Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 161
2026
Általános / Szintek/XP-k/játszott órák! Mik ezek igazából?
« Dátum: 2012. március 03. - 13:25:09 »
Eleve ezt a szint-hülyeséget sem értem: a szintnek az lenne az értelme, hogy ha nõ a tapasztalatod, akkor újabb dolgok nyíljanak meg elõtted, és fejleszteni lehet a karaktered.
De itt mi alapján van tapasztalatnövekedés? A játszott óra alapján? :O Mert az édeskevés.
És ha szintet \"léptél\"? Akkor se tudod fejleszteni semmivel sem a karaktered, max új melók lesznek...
Szép is lenne, beköltözöl valahova, és éveket kell várnod, mire elmehetsz rendõrnek, stb. Pedig megvan hozzá a végzettséged.
Hja, a szint az RP tapasztalatot jelzi? Sorry, de ez nem igaz, hanem baromság! Attól, hogy X_Y ma kezdett egy RPG serveren, még lehet überprofi egy 30LVL-essel szemben!
Láttam már olyan 20-onvalamennyi LVL-û játékost (aki mellesleg fõadmin is volt az adott seron!), hogy 0 volt az RP tudása, plussz az asztali RPG-re azt hitte, hogy táblás társasjáték. :D Aztán meg kimagyarázta magát, hogy \"hja, azok abarmok, akik befestik magukat?\". Grat...
Másik: OOC dologért (mint pl játszott óra) nem adnak szintet, TP/XP-t, stb, mert az OOC dolog, viszont a szintnek IC kell megjelennie, értelmet nyernie.
Hoppá, sok servertulaj ezek szerint keveri az IC-OOC dolgot ennyire csúnyán? BANolgassák csak szépen kifelé magukat!
Ebból a szintmániából látszik, hogy nem konyít egy sero tulaja az RPG-hez:
- Vagy legyenek szintek, de akkor tényleges értelmük is legyen, és növelésben is legyen küzdelem. (Nem, nem az LT féle \"leadok egy kocsi hot-dogot, kapok 2 XP-t\" dolgokra gondoltam, mert az is szar.)
- Ne legyenek szintek, és minden csak RP tudástól függjön.
A régebbi RPG rendszerekben volt ez a szintezõs dolog. De ott azért, mert kasztosodás van, és  a szintek mutatták meg, hogy a kaszton belül mennyire fejlõdsz a szerzett TP/XP pontok alapján. És ahogy fejlõdtél, és ezzel arányosan szintet léptél, úgy kaptál automatikusan olyan képzettségeket/képességeket, amik kifejezték, hogy kaszton belül mihez is értesz.
Mellesleg a kasztok bizonyos követelményeket állítottak fel: egy fejvadász pl nem használhat nehéz páncélzatot, mert súlyos büntetõ-módosítókat kap, viszont õ a lesbõl támadásra, álcázásra kapott kedvezõ módosítókat.
A kaszt legfõképpen a fantasy alapú RPG rendszerekben használatos, elvégre a kasztok ott számítottak.
A karakter szintje nem fejezte ki azt, hogy GLOBÁLISAN mennyire fejlett. Gondolok itt arra, hogy egy 2-es szintû fegyverhasználó nevetve lecsapott egy 10-es szintû varázshasználót fegyveres harcban, viszont a varázshasználó a mágiával iktatta ki nevetve azt a harcost, aki simán meg tudná ölni test-test elleni küzdelemben.
TP/XP pont a legyõzött ellenfelekért jár, találékonyságért, és ha a kasztodon/jellemeden/szerepeden belül jól teljesítesz.
Ha összegyûlik a megadott mennyiségû TP/XP, akkor szintet lépsz, és megkapod az ilyenkor -nem minden setben- járó képzettségeket/képességeket, és egy bizonyos értékû KP-t (KépzettségPontot), amiket elkölthetsz a kívánt képzettségek tanulására, fejlesztésére. Továbbá a tulajdonságokhoz (mint pl Erõ, Ügyesség, stb) rendelt értékek is (pl Támadóérték, Célzóérték, stb) növekednek egy keveset.
A \"modernebb\" RPG rendszerekben már nincsenek szintek, se kasztosodás. Kaptál egy X mennyiségû pontot, amiket költhettél képzettségekre/képességekre, és annyi.
TP/XP alapból nincs ezekben, és a képzettségek is másképpen fejlõdnek.
Álltalában 0-5, vagy 0-10 fokozatra van osztva egy képzettség.
A különbözõ fokozatokat akkor éred el, ha egy képzettségen belül összegyûik egy adott pontmennyiség, illetve ha sikeresen csinálsz valamit, kiemelkedõ precizitással egy adott képzettségen belül, akkor is kaphatsz egy fokozatot, de ez nem mindennapi dolog.
Képzettségen/képzettségcsoporton belül úgy lehet pontokat szerezni, ha oylan dolgokat csinálsz, amik a képzettséghez kötõdnek, így tanulod el a dolgokat, és fejlõdsz.
Képzettségeken belül vannak specializációk, mint pl a lõfegyvereken belül a pisztolyok, és ezen belül lehetnek még pl pisztolyfajták is. Értelemszerûen, amire specializálódsz, azzal ügyesebb leszel.
Persze rendszerenként lehetnek eltérések, de ez a jellemzõ.
Röviden ennyi (mivel cigizni mentem :D), de remélem a lényeg leesett mindenkinek:
A GTA a modern RPG-k közé sorolható, ahol nincs varázslat, gyémántpowa, emberfeletti képességek, reinkarnáció, feléledés, meg hasonló fantasy elemek!
A GTA-ban a szintek FELESLEGESEK a kasztok és képzettségek hiánya miatt!!!
(Bár a P.D.R.P.-re akartunk képzettségeket csinálni, de 0-3 játékosra nincs értelme. :S)

2027
Általános / SEE (NON)RPG, adtam nekik 1 esélyt! Feb 24.-ei!
« Dátum: 2012. március 03. - 13:17:36 »
Eleve ezt a szint-hülyeséget sem értem: a szintnek az lenne az értelme, hogy ha nõ a tapasztalatod, akkor újabb dolgok nyíljanak meg elõtted, és fejleszteni lehet a karaktered.
De itt mi alapján van tapasztalatnövekedés? A játszott óra alapján? :O Mert az édeskevés.
És ha szintet \"léptél\"? Akkor se tudod fejleszteni semmivel sem a karaktered, max új melók lesznek...
Mint ahogy te is mondtad: Szép is lenne, beköltözöl valahova, és éveket kell várnod, mire elmehetsz rendõrnek, stb.

2028
Archívum / [HUN][VV6]Való Villág Szervere! Vezetõ: Harry
« Dátum: 2012. március 02. - 23:23:33 »
Inkább lökd be offline-ban a Sims3-at, és költöztesd ki minden héten azt, aki
- Nem meztelenkedett.
- Nem fingott hangosan.
- Nem b*szdmegolt 5 perc alatt 20-at.
- Nem hányt bele a saját alsónemûjébe szarás közben kotta részegen.
- És a legfontosabb: nem nyálazott be legalább 2 kékerest.
Hidd el, jobban jársz.
Erre kár lesz 1 percet is áldoznod.

2029
Paradise RolePlay / PDRP:The End.
« Dátum: 2012. március 02. - 22:24:41 »
Bizonyos okok miatt inaktiváltam.

2030
Játékok / The Movies
« Dátum: 2012. március 02. - 13:35:39 »
Ez egy jó kis játék, kösz, hogy eszembe jutattad, le is szedem. :D

2031
Játékok / NeverWinter Nights 1
« Dátum: 2012. március 02. - 00:14:29 »
Dicsa\' Buksikám, mit találtam!
http://steelskies.gotdns.com/forum/index.php

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. március 02. - 20:12:06 )

A leírás részletes elemei a honlapról lettek bemásolva!
Véletlenül találtam erre a -még most is- mûködõ Magyar NWN serverre.
A server üzenetei Magyar nyelven vannak írva, sok quest-et lehet elvállani, így egyedül sem fullad unalomba a dolog.
Tudunk játék közben magunknak Istent választani a templomoknál, ilyenkor halál esetén a templomnál fogunk megjelenni, miután kiléptünk a Limbóbol.
Papok csak egyszer választhatnak Istent maguknak, ez a server karakter-specializáló részénél lehetséges. Miután elkészítettük a karakterünk, ide kerülünk. Itt lehet speciális alfajt is választani, jelenleg kettõ van, a Drow Elf és a Brownie.
Tényleges halál az esetben következik be, ha az életerõpontunk -10-re csökken. A holttestünk a halál helyén marad, más Játékos Karakterek fel tudják éleszteni, de ha ezzel nem akarunk várni, akkor a Limbóbol kilépve a választott Isten templománál regenerálódunk.
Név: Steel Skies
Kapcsolódás: steelskies.gotdns.com:5121
Weblap: http://steelskies.gotdns.com
FaceBook Kapcsolat: https://www.facebook.com/groups/147284075298138/
A játékhoz szükségesek a következõk:
 - SoU/HotU kiegészítõ (Alap kieg.-ek!)
 - 1.69-es Patch (320 Mbyte)
 - CEP 2.3(730Mbyte, dokumentáció nélkül. Lefelé kompatibilis, tehát mûködik akár CEP2.1-ként is!)
Full SS hak v4.0:
SS hak 4.0 FULL önkicsomagoló(336 Mbyte, CEP-et nem tartalmazza!)
 A CEP és az SS hakok 7zip-el vannak tömörítve, hogy minél kisebb legyen (kicsomagolva ez kb 4Gbyte). Kicsomagoláskor az NWN mappát kell neki megadni!
Solo játszhatóság: Tökéletes! A serveren sok quest van, amiket el lehet vállalni, így ha egyedül megyünk fel rá, akkor se unatkozunk.
NPC Henchman-ek: Vannak!
Kalandalkalmak/mesélések: Vannak!
Egyedi Alfajok: 2 db.
FIGYELEM! Az alfajok kezelése megváltozott. Alfajba váltani a szerverre belépve lehet.
Drow
Alapfaj: Elf
 Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/elfekhez képest):
 Erõ: -1 /(-1)
 Ügyesség: +1 /(-1)
 Intelligencia: +2 /(+2)
 Bölcsesség: +1 /(+1)
 Állóképesség: -3 /(-1)
 Isten kötelezõen Lolth, a megfelelõ jellemmel (CN, CE, NE) (papoknál számít csak).
 Drow pap CSAK nõi karakter lehet.
Felszíni módosítók
 nappal, felszínen a következõ módosítókat kapják:
 - 25%-os sebességcsökkenés
 - -2 DEX, CON, STR csökkenés
 - blindness
 - 25% miss chance (melléütés)
 Képességei (feat):
 - immunity to sleep
 - hardiness vs. enchantments
 - weapon prof. elf
 - skill affinity: listen
 - low light vision
 - darkvision
 Ezeken felül +2 pontot kap a varázslatok elleni mentõdobásaira, és 5 pontot a mágiaellenállásra (plusz szintenként 1-et).
 Kedvenc osztály: wizard
 A drow karakterek Underdark-ban kezdenek.
Brownie
Alapfaj: Halfling
 Az emberhez képest a következõ tulajdonságpontokat kapja (/félszerzethez képest):
 Erõ: -4 /(-2)
 Ügyesség: +3 /(+1)
 Intelligencia: +1 /(+1)
 Karizma: +1 /(+1)
 Állóképesség: -1 /(-1)
 Képességei:
 - skill focus: hide
 - skill affinity: move silently
 - skill affinity: listen
 - skill affinity: spot
 - small stature
 Kedvenc osztály: rogue
 --------------------------------------------------------------------------------------------
 Fontos: az alfajok technikailag külön fajok. Ezért a speciálisan alapfajokra ható dolgok (plusz sebzés elf-re stb) hatástalan az alfajokra. Viszont a plusz tulajdonságpontokat fizikailag is megkapják, és nem effectben megy rájuk.
Class korlátok:
Rogue:
 - 10. szintig negativ módosítót kap a pickpocket (lopás) skillre (magas szintû karakterek védelme az alacsony szintû tolvajoktól)
Monk:
 - multiclassolható
Cleric:
 - multiclassolható, de ha nem pure pap, akkor szimbólumot kell használnia
 - lásd még: Istenek!
Paladin:
 - csak Purple Dragon Knight osztályt veheti fel
Weapon master:
 - csak monk, fighter, ranger, barbár veheti fel
Fighter:
 - ha a karaker legmagasabb szintû osztálya fighter, a jobbkezes melee fegyverre +1 enhancmentet kap. Összeadódik a fegyveren alapban levõ enhancmenttel (pl. +2-es fegyvert hasznalva +3-as lesz).
 - ha a karakter legmagasabb szintje fighter, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 5 szintenként +1-et, lvl20-ig
Barbarian:
 - ha a karakter legmagasabb szintje barbár, kezdéskor +2 dodge AC-t kap, plusz 4 szintenként +1-et, lvl20-ig
Champion of Torm:
 - felvehetõ, ha más korlátozással nem ütközik
FEAT korlátozások:
 - Devastating critical: csak akkor vehetõ fel, ha a karakter legmagasabb szintje fighter vagy barbarian
Skill-korlátok:
 - minden skillre igaz: szintlépéskor max. 3 ponttal növelhetõ 1-1 skill.
Tárgy-korlátozási szabályok (TKS):
 osztály-korlátozásos tárgyak használatához az adott osztályból el kell érni egy bizonyos szintet (tárgy szintkövetelmény/2-2)
 Pl.
 Staff of Uberpower: szintkövetelmény: 16, only usable by: wizard, sorcerer
 ekkor a karakternek legalább 6 szintnyi wizard vagy sorcerer szint kell, különben nem tudja használni a tárgyat (16/2-2=6)
 - a TKS alól kivétel, ha a karakter UMD-bõl tudja használni a tárgyat
UMD (Use magic device)
UMD táblázat!
 Az eredeti helyett a fenti táblázat érvényes.
 Pl. : adott egy 350 arany értekû rövidkard, amit csak harcos használhat.
 A táblázat alapján az osztályváltáshoz 8 UMD kell (400-as sor).
Tekercsek
 Tekercsek felolvasásakor a HOTU (PnP) szerint is van célszám (25+)
Pihenés
 HCR-szerû:
 -lvl 1-4: pihenés 4 óránként
 -lvl 5-12: pihenés 6 óránként
 -lvl 13-40: pihenés 8 óránként
 Alváshoz szükséges élelem is, kivéve a pihenõhelyeken.
 Tábortûz melletti pihenés: -1 óra, feltéve, ha van a közeledben 2 társad
Istenek:
Az alábbiak csak a pap-karakterekre vonatkoznak, a többi karakter tud Istent váltani és nem korlátozza õket a jellem.
Papok a karakter-generálás után, a kezdõ területen újraválaszthatják az Istent, szférákat, jellemet!
 Fontos: papok a játék során nem tudnak istent váltani!  Jellemváltás esetén nem tud varázsolni, amíg vissza nem tér valamelyik Istene által engedélyezett jellemhez.
 A pap karakter csak a saját istenének templomába tud \"bindelni\" (halál esetén ott fog feltámadni, ha magától kel).
A következõ Istenekbõl lehet választani:
 ( Isten neve --> választható szféra --> jellem)
AKADI: air, travel, trickery / Neutral, Evil
BANE: destruction, evil / N, E
CHAUNTEA: good, earth, plant, protection / G, N
CYRIC: destruction, evil, trickery / E
GOND: earth, fire, knowledge / akármi
ILMATER: good, healing, strength / G
KELEMVOR: death, protection, travel / akármi
LATHANDER: good, protection, strength, sun / G
MYSTRA: good, knowledge, magic / G, e
OGHMA: knowledge, travel, trickery / akármi
SHAR: evil, knowledge / E
SILVANUS: animal, plant, protection / N
SUNE: good, protection / G
TEMPUS: protection, strength, war / akármi
Drow Istenek:
LOLTH: destruction, evil, trickery / E (csak nõi drow papok választhatják)
Updates:
2012. februar 18:
 - Haspurban paladin henchman és italárus
 - Portsoyban 2 új küldetés kezdõknek (fogadó és kereskedõház)
2012. februar 8:
 - 2 uj kuldi, Haspuri fogadoban
 - uj henchman, monk, Kek ijasz
2012. februar 4:
 - BUEK  nagy nehezen bekerult egy uj kuldi, Helve csapasa utan (CR 20-22). A kuldi restartonkent csak egyszer csinalhato meg (bar a forgalmat nezve ez boven eleg:)
 - Hajnalcsillag fogadoban rogue henchman
2011. december 10:
 - tuzoriasok, Haspur kapujatol indulo keleti uton, CR20
2011. november 29:
 - uj kuldi Haspurban, CR16 (de annak elég nehéz sztem). Ez tulképp a Dalbof-tek-es küldetés folytatása, ezért az a küldi is kell hozzá. Másrészrõl a Siglioni romok folytatása is. Ezzel be is tömtem ezt a hézagot, innen már csak bugfixelni szeretnék a lvl18 alatti területeken. 
2011. november 27:
 - uj randomkuldis ember (Pierent): Sarbreenar Deli kapu-nal.
 Legodia-t visszaallitottam, igy a randomkuldik:
 Legodia: felveheto lvl13-ig, CR9-es lenyek
 Pierent: felveheto lvl16-ig, CR11-12 lenyek
 Tuppny: felveheto lvl19-ig, CR13-17 lenyek
 Uj area Sarbreenar Deli kapujabol nyilo Wedge sziklakertje, jobbara a randomkuldik helyszine
 -kis modositas: kicsit gyakrabban lehet lootolni boss trezsort, randomkuldik gyakrabban adnak targyat
2011. november 18:
 - Cernon-szurdok folytatasa, Siglion romjai es egyebek (CR 14-15++)
 - Cernon-szurdok masik tilesettel van, hogy kevesbe fagyjon
2011. november 15:
 - 2 uj terulet, Ogre domboktol del fele
2011. november 4:
 - henchmenek inventory-kezelese megvaltozott, journalban az info
2011. november 2:
 - Gnom varoska berakva, a Lord Herzog kuldi masik fele ott adhato le. uj kuldi itt azoknak, akik befejeztek a Sarbreenaros kuldetessorozatot
 - Maurkaari fegyverboltba bekerült egy mûhely, hogy lehessen kraftolni
2011. október 24:
 - uj kuldetes ( CR16-18 ), a Felso csapas folytatasan
2011. október 21:
 - közkívánatra: denevéres kezdõarea, remélhetõleg meg is találjátok.
 - kis hianypotlaskent, 2 uj kuldi: Sarbreenar déli kapunál ogres(CR8), Felsõ csapasnál Raskan erdõ (CR10,Elk pihenõjében adják a kuldit)
 - a Hirnev&Faction toolban meg lehet nezni a megcsinalt kuldeteseket ( journalba tobbet kellett volna irkalni, igy egyszerubb volt)
 - Sarbreenarban uj bolt: Nina herbaria. Random generalt potionokkal.
2011. október 10:
 - kicsit belenyultam a targyak rendszerebe. Az immunos targyak mostantol joval dragabbak (Mind-immun, Death immun stb), joval magasabb szinteken hasznalhatoak mostantol. Alacsonyabb szinteken mar nem is lesznek talalhatoak ilyenek.
 Akin ilyen cucc van equipelve es meg nem tudna hasznalni, arrol a szerver leszedi belepeskor, es beteszi a zsakjaba!
 - karigen utan az \'informacios NPC\'-tol lehet olcson venni kezdofelszerelest, nem a respawnos ladabol kapja. 1200XP utan nem veheto tole mar semmi.
 - class-restrictionos targyak hasznalatanak korlatozasa valtozott, lasd itt
2011. október 9:
 - megfeszitett munkaval befejeztem Underdarkot! Hibak meg lehetnek, de jobbara mukodokepes. Lvl12-ig be kell kerulni a Dragma-tor hazba (kuldetesekkel), kulonben nem fejlodik tovabb a karakter.
2011. október 2:
 - Peridol javaslatara lesznek hencsmenek. Portsoyban egy harcos a fogadóban, egy sorcerer a kereskedõházban, es egy papno Underdarkban, a Gödör fogadóban.
2011. szeptember 28:
 - egy kicsit frissitgetek, Underdark keszulget, 2 uj kiskuldi odalenn
 - boltok valtoznak, bevezettem a random-shoppingot. idonkent (kb 2 orankent) frissul a valasztek, veletlenszeru targyakkal
2011. május 30:
 - új hak, 4.0-as verzió
 - subrace-rendszer megváltozott, nincs ECL az alfajokra, de nem is annyira erõsek. Pixie megszûnt, helyette brownie van
 - karigenerálás után a creatorban változtatható a fej-modell és portré
 - portrépakk bekerült, kompatibilis a Slamanar-os pakkal
2011. ápr. 13:
 - bekerult egy uj kuldi, magasabb szintueknek (cr17-20)
 - HIPS feat korlatozva (lassitva)
 - legelso patkanyirtos kuldi picit kibovitve
2011. marc. 16:
 -randomkuldi szinten az elfeknel, a volgyben Legodia-nal, lvl 14-ig. Az ilyen randomkuldik mostantol jellemvaltasra is hasznalhatoak(kuldileadaskor valaszthato az irany), az XP partyXP lett
 -elozoleg nem irtam, de sequencerbol csak 1 spell lehet fenn, az elozo felulirodik (sajna nagyon exploitalhato volt)
2011. marc. 15:
 - uj kuldetes, E\'shauwn-bol (lvl 9-12)
2010. nov. 17:
 - nehany dolog valtozott, mar nem is nagyon emlexem. bekerult a fagyorias-fortress, a tuzgnoll-fortress, a Beluar-utja a wispekkel, ott egy barlang is, a Csuklya-goblinok (kuldi a megvilagosodas templomatol), Thyme falvacska egy defender-kuldivel, es most felette a Cernon-mocsar. Ehhez kapcsolodik egy kuldetes is.
2010. okt. 13:
 - bekerult egy kuldi, uj mappal, de nem 1 playeres. Fogadoban felveheto, annak aki megcsinalta a Sarkanyszirtes kuldit.
2010. okt. 4:
 - plusz 1 kuldetes, a \'Felso csapas 3\' utani terulet. Casterek nyíghatnak hehe.
 - animal companion etetes valtozott, a kaja a HP feleig gyogyitja oket
 - class-korlatozas targyon valtozott, adott osztályból kell lenni annyi szintnek, amennyi kell a tárgy használatához (ruházathoz tartozó tárgyakra vonatkozik)
2010. szept 27:
 Uristen de el vagyok maradva...
 - csapdarendszer fixek, tiktkosajto-rendszer atirva (remelhetoleg igy mar jo lesz mindenkinel)
 - bekerultek vegre Hammervale-s itemek
 - uj AI kerul be, ez valoszinuleg sok bajt fog okozni. Jelentsetek, ha valami nem ugy mukodik mint eddig (nem beszel az NPC aki eddig beszelt, nem tamadnak a mobok, stb)
 - criminal rendszer atirva, talan kicsit stabilabb, a Hirnev-kutyuben ellenorizhetitek hogy meddig tart meg
 - kaszt-korlatozasok valtoztak, de ez mar nem ujdonsag...
 - kis bolt-kinalat valtozas (Portsoy bordiszmu, Kek ijasz Yu-mester...)
 - egyeb ...
2010. szept 16:
 - veglegesitettem az uj csapdarendszert. 1-2 helyen visszamenoleg is vannak csapdak a padlon.
 - uj kuldetes, Sarbreenarban a varosorseg epuleteben adjak. Uj kijarat nyugat fele a varosbol.
2010. szept 14:
 - új titkosajtó-rendszer. A régi Keresõ-eszköz el is tûnik a zsákból belépéskor. Az új rendszer jobbára az alap csapdakeresési rendszeren alapul, vagyis a Search skill és a Detect mode érvényesül - mászkálás közben is találhatsz titkos objektumokat, amik csapdaként tûnnek fel (halványpiros fény), de használatkor feltûnik a lényeg.
 Teszteljétek a Jégveremben vagy Nimeron kriptájában.
2010. szept 10:
 - fagyások miatt a gyûrûkrõl a fény-tulajdonság eltávolítódik, mikor a játékos felveszi az ujjára
2010. szept 8:
 - Sarbreenarban uj pancelbolt
 - 3 \"uj\" kuldi: Borisnal 3. kuldetes, Elk fogadojaban egy no, es az uj pancelboltban az inasnal
2010. majdnem augusztus 2:
 - E\'shauwn uj kinezetet kapott, Sharg tervei alapján.
 - a Dye kittel lehet festeni köpenyt is, valaki kérte...
2010. augusztus 1:
 - templomokban/papoknal lehet kerni restorationt, kb a potion araban
 - kuldetesek: MMO-szeru jutalom (5 targybol lehet valasztani egyet)
2010. július 25-30:
 - csapdakeresés: csapda kereséshez nem kell többet a HCR-es Keresõ-tárgy. Mostantól az alap csapdakeresés él, vagyis futkosás közben is lehet észlelni csapdát, vagy Detect módba állva mászkálni. Elfek itt ugye elõnyben.
 A Keresõ eszköz viszon továbbra is kell a rejtett ajtók megtalálásához. Ha találok módszert arra hogy kiiktassam, megteszem.
 - bekerült egy alacsony szintû küldetés, Raven dombjánál
 - a bugbear tábor alázása küldetés lett (Sarbreenarban vehetõ fel)

2032
Paradise RolePlay / PDRP:The End.
« Dátum: 2012. március 01. - 16:08:13 »
\" post=\"232623\" timestamp=\"1330613844\"]
Az a baj ,hogy minden szervert abbahagysz, és csinálsz egy másikat.
Ekkor gondolok: L4D PVP, L4D BOT, Mad Wheelstunt és most ez.
Szerintem kikellene tartanod már valamelyik szervered mellett.
 
[/quote]
Olyan 2 hete átlagosan 0-5 játékos volt.
Akartunk fejleszteni, kitaláltuk, hogy miképpen lehetne fellendíteni a P.D.R.P.-t. Az ötlet megvolt, de 0 játékosra minek?
Miután elõálltunk vele, hogy mit is szeretnénk, reméltük, hogy kicsit többen leszünk, kedvet kapnak és elkezdenek alapozni. De 1 hét alatt semmi növekedés nem volt, sõt, csökkenés lett!
Hatalmas és korszakalkotó ötlet volt a tarsolyban, nekem se lett volna 1-2 óra hogy leírjam Eps számára az alapjait. ÉS miután leírom Eps-nek, hogy mit és miképpen gondolok, valószínû, vissza kellett volna dobnia dolgokat, mert lehet nem megvalósíthatóak a SAMP-ban, így azokat ismét átkell dolgoznom, és reménykedni, hogy meg lehet csinálni. Egy finom 1-2 hetes ping-pong lett volna, mire kiforr az egész a SA:MP lehetõségein belül.
Sokat kellett volna ezekhez az ötletekhez scriptelnie Eps-nek, és ezek az ötletek alapjában belenyúltak volna az alap MOD-ba.
Így sokat kellett volna elõtte ülnie Epsnek, komoly munka is lett volna, utána meg sok BUG-keresés.
És ha ezekkel készen is lettünk volna, és marad a 0 játékos? Akkor hiába veszõdtünk vele, fõleg Eps.
Szóval nem kell kukacoskodni, hanem mögé kell látni.

2033
Archívum / [HUN] Light Life RolePlay - " Ahol az élvezet garantált! "
« Dátum: 2012. március 01. - 14:08:03 »
Idézetet írta: Sullivan date=1330600341\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem. De.. SAMP Forumon elég sok számtalan script van. Legyen az akár a papagáj szkript. Azis benn volt LSLRP-n. És nem szólt senki semmit hogy jajj x-y ezt azt copy-zta X-y nagyon copys, ide nem jövünk. Ezt nem csípem hogy más irígy / embertelen. Szóval értitek..
 
Ami közzé van téve, az azért van ilyen módon publikálva, akár itt, akár máshol, mert azt szeretnék, ha más is használná.
Mi pedig (Eps és Én) azért találtunk ki dolgokat, hogy egyedi legyen a P.D.R.P..
Leírva a dolgok pedig azért voltak, hogy megismerjék az emberek a mûködésük, szabályuk, mibenlétük.
Nem publikáltuk, hanem tudósítottunk róla. Hiszen Un-Fair dolog lenne valamit úgy bevezetni, hogy  a játékosok azt se tudják, hogy létezik.
Eps SCRIPT ügyileg gyilkolt rengeteg idõt a P.D.R.P.-be. Rengeteg egyedi dolgot kitalált, és ahhoz képest, hogy ez volt a legelsõ RP Project-je, nagyon profi munkát végzett. Rájött, hogy nem a sok flinc-flanc teszi egyedivé és élvezetessé a serot, MOD-ot, hanem ha megpróbálja leutánozni a való élet dolgait.
Én pedig az ötletekbe fektettem sok idõt, azok kidolgozásába.
Így ha valaki ezekbõl bármit is lenyúl, és mi felszólalunk ez ellen, az nem írigység, hanem normális dolog.
Hiszen magunknak és a játékosainknak csináltuk a dolgokat, nem másnak.
Jónéhány server tulaja elkérte az X-Fire címem, vagy keresett fel PM-ben, mert kellett nekik ez-az. Hol egy ötlet, hol egy szabályrészlet.
Aki így felkeresett, annak szívesen adtam a dolgokat, hiszen kérni és köszöni nem szégyenh, sõt, nagyon is gerinces dolog. Éppen ezért az ilyen felkeresõs fickóknak adtam is a dolgokat örömmel, egy elvárásom volt, hogy kiírják a nevem.
Volt, aki nem keresett fel, de egy-egy írásom láttam a fórumokon, pl ez LT-re igaz. Viszont a nevem okosan odatették, erre se haraptam. Bár ötleteknél már szóltam volna, de leírásoknál nem volt gond.
Volt, aki a teljes szabályrendszerünk kérte el, volt, aki egy-egy ötletet, némelyek komplett ötlethalmazokat.
Bence serverén (ezen) is volt olyan dolog, ami tõlem származik, mint látható is, ezt szóvá is tettük.
Tény, \"leharaptam volna Bence fejét\" :D, de tett egy olyan lépést, amiért megenyhültem: felkeresett PM-ben, és közölte velem, hogy megszeretné beszélni ezt. Ezt a dolgot becsültem benne, még ha utólag is tette meg, éppen ezért rágtuk át magunkat ezen atémán hamar egy néhány perces X beszélgetésen.
Magyarán: Azt, hogy valaki kitalál valami igazán egyedit és viszontlátja máshol, emiatt felszólal, azt nem kell lesuttyózni, embertelennek-írigynek nevezni.
Ami a miénk, azt megvédjük.
HA nem vetted volna észre, a serverek sajnos versenyeznek egymással, egészséges keretek között. Ki söpri be a több elismerést. Szerintem ez a legfontosabb motiváció, nem a létszám.
Mi is (P.D.R.P.) beszálltunk a versenybe, és elmondhatom, a lehetõ legtisztességesebb módon. Egyedit alkottunk és SAMP RPG viszonylatben korszakalkotót is.
És ha azt akarja mindenki, hogy ez a (lehetõleg egészséges) versengés tisztességes és \"szép\" legyen, akkor nem szabad lopni, ha pedig valami igazán megtetszett valakinek egy másik Sero-ról, akkor nem szégyen elkérni azt a dolgot. Még mindig (SÕT!) jobb, mint elbugázni azt, ami miatt egy server egyedivé vált.
Papagáj: Bent voltak az objectek hozzá 0.3c-ben. Adja magát, hogy az ember hasznlja is. Nem az LS-RP-n volt bent elõszõr, hanem a CrazyBob\'s CnR seron, mint ahogy a kalap, szemüveg, stb is.
Benzineskanna: ez a SAMP 0.3c egyik olyan újítása volt, ami adta magát mindenki számára.
Alap RPG/GF/CnR/STUNT/PK/DM/TDM/DRIFT dolgok: Ezek, mint anevük is mutatja ALAP! dolgok bizonyos játékstílusokon belül. Ezeket nem lopta senki se senkitõl, hanem ezek alapkövetelmények. Ez oylan, mint FPS-ben a lövés, vagy kémjátékban a lopakodás/álcázás.
Lopásnak azt nevezzük, ami egy serveren se jelent meg azelõtt. És sok ilyen dolog van, ezekhez nem illik hozzá nyúlni.
CrazyBob\'s-ban nekem nagyon tetszett a tõzsderendszer kidolgozása. El tudtam volna képzelni a dolgot a P.D.R.P.-ben, ki is találtam, hogy lehetne CnR-bõl átültetni RP-be mindenféle gazdasági rendszert mellõzve. De nem vetettem fel az ötletet, mivel jobb és egyedibb rendszer és nem jutott eszembe, mint ami a CrazyBob\'s-on van, gyengébbet meg nem akartam.

2034
Archívum / Calmness Town - Montgomery(DELETE)
« Dátum: 2012. február 29. - 21:51:27 »
Idézetet írta: caRlos date=1330519583\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17622\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Remélem nem haragszol meg, de ez nagyon nagy hülyeség. Általában a 20 év felettiek OOC a legjobban bunkók. Ezt most nem azért mondom, mert nem vagyok még 20 felett.
 
12 éves voltam, mikor elkezdtem asztali RPGkkel játszani. Gondolom mondanom se kell, mennyivel nehezebb és összetetteb, mint ez a GTA féle RPG féleség.
A játékmechanikai szabályzatot egymagam tanultam meg, de az RPG igazi lényegét akkor kétszer olyan idõs fickók tanították nekünk, mint mi voltunk. A társaságban én voltam a legfiatalabb meg az unokatestvérem, és az egyik iskolatársunk bátyjával meg annak az osztálytársaival játszottunk.
Szigorúak voltak, ha arra volt szükség, és éppen ezért tanultunk meg mindent.
RPG-hez felnõtt gondolkodás kell, ha igazán játszani akar valaki. Mert csak megfelelõ tudás birtokában lehet igazán jót játszani.
Attól, hogy egy 20+ ember szigorú, nem azt jelenti, hogy sutyerákoskodik, hanem azt, hogy tanítani akar.
 

Van kivétel, aki tényleg jól tud RP-zni, de páran már annyira komolyan veszitek ezt az egyetlen játékot. Több, mint 1.000.000 játék közül ez csak EGY. Legtöbben már nem is élvezik a játékot, csak robotolnak. Mintha a parlamentben lennénk, annyira komolyan veszik néhányan az RP-t. Sokan elfelejtették, hogy ez EGY JÁTÉK.
 
[/quote]
Az RPG nem csak szimplán egy \"játék\", hanem egy mûfaj a játékokon belül, ezt illik tudni! Amerikában már közel 40 éve létezõ mûfaj, ami ott egyfajta játékmozgalommá fejlõdött és a mai napig hatalmas játékosbázisa van, 30-40 éves emberekkel az élen. Rengeteget támadták az RPG-t, az eddigi legvitatottabb játékmûfaj, pszichológusok 10ezrei vizsgálták mind az RPG-t, mind a játékosokat, szülõk mozgalmakat szerveztek a beszüntetése ellen, törvény szerint akarták eltöröltetni a szabálykönyvek forgalmazását, stb.
Épen ezért szigorúan be kell tartatni a szabályokat is, mert ha ezt nem teszi az ember meg, komoly problémákba ötközhet a játékos. Nagyon könnyen összemosódik sokaknál a valóság és az RPG, és ezt csak úgy lehet elkerülni, ha néha lekezelnek a vezetõk, ha arra van szükség.
Így a játékos is megtanulja, hogy mit szabad komolyan venni és mit nem, mellesleg így le lehet szûrni azt is, hogy mennyire akar valaki RPGzni.
Ha egy játékos beduzzog azon, hogy IC elvesznek valamit tõle, vagy ha 1K-1É (amúgy ez alap RPG dolog lenne...) szabályzat hatására elveszít mindent, annak nem szabad játszania!
És miért nem? Mert pont Õ! nem fogja fel, hogy ez csak egy játék lényegében!
Egy játék, amivel vigyázni kell, mert -valljuk be- pszichológiai problémákat okozhat, eléggé kõkeményen!
Pont ezért kell megtanítani a játékosoknak is, hogy ha meghal a karakterük és/vagy elveszítenek valamit, az nem számít semmit sem!
Aki ezt nem tudja feldolgozni, az játszon valami könnyedebbet.

2035
Általános / SEE (NON)RPG, adtam nekik 1 esélyt! Feb 24.-ei!
« Dátum: 2012. február 29. - 21:36:15 »
\" post=\"232128\" timestamp=\"1330521466\"]
A See rpg már vagy 3 részre szakadt, volt legalább 5 téma errõl, nem igaz már, hogy nem bírjátok abbahagyni.
Tudjuk, hogy kimondom sz*r a see rpg, és túl van dramatizálva, de kérlek, fejezzük már be.
 
[/quote]
Sokaknak az a baja (jogosan), hogy ha valaki csak annyit mond ki, hogy valami szar. És ezt nem támassza alá semmivel sem. Ez valóban gond, ha valaki nem tud érvelni a véleménye mellett.
Leírtam, hogy éppenséggel  miért is szar. Érveket hoztam fel, amik valójában tényeknek felelnek meg az említett esetnél.
Ez még mindig jobb, mint ha csak kimondanám, hogy \"szar\". Sõt, ennek így kell mûködnie, kúltúrált emberek között. Érvek-ellenérvek, így van rendjén.
Akkor hol itt a probléma?
Leírtam ismét, mert ismét tapasztaltam dolgokat. És ezekbõl mások csak tanulhatnak, ha elolvassák.
Pl amikor az új GTA RPG ízlelgetõ Kis Pista fel akar menni a SEE-re, nehogy abban a hiszemben legyen, hogy az ott az RPG.
Mivel sokan itt találkoznak ezzel a mûfajjal elõszõr.
Így az ott tapasztaltak miatt meg is lesz a vélaményük az RPG-rõl.
Bár tény, az alap GTA féle RPG nem is nagyon hajaz az igazi RPG-re.

2036
James, a srác, aki amperkodott a CB-ben, egy admin! :D
Semmi NONt, semmi OOC rosszat nem tettem, ez benne a szép. Csak fájt neki, hogy nincs, hogy NEM LEHET igaza. :D

2037
Általános / SEE (NON)RPG, adtam nekik 1 esélyt! Feb 24.-ei!
« Dátum: 2012. február 29. - 08:22:50 »
Tudom én azt. De ezek amolyan \"belterjes tesztek\". :D
Megtudhatjuk, hogy 1-1 szituáción belül mekkora baklövések vannak.
És itt elég sok helyzet van a leírásomban, és egyiket se tudták rendesen megoldani.
Még amikor leütöttek és kiraboltak, az volt a legnormálisabb, ha nem nézem a /me, /try hiányát (hiába van a parancs, IRL se fogod a másikat tutira leütni, ha vágod, hogyan is kell). Bár nagy faszság volt abban is, mert a kocsit ott hagyta, így ha RP-s rendõrség lenne, simán meg lehet nézni az ujjlenyomatokat, stb. Persze a tag tagadta volna OOC is, hogy ült a kocsiban, de mindegy. :D

2038
Ja, ez a telefonszám kérõs szöveg menõ volt a személyi helyett. Mondom, oké, IC egy buta rendõr, kihasználjuk az alkalmat.
Meg nem értette, nem fogta fel, hogy fülkérõl van szó. :D
Legszebb: Nem is NON miatt BANol, hanem mert nem tudja belátni, hogy tévedett és ostoba, mint \"amit kitoltam reggel\".
Norbert, ez a SEE Reloaded/International volt (a 2 egy és ugyan az).
Balázs, SEE-re kitenném, fórumról is kitiltanának. :D Voltam már onnan kitiltva az igazam miatt, mindkettõrõl. A Reloaded/International-on elmondtam, hogy átbaszarintják a játékosokat, a Clint-SEE-n meg elmondtam Harcsapofa Clint Fiam-nak, hogy azért nem akarnak RP-t csinálni oda, mert akor kevesebb játékos lesz (lásd P.D.R.P. példáját: nagy követelmények, kevés játékos, de RP van), és akkor kevesebb prémiumot is vesznek. Magyarán csak Money-Machine az egész server. Ki is tiltott. :D
Szóval a fórumukon hiába is írsz le valamit, ha igazad van és sérti õket, akkor kitiltanak, ennyi.
Már csak azért is felesleges, mert ott ez a színvonal. Csak akkor ne mondják magukat RP servernek, mert ezzel az RP-t égetik, mint játékmûfajt.
Sok fórumon is mit írnak: \"-Voltam fent RP serveren, a SEE-n meg FAY-n is, de nagyon nagy hülyeség ez az egész RP.\"
Köszönjük SEE, jól lealázzátok az RPG mûfajt!  :thumbsdown:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 29. - 08:37:54 )

Gentle, majdnem kifelejtettelek :D:
Igazat adok, én is így gondolom. Aki meg egyik frakció szerepébe se tudja magát eljátszani, annak marad a civil élet. Csak az a baj, hogy  civilként kevesen \"tudnak\" RPzni. Azt hiszik, abból áll az RP, hogy frakciókba tartoznak.
Ami a vicc a felvázolt esetnél: ahhoz, hogy tudja, miszerint nem fog rendõr sportkocsival száguldozni, nem kell semmi informálódás sem, csak egy csepp ész. :D
Meg ez, hogy lenyomoz parancs segítségével találnak meg, és úgy tudják meg anevem, hogy kiMGzik, az nagyon vagány.
Eleve, úgy jött villogóval, mindennel, mintha rám lett volna írva a dolog. Egy igazi szerencsétlen balpéló.

2039
Archívum / Calmness Town - Montgomery(DELETE)
« Dátum: 2012. február 28. - 21:33:51 »
Tévedsz James!
Az F.B.I. SIMÁN a S.W.A.T. felett áll! Mivel alapból a rendõrfõnök felett is álnak.
Az F.B.I.-nak csak a kormány és a C.I.A. diktálhat, bár a C.I.A. ritkán folyik bele az õ munkájukba, meg rühellik is egymást. :D
Még a katonaság is alattuk áll.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. február 28. - 21:45:21 )

Idézetet írta: Fl0rian date=1330306353\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17622\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
James, inkább így:
\" Én Olajos Lajos polgármester engedélyezem az ifjúsági kosárlabda klub létrejövetelét. \"
 
Rossz megközelítés!!!
Banda alapból nem fedezi magát semmiféle legális dologgal! Megnézném az MS13-at, ahogy a polgihoz bemennek szarrá varrva, és kitalálnak valami mesét, amit a hülye se hinne el.
Egy bandának nem kell semmiféle pénzmosási módszer, mivel nem fordulnak meg akkora pénzek náluk, hogy ki kelljen mosni. Meg a pénzt se oylan dolgokra költik, mint luxuskecó, meg luxuskocsi. Hétköznapi igényeik vannak és többnyire illegális dolgokat vásárolnak. Így felesleges pénzt mosniuk.
A maffiózók szokták magukat vállalkozásokkal takargatni, komoly könyvelõik vannak, stb. Hiszen náluk hatalmas pénzek fordulnak meg, ezt meg tisztára kell mosni. Arról nem is beszélve, hogy feltünõ dolgokra költenek, ezt meg fedezni kell valahogy. Al Capone-t is csak adócsalással meg könyvelési csalásokkal tudták elkapni. :D Pedig mindenki tudta, hogy mit mûvelt.
Magyarán: A SCRIPTeléshez szükséges dolgokból ezt az IC fejezetet, hogy apolgi engedélyezze, hagyd ki. Ez az IC rész hatalmas támadási felület lehet, ha így hagyod!
 

Azt se értem,hogy ha most,magyar Az rp szerver,akkor miért nem csak magyar nevek vannak?:S Jó,azt megértem,hogy vannak bevándorók,stb,de hogy szinte mindenki Amerikai,/Latin-Amerikai névvel,illetve Japán/Kínai névvel játszik,az már enyhén lehangoló :S
 
[/quote]
A serverek Magyarok, de a helyszínek, ahol játszódnak, azaz a GTA:SA térképe, nem. Az Amerika.
Így ehhez illik igazítani a neveket is.
Bár engem sose zavart. Elvégre a playerek nem a teljes lakosságot fedik le egy serveren, csupán egy kis részét.
Olyanok, mint asztali RPG-ben a kalandozók.

2040
Teszteltem az RP szintet SEE-n:
Felhívtam egy fülkébõl a rendõrséget, hogy bomba van a rendõrségen.
Mivel hívásnál kiírja, hogy mi a neved, ügyesen kiMGzte a tag.
Pont erre számítottam.
Jött Bullettel!, villogóval, egyenruhában!!!, MG-zett ezerrel, ezt OOC elmondtam neki, hogy nem így kellene, persze szerinte én voltam a fasz. :D Még OOC szidott is, ejjejjj! :D
Elmondtam neki az igazam, nem tudott már mit felhozni ellenem, persze ez nem tetszett neki, és kibanolt. :D
Nem is tudtam, hogy admin, de azért hergeltem szerinte szándékosan. :D
[21:04:38] [Telefon] Valaki mondja: rendõrség
[21:04:38] Sürgõsségi: Átkapcsolom magát a rendõrségre, kérem tartsa...
[21:04:38] Rendõrség: Üdvözlöm, itt a rendõrség, kérem mondja el mi történt.
[21:05:03] [Telefon] Valaki mondja: Bombát helyeztem el a rendõrségen!
[21:05:03] Rendõrség: Tudja az elkövetõ nevét? Ha nem csak mondja: \'\'nem\'\'.
[21:05:06] [Telefon] Valaki mondja: nem
[21:05:06] Lerakták.
Ez után kimentem és elindultam a kocsimmal:
[21:05:37] Beindítod a kocsit...
[21:05:40] * Lámpák {00FF00}Bekapcsolva!
[21:05:40] * David_Lane bekapcsolta a fényszórókat
[21:05:42] Jármû motorja beindítva!
[21:05:42] * Valaki beindította egy Infernus Motorját!
1 utcát haladtam, máris jött AdminrendõrnonosOOCszidó bácsi, persze meg is törte a kocsim az eszes...:
[21:05:59] o< Lewis_R_Radzmynski megafonba(Magyar): Itt a SeeCity rendõrség! Kérem húzódjon le!
[21:05:59] o< Lewis_R_Radzmynski megafonba(Magyar): Ismétlem: Itt a SeeCity rendõrség! Húzódjon le az úttestrõl!
[21:05:59] o< Lewis_R_Radzmynski megafonba(Magyar): Ha nem teszi, harmadik felszólítás után tüzet nyitunk!
[21:06:12] Motor leállítva!
[21:06:12] * Valaki / Someone leállította a jármû motorját / stopped the vehicle engine
[21:06:16] (( David_Lane mondja OOC: máskor ne gyere már nekem... ))
[21:06:18] * Valaki / Someone leállította a jármû motorját / stopped the vehicle engine
[21:06:24] * Lewis_R_Radzmynski levette a szirénát a jármûrõl / took the sirens off from the vehicle
[21:06:26]  Te mondod(Magyar): de jól megy a rendõrségnek...
[21:06:31] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: lag volt szerintem... ))
[21:06:35] (( David_Lane mondja OOC: ez mi mááár? :D ))
[21:06:49] (( David_Lane mondja OOC: rendõr egyenruhában + bullet? ))
[21:06:53]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): Lediktálná a telefonszámát?
Reportoltam a szép Nonos rendõr megjelenését (Bullet, villogó, egyenruha!), nem érkezett válasz. Késõbb kiderült, hogy azért, mert admin a drága...:
[21:07:04] [Channel 1]Reportod: rendõr egyenruhában + bullet? Ez nem NON?
[21:07:13]  Te mondod(Magyar): igen, 1 perc
[21:07:22] * David_Lane megnézi a mobil hátulján
[21:07:28]  Te mondod(Magyar): ..még új...
[21:07:39] * Lewis_R_Radzmynski mosolyog.
[21:07:45]  Te mondod(Magyar): 3842
[21:07:49]  Te mondod(Magyar): miért?
Újabb reportolásom, a téma ugyan az, de semmi reakció:
[21:08:08] [Channel 1]Reportod: rendõr egyenruhában + bullet? Ez nem NON?
Nagyon okos, nagy RP-s... Mikor mondaná ezt el egy rendõr egy civilnek? Titoktartási szabály is létezik!
[21:08:23]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): mit tud arról hogy egy bomba van a rendõrségen?
[21:08:29]  Te mondod(Magyar): semmit
[21:08:39]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): az bizony furcsa
[21:08:45]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): errõl a számról jött a bejelentés
[21:08:50] (( David_Lane mondja OOC: MG megy ezerrel. Fülkébõl hívtalak... ))
[21:08:53] * Lewis_R_Radzmynski elõveszi a PDA-t és megmutatja
[21:09:02]  Te mondod(Magyar): nem látok semmit....
[21:09:02] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: nem írja h honnan hívsz. ))
[21:09:10] (( David_Lane mondja OOC: pedig az fülke volt ))
[21:09:10] * Lewis_R_Radzmynski nevet.
[21:09:22]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): nyissa ki a szemét, és látni fogja
[21:09:24]  Te mondod(Magyar): errõl tuti nem
[21:09:31] (( David_Lane mondja OOC: nem érted? Fülke ))
[21:09:35] (( David_Lane mondja OOC: nem vagyok hülye ))
[21:09:39] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: ne flegmázzál hanem RPzzél ))
[21:09:42] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: nem ooc party van ))
[21:09:45] (( David_Lane mondja OOC: kiváncsi voltam, és erre számítottam ))
[21:09:51] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: te ))
[21:09:54] (( David_Lane mondja OOC: te M?Gzel, flegmaparty ))
[21:10:10]  Te mondod(Magyar): uram, mire fel tart fel?
[21:10:10] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: flegmaparty? ))
[21:10:15]  Te mondod(Magyar): ez nem az én számom
[21:10:20]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): most diktálta le
[21:10:23]  Te mondod(Magyar): remélem ezzel tisztában van
[21:10:23]  Lewis_R_Radzmynski mondja(Magyar): ugyanaz a szám...
[21:10:33] (( David_Lane mondja OOC: nem fogod fel, hogy fülke? ))
[21:10:42] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: RPzzél már bazdmeg  ))
[21:10:53] (( David_Lane mondja OOC: bazdmeg te ))
[21:10:58] (( David_Lane mondja OOC: éppen hogy RPzek ))
[21:11:05] (( David_Lane mondja OOC: és nem lehetne ott a számom ))
[21:11:08] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: én meg mondtam hogy nem jelzi hogy fülke ))
[21:11:11] (( David_Lane mondja OOC: ha fülkébõl hívtalak ))
[21:11:12] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: RPvel megtudnád oldani ))
[21:11:19] (( Lewis_R_Radzmynski mondja OOC: most meg megy a ban a kibaszottnagy pofádért szevasz ))
[21:11:23] (( David_Lane mondja OOC: de már el van cseszve ))
[21:11:37] (( David_Lane mondja OOC: mert te azt mondod, hogy az én számom ott van feketén-fehéren ))
[21:11:37] SeeRPG: David_Lane ki lett bannolva Lewis_R_Radzmynski által | Oka: Flegmázás, admin szándékos hergelése
[21:11:37] Server closed the connection.

Oldalak: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 161
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal