DIALOG_RANGE +4
#define DIALOG_EANGLE CAMERA_DIALOG_RANGE +5
#define DIALOG_ELIMIT CAMERA_DIALOG_RANGE +6
#define DIALOG_ERANGE CAMERA_DIALOG_RANGE +7
#define DIALOG_EFINE CAMERA_DIALOG_RANGE +8
#define DIALOG_ETYPE CAMERA_DIALOG_RANGE +9
#define DIALOG_LABEL CAMERA_DIALOG_RANGE +10
#define COLOR_RED 0xFF1E00FF
#define COLOR_GREEN 0x05FF00FF
enum _camera
{Float:_x,Float:_y,Float:_z,Float:_rot,_range,_limit,_fine,_usemph,_objectid,bool:_active,bool:_activelabel,_labeltxt[128],Text3D:_label}
new SpeedCameras[CAMERA_LIMIT][_camera],loaded_cameras = 0,Text:flash;
//stocks for attaching labels to camera (must be defined before use, thats why this one is at the top)
stock Text3D:AttachLabelToCamera(cameraid,text[])
{
new position,buffer[128];format(buffer,sizeof buffer,\"%s\",text);
for(new i = 0;strfind(buffer,\"\\\\n\",true) != -1;i++)
{
    position = strfind(buffer,\"\\\\n\",true);
    strdel(buffer,position,position +2);
    strins(buffer,\"\\r\\n\",position,sizeof(buffer));
}
return Create3DTextLabel(buffer,CAMERA_LABEL_COLOR,SpeedCameras[cameraid][_x],SpeedCameras[cameraid][_y],SpeedCameras[cameraid][_z] +7,100,0,0);
}
stock UpdateCameraLabel(Text3D:labelid,text[])
{
new position,buffer[128];format(buffer,sizeof buffer,\"%s\",text);
for(new i = 0;strfind(buffer,\"\\\\n\",true) != -1;i++)
{
    position = strfind(buffer,\"\\\\n\",true);
    strdel(buffer,position,position +2);
    strins(buffer,\"\\r\\n\",position,sizeof(buffer));
}
return   Update3DTextLabelText(labelid,CAMERA_LABEL_COLOR,buffer);
}
//===================================================================================================
//                                            Initialize
//===================================================================================================
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"UpdateCameras\",CAMERA_UPDATE_INTERVAL,true);
flash = TextDrawCreate(-20.000000,2.000000,\"|\");
TextDrawUseBox(flash,1);
TextDrawBoxColor(flash,0xffffff66);
TextDrawTextSize(flash,660.000000,22.000000);
TextDrawAlignment(flash,0);
TextDrawBackgroundColor(flash,0x000000ff);
TextDrawFont(flash,3);
TextDrawLetterSize(flash,1.000000,52.200000);
TextDrawColor(flash,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(flash,1);
TextDrawSetProportional(flash,1);
TextDrawSetShadow(flash,1);
print(\"====================================\");
print(\"|            gCamera V1.0          |\");
print(\"|            ©Gamer931215          |\");
print(\"====================================\");
print(\"Initializing...\");
LoadCameras();
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"====================================\");
print(\"|            gCamera V1.0          |\");
print(\"|            ©Gamer931215          |\");
print(\"====================================\");
RemoveCameras();
print(\"All cameras have been removed.\");
return 1;
}
//===================================================================================================
//                                             Commands
//===================================================================================================
COMMAND:gcam(playerid,params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MAIN,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Main menu\",\"{37FF00}Create speedcamera\\n\\nGet closest speedcamera ID\\nEdit closest speedcamera\\n{FF1400}Delete closest speedcamera\\n{FF1400}Delete all speedcameras\",\"OK\",\"Cancel\");
return 1;
}
//===================================================================================================
//                                       Callbacks
//===================================================================================================
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(!response) {
   DeletePVar(playerid,\"range\");
   DeletePVar(playerid,\"limit\");
   DeletePVar(playerid,\"fine\");
   DeletePVar(playerid,\"selected\");
   return 1;
}
switch(dialogid)
{
   //======================================================
   //                     Main menu
   //======================================================
    case DIALOG_MAIN:
    {
        switch(listitem)
        {
         case 0: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a range\",\"Please insert a range (recommended: 20-30)\",\"OK\",\"Cancel\");
         case 1:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"The closest cameraID is ID: \",cam,\".\");
         }
         case 2:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            SetPVarInt(playerid,\"selected\",cam);
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EDIT,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor\",\"Change angle\\nChange range\\nChange speedlimit\\nChange fine\\nToggle mph mode\\nAdd/Remove/Edit textlabel\\n{FF1400}Delete camera\",\"OK\",\"Cancel\");
         }
         case 3:
         {
            new cam = GetClosestCamera(playerid);
            if(cam == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"No nearby cameras found!\");
            DestroySpeedCam(cam);
             SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Camera has been removed.\");
             DeletePVar(playerid,\"selected\");
         }
         case 4:
         {
            for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)
            {
                if(SpeedCameras[_active] == true)

                {


                    DestroySpeedCam(i);


                }


            }


            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"All speedcameras have been removed.\");


         }


        }


    }


   //======================================================


   //                  Making a speedcam


   //======================================================


    case DIALOG_RANGE:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_RANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a range\",\"Please insert a range (recommended: 20-30)\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"range\",strval(inputtext));


        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a speedlimit\",\"Please insert a speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


    case DIALOG_LIMIT:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a speedlimit\",\"Please insert a speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"limit\",strval(inputtext));


        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a fine\",\"Please insert a fine\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


    case DIALOG_FINE:


    {


        if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_FINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Insert a fine\",\"Please insert a fine\",\"OK\",\"Cancel\");


        SetPVarInt(playerid,\"fine\",strval(inputtext));


      new Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle;


      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);GetPlayerFacingAngle(playerid,angle);


      angle = angle + 180;if(angle > 360){angle = angle - 360;}


      new id = CreateSpeedCam(x,y,z -3,angle,GetPVarInt(playerid,\"range\"),GetPVarInt(playerid,\"limit\"),GetPVarInt(playerid,\"fine\"),CAMERA_USEMPH);


      SetPlayerPos(playerid,x,y+2,z);


      DeletePVar(playerid,\"range\");


      DeletePVar(playerid,\"limit\");


      DeletePVar(playerid,\"fine\");


      SetPVarInt(playerid,\"selected\",id);


      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EDIT,DIALOG_STYLE_LIST,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor\",\"Change angle\\nChange range\\nChange speedlimit\\nChange fine\\nToggle mph mode\\nAdd/Remove/Edit textlabel\\n{FF1400}Delete camera\",\"OK\",\"Cancel\");


    }


   //======================================================


   //                     Edit menu


   //======================================================


   case DIALOG_EDIT:


   {


       switch(listitem)


       {


           case 0: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EANGLE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Angle\",\"Please enter a new angle\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 1: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ERANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Range\",\"Please enter a new range\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 2: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Speedlimit\",\"Please enter a new speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 3: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EFINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Fine\",\"Please enter a new fine\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 4: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ETYPE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Mph/Kmh\",\"enter 1 to use mph and 0 for kmh\",\"OK\",\"Cancel\");


           case 5: ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LABEL,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Textlabel\",\"Please fill in the text you want to attach, or leave it empty to remove an existing label!\",\"OK\",\"Cancel\");


         case 6:


         {


            DestroySpeedCam(GetPVarInt(playerid,\"selected\"));


             SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Camera has been removed.\");


             DeletePVar(playerid,\"selected\");


         }


       }


   }


   //======================================================


   //                 Editing a speedcam


   //======================================================


   case DIALOG_EANGLE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EANGLE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Angle\",\"Please enter a new angle\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       new rot = strval(inputtext);


       rot = rot + 180;


       if (rot > 360)


       {


           rot = rot - 360;


       }


            SpeedCameras[id][_rot] = rot;


            SetObjectRot(SpeedCameras[id][_objectid],0,0,rot);


            SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The angle of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ERANGE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ERANGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Range\",\"Please enter a new range\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


      SpeedCameras[id][_range] = strval(inputtext);


      SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The range of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ELIMIT:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ELIMIT,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Speedlimit\",\"Please enter a new Speedlimit\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


      SpeedCameras[id][_limit] = strval(inputtext);


      SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The speedlimit of cameraID \",id,\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_EFINE:


   {


       if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_EFINE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Fine\",\"Please enter a new fine\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       SpeedCameras[id][_fine] = strval(inputtext);


       SaveCamera(id);


       SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisis\",\"The fine of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been updated to \",strval(inputtext),\".\");


   }


   case DIALOG_ETYPE:


   {


       if(!strlen(inputtext) || strval(inputtext) != 0 && strval(inputtext) != 1) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ETYPE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00A5FF}gCamera {FFFFFF}- {FFDC00}Editor - Mph/Kmh\",\"enter 1 to use mph and 0 for kmh\",\"OK\",\"Cancel\");


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       SpeedCameras[id][_usemph] = strval(inputtext);


       if(strval(inputtext) == 1)


       {


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"CameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" does now meassure speed in mph.\");


       } else {


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"CameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" does now meassure speed in kmh.\");


       }


   }


   case DIALOG_LABEL:


   {


       new id = GetPVarInt(playerid,\"selected\");


       if(!strlen(inputtext))


       {


           if(SpeedCameras[id][_activelabel] == true)


           {


            Delete3DTextLabel(SpeedCameras[id][_label]);


            SpeedCameras[id][_activelabel] = false;


            SpeedCameras[id][_labeltxt] = 0;


           }


           SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sis\",\"The textlabel of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been removed.\");


       } else {


           if(SpeedCameras[id][_activelabel] == true)


           {


               format(SpeedCameras[id][_labeltxt],128,\"%s\",inputtext);


               UpdateCameraLabel(SpeedCameras[id][_label],inputtext);


           } else {


              SpeedCameras[id][_activelabel] = true;


              format(SpeedCameras[id][_labeltxt],128,\"%s\",inputtext);


              SpeedCameras[id][_label] = AttachLabelToCamera(id,inputtext);


         }


         SendClientMessageEx(playerid,COLOR_GREEN,\"sisss\",\"The textlabel of cameraID \",GetPVarInt(playerid,\"selected\"),\" has succesfully been updated to \",inputtext,\".\");


       }


       SaveCamera(id);


   }


}


return 1;


}


//===================================================================================================


//                                       Functions


//===================================================================================================


stock LoadCameras()


{


new file[64];


for(new i = 0;i<CAMERA_LIMIT;i++)


{


    format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",i);


    if(fexist(file))


    {


        INI_ParseFile(file,\"LoadCam\",.bExtra = true,.extra = i);


        #if STREAMER_ENABLED == true


         SpeedCameras
[_objectid] = STREAMER_ADD(18880,SpeedCameras[_x],SpeedCameras[_y],SpeedCameras[_z],0,0,SpeedCameras[_rot]);

      #else


          SpeedCameras
[_objectid] = CreateObject(18880,SpeedCameras[_x],SpeedCameras[_y],SpeedCameras[_z],0,0,SpeedCameras[_rot]);

      #endif


      SpeedCameras
[_active] = true;

      if(SpeedCameras
[_activelabel] == true)

      {


         SpeedCameras
[_label] = AttachLabelToCamera(i,SpeedCameras[_labeltxt]);

      }


      loaded_cameras++;


    }


}


printf(\"gCamera has succesfully loaded %i camera(s).\",loaded_cameras);


}


forward LoadCam(cameraid,name[],value[]);


public LoadCam(cameraid,name[],value[])


{


INI_Float(\"_x\",SpeedCameras[cameraid][_x]);


INI_Float(\"_y\",SpeedCameras[cameraid][_y]);


INI_Float(\"_z\",SpeedCameras[cameraid][_z]);


INI_Float(\"_rot\",SpeedCameras[cameraid][_rot]);


INI_Int(\"_range\",SpeedCameras[cameraid][_range]);


INI_Int(\"_limit\",SpeedCameras[cameraid][_limit]);


INI_Int(\"_fine\",SpeedCameras[cameraid][_fine]);


INI_Int(\"_usemph\",SpeedCameras[cameraid][_usemph]);


INI_Bool(\"_activelabel\",SpeedCameras[cameraid][_activelabel]);


INI_String(\"_labeltxt\",SpeedCameras[cameraid][_labeltxt],128);


return 1;


}


stock RemoveCameras()


{


for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)


{


    if(SpeedCameras
[_active] == true)

    {


        #if STREAMER_ENABLED == true


            STREAMER_REMOVE(SpeedCameras
[_objectid]);

        #else


           DestroyObject(SpeedCameras
[_objectid]);

        #endif


        if(SpeedCameras
[_activelabel] == true)

        {


         Delete3DTextLabel(SpeedCameras
[_label]);

        }


    }


}


return 1;


}


stock generate_id()


{


new file[64];


for(new i = 0;i<CAMERA_LIMIT;i++)


{


   format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",i);


   if(!fexist(file)) return i;


}


return -1;


}


stock CreateSpeedCam(Float:x,Float:y,Float:z,Float:rot,range,limit,fine,use_mph = 0)


{


new newid = generate_id();


if(newid == -1)


{


    print(\"gSpeedcam: ERROR! Cannot create speedcam, max ammount of speedcameras has been reached!\");


    return 1;


}


if (newid == loaded_cameras || newid > loaded_cameras)


{


    loaded_cameras++;


}


SpeedCameras[newid][_x] = x;


SpeedCameras[newid][_y] = y;


SpeedCameras[newid][_z] = z;


SpeedCameras[newid][_rot] = rot;


SpeedCameras[newid][_range] = range;


SpeedCameras[newid][_limit] = limit;


SpeedCameras[newid][_fine] = fine;


SpeedCameras[newid][_usemph] = use_mph;


#if STREAMER_ENABLED == true


   SpeedCameras[newid][_objectid] = STREAMER_ADD(18880,x,y,z,0,0,rot);


#else


   SpeedCameras[newid][_objectid] = CreateObject(18880,x,y,z,0,0,rot);


#endif


SpeedCameras[newid][_active] = true;


SpeedCameras[newid][_activelabel] = false;


SpeedCameras[newid][_labeltxt] = 0;


new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",newid);


new INI:handler = INI_Open(file);


INI_WriteFloat(handler,\"_x\",SpeedCameras[newid][_x]);


INI_WriteFloat(handler,\"_y\",SpeedCameras[newid][_y]);


INI_WriteFloat(handler,\"_z\",SpeedCameras[newid][_z]);


INI_WriteFloat(handler,\"_rot\",SpeedCameras[newid][_rot]);


INI_WriteInt(handler,\"_range\",SpeedCameras[newid][_range]);


INI_WriteInt(handler,\"_limit\",SpeedCameras[newid][_limit]);


INI_WriteInt(handler,\"_fine\",SpeedCameras[newid][_fine]);


INI_WriteInt(handler,\"_usemph\",SpeedCameras[newid][_usemph]);


INI_WriteBool(handler,\"_activelabel\",SpeedCameras[newid][_activelabel]);


INI_WriteString(handler,\"_labeltxt\",SpeedCameras[newid][_labeltxt]);


INI_Close(handler);


return newid;


}


stock SaveCamera(cameraid)


{


new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",cameraid);


new INI:handler = INI_Open(file);


INI_WriteFloat(handler,\"_x\",SpeedCameras[cameraid][_x]);


INI_WriteFloat(handler,\"_y\",SpeedCameras[cameraid][_y]);


INI_WriteFloat(handler,\"_z\",SpeedCameras[cameraid][_z]);


INI_WriteFloat(handler,\"_rot\",SpeedCameras[cameraid][_rot]);


INI_WriteInt(handler,\"_range\",SpeedCameras[cameraid][_range]);


INI_WriteInt(handler,\"_limit\",SpeedCameras[cameraid][_limit]);


INI_WriteInt(handler,\"_fine\",SpeedCameras[cameraid][_fine]);


INI_WriteInt(handler,\"_usemph\",SpeedCameras[cameraid][_usemph]);


INI_WriteBool(handler,\"_activelabel\",SpeedCameras[cameraid][_activelabel]);


INI_WriteString(handler,\"_labeltxt\",SpeedCameras[cameraid][_labeltxt]);


INI_Close(handler);


}


stock DestroySpeedCam(cameraid)


{


    SpeedCameras[cameraid][_active] = false;


#if STREAMER_ENABLED == true


   STREAMER_REMOVE(SpeedCameras[cameraid][_objectid]);


#else


   DestroyObject(SpeedCameras[cameraid][_objectid]);


#endif


if(SpeedCameras[cameraid][_activelabel] == true)


{


   Delete3DTextLabel(SpeedCameras[cameraid][_label]);


}


SpeedCameras[cameraid][_activelabel] = false;


SpeedCameras[cameraid][_labeltxt] = 0;


    new file[64];format(file,sizeof file,\"/SpeedCameras/%i.txt\",cameraid);


    if(fexist(file)){fremove(file);}


return 1;


}


stock SetSpeedCamRange(cameraid,limit)


{


SpeedCameras[cameraid][_limit] = limit;


return 1;


}


stock SetSpeedCamFine(cameraid,fine)


{


    SpeedCameras[cameraid][_fine] = fine;


return 1;


}


stock Float:GetDistanceBetweenPoints(Float:x,Float:y,Float:tx,Float:ty)


{


  new Float:temp1, Float:temp2;


  temp1 = x-tx;temp2 = y-ty;


  return floatsqroot(temp1*temp1+temp2*temp2);


}


stock GetClosestCamera(playerid)


{


new Float:distance = 10,Float:temp,Float:x,Float:y,Float:z,current = -1;GetPlayerPos(playerid,x,y,z);


for(new i = 0;i<loaded_cameras +1;i++)


{


    if(SpeedCameras
[_active] == true)

    {


      temp = GetDistanceBetweenPoints(x,y,SpeedCameras
[_x],SpeedCameras[_y]);

      if(temp < distance)


      {


         distance = temp;


         current = i;


      }


   }


}


return current;


}


stock Float:GetVehicleSpeed(vehicleid,UseMPH = 0)


{


new Float:speed_x,Float:speed_y,Float:speed_z,Float:temp_speed;


GetVehicleVelocity(vehicleid,speed_x,speed_y,speed_z);


if(UseMPH == 0)


{


    temp_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*136.666667;


} else {


    temp_speed = floatsqroot(((speed_x*speed_x)+(speed_y*speed_y))+(speed_z*speed_z))*85.4166672;


}


floatround(temp_speed,floatround_round);return temp_speed;


}


stock SendClientMessageEx(playerid,color,type[],{Float,_}:...)


{


new string[128];


for(new i = 0;i<numargs() -2;i++)


{


    switch(type
)

    {


        case \'s\':


        {


         new result[128];


         for(new a= 0;getarg(i +3,a) != 0;a++)


         {


             result[a] = getarg(i +3,a);


         }


         if(!strlen(string))


         {


             format(string,sizeof string,\"%s\",result);


         } else format(string,sizeof string,\"%s%s\",string,result);


        }


        case \'i\':


        {


            new result = getarg(i +3);


         if(!strlen(string))


         {


             format(string,sizeof string,\"%i\",result);


         } else format(string,sizeof string,\"%s%i\",string,result);


        }


        case \'f\':

218
Törölt RP Szerverek / [HUN]Honor Town @ WARena.hu
« Dátum: 2011. Április 28. - 15:36:49 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1303951008\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bocs ismét az off miatt...
sokan vannak akik látják mi folyik itt, de nem tudnak tenni ellene, ahogy én sem...egyedül nem is...de ha összefognánk akkor talán lehetne végre valamit kezdeni a problémával...ez a @ RP szerver szövetség nem tudom hol tart jelenleg vagy egyáltalán milyen alapokon áll...de valami ilyesmi összefogást kéne csinálni és nem szabad veszni hagyni ! a HRP régebben kötött pár szerverrel egy szövetséget de az inkább olyan \'meg nem támadási szerzödés\' féle volt...most inkább egy szövetség kéne, hogy a játékosok akik a másik szerverén kárt okoznak bünhödjenek is a tetteikért ! egy közös büntetõ rendszer legyen, ne saját büntetés, és mindenkire terjedjen ki, ne legyen olyan, hogy \"õt nem bannolhatom mert fõadmin\"...
és hogy a probléma forrását megtaláljuk, kéne nyitni egy topicot ahol leirnák az RP szerver tulajok, hogyan, miért, milyen körülmények között nyitottak RP szervert...és lehet sok problémát megtudnánk oldani veszekedés nélkül, csak a másikat is meg kell hallgatni...ott csak saját magáról írna az ember ( szerintem az 1. topic lenne ahol nem köpködnének egymásra az emberek :D báár ha valakinek van akkora önkritikája :D )
mindenkinek meg vannak a saját problémái, mi sem vagyunk jóban mindenkivel ( már mint a HRP ) de nem hiányzik nekünk sem ez a felesleges feszültség...én azért zárkóztam el az SAMP közösség azon tagjaitól akik nem HRPsek mert csak a felesleges feszültséget keltetették körülöttem...több szemszög van a világon de miért kell mindig ütközniük? ha nem lenne ez a felesleges feszültség és ez az értelmetlen féltékenység akkor mindenki sokkal jobban érezné magát...sõõt duplán megérné ! mivel nem csak nyugodtabb lenne az élet, de még a tapasztalatokat megosztva egymással sokkal gyorsabb fejlõdés lenne mindenhol !
maradhat minden a régi, mindenki tapasztalhat és tanulhat a saját hibájából...lépkedhet lassan a fejlõdés útján...VAGY közös erõvel egymást segítve alkothatunk, a másik hibáján tanulhatunk és másnak segíthetünk hogy ne kövesse el azt a hibát amit mi ! és ha valaki nem tud valamit akkor a kérdésre ne csak választ kapjon hanem tapasztalt embertõl figyelmeztetést, hogy mit ne kövessen el ! ne csak azt írjuk le hogyan valosítsa meg valaki az ötletét, hanem azt is hogy milyen hibák merülhetnek fel, és építõ jelleggel mondjuk el a saját ötletünket és véleményünket ! ha egy ötlet nem tetszik nekünk akkor is kizárólag építõ jellegû kritikát írjunk ( pl \"én azért nem csinálnám meg mert...\" ), és nem egybõl \"f4szs4g az egész\"...és ha valaki kezdetleges megoldással csinál meg valamit vagy nagyon amatõr szinten, akkor nem egybõl leszólni...mindenki kezdte valahol !
Ami még nagyon fontos lenne a scripterek terén, az az, hogy a kezdõknek ne rágjunk mindent a szájába és ne akarjunk a fejébe sulykolni semmit ! a saját maga által készített munka örömét meg kell hagyni, és az építés utáni vágyat feltüzelni...én még emlékszem amikor kezdtem az egészet...amikor betudtam rakni egy statikus jármûvet, kb az egész módot telepakoltam kocsikkal :D a tárgyaknál szintén nagy volt az örömöm...
lehet ha valaki akkor segít akkor ma sokkal elörébb lennék, viszont sok tapasztalat helyett csak szavak jöttek volna...
tehát amikor kérdez valaki akkor ne a konkrét kódot adjuk meg neki, hanem \'emberi nyelven\' írjuk le mit is kéne csinálnia...kb olyan pszeudó kód szinten...és ha valaki válasza szerintünk nem megfelelõ akkor kultúrált módon jelezzük a topicban vagy PM formájában jelezzük a hozzászóló felé...
én most skyperól ide küldöm azokat akik segítséget kérnek, de nem nézem a fórumot és nem is írok segítséget mivel a jelenlegi mentalitás miatt csak felesleges feszültséget keltenék vele...2 ember van akinek segítek scripteléssel kapcsolatban...az egyik az unokatesóm a másik Santo ( egy régi HRP fõadmin aki nem rég saját szervert nyitott, és segitettem neki configolni még az elején :D )
nekik azért segítenék mert õk nem úgy állnak a dolgokhoz hogy amit mondok hülyeség és amit mondok az szent...meghallgatják amit mondok és amit tudnak azt felhasználják, amit viszont máshogy gondolnak azt máshogy csinálják ! az unokatesóm ( már egy ideje nem SAMP-zik ) régen scriptelgetett, és amikor kérdezett valamit akkor nem a konkrét kódot mondtam neki, hanem egy ötletet ahogy én oldanám meg...és általában meg is oldotta a problémáját, de nem 1:1-ben úgy ahogy mondtam ! ö is rakott bele saját ötletet és nem csak beirta amit mondtam mint egy gép...
Santo kb semmit nem tud a scriptelésrõl, de mégis segítek neki mert ö nem az a fajta ember akit a féltékenység vezérel, és nem nyalással jut elõre ! sokszor mondta hogy jobb lesz nálam, hát sok sikert neki :) ö szemtõl szembe megmondta hogy saját szervert nyit és nem mástól kellett hallanom :) ha páran csak a felét elmondják a terveiknek akkor lehet a megvalósítás még egyszerûbb lesz mint gondolták...
kérem senki ne irja, hogy igazam van, vagy hogy egyetért velem...írjon konkrét véleményt ne 1-2 mondatot !
és ha valakinek van ötlete hogyan oldjuk meg a problémát akkor vágjon bele :P
én szerintem nyitok egy topicot ahol leírhatják az RP szerver tulajok ki miért hogyan vágott bele...de szerintem egy hasonló kéne a scriptereknek is :)
és remélem megérte félórát szakítanom arra hogy megfogalmazzam és leírjam a gondolataimat...
 
Én benne lennék egy ilyesmibe!
 

A közös büntetõ rendszer nem rossz ötlet,de csak akkor mûködne ha több szerver tényleg komolyan gondolja. Erre lehetne írni egy egyezményt.
Pl. egy hasonló:
Playereknek:
A rendszerben lévõ szervereknek mindenhol tilos reklámozniuk a saját vagy szimpatikus szerverüket.
Minden játékosnak joga van bármelyik RP szerveren játszani,a szerver szabályai szerint,abban a nyugalomban,hogy az adminok nem tartanak tõle hogy \"reklámozni jött\",\"másolni jött\" stb.
Minden játékos tiszteletben tartja az adott szerver szabályzatát és aszerint játszik,ha banolják akkor nem megy panaszkodni máshová vagy rossz hírét terjeszteni a szervernek,ha baja van egy adminal azt a szerver fórumán intézheti el,vagy a fõadminal.
Tulajoknak,vezetõségieknek:
Nem uszítjuk a játékosokat más szerverekre kárt okozni.
Tiszteletben tartjuk a másik szerver szokásait,nem teszünk olyat ami egy másik szervert sérthet.
Ha egy játékos egyezményt szeg,azt rangjától és kapcsolataitól függetlenül büntetjük.
Nem diszkrimináljuk a más,esetleg \"rivális\" szerverrõl érkezett játékosokat,ugyan úgy bánunk velük mint bárki mással.
Lehet hogy vázlatos de hasonló kéne,amit az RP szerverek fõadminjai állítanak össze és mindenki elfogad,ellentétek nélkül,akinek meg sérelmei vannak az továbblép,mert az a múlt,ez meg a jelen és a jövõ.
 
[/quote]
Ez meg teljesen jó!(lenne)De szerintem esély sincs egy ilyenre!Nah mindegy!Egy próbát azért megérne!

219
RP/RPG kérések / Parkolás
« Dátum: 2011. Április 27. - 18:50:15 »
Idézetet írta: straY\' date=1303921540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7755\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát azthittem ha már saját módot írsz létretudsz hozni magadtól is egy parancsot a parkolásra.. Najo megírom...
 
Teljesen igazad van!Kösz a segítséget de pont ezért úgy döntöttem saját erõbõl megírom..De tényleg köszi! ;D :D :D

220
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gm-be| Szilo\'s Laptop system
« Dátum: 2011. Április 27. - 17:49:48 »
Jó lett!

221
Törölt RP Szerverek / [HUN]Honor Town @ WARena.hu
« Dátum: 2011. Április 27. - 14:56:48 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1303902041\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
én nem szeretnék senkit leszólni, és nem szeretnék okoskodni sem csak szimplán a véleményem írom le...
Az a baj a magyar SAMP közösségel ( nem csak RP téren! ), hogy ott rúgnak a másikba ahol tudnak és ha \'veszélyben érzik\' a \'rangjukat\' akkor már pánik szerûen mindenhol csak rontani akarják a másik \'hirnevét\'...én ezért nem publikálok semmit, és nem segitek skypeon/MSN-en scriptelésben...
nem régiben volt egy eset...rámirt egy személy skypeon hogy segitsek neki elkezdeni...mondtam jöjjön ide a forumra és irjon itt kérdést...végül segitettem 1-2 dologban, de a beszélgetés elején elmondtam miért nem segitek skypeon...azért mert ne kelljen 50x leirnom ugyanazt...és azt is mondtam hogy sajnos ez úgy megy amig segitek addig milyen jó meg kedves... vagyok, DE amint azt mondom hogy NEM SEGITEK onnantól én vagyok a világ l3gg3c1bb embere...hát sajnos ezzel a személlyel is igy jártam :D tulságosan el vannak kényesztetve egyesek :S ha nem hullik egyböl az ölükbe minden akkor már meg is vannak sértödve -.- pedig ha az ember magától jön rá dolgokra akkor sokkal jobban élvezi és szerintem az jobb lendületet ad ( legalábbis én igy voltam vele )
És igazából nem a \'GF edit\' kifejezéssel van a gond...mármint hülyén van használva...én is \'GF Edit\' módot scripteltem ( már a HRP-nek is 0-ról írok módot OE + PS módszerrel ) és amig azt csináltam, megtanultam scriptelni abból a módból...sokszor fura ut vezetett a megoldáshoz de semmire nem cserélném ezt a tanulási folyamatot...jártam 2 tanfolyamra és ott a választ a szájába adják az embernek, mind2 csoportban (na ez kicsit nagyképüen fog hangzani :D) én voltam a legjobb, mivel volt 3 év tapasztalatom...az volt a fura amikor a PHP-nál a tanár Javascript-es módszert akart alkalmazni string hossz lekérésre és meg mondtam hogy szerintem strlen müködne ( akkor még semmit nem tudtam a PHP-ról ) akkor bevált, és rájöttem hogy igaz az hogy csak az 1. nyelvet nehéz megtanulni...pontosabban azt a legnehezebb...de \'GF editálás\' közben tapasztaltam és tanultam...25.000 sorból durván 3.5 év alatt csináltam 100k+ sort...és miután mégtöbbet tapasztaltam a 100k+-ból elkezdtem újra írni OE + PS módszerrel pár dolgot, egyre kissebb lett a mód :D lehet ha 4 éve reklámoztam volna a HRP-t és ilyen kommenteket kaptam volna akkor lehet nem lenne HRP...mert ezek nem \'építõ jellegûek\' hanem csak ROMBOLÓ hozzászólások, és teljesen értelmetlenek...erre a wowos példát tudom felhozni csak...f0s, sz4r a tört szerver...akkor csinálj jobbat ! ott a lehetöség ! ha valaki tökéletes és mindent tud akkor hajrá...arra lennék kiváncsi ha ez a sok \'sz4r0z0\' szervert nyitna mire vinnék és milyen kommenteket kapnának...kicsit kitérve a mostani \'problémára\' nem a módal van a baj hanem a scripterrel...ha egyedit alkot akkor van értelme csinálni, de ha csak másol akkor semmi...és hogy másol vagy sem azt csak ö tudja...de ha nem tud önállóan gondolkodni akkor minek nyit saját szervert? nem régiben volt egy kis vita egy fõadminunk és egy régi HRP játékos között aki szervert nyitott...már másodjára...és az elsõnél le is irta hogy minket másol...és szerintem amig valaki másol, nem egyedit alkot addig tényleg semmi értelme az egésznek...de ha valaki saját fejét használva scriptel akkor tök mind1 hogy a módja \'GF edit\', \'LT edit\' vagy akármi akkor az idõ feledteti az emberekkel hogy \'edit\'...
több hozzászólásban láttam, hogy a \'GF edit\'-et védve valaki azt mondta, hogy \"...a HRP is GF edit de alig látszik rajta...\" én saját fejbõl scriptelek és már azért sem megyek fel máshova játszani mert többször elõfordult hogy felmentem mert azt hittem régi HRP játékos van fent akivel jókat RP-ztünk, beszélni akartam vele, és jött az admin hogy \'biztos csak másolni jöttem\' -.- az emberekben van a hiba sajnos...a gép csak gép...hiába irtam megint ennyit, szerintem aki érti ezt, az eddig is értette...de remélem egyszer lesz majd egy forum ahol a MAGYAR scripterek nem köpködnek egymás munkájára, és segítik az embereket a legjobb tudások szerint és nem csak éppen annyit mondanak amivel pont azt a kis gondot lehet megoldani hanem az elkövethetõ hibákra is felhivják a figyelmet...
\"10-12 évesek\"-rõl meg annyit hogy szerintem ez olyan mint a \"cigány\" kifejezés...mindenki tudja kire gondol a másik...mert a \"10-12 éves\" szerintem nem a kort takarja...inkább az IQ-t...
és ennek a szerver scripterének azt tanácsolom, ne nézd a negatív kommenteket és ne irj vissza rájuk...mert amig kommentet irsz addig scriptelhetnél is :) sok sikert :P
 
Teljesen igazad van!Ötlet már 100 neki is látok!Kössz a kommentet! ;D ;D ;D

222
Törölt RP Szerverek / [HUN]Honor Town @ WARena.hu
« Dátum: 2011. Április 26. - 22:09:27 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1303847888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért szívbajosak mert unják. GF egy jó mod,de amikor már a 72759387752 szerver nyílik vele az ember megunja.
 
Igazad van!Ezzel csak egy baj van:
A 72759387753 GF ALAPÚ modra is azt mondják szar...hiába csak alap!Akár teljesen átlehet írva de nem megy rá senki mert xy azt mondta hogy GF edit és õ biztos tudja!De lehet hogy a legjobb amit a modbol ki lehet hozni,de akkor se megy senki mert xy megmondta!Ez szerintem nem jó!És a legzavaróbb:Lehet hogy olyan mondja aki fent se volt!Nekem (fõleg)ezzel van bajom!

223
Törölt RP Szerverek / [HUN]Honor Town @ WARena.hu
« Dátum: 2011. Április 26. - 21:36:51 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1303845468\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7560\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez részben igaz...Unom ezt a sok GF edit hsz-t,WRP-re vagy Seere vagy stb-re mondjátok hogy GF edit...
Részben viszont a GF edit hsz-eknek is igaza van: Miért menjenek olyan szerverre amit elõzõleg 30X láttak,csak más IP-n ? :D
Szóval ez érdekes dolog.
 
Igen érdekes...GF egy jó mod(Szerintem)Mégis mindenki tiszta szívbajos ha azzal fut egy szerver!De azt is át lehet  úgy írni hogy az csak na!Na mindegy!Irok sajátot és mindenki boldog lessz!

224
RP/RPG kérések / Parkolás
« Dátum: 2011. Április 26. - 21:18:00 »
Idézetet írta: straY\' date=1303844543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7755\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minden kocsira létrehozol egy logikai változott(bool). Ha a változó igaz értékkel tér vissza akkor nem respawnolja a kocsit.
Mód elején deklarálod a változót.
[pawn]new bool:Buntetett[MAX_VEHICLES] = false;[/pawn]
Aztán onplayercommandtext alá
[pawn]if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
        for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++){
            if(Buntetett[v] == false) {
              SetVehicleToRespawn(v);
            }
        }
   return 1;
}[/pawn]
Ha pedig a szerelõ leparkol egy kocsit a változó értékét \'true\'-ra álítod.
 
Oda megyek ahol le szeretném parkolni a kocsit és  visszarakja eredeti helyére! :( :( :(

225
RP/RPG kérések / Parkolás
« Dátum: 2011. Április 26. - 19:52:28 »
Hát be van téve a /respawnallcars...És ha ezt beírom ugye minden autó vissza áll oda ahol volt/parkolták!És kéne egy parancs amivel a szerelõk letudják parkolni az elvontatott autókat!

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal