Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jim Toretto

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
211
Segítségkérés / Dialogba írt szöveg megjelenítése textdrawként!
« Dátum: 2014. június 20. - 12:58:19 »
Ezzel nem adtál választ a kérdésemre :(

212
Segítségkérés / Dialogba írt szöveg megjelenítése textdrawként!
« Dátum: 2014. június 19. - 20:57:22 »
Sziasztok!
Azt szeretném megoldani hogy pl OnPlayerSpawnnál bejönne egy dialog és abba lehetne írni szöveget ha meg rámegyek pl a tovább gombra akkor amit a dialogba írtam szöveget azt megjeleníteni textdraw formában valahol a képernyõn.
Levezetés:
Bejön egy dialog ha lespawnol a játékos-->Belelehet írni egy szöveget-->Rámegyünk a tovább gombra-->Amit beírtunk szöveget azt megjeleníti a szerver textdraw formába a képernyõn valahol.
Próbáltam érthetõ lenni remélem értitek :D
Elõre is köszönöm a segítséget! :)
Szerkesztetem a kérdésemet mer rosszul írtam le azt amit szerettem volna kéri!
Elnézéseteket kérem!

213
Segítségkérés / Kocsirendszer hibák!
« Dátum: 2014. június 19. - 15:21:12 »
Valóban az volt a hiba :D
Köszi! :)

214
Segítségkérés / Játékos skinének megjelenítése
« Dátum: 2014. június 19. - 09:38:49 »
Mûködik köszönöm a segítségeteket! :)

215
Segítségkérés / Kocsirendszer hibák!
« Dátum: 2014. június 19. - 09:37:50 »
Sziasztok!
Egy jármû rendszert pakoltam be a modomba csak van benne pár darab error meg közte fatal error is.
Ha megkérek valakit tudna segíteni a javításában?
HIBÁK:
 
error 012: invalid function call, not a valid address
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: \";\", but found \")\"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line

 
Sctript
 
GetPlayerVehicleAccess(playerid, vehicleid)
{
if(IsValidVehicle(vehicleid))
{
if(VehicleCreated[vehicleid] == VEHICLE_DEALERSHIP)
{
   /*if(IsAdmin(playerid, 1))
   {
      return 1;
   }*/
}
else if(VehicleCreated[vehicleid] == VEHICLE_PLAYER)
{
   new jatekosnev[MAX_PLAYER_NAME];
   if(strcmp(VehicleTulaj[vehicleid], jatekosnev(playerid)) == 0)
   {
      return 2;
   }
   else if(GetPVarInt(playerid, \"CarKeys\") == vehicleid)
   {
      return 1;
   }
}
}
else
{
return 1;
}
return 0;
}

 
Mindegyik hibát a 12. sorban találja.
Elõre is köszönöm! :)

216
Segítségkérés / Játékos skinének megjelenítése
« Dátum: 2014. június 18. - 09:19:46 »
error 017: undefined symbol \"TextDrawSetSkinPreviewModel\"
warning 202: number of arguments does not match definition
error 001: expected token: \",\", but found \";\"

 
Ezek a hibák vannak benne :(

217
Segítségkérés / Játékos skinének megjelenítése
« Dátum: 2014. június 18. - 08:33:42 »
Áhá és ezzel hogyan tudom a saját skinemet megjeleníteni ami éppen rajtam van ?

218
Segítségkérés / Játékos skinének megjelenítése
« Dátum: 2014. június 18. - 07:44:50 »
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy textdrawba hogyan tudom megjeleníteni a játékos skinét? Tehát úgy hogy beütöm pl hogy /skin és akkor megjelenne a rajtam lévõ skin képe pl a képernyõ közepén?
És ezt hogyan tudnám esetleg másnak is felmutatni ? pl /skin [iD/NÉV]
Elõre is köszönöm! :)

219
Segítségkérés / Ház eladása játékosnak!
« Dátum: 2014. június 18. - 07:42:28 »
Belinkelné azt valaki mer én arról teljesen mást találtam :) Köszi!

220
Segítségkérés / Fegyverek mentése a játékos mappájába!
« Dátum: 2014. június 16. - 09:12:23 »
Sziasztok!
Eddig hála nektek sikerült a fegyvermentést megoldani külön külön mindenkinek egy .ini fájlba, de most azzal próbálkoztam hogyan is lehetne elmenteni mindenkinek a saját .ini fájláb ahol a többi cucca is elvan tárolva.
Mivel a módba így történik a tárolás én is így próbálkoztam vele. Létre is kozza a dolgokat a .ini mappába de sajnos nem menti le bele a dolgokat.
Így hozza létre a mappába:
 
Level=1Weapon1Ammo1Weapon2Ammo2Weapon3Ammo3Weapon4Ammo4Weapon5Ammo5Weapon6Ammo6Weapon7Ammo7Weapon8Ammo8Weapon9Ammo9Weapon10Ammo10Weapon11Ammo11Weapon12Ammo12

 
Kicsit zavarossan :D
És így mentem le a dolgokat:
 
public OnPlayerRegister(playerid, password[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
            new weapons[13][2];
            for (new i = 0; i < 13; i++)
            {
                GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
            }
   new string3[32];
   new PlayerName3[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, PlayerName3, sizeof(PlayerName3));
   format(string3, sizeof(string3), \"%s.ini\", PlayerName3);
   new File: hFile = fopen(string3, io_write);
   if(hFile)
   {
       new var[32];
       strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], password, 0, strlen(password), 255);
      format(var, 32, \"Key=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pKey]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Level=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Terkep=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pMap]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon1\", weapons[0][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo1\", weapons[0][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon2\", weapons[1][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo2\", weapons[1][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon3\", weapons[2][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo3\", weapons[2][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon4\", weapons[3][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo4\", weapons[3][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon5\", weapons[4][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo5\", weapons[4][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon6\", weapons[5][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo6\", weapons[5][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon7\", weapons[6][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo7\", weapons[6][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon8\", weapons[7][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo8\", weapons[7][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon9\", weapons[8][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo9\", weapons[8][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon10\", weapons[9][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo10\", weapons[9][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon11\", weapons[10][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo11\", weapons[10][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon12\", weapons[11][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo12\", weapons[11][1]);fwrite(hFile, var);
   }
}
return 1;
}

 

public OnPlayerSave(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
if(gPlayerLogged[playerid] != 0 && gPlayerSpawned[playerid] == 1)
{
            new weapons[13][2];
            for (new i = 0; i < 13; i++)
            {
                GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
            }
   new string3[32];
   new PlayerName3[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid, PlayerName3, sizeof(PlayerName3));
   format(string3, sizeof(string3), \"%s.ini\", PlayerName3);
   new File: hFile = fopen(string3, io_write);
   if(hFile)
   {
      new var[64];
      if(gmx == 0)
      {
          GetPlayerHealth(playerid, PlayerInfo[playerid][pHealth]);
          GetPlayerArmour(playerid, PlayerInfo[playerid][pArmor]);
      }
      PlayerInfo[playerid][pInt] = GetPlayerInterior(playerid);
          PlayerInfo[playerid][pVirtualWorld] = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
          GetPlayerPos(playerid, PlayerInfo[playerid][pSPos_x], PlayerInfo[playerid][pSPos_y], PlayerInfo[playerid][pSPos_z]);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerInfo[playerid][pSPos_r]);
      format(var, 32, \"Key=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pKey]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Level=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLevel]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Terkep=%s\\n\", PlayerInfo[playerid][pMap]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon1\", weapons[0][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo1\", weapons[0][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon2\", weapons[1][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo2\", weapons[1][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon3\", weapons[2][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo3\", weapons[2][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon4\", weapons[3][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo4\", weapons[3][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon5\", weapons[4][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo5\", weapons[4][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon6\", weapons[5][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo6\", weapons[5][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon7\", weapons[6][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo7\", weapons[6][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon8\", weapons[7][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo8\", weapons[7][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon9\", weapons[8][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo9\", weapons[8][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon10\", weapons[9][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo10\", weapons[9][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon11\", weapons[10][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo11\", weapons[10][1]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Weapon12\", weapons[11][0]);fwrite(hFile, var);
      format(var, 32, \"Ammo12\", weapons[11][1]);fwrite(hFile, var);
   }
}
}
return 1;
}

 

public OnPlayerLogin(playerid,password[])
{
new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}
new tmp2[256];
    new string2[128];
format(string2, sizeof(string2), \"%s.ini\", PlayerName(playerid));
new File: UserFile = fopen(string2, io_read);
if ( UserFile )
    {
        new PassData[128];
    new keytmp[256], valtmp[256];
    fread( UserFile , PassData , sizeof( PassData ) );
    keytmp = ini_GetKey( PassData );
    if( strcmp( keytmp , \"Key\" , true ) == 0 )
{
   valtmp = ini_GetValue( PassData );
   strmid(PlayerInfo[playerid][pKey], valtmp, 0, strlen(valtmp)-1, 255);
}
if(strcmp(PlayerInfo[playerid][pKey],password, true ) == 0 )
        {
       new key[ 256 ] , val[ 256 ];
   new Data[ 256 ];
   while ( fread( UserFile , Data , sizeof( Data ) ) )
   {
       key = ini_GetKey( Data );
       if( strcmp( key , \"Level\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pLevel] = strvalEx( val ); }
                if( strcmp( key , \"Terkep\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); PlayerInfo[playerid][pMap] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon1\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[0][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo1\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[0][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon2\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[1][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo2\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[1][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon3\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[2][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo3\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[2][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon4\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[3][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo4\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[3][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon5\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[4][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo5\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[4][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon6\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[5][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo6\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[5][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon7\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[6][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo7\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[6][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon8\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[7][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo8\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[7][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon9\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[8][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo9\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[8][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon10\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[9][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo10\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[9][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon11\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[10][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo11\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[10][1] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Weapon12\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[11][0] = strvalEx( val ); }
       if( strcmp( key , \"Ammo12\" , true ) == 0 ) { val = ini_GetValue( Data ); weapons[11][1] = strvalEx( val ); }

 
Lehet csak én nem látom a hibát vagy nem tom :D
Mer a mód is lefut gond nélkül.
A segítséget elõre is köszönöm! :)

221
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. június 14. - 18:47:31 »
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem ezeket az hibákat kijavítani ? Elõre is köszönöm!
 
warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 035: argument type mismatch (argument 4)
warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 025: function heading differs from prototype
error 021: symbol already defined: \"GetXYInFrontOfPlayer\"
warning 209: function \"GetXYInFrontOfPlayer\" should return a value
error 021: symbol already defined: \"strtok\"

222
Segítségkérés / Error-ok javítása
« Dátum: 2014. június 14. - 16:51:16 »
Sziasztok ezeket az errorokat meg warningokat hogyan tudom kijavítani ? Valahogy nekem nem akar sikerülni :(
 

warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 035: argument type mismatch (argument 4)
warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 025: function heading differs from prototype
error 021: symbol already defined: \"GetXYInFrontOfPlayer\"
warning 209: function \"GetXYInFrontOfPlayer\" should return a value
error 021: symbol already defined: \"strtok\"

223
Segítségkérés / Ház eladása játékosnak!
« Dátum: 2014. június 14. - 14:13:58 »
Sziasztok!
Találtam egy viszonylag jó kis házrendszert ám de az a baj hogy az eladása nem éppen a legjobb. Úgy szeretném megoldani, hogy egy adott játékosnak lehessen eladni a házat annyiért amennyit a tulajdonos megad. Tehát ilyen módon: /sellhouse [JÁTÉKOS ID/NÉV] [HÁZ SZLOTSZÁMA] [ÁR]
És még anyit szeretnék kérni hozzá hogy ha a játékosnak eladta a tulaj a házat akkor mentse el az új tulaj nevére a házat. És akinek felajánlotta a házat annak egy parancsal elkéne fogadnia pl /megveszház vagy valami ilyesmire gondolok. És persze a játékos legyen a tulajdonos közelébe.
/sellhouse script:
 
if(strcmp(cmd, \"/sellhouse\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    new i = PlayerInfo[playerid][pHouseKey];
    new i2 = PlayerInfo[playerid][pHouseKey2];
   if(i == -1 && i2 == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"    You don\'t own a house.\");
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
        {
           SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\");
      return 1;
   }
   new slot = strval(tmp);
   if (slot < 1 || slot > 2) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"Slot can\'t be below 1, or above 2.\");
   if (slot == 1)
   {
       if (PlayerInfo[playerid][pHouseKey] == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"    You don\'t own a house in this slot.\");
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
        {
           SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\");
            format(string, sizeof(string), \"Your house is worth $%d. Are you really sure you wanna sell it?\", HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80);
         SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);
         return 1;
      }
      if(strcmp(tmp,\"confirm\",true) == 0)
      {
             GiveMoney(playerid, HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80);
           HouseInfo[HouseOwned] = 0;
          strmid(HouseInfo[HouseOwner], \"The State\", 0, strlen(\"The State\"), 255);
            format(string, sizeof(string), \"Congratulations, you have successfully sold your house for $%d.\", HouseInfo[HousePrice] / 100 * 80);
         SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);
         new location[MAX_ZONE_NAME];
         DestroyDynamicPickup(HouseInfo[HousePickup]);
             DestroyDynamic3DTextLabel(HouseInfo[HouseLabel]);
            HouseInfo[HousePickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ]);
            Get2DZone(location, MAX_ZONE_NAME, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ]);
            format(string, sizeof(string), \"House Owner: {FFFFFF}The State\\n\"HOUSE_HEX\"House Location: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Interior: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Cost: {FFFFFF}$%d\", location, HouseInfo[HouseType]);
            HouseInfo[HouseLabel] = CreateStreamed3DTextLabel(string, HOUSE_COLOR, HouseInfo[HouseEnterX], HouseInfo[HouseEnterY], HouseInfo[HouseEnterZ], 10.0, 0);
         PlayerInfo[playerid][pHouseKey] = -1;
         SaveHouses();
         return 1;
      }
   }
   if (slot == 2)
   {
       if (PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"    You don\'t own a house in this slot.\");
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
            if(!strlen(tmp))
        {
           SyntaxMessage(playerid, \"/sellhouse [1/2] [confirm]\");
            format(string, sizeof(string), \"Your house is worth $%d. Are you really sure you wanna sell it?\", HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80);
         SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);
         return 1;
      }
      if(strcmp(tmp,\"confirm\",true) == 0)
      {
             GiveMoney(playerid, HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80);
           HouseInfo[i2][HouseOwned] = 0;
          strmid(HouseInfo[i2][HouseOwner], \"The State\", 0, strlen(\"The State\"), 255);
            format(string, sizeof(string), \"Congratulations, you have successfully sold your house for $%d.\", HouseInfo[i2][HousePrice] / 100 * 80);
         SendClientMessage(playerid, YELLOW, string);
         new location[MAX_ZONE_NAME];
         DestroyDynamicPickup(HouseInfo[i2][HousePickup]);
             DestroyDynamic3DTextLabel(HouseInfo[i2][HouseLabel]);
            HouseInfo[i2][HousePickup] = CreateDynamicPickup(1273, 23, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ]);
            Get2DZone(location, MAX_ZONE_NAME, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ]);
            format(string, sizeof(string), \"House Owner: {FFFFFF}The State\\n\"HOUSE_HEX\"House Location: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Interior: {FFFFFF}%s\\n\"HOUSE_HEX\"House Cost: {FFFFFF}$%d\", location, HouseInfo[i2][HouseType]);
            HouseInfo[i2][HouseLabel] = CreateStreamed3DTextLabel(string, HOUSE_COLOR, HouseInfo[i2][HouseEnterX], HouseInfo[i2][HouseEnterY], HouseInfo[i2][HouseEnterZ], 10.0, 0);
         PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] = -1;
         SaveHouses();
         return 1;
      }
   }
}
return 1;
}

 
Ház vásárlása :
 
      if(strcmp(cmd, \"/buyhouse\", true) == 0)
{
    new i = IsPlayerNearHouse(playerid);
    if (i == -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"    You are not near a house that\'s for sale.\");
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
      if(IsPlayerNearHouse(playerid))
      {
                if(PlayerInfo[playerid][pHouseKey] != -1 && PlayerInfo[playerid][pHouseKey2] != -1) return SendClientMessage(playerid, GREY, \"    You already own 2 houses.\");
       if(HouseInfo[HouseOwned] == 0)
                {
         SetPVarInt(playerid, \"HouseToBuy\", i);
         SetPVarInt(playerid, \"HousePrice\", HouseInfo[HousePrice]);
         format(string, sizeof(string), \"Are you sure you would like to purchase \'%s\' for $%d?\", HouseInfo[HouseType], HouseInfo[HousePrice]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 5498, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"House Purchase Confirmation\", string, \"Yes\", \"No\");
         return 1;
      }
      else
      {
                  SendClientMessage(playerid, GREY, \"This house is already owned.\");
                    return 1;
      }
      }
}
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm a segítségeteket! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 14. - 14:23:54 )

Vagy ha esetleg valaki tud egy olyan házrendszert ami jó és így van megoldva akkor azt is megköszönném! :)

224
Szkript kérések / Családoknak kocsi létrehozás!
« Dátum: 2014. június 12. - 18:45:58 »
Köszönöm BackUP!
Már hibátlanul mûködik! :)

225
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Családoknak kocsi létrehozás!
« Dátum: 2014. június 12. - 17:50:31 »
Sziasztok!
Sajnos mégsem jó és túl hamar zártam a témát, de már nem tudtam újra nyitni.
Az a baj hogy ugyan úgy beenged szállni a kocsiba, ha a család tagja vagyok ha nem :(
Téma:http://sampforum.hu/index.php?topic=53186.0

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal