Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 211
Segítségkérés / Hogyan hatványozzunk pawnoban?« Dátum: 2011. szeptember 17. - 18:56:02 »
na jo igen és mivan akkor ha 51234?
212
Segítségkérés / Hogyan hatványozzunk pawnoban?« Dátum: 2011. szeptember 17. - 18:39:16 »
Sheet be tudnád linkelni? nem találom köszi
213
Segítségkérés / Hogyan hatványozzunk pawnoban?« Dátum: 2011. szeptember 17. - 18:02:26 »
Szevasztok!
Egy érdekes kérdésem lenne... pawnoban hogyan kell hatványozni? van esetleg valami jel erre? én kitaláltam egy lehetöséget de valami egyszerübb megoldás jol jönn eköszi. [pawn]stock Float:Hatvany(Float:X,Float:N) { for(new i=1; i <= N; i++) { X=X*X; } return X; }[/pawn] ez ugye azt jelenti hogy XN abban se vagyok teljesen biztos hogy ez jó... 214
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 11. - 18:27:58 »
Hamarosan várhatólag 3-4 héten belül elkészül az eddigi legnagyobb változást hozó fejlesztés.
Újításként bekerül 4 fejleszthetõ skill, RP mód és eddig még sehol sem látott elemeket láthattok majd.. A fejlesztés neve WS-ES 1.0 a pontos megjelenésröl folyamatosan adok majd információkat. Egyéb részleteket nem árulok el legyen ez meglepetés de ez a 2 dolog amit leirtam töredéke... 215
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 09. - 13:54:50 »Idézetet írta: Webster15 date=1315500678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11139\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Jólvan csak gondoltam leírom mert egyik szerveren se crashelek de ott igen majd megprobálom újra:Dha esetleg még mindig fennáll a hiba leirnád a crash üzenetet? köszi 216
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 08. - 15:17:27 »Idézetet írta: Webster15 date=1315377797\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11139\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én ma regel voltam fent olyan 8:45 óra fele és ha valamien helyre elteleportáltam Crash mindegyvolt az hogy hova de Crash!:S :@Már bocs de ez egyéni szoc probléma xD magyarul nem a mi hibánk nállad volt a gond 217
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 03. - 21:17:54 »
hát ez érdekes de szerintem nállatok vana gond mert én sose laggolok meg még rajtam kivül jo pár ember
218
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 03. - 21:03:36 »
lagg azért lehet mert a géped nembirja a spawn helyet néhányan laggolnak ott de ezt kiküszöbölheted ha elrakod máshová ugyebár /spawn
219
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 03. - 17:30:23 »
köszi
220
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 03. - 14:40:52 »
Köszi várunk mindenkit
221
Archívum / [Hosztos][HuN]World Stunt Evolution Server [WS-ES]« Dátum: 2011. szeptember 03. - 14:40:20 »
Új szerverleirás kérlek ezt zárjátok vagy töröljétek köszi
http://sampforum.hu/index.php?topic=15121.0 222
SA-MP: Szerver bemutatása / [HUN] WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER WS-ES« Dátum: 2011. szeptember 03. - 13:36:51 »WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER IP: server28.clans.hu:7785 Rövid történet: A szerver, mint a legtöbb hasonló szeró ez is klán szerverként indult, host nélkül. Az akkori SWAT klán szerója volt. A szeró viszont elég gyorsan fejlõdött és elértük akkoriban a nekünk rekordnak számító átlag 10 playert. Ekkor csatlakozott a szeróhoz a RED klán és a SWAT átalakult ARMY-vá igy született meg az ARMY RED klán szerver. Ezután belépett az ARMY-ba egy Doug nevû srác akirõl kiderült, hogy konfigos egy elég jó hírû hostnál, a happygamenél, és felajánlotta, hogy hostolja a szerót. Így is lett. Több, mint 1 évig ingyen gond nélkül hostolta a szerót, és úgy döntöttünk, hogy kinõttük már, hogy klán szerver legyen a szeró ezért átneveztük Freestyle szerverre. Ekkor tájt sajnos konfliktusok alakultak ki a két klán között végül ez azzal zárult le, hogy a RED klán tagjai elmentek a szeróról. Ezek után szépen csendesen megyegetett a szeró szinte mindig voltak fent emberek. Viszont a békének hamar vége lett egy kis technikai probléma miatt, ami miatt szinte fél óránként leállta szeró magától. Ennek kiküszöbölése végett, úgy döntöttem, hogy az egész szervert újraírom korszerübb és takarékosabb megoldásokkal. Két hét alatt siekrült is. A megújult szerverhez megújult név is járt. Ekkor kapta meg a szeró a mai nevét: „WORLD STUNT EVOLUTION SZERVER”.,aminek jelentése értelmetlen, de minden szónak meg van a maga jelentõsége. World = az egész világ számára, Stunt = stunt szerver, Evolution = utalás afolyamatos fejlesztésre, Szerver = szerver. Szóval megtörtént a megújulás. Sajnálatos módon a hiba még mindig fenn állt, de egy nagyszabású ellenõrzés során sikerült végleg kijavítani a hibát. Ezek után már azt hittem végre minden tökéletesen fog menni, de tévedtem. Az ingyen hostnak vége lett azzal, hogy a happygame leállt a samp szerverek hostolásával. Ezek után zûrös idõszakok következtek ami 2012.07.02-es dátummal le zárult. Innentõl a www.clans.hu hostnál béreljük a szervert és egy stabil admin team alakult ki. Mik is vannak a szerveren? - Egyedi adminisztrációs felület - Folyamatosan bõvülõ minigame rendszer (/minigames) - Egyedi DM rendszer (wardm-ek sawn és m4, TDM-ek és alap ALL vs ALL DM-ek) - A legkülönbözõbb munkák (/jobhelp) - Egyedileg alakítható és megvehetõ házak (/househelp) - Többszáz teleport és pálya (/teles) - Bárhol használható tuning menü, amely felismeri milyen tuningokat lehet a jármûre rakni (/tuning) - Több, mint 20 funkció jármûvekhez (/vehhelp) - Egyedi csak itt megtalálható klán rendszer (/clanhelp) - Folyamatosan bõvülõ rádió állomás készlet (/radio) - VIP rendszer - Egyedi testre szabható karakter irányító parancsok (/playercmds) - Lehetõséged van a pénzedet bankba tenni, hogy az kamatozzon (/bank) - Reakciótesztek, matektesztek, kincskeresési rendszer - Minden játékosnak egyedi üzenõfalrendszer (/uzenofal) - Többszáz animáció (/anims) - Több mint 20.000 object - Egyedi és jól kezelhetõ regisztrációs rendszer - Egyénileg beállítható spawnolási pont (/spawn) - Egy jó közösség - A lehetõ legjobb admin csapat És még számtalan meglepetés vár rád a szerveren. Gyere és fedezd fel õket! Külön köszönet: Kurtá-nak 50cent-nek MaYeR-nak Ádám-nak Rexx-nek Pár kép: http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery18_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery27_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery28_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery29_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery31_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery33_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/366408210gallery18_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/469792035sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/sa-mp-019_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/sa-mp-015_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/110903/gallery34_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img] WS-ES 223
Segítségkérés / MYSQL tömeges UPDATE« Dátum: 2011. augusztus 18. - 17:00:21 »
köszi télleg.. xD
224
Segítségkérés / DestroyObject« Dátum: 2011. augusztus 18. - 16:15:52 »
Már mindenki ilyet akar? ...
Ha ilyet akarsz akkor elöbb szerintem fejlödj annyit hogy magadtol rájöjj hogy müködhet és ne itt kérj segitséget. amugy szerintem az ami fent van neten gamemode az béna legalábbis aza goto random technika az. azt inkább foreachal érdemes megoldani tehát az inditáskor [pawn]for(new i; i < MAX_FALLOUT_OBJECT) { Itter_Add(Fallout,i); }[/pawn] és egy timer ami folyamatosan ismétlödik mondjuk 1 másodpercenként [pawn] new timer = SetTimer(\"FalloutSolarFall\",1000,1); [/pawn] ésa FalloutSolarFall-nál meg [pawn]new selectedobject = Itter_Random(Fallout); Itter_Remove(Fallout, selectedobject)[/pawn] és innentöl már hasonlo mint az az eredeti fallout gamemode link a foreach includehoz: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=92679 remélem érthetö de jobb lenne ha erre te jöttél volna rá 225
Segítségkérés / MYSQL tömeges UPDATE« Dátum: 2011. augusztus 18. - 15:58:40 »
Szasztok!
hogyan lehetne ezt megoldani úgy, hogy ne legyen laggos, mert a Betöltés lemegy 1-2 mp alatt akkor ugye SELECT * de itt viszont cska egyesével tudom UPDATE-zni fel lehet ezt gyorsitani? [pawn] stock SaveHouses() { foreach(houses, i) { GetGVarString(\"HouseOwnerName\",name,24,i); GetGVarString(\"HouseName\",str,100,i); GetGVarString(\"HousePass\",tmp,24,i); GetGVarString(\"HouseCar\",Line,100,i); format(query, sizeof(query), \"UPDATE `Houses` SET `HouseOwner` = %d,`HouseOwnerName` = \'%s\',`HouseInt` = %d,`HouseName` = \'%s\',`HouseValue` = %d,`HouseLock` = %d,`HousePass` = \'%s\',`HouseCar` = \'%s\',`HouseColor` = %d WHERE `HouseID` = %d\", GetGVarInt(\"HouseOwner\",i), name,GetGVarInt(\"HouseInt\",i) ,str,GetGVarInt(\"HouseValue\",i),GetGVarInt(\"HouseLock\",i) ,tmp,Line,GetGVarInt(\"HouseColor\",i),i); mysql_query(query); printf(\"HázID %d mentve!\",i); } } [/pawn] Ez pár háznál tökéletes, de amikor már 500-1000 ház van akkor akár fél percig is eltart. Átlagosan másodpercenként 5 házat tud igy menteni Valahogy fel lehetne ezt gyorsitani? |