Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 184
2086
Bemutatkozás / Dario Juarez
« Dátum: 2010. december 30. - 12:50:21 »
Üdv itt.
Amúgy te WRP-ztél is, nem ? Mert a neved ismerõs :D

2087
Segítségkérés / Adatbázis?
« Dátum: 2010. december 29. - 22:32:06 »
Ha plugin-ra gondolsz, akkor ez: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=56564
Az én scriptem is erre van csinálva, nézegesd, és lassan belejössz...

2088
Általános / 0.3c RELEASED!
« Dátum: 2010. december 29. - 13:17:16 »
Zsír lett, fõleg a GamerX.  :)
\"5263f.jpg\"

2089
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 28. - 10:40:00 »
Idézetet írta: hpeter94 date=1293524892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A szerverkeresõben sem írja?
 
Nem, csak 0.3c.
E: xD

2090
Segítségkérés / Kezdõ vagyok lenne pár kérdésem!!
« Dátum: 2010. december 27. - 20:59:48 »
Itt csak türelem kell, és próbálkozni vele, hogy minél pontosabb legyen.
Vagy ha úgyse pontos, akkor 2-t kattintasz az objectre és ott áttod írni a kordinátákat. ( Több tizedesbõl van. )

2091
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 27. - 20:33:06 »
Idézetet írta: Iceaac date=1293385847\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4362\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ebben azt **szták el, hogy azt írja a verzió h 0.3c, és az RC számot nem írja mögé..
 
Már RC6nál sem írták.
[/quote]
Tudom, és az a szar, hogy nemtod meik szerver meik RC xD

2092
Idézetet írta: ChuckNorris date=1293396506\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4919\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Makró elvileg gyorsabb,de én szerintem mostantól inkább a kód formát fogom használni visszatérések miatt.(fõleg)
Különben ,mi az az
#emit

 ?
 
Azt jótól kérded xD
Fogalmam sincs, és azt sem értem, hogy ez miszerint mûködik.
De az a fõ, hogy megy és jól.
Sötét mind a szar, pawn language.pdf
 

invalid assembler instruction symbol
An invalid opcode in an #emit directive.

2093
A makró az sz*r, mert nem lehet vele visszatértni. ( return Send(...) )
Amúgy ez jobb, mint a makró.

2094
Sziasztok!
Nézelõdtem az official fórumon, és találtam olyan scriptet amivel nagyon egyszerûen lehet rögtön formázott üzenetet küldeni. Én is ezt használom.
Készítõ: Y_Less
Letöltés: (y_va.inc)
 

/*----------------------------------------------------------------------------*\\
         ==============================
          y_va - Enhanced vararg code!
         ==============================
Description:
This library currently provides two functions - va_printf and va_format
which perform printf and format using variable arguments passed to another
function.
This is bsed on the variable parameter passing method based on code by Zeex.
See page 15 of the code optimisations topic.
Legal:
Version: MPL 1.1
The contents of this file are subject to the Mozilla Public License Version
1.1 (the \"License\"); you may not use this file except in compliance with
the License. You may obtain a copy of the License at
http://www.mozilla.org/MPL/
Software distributed under the License is distributed on an \"AS IS\" basis,
WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, either express or implied. See the License
for the specific language governing rights and limitations under the
License.
The Original Code is the YSI vararg include.
The Initial Developer of the Original Code is Alex \"Y_Less\" Cole.
Portions created by the Initial Developer are Copyright (C) 2011
the Initial Developer. All Rights Reserved.
Contributors:
ZeeX, koolk, JoeBullet/Google63, g_aSlice/Slice
Thanks:
JoeBullet/Google63 - Handy arbitrary ASM jump code using SCTRL.
ZeeX - Very productive conversations.
koolk - IsPlayerinAreaEx code.
TheAlpha - Danish translation.
breadfish - German translation.
Fireburn - Dutch translation.
yom - French translation.
50p - Polish translation.
Zamaroht - Spanish translation.
Dracoblue, sintax, mabako, Xtreme, other coders - Producing other modes
   for me to strive to better.
Pixels^ - Running XScripters where the idea was born.
Matite - Pestering me to release it and using it.
Very special thanks to:
Thiadmer - PAWN, whose limits continue to amaze me!
Kye/Kalcor - SA:MP.
SA:MP Team past, present and future - SA:MP.
Version:
1.0
Changelog:
02/05/11:
First version.
Functions:
Public:
-
Core:
-
Stock:
-
Static:
-
Inline:
-
API:
-
Callbacks:
-
Definitions:
-
Enums:
-
Macros:
-
Tags:
-
Variables:
Global:
-
Static:
-
Commands:
-
Compile options:
-
Operators:
-
\\*----------------------------------------------------------------------------*/
//#define va_args<%0> %0
#define va_args<%0> {Float,File,Bit,PlayerText3D,Text,Text3D,Menu,DB,DBResult,Style,XML,Bintree,Group,_}:...
#define va_start<%0> (va_:(%0))
stock va_printf(fmat[], va_:STATIC_ARGS)
{
new
num_args,
arg_start,
arg_end;
// Get the pointer to the number of arguments to the last function.
#emit LOAD.S.pri   0
#emit ADD.C        8
#emit MOVE.alt
// Get the number of arguments.
#emit LOAD.I
#emit STOR.S.pri   num_args
// Get the variable arguments (end).
#emit ADD
#emit STOR.S.pri   arg_end
// Get the variable arguments (start).
#emit LOAD.S.pri   STATIC_ARGS
#emit SMUL.C       4
#emit ADD
#emit STOR.S.pri   arg_start
// Using an assembly loop here screwed the code up as the labels added some
// odd stack/frame manipulation code...
while (arg_end != arg_start)
{
#emit MOVE.pri
#emit LOAD.I
#emit PUSH.pri
#emit CONST.pri    4
#emit SUB.alt
#emit STOR.S.pri   arg_end
}
// Push the additional parameters.
#emit PUSH.S       fmat
// Push the argument count.
#emit LOAD.S.pri   num_args
#emit ADD.C        4
#emit LOAD.S.alt   STATIC_ARGS
#emit XCHG
#emit SMUL.C       4
#emit SUB.alt
#emit PUSH.pri
#emit MOVE.alt
// This gets confused if you have a local variable of the same name as it
// seems to factor in them first, so you get the offset of the local
// variable instead of the index of the native.
#emit SYSREQ.C     printf
// Clear the stack.
#emit CONST.pri    4
#emit ADD
#emit MOVE.alt
// The three lines above get the total stack data size, now remove it.
#emit LCTRL        4
#emit ADD
#emit SCTRL        4
// Now do the real return.
}
stock va_format(out[], size, fmat[], va_:STATIC_ARGS)
{
new
num_args,
arg_start,
arg_end;
// Get the pointer to the number of arguments to the last function.
#emit LOAD.S.pri   0
#emit ADD.C        8
#emit MOVE.alt
// Get the number of arguments.
#emit LOAD.I
#emit STOR.S.pri   num_args
// Get the variable arguments (end).
#emit ADD
#emit STOR.S.pri   arg_end
// Get the variable arguments (start).
#emit LOAD.S.pri   STATIC_ARGS
#emit SMUL.C       4
#emit ADD
#emit STOR.S.pri   arg_start
// Using an assembly loop here screwed the code up as the labels added some
// odd stack/frame manipulation code...
while (arg_end != arg_start)
{
#emit MOVE.pri
#emit LOAD.I
#emit PUSH.pri
#emit CONST.pri    4
#emit SUB.alt
#emit STOR.S.pri   arg_end
}
// Push the additional parameters.
#emit PUSH.S       fmat
#emit PUSH.S       size
#emit PUSH.S       out
// Push the argument count.
#emit LOAD.S.pri   num_args
#emit ADD.C        12
#emit LOAD.S.alt   STATIC_ARGS
#emit XCHG
#emit SMUL.C       4
#emit SUB.alt
#emit PUSH.pri
#emit MOVE.alt
// This gets confused if you have a local variable of the same name as it
// seems to factor in them first, so you get the offset of the local
// variable instead of the index of the native.
#emit SYSREQ.C     format
// Clear the stack.
#emit CONST.pri    4
#emit ADD
#emit MOVE.alt
// The three lines above get the total stack data size, now remove it.
#emit LCTRL        4
#emit ADD
#emit SCTRL        4
// Now do the real return.
}

 
Ezt berakod a pawo mappába, elnevezed \"y_va.inc\" néven és beszúrod a mód tetejére, hogy:
 
#include <y_va.inc>

 
Kód:
A string direkt 160-as, mert nemcsak 128 karakteres üzenetet lehet elküldeni, hanem 150+ és 160 között, nemtudom pontosan, hogy épp mennyit :D.
 

new
    g_szKimenet[160];
SendClientMessagef(playerid, colour, format[], va_args<>)
{
    va_format(g_szKimenet, 154, format, va_start<3>);
    return SendClientMessage(playerid, colour, g_szKimenet);
}
SendClientMessageToAllf(color, format[], va_args<>)
{
    va_format(g_szKimenet, 154, format, va_start<2>);
    return SendClientMessageToAll(color, g_szKimenet);
}

 
Tesztelve, mûködik! Ez olyan, mintha format-at formázod, mert ez is a format-al van formázva csak kicsit másképp.
AMX OpCode-kkal megvan hívva a format() a megfelelõ képpen.

2095
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 26. - 18:45:50 »
Ebben azt baszták el, hogy azt írja a verzió h 0.3c, és az RC számot nem írja mögé..

2096
Szép leírás!
Majd hozzáadhatnád, hogy a char és az int pontosan mit is jelent.
Pl: MyVar[5 char]
Mert nem igazán értem, hogy azt minek odarakni xD

2097
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon 0.3c
« Dátum: 2010. december 26. - 12:57:17 »
A scriptben midnenesetre jó bordel van xD
Jó dolog, csak használhatatlan, mert globális objectot csatol a kocsihoz, és játékos objectet meg nemlehet  :neutral:

2098
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. december 26. - 11:29:35 »
RC7 kijött.
SAMP fájlai áthelyezve a GTA fõkönyvtárában lévõ SAMP mappába. stb...

2099
SA-MP: Szerverfejlesztés / Zinthos Jármû Lehívó
« Dátum: 2010. december 26. - 11:28:16 »
Lol, de hülye vagyok xD
Én tiszta másképp akartam megoldani :D
Jó lett, grat.

2100
Segítségkérés / Virtualworld Skinválasztó ERROR
« Dátum: 2010. december 25. - 21:39:08 »

#include <a_samp>
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    new
string[32];
// Amúgy itt nemkell a format, rögtön felmutathatod neki az üzenetet
    switch(classid)
    {
    case 1: //GangWar Világban
    {
   SetPlayerFacingAngle(playerid,60);
   SetPlayerInterior(playerid,3);
   SetPlayerPos(playerid,-2654.4,1424.2,912.4);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 90.0);
   SetPlayerCameraPos(playerid,-2654.4-1.5,1424.2,912.4+0.7);
   SetPlayerCameraLookAt(playerid,-2654.4,1424.2,912.4+0.7);
   
   SetPlayerTeamFromClass(playerid, classid);
}
case 0,2:
{
   format(string, sizeof(string), \"~y~> ~g~Grove Street\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 3,4,5:
{
   format(string, sizeof(string), \"~y~> ~b~Ballas Street\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 6,7,8:
{
   format(string, sizeof(string) ,\"~y~> ~g~Aztecas Street!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 9,10,11:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~y~Vagos Street!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 12,13,14:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~p~Da Nang Boys Gang!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 15,16,17:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~b~ San Fierro Rifa!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 18,19,20:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~b~ Triads!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 21,22,23:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~ ~b~ Bikers!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 24,25,26:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~r~ The Russian Mafia!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 27,28,29,30:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~g~ The Italian Mafia!\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 31,32,33,34,35,36:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~p~ Girls Street ;)\");
   GameTextForPlayer(playerid,string,3500,6);
}
case 37,38,39,40:
{
   format(string, sizeof(string), \"~b~> ~g~ CIA Agent!\");
   GameTextForPlayer(playerid, string,3500,6);
}
/*
    default: // Ez azt jelenti, ha egyiksem a case közül
    {
    }
*/
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal