Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Jim Toretto
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
211
« Dátum: 2014. június 20. - 12:58:19 »
Ezzel nem adtál választ a kérdésemre
212
« Dátum: 2014. június 19. - 20:57:22 »
Sziasztok! Azt szeretném megoldani hogy pl OnPlayerSpawnnál bejönne egy dialog és abba lehetne írni szöveget ha meg rámegyek pl a tovább gombra akkor amit a dialogba írtam szöveget azt megjeleníteni textdraw formában valahol a képernyõn. Levezetés: Bejön egy dialog ha lespawnol a játékos-->Belelehet írni egy szöveget-->Rámegyünk a tovább gombra-->Amit beírtunk szöveget azt megjeleníti a szerver textdraw formába a képernyõn valahol. Próbáltam érthetõ lenni remélem értitek Elõre is köszönöm a segítséget! Szerkesztetem a kérdésemet mer rosszul írtam le azt amit szerettem volna kéri! Elnézéseteket kérem!
213
« Dátum: 2014. június 19. - 15:21:12 »
Valóban az volt a hiba Köszi!
214
« Dátum: 2014. június 19. - 09:38:49 »
Mûködik köszönöm a segítségeteket!
215
« Dátum: 2014. június 19. - 09:37:50 »
Sziasztok! Egy jármû rendszert pakoltam be a modomba csak van benne pár darab error meg közte fatal error is. Ha megkérek valakit tudna segíteni a javításában? HIBÁK: error 012: invalid function call, not a valid address warning 215: expression has no effect error 001: expected token: \";\", but found \")\" error 029: invalid expression, assumed zero fatal error 107: too many error messages on one line Sctript GetPlayerVehicleAccess(playerid, vehicleid) { if(IsValidVehicle(vehicleid)) { if(VehicleCreated[vehicleid] == VEHICLE_DEALERSHIP) { /*if(IsAdmin(playerid, 1)) { return 1; }*/ } else if(VehicleCreated[vehicleid] == VEHICLE_PLAYER) { new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME]; if(strcmp(VehicleTulaj[vehicleid], jatekosnev(playerid)) == 0) { return 2; } else if(GetPVarInt(playerid, \"CarKeys\") == vehicleid) { return 1; } } } else { return 1; } return 0; } Mindegyik hibát a 12. sorban találja. Elõre is köszönöm!
216
« Dátum: 2014. június 18. - 09:19:46 »
error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSkinPreviewModel\" warning 202: number of arguments does not match definition error 001: expected token: \",\", but found \";\" Ezek a hibák vannak benne
217
« Dátum: 2014. június 18. - 08:33:42 »
Áhá és ezzel hogyan tudom a saját skinemet megjeleníteni ami éppen rajtam van ?
218
« Dátum: 2014. június 18. - 07:44:50 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy textdrawba hogyan tudom megjeleníteni a játékos skinét? Tehát úgy hogy beütöm pl hogy /skin és akkor megjelenne a rajtam lévõ skin képe pl a képernyõ közepén? És ezt hogyan tudnám esetleg másnak is felmutatni ? pl /skin [iD/NÉV] Elõre is köszönöm!
219
« Dátum: 2014. június 18. - 07:42:28 »
Belinkelné azt valaki mer én arról teljesen mást találtam Köszi!
220
« Dátum: 2014. június 16. - 09:12:23 »
Sziasztok! Eddig hála nektek sikerült a fegyvermentést megoldani külön külön mindenkinek egy .ini fájlba, de most azzal próbálkoztam hogyan is lehetne elmenteni mindenkinek a saját .ini fájláb ahol a többi cucca is elvan tárolva. Mivel a módba így történik a tárolás én is így próbálkoztam vele. Létre is kozza a dolgokat a .ini mappába de sajnos nem menti le bele a dolgokat. Így hozza létre a mappába: Level=1Weapon1Ammo1Weapon2Ammo2Weapon3Ammo3Weapon4Ammo4Weapon5Ammo5Weapon6Ammo6Weapon7Ammo7Weapon8Ammo8Weapon9Ammo9Weapon10Ammo10Weapon11Ammo11Weapon12Ammo12 Kicsit zavarossan És így mentem le a dolgokat: public OnPlayerRegister(playerid, password[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); } new string3[32]; new PlayerName3[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName3, sizeof(PlayerName3)); format(string3, sizeof(string3), \"%s.ini\", PlayerName3); new File: hFile = fopen(string3, io_write); if(hFile) { new var[32]; strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], password, 0, strlen(password), 255); format(var, 32, \"Key=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pKey]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Level=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Terkep=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMap]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon1\", weapons[0][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo1\", weapons[0][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon2\", weapons[1][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo2\", weapons[1][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon3\", weapons[2][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo3\", weapons[2][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon4\", weapons[3][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo4\", weapons[3][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon5\", weapons[4][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo5\", weapons[4][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon6\", weapons[5][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo6\", weapons[5][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon7\", weapons[6][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo7\", weapons[6][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon8\", weapons[7][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo8\", weapons[7][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon9\", weapons[8][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo9\", weapons[8][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon10\", weapons[9][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo10\", weapons[9][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon11\", weapons[10][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo11\", weapons[10][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon12\", weapons[11][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo12\", weapons[11][1]);fwrite(hFile, var); } } return 1; } public OnPlayerSave(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; if(gPlayerLogged[playerid] != 0 && gPlayerSpawned[playerid] == 1) { new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); } new string3[32]; new PlayerName3[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName3, sizeof(PlayerName3)); format(string3, sizeof(string3), \"%s.ini\", PlayerName3); new File: hFile = fopen(string3, io_write); if(hFile) { new var[64]; if(gmx == 0) { GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pHealth]); GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pArmor]); } PlayerInfo[playerid][pInt] = GetPlayerInterior(playerid); PlayerInfo[playerid][pVirtualWorld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid); GetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pSPos_x], PlayerInfo[playerid][pSPos_y], PlayerInfo[playerid][pSPos_z]); GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pSPos_r]); format(var, 32, \"Key=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pKey]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Level=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Terkep=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pMap]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon1\", weapons[0][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo1\", weapons[0][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon2\", weapons[1][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo2\", weapons[1][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon3\", weapons[2][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo3\", weapons[2][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon4\", weapons[3][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo4\", weapons[3][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon5\", weapons[4][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo5\", weapons[4][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon6\", weapons[5][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo6\", weapons[5][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon7\", weapons[6][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo7\", weapons[6][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon8\", weapons[7][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo8\", weapons[7][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon9\", weapons[8][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo9\", weapons[8][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon10\", weapons[9][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo10\", weapons[9][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon11\", weapons[10][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo11\", weapons[10][1]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Weapon12\", weapons[11][0]);fwrite(hFile, var); format(var, 32, \"Ammo12\", weapons[11][1]);fwrite(hFile, var); } } } return 1; } public OnPlayerLogin(playerid,password[]) { new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++) { GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); } new tmp2[256]; new string2[128]; format(string2, sizeof(string2), \"%s.ini\", PlayerName(playerid)); new File: UserFile = fopen(string2, io_read); if ( UserFile ) { new PassData[128]; new keytmp[256], valtmp[256]; fread( UserFile , PassData , sizeof( PassData ) ); keytmp = ini_GetKey( PassData ); if( strcmp( keytmp , \"Key\" , true ) == 0 ) { valtmp = ini_GetValue( PassData ); strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], valtmp, 0, strlen(valtmp)-1, 255); } if(strcmp(PlayerInfo[playerid][pKey],password, true ) == 0 ) { new key[ 256 ] , val[ 256 ]; new Data[ 256 ]; while ( fread( UserFile , Data , sizeof( Data ) ) ) { key = ini_GetKey( Data ); if( strcmp( key , \"Level\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pLevel] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Terkep\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pMap] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon1\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[0][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo1\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[0][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon2\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[1][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo2\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[1][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon3\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[2][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo3\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[2][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon4\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[3][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo4\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[3][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon5\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[4][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo5\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[4][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon6\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[5][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo6\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[5][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon7\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[6][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo7\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[6][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon8\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[7][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo8\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[7][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon9\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[8][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo9\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[8][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon10\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[9][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo10\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[9][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon11\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[10][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo11\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[10][1] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Weapon12\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[11][0] = strvalEx( val ); } if( strcmp( key , \"Ammo12\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[11][1] = strvalEx( val ); } Lehet csak én nem látom a hibát vagy nem tom Mer a mód is lefut gond nélkül. A segítséget elõre is köszönöm!
221
« Dátum: 2014. június 14. - 18:47:31 »
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem ezeket az hibákat kijavítani ? Elõre is köszönöm! warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level error 035: argument type mismatch (argument 4) warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level error 025: function heading differs from prototype error 021: symbol already defined: \"GetXYInFrontOfPlayer\" warning 209: function \"GetXYInFrontOfPlayer\" should return a value error 021: symbol already defined: \"strtok\"
222
« Dátum: 2014. június 14. - 16:51:16 »
Sziasztok ezeket az errorokat meg warningokat hogyan tudom kijavítani ? Valahogy nekem nem akar sikerülni warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level error 035: argument type mismatch (argument 4) warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level error 025: function heading differs from prototype error 021: symbol already defined: \"GetXYInFrontOfPlayer\" warning 209: function \"GetXYInFrontOfPlayer\" should return a value error 021: symbol already defined: \"strtok\"
223
« Dátum: 2014. június 14. - 14:13:58 »
Sziasztok! Találtam egy viszonylag jó kis házrendszert ám de az a baj hogy az eladása nem éppen a legjobb. Úgy szeretném megoldani, hogy egy adott játékosnak lehessen eladni a házat annyiért amennyit a tulajdonos megad. Tehát ilyen módon: /sellhouse [JÁTÉKOS ID/NÉV] [HÁZ SZLOTSZÁMA] [ÁR] És még anyit szeretnék kérni hozzá hogy ha a játékosnak eladta a tulaj a házat akkor mentse el az új tulaj nevére a házat. És akinek felajánlotta a házat annak egy parancsal elkéne fogadnia pl /megveszház vagy valami ilyesmire gondolok. És persze a játékos legyen a tulajdonos közelébe. /sellhouse script: if(strcmp(cmd, \"/sellhouse\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new i = PlayerInfo[playerid][pHouseKey]; new i2 = PlayerInfo[playerid][pHouseKey2]; if(i == -1 && i2 == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \" You don\'t own a house.\"); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\"); return 1; } new slot = strval(tmp); if (slot < 1 || slot > 2) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"Slot can\'t be below 1, or above 2.\"); if (slot == 1) { if (PlayerInfo[playerid][pHouseKey] == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \" You don\'t own a house in this slot.\"); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\"); format(string, sizeof(string), \"Your house is worth $%d. Are you really sure you wanna sell it?\", HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80); SendClientMessage(playerid, YELLOW, string); return 1; } if(strcmp(tmp,\"confirm\",true) == 0) { GiveMoney(playerid, HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80); HouseInfo[HouseOwned] = 0; strmid(HouseInfo[HouseOwner], \"The State\", 0, strlen(\"The State\"), 255); format(string, sizeof(string), \"Congratulations, you have successfully sold your house for $%d.\", HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80); SendClientMessage(playerid, YELLOW, string); new location[MAX_ZONE_NAME]; DestroyDynamicPickup(HouseInfo[HousePickup]); DestroyDynamic3DTextLabel(HouseInfo[HouseLabel]); HouseInfo[HousePickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ]); Get2DZone(location, MAX_ZONE_NAME, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ]); format(string, sizeof(string), \"House Owner: {FFFFFF}The State\\n\"HOUSE_HEX\"House Location: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Interior: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Cost: {FFFFFF}$%d\", location, HouseInfo[HouseType]); HouseInfo[HouseLabel] = CreateStreamed3DTextLabel(string, HOUSE_COLOR, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ], 10.0, 0); PlayerInfo[playerid][pHouseKey] = -1; SaveHouses(); return 1; } } if (slot == 2) { if (PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \" You don\'t own a house in this slot.\"); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\"); format(string, sizeof(string), \"Your house is worth $%d. Are you really sure you wanna sell it?\", HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80); SendClientMessage(playerid, YELLOW, string); return 1; } if(strcmp(tmp,\"confirm\",true) == 0) { GiveMoney(playerid, HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80); HouseInfo[i2][HouseOwned] = 0; strmid(HouseInfo[i2][HouseOwner], \"The State\", 0, strlen(\"The State\"), 255); format(string, sizeof(string), \"Congratulations, you have successfully sold your house for $%d.\", HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80); SendClientMessage(playerid, YELLOW, string); new location[MAX_ZONE_NAME]; DestroyDynamicPickup(HouseInfo[i2][HousePickup]); DestroyDynamic3DTextLabel(HouseInfo[i2][HouseLabel]); HouseInfo[i2][HousePickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ]); Get2DZone(location, MAX_ZONE_NAME, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ]); format(string, sizeof(string), \"House Owner: {FFFFFF}The State\\n\"HOUSE_HEX\"House Location: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Interior: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Cost: {FFFFFF}$%d\", location, HouseInfo[i2][HouseType]); HouseInfo[i2][HouseLabel] = CreateStreamed3DTextLabel(string, HOUSE_COLOR, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ], 10.0, 0); PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] = -1; SaveHouses(); return 1; } } } return 1; } Ház vásárlása : if(strcmp(cmd, \"/buyhouse\", true) == 0) { new i = IsPlayerNearHouse(playerid); if (i == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \" You are not near a house that\'s for sale.\"); if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerNearHouse(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pHouseKey] != -1 && PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] != -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \" You already own 2 houses.\"); if(HouseInfo[HouseOwned] == 0) { SetPVarInt(playerid, \"HouseToBuy\", i); SetPVarInt(playerid, \"HousePrice\", HouseInfo[HousePrice]); format(string, sizeof(string), \"Are you sure you would like to purchase \'%s\' for $%d?\", HouseInfo[HouseType], HouseInfo[HousePrice]); ShowPlayerDialog(playerid, 5498, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"House Purchase Confirmation\", string, \"Yes\", \"No\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, GREY, \"This house is already owned.\"); return 1; } } } return 1; } Elõre is köszönöm a segítségeteket! Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 14. - 14:23:54 )
Vagy ha esetleg valaki tud egy olyan házrendszert ami jó és így van megoldva akkor azt is megköszönném!
224
« Dátum: 2014. június 12. - 18:45:58 »
Köszönöm BackUP! Már hibátlanul mûködik!
225
« Dátum: 2014. június 12. - 17:50:31 »
Sziasztok! Sajnos mégsem jó és túl hamar zártam a témát, de már nem tudtam újra nyitni. Az a baj hogy ugyan úgy beenged szállni a kocsiba, ha a család tagja vagyok ha nem Téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=53186.0
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
|